kirjava
Poissa
|
 |
Vastaus #2800 : 06.04.2013 klo 17:18:22 |
|
- kolme pistettä jäävät Camp Noulle ja niiden myötä mestaruus olisi neljän voiton päässä
Tilauksessa olisi voiton varmistuminen 4.5, koska olen silloin paikanpäällä! Illan avaus lienee täysi mysteeri, mutta toiveissa ainakin Thiagon, Tellon ja Cescin löytyminen avauksesta. Deulofeu ja Abidal sitten vaihdosta sisään.
|
|
|
|
|
Pol
Poissa
|
 |
Vastaus #2801 : 06.04.2013 klo 17:34:21 |
|
Deulofeulle voisi tarjota jopa avauksen paikkaa, näytön halua on varmasti ja rotaatiota tarvitaan, kotiottelu sarjan 19. vastaan, miksipä ei.
|
|
|
|
|
kastemato
Poissa
|
 |
Vastaus #2802 : 06.04.2013 klo 18:06:55 |
|
Casillaksesta nyt ei varmaan tarvitse edes mainita, maailman paras maalivahti edelleen, piste.
Jotkut ei vaan katso faktoja silmillään vaan arvotelevat suorituksia sydämellään 
|
|
|
|
|
Tekniikka
Poissa
|
 |
Vastaus #2803 : 06.04.2013 klo 18:16:18 |
|
toisaalta, jos Real Madrid voittaa UCL:n (ja CdR:n), saattavat Los Blancosin kapteenit heltyä antamaan portugalilaiselle vielä anteeksi ja siten koko kolmikko jatkaisi ensi kauden Madridissa - tai sitten ei... Jännä nähdä. Tuskimpa Mourinho jää missään tapauksessa. Jos Real voittaa sieniliigan, Mourinho luultavasti ajattelee, että se oli siinä, tehtävä Realissa on suoritettu ja voi aivan rauhassa lähteä. Itse olen aivan varma, että Mourinho haluaa takaisin saarille.
|
|
|
|
|
Joukker
Poissa
|
 |
Vastaus #2804 : 06.04.2013 klo 21:07:13 |
|
Jotkut ei vaan katso faktoja silmillään vaan arvotelevat suorituksia sydämellään  Kelpaako faktaksi, että on valittu pelipaikkansa parhaaksi viitenä vuonna peräkkäin? Eiköhän tuota väitettä tue niin faktat, silmät kuin sydänkin.
|
|
|
|
|
hamsteri1000
Poissa
Suosikkijoukkue: Turun Palloseura
|
 |
Vastaus #2805 : 06.04.2013 klo 23:05:32 |
|
Joku tilastoniilo voisi selvittää milloin joku muu Barcelona pelaaja kuin Messi on tehnyt hattutempun. Keita aikoinaan?
|
|
|
|
|
aquel
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Barcelona
|
 |
Vastaus #2806 : 06.04.2013 klo 23:21:39 |
|
Joku tilastoniilo voisi selvittää milloin joku muu Barcelona pelaaja kuin Messi on tehnyt hattutempun. Keita aikoinaan?
Keita lokakuussa 2009.
|
|
|
|
|
|
Hornando
|
 |
Hornando
Vastaus #2807 : 06.04.2013 klo 23:55:16 |
|
 Jo pelkästään tämän hetken ansiosta mahtava ottelu.  Alexisille ja Fabregasille todella tärkeät itseluottamusboostit, Song ja Bartra onnistuivat hyvin ja Dani Alvesin upea vire jatkuu.
|
|
|
|
|
Underdogs
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue, Miesten tennis
|
 |
Vastaus #2808 : 06.04.2013 klo 23:59:28 |
|
Ericille 
|
|
|
|
|
Pol
Poissa
|
 |
Vastaus #2809 : 07.04.2013 klo 00:01:18 |
|
Liikutuin. Upea ilta, Cecsi-Cescille ja Alexisille tärkeät onnistumiset ja Éricin paluu kruunasi kaiken. Tästä on hyvä jatkaa kohti Wembleytä!
|
|
|
|
|
Peledinho
Paikalla
Suosikkijoukkue: Huuhkajat & modetiimi
|
 |
Vastaus #2810 : 07.04.2013 klo 00:10:54 |
|
Ottaapa päähän, että missasin päivän ottelun. No, huomenna voi fiilistellä koosteista superduon maalit ja totta kai Abidalin upean paluun. 
|
|
|
|
|
|
|
KDB
Poissa
Suosikkijoukkue: 93:20
|
 |
Vastaus #2812 : 07.04.2013 klo 02:12:32 |
|
Mitä vittua täällä tapahtuu?  fiilikseni kun näin tuloksen jne. Mites Dölöföö pelasi? 
|
|
|
|
|
Puolikasviipale
Poissa
|
 |
Vastaus #2813 : 07.04.2013 klo 02:34:12 |
|
fiilikseni kun näin tuloksen jne. Mites Dölöföö pelasi?  Tuplasi Barcan kauden stepoverien määrän.
|
|
|
|
|
Més que un club
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Barcelona, Ilves
|
 |
Vastaus #2814 : 07.04.2013 klo 09:13:48 |
|
Abidalille  Joo, tais olla Deulolla vähän liian kova halu näyttää. Joka kerta koitti itse ohi, ja harvemmin pääsi muuhun kuin keskelle sumppua.
|
|
|
|
|
|
|
Kuhnuri
Paikalla
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #2816 : 07.04.2013 klo 12:09:00 |
|
Jossain hyvää koostetta eilisestä ottelusta? Missasin ihan täysin reissun takia.
|
|
|
|
|
outdraw
Poissa
Suosikkijoukkue: Sempre Xavi
|
 |
Vastaus #2817 : 07.04.2013 klo 12:28:01 |
|
 Aivan käsittämätöntä anal yysiä. Luulen kirjoittajan tarkoittaneen sitä, että Madridilla on sentään heittää sinne kovan luokan maalivahti ja toppari joka tapauksessa. Vähän sama kuin se, että Barcelona myisi Xavin - yhtäältä menettäisi maailman parhaan keskikenttäpelaajan, toisaalta Thiago ja Cesc voisivat paikata ihan ok. Ja olen täsmälleen samaa mieltä edellisen anal yytikon kanssa. Menetys? Kyllä. Katastrofi? Ei lähimainkaan. Joo, tais olla Deulolla vähän liian kova halu näyttää. Joka kerta koitti itse ohi, ja harvemmin pääsi muuhun kuin keskelle sumppua.
Segundassahan tuo riittää. Tai kyllä se sielläkin juoksee itsensä jumiin useimmiten, mutta kun on tarpeeksi taitava niin siitä huolimatta tekee sen 20 maalia kaudessa Segundan tasolla. Vähän kuin nuori C. Ronaldo, jonka Deulo on esikuvakseen nimennytkin.
|
|
|
|
|
Bolatsi
Poissa
|
 |
Vastaus #2818 : 07.04.2013 klo 12:36:52 |
|
Luulen kirjoittajan tarkoittaneen sitä, että Madridilla on sentään heittää sinne kovan luokan maalivahti ja toppari joka tapauksessa. Vähän sama kuin se, että Barcelona myisi Xavin - yhtäältä menettäisi maailman parhaan keskikenttäpelaajan, toisaalta Thiago ja Cesc voisivat paikata ihan ok. Ja olen täsmälleen samaa mieltä edellisen anal yytikon kanssa. Menetys? Kyllä. Katastrofi? Ei lähimainkaan.
Juuri näin. Päätin olla itse tarkentamatta viestiäni, koska ei se olisi mennyt perille kuitenkaan. Kiitos tästä. Hieno peli kaikin puolin eilen. Cescille ilmeisesti ammattilaisuran ensimmäinen hattutemppu? Oliko Bartran otteet nyt sellaisia, että paikka avaukseen keskiviikkona on varma?
|
|
|
|
|
aquel
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Barcelona
|
 |
Vastaus #2819 : 07.04.2013 klo 13:21:50 |
|
Cescille ilmeisesti ammattilaisuran ensimmäinen hattutemppu?
Kyllä. Oliko Bartran otteet nyt sellaisia, että paikka avaukseen keskiviikkona on varma?
Ei. Bartra toki pelasi ihan hyvän pelin ja ainakin kaksi loistavaa katkoa jäi hänen suorittamana mieleen, mutta vastassa oli kuitenkin vain Mallorca. Adriano ja Pedro ovat harjoitelleet normaalisti jo kolme päivää, mutta eivät ole saaneet vielä vihreää valoa pelaamisen osalta. Eivätköhän molemmat kuitenkin saa peliluvan keskiviikkoon mennessä, joten heidät voi lisätä varteenotettaviksi vaihtoehdoiksi aina avaukseen saakka. Songin esitys oli eilen todella vakuuttava keskikentällä, mikä lisäsi hieman Busquetsin todennäköisyyksiä avata Piquén vierellä topparina keskiviikkona, mutta vain hieman. Edelleen pidän kuitenkin todennäköisempänä Adrianon avaavan topparina kuin Busin, Bartran tai varsinkaan Abidalin tai Songin. Alba, Xavi, Busquets ja Villa lepäsivät eilen koko pelin, joten jalkojen pitäisi olla tuoreet PSG:tä vastaan. Lisäksi Iniesta, Piqué ja Fábregas eivät pelanneet kuin 60-70min. Jos Messi ei ole avauskunnossa, Cesc aloittanee suoraan hänen paikallaan eiliseen tapaan ja Kirppu tulee sitten tarvittaessa (joka tapauksessa) penkiltä myöhemmin peliin mukaan. Villa on varmasti toinen avaava hyökkääjä Messin/Cescin lisäksi. Kolmannen hyökkääjän nimi on kaikkein epävarmin. Itse veikkaisin Pedroa. Eilisen pelin ensimmäinen maali: http://www.youtube.com/watch?v=H2wCRWNNKHo Aika perinteinen Blaugrana-häkki...
|
|
|
|
|
Joey
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
 |
Vastaus #2820 : 07.04.2013 klo 13:44:12 |
|
Luulen kirjoittajan tarkoittaneen sitä, että Madridilla on sentään heittää sinne kovan luokan maalivahti ja toppari joka tapauksessa.
Vaikka Diego Lopez on erinomaisesti Ikeriä tuurannutkin, niin kyse on kuitenkin vain muutaman kuukauden otteesta enkä näin ollen nostaisi häntä lainkaan Ikerin veroiseksi, joka siis on valittu viisi kertaa putkeen maailman parhaaksi maalivahdiksi. Ramoskin on pelipaikkansa aivan kirkkainta eliittiä, joten noin kahden merkittävän pelaajan poistumista ei hyvällä tahdollakaan voi ilmaista "ei juurikaan kirpaisi" ellei halua olla täysin hakoteillä. Korvaajat toki olisivat päteviä, mutta kyllähän Madrid tuossa silti joutuisi isoille ostoksille olettaen, että se haluaisi edelleen pitää timantinkovan ringin kuin mitä sillä nyt on - ja miksi ei haluaisi? Helvetti sentään, mitä juttua täältäkin saa aina tasaisin väliajoin lukea.
|
|
|
|
|
Landespede
Poissa
|
 |
Vastaus #2821 : 07.04.2013 klo 14:09:38 |
|
Vaikka Diego Lopez on erinomaisesti Ikeriä tuurannutkin, niin kyse on kuitenkin vain muutaman kuukauden otteesta enkä näin ollen nostaisi häntä lainkaan Ikerin veroiseksi, joka siis on valittu viisi kertaa putkeen maailman parhaaksi maalivahdiksi. Ramoskin on pelipaikkansa aivan kirkkainta eliittiä, joten noin kahden merkittävän pelaajan poistumista ei hyvällä tahdollakaan voi ilmaista "ei juurikaan kirpaisi" ellei halua olla täysin hakoteillä. Korvaajat toki olisivat päteviä, mutta kyllähän Madrid tuossa silti joutuisi isoille ostoksille olettaen, että se haluaisi edelleen pitää timantinkovan ringin kuin mitä sillä nyt on - ja miksi ei haluaisi?
Helvetti sentään, mitä juttua täältäkin saa aina tasaisin väliajoin lukea.
Se ehkä johtuu siitä, että ainakin minun silmään et ymmärtänyt näiden kirjottajien pointtia. Ei kannata kritisoida varsinkaan kaikkia barca-janareita täällä jos itse vääntelet heidän viestejä niin, että saisit hekotella niille.
|
|
|
|
|
Joey
Poissa
|
 |
Vastaus #2822 : 07.04.2013 klo 14:26:59 |
|
Se ehkä johtuu siitä, että ainakin minun silmään et ymmärtänyt näiden kirjottajien pointtia. Ei kannata kritisoida varsinkaan kaikkia barca-janareita täällä jos itse vääntelet heidän viestejä niin, että saisit hekotella niille.
Kyllä minä ymmärsin mitä he tuolla hakivat. Tuo nyt vaan on yksinkertaisesti täyttä paskaa, etteikö maailman parhaan maalivahdin ja topparin menetys urheilullisestikin olisi muka erittäin kova menetys joukkueelle. Toki ei Madrid jäisi tilanteessa surkuttelemaan, koska rahaa löytyy hankkimaan korvaajiakin, mutta kyllähän lukuisat vuodet joukkueen ehdottomiin runkopelaajiin kuuluneiden menetys olisi tuntuva takaisku. PS. En missään nimessä ole kritisoinut kaikkia barca-janareita, vaan viestini ovat lähes järestään vastauksia jonkin yksittäisen tyypin kirjoituksiin, kuten tälläkin kertaa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.04.2013 klo 14:30:47 kirjoittanut Joey »
|
|
|
|
|
outdraw
Poissa
Suosikkijoukkue: Sempre Xavi
|
 |
Vastaus #2823 : 07.04.2013 klo 15:23:45 |
|
Helvetti sentään, mitä juttua täältäkin saa aina tasaisin väliajoin lukea.
Varsinkin kun itse kirjoittaa sitä ymmärtämällä tahalleen väärin. Joo, kaikki tajuaa että Iker ja Ramos ovat pelimiehiä, mutta Realin tapauksessa siellä on jo valmiiksi huippuluokan jätkät valmiina, eikä raha tai houkuttelevuus ole ongelma uusia hankkiessa (tuskin muutenkaan joku Ramos tai Casillas ihan saludoilla liikkuisi). Jos joku Mönchengladbach myy ter Stegenin Barcelonaan, niin kuin on puhuttu, niin uuden vastaavan hankinta voi olla seuralle mahdotonta. Tai jos HJK myy Pukin, niin vaikka se saa siitä suomalaisittain hyvän korvauksen, niin suurella todennäköisyydellä saman tason kaveria ei tilalle löydetä, kun €-tason pelaajia ei paljoa joku Suomi kiinnosta.
|
|
|
|
|
Joey
Poissa
|
 |
Vastaus #2824 : 07.04.2013 klo 15:45:58 |
|
Ei tuo silti omaa kantaani muuta, koska vaikka tuon pointin ymmärsinkin, niin kyse on kuitenkin aivan eliittitason pelaajista, joiden korvaaminen tuottaa aina omat haasteensa. Kyllä minä pitäisin yhtä lailla idiotismina väitettä, ettei esimerkiksi Iniestan ja Xavin menetys Barcalle olisi urheilullisesti erityisen paha tiedostaen kuitenkin sen, että joukkue noille varmasti nimekkäät korvaajat hankkisivatkin.
|
|
|
|
|
|
|
|