FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
06.11.2025 klo 18:20:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 163 [164] 165 ... 172

Kirjoittaja Aihe: Satakunnan alasarjat  (Luettu 246376 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
petepeters

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka Valkeakoski, sympatiat Napapiirille.

Vastaus #4075 : 25.01.2011 klo 16:38:49

Oma lukunsa on sitten se, että miten joku joukkue, joka putoaa jossain päin Suomea jopa vitosestakin alaspäin kuvittelisi nousevansa sitten esim. naapuripiirissä vastaavalla tasolla heti ylöspäin.
Kait siinä on ollut sitoutumisessa ja materiaalissa niin paljon puutteita, että kovasti pitää asioiden muuttua ”roudatessa koko joukkue yli 100 km päähän”.

Totta kai Tampereella on kolmosessa leveämpi taso. Niinhän se oli jo aikoinaan, kun kolmonenkin oli yhteinen. Neloset, vitoset jne… lienevät joka paikassa enemmän ja vähemmän puulaakihössötystä ja eikö kakkosen Jazz juuri pöllytti ykkösestä tippunutta TPV:kin 6-1 numeroin. Toki nuo tasoerot alkavat näkyä enemmänkin sitten juuri vaikkapa veikkausliiga tasolla :)

Tampereen Vitonen vastaa helposti Satakunnan Nelosta. Itse olen myös höntsäillyt näitä alasarjoja kummaskin piirissä ja selkeesti huomaa Tampereen laajemman tason.

Voisi olettaan myös Tampereen Kutosen vastaavan Satakunnan Vitosta...
Jeppis

Poissa Poissa

Vastaus #4076 : 25.01.2011 klo 17:59:39

Ei se nyt aivan näinkään mene vaikka kovasti asiaa on täälläkin jo vuosia huudeltu. Se on selvää että Tampereen piirissä pelaajamäärät ovat suurempia kuin Satakunnassa, mutta määrä ei aina korvaa laatua.
Toki Tampereella jokaisessa divarissa on muutama tasokkaampi joukkue mitä Satakunnan vastaavassa, mutta kärjen ja keskikastin erot ovatkin sitten pienempiä.

linux

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stadin buliröda, MuSan Salama, Arsenal,Galatasaray

Vastaus #4077 : 25.01.2011 klo 18:02:12

Kyllä se piirien välinen ero selviää linuxillekin sitten yhdistynyttä kolmosta katsellessa :)

Sitä odotellessa, koska itse petepeters dominoi kentällä Satakuntalaisia Kolmosdivarilaisia :) Saattaa jokunen tovi vierähtää :D
Wilmaster

Poissa Poissa

Vastaus #4078 : 25.01.2011 klo 18:55:43

Onhan Ihoden Kiri pelannut jo vuosikaudet Satakunnan sarjoissa. Kotikenttäkin on Varsinais-Suomen puolella. Kyllä sinne yksi Tampereen piiristäkin mahtuu. Tavallaanhan tuo on kotiinpaluu, kun Pirkanmaa on suurimmaksi osaksi vanhaa Satakuntaa. Ylos

Eiköhän Palloiluseura Juju-78 Punkalaitumelta ole myöskin kuulunu Satakunnan sarjoihin jo vuosia?
Ja kunta sijaitsee Pirkanmaalla.
linux

Poissa Poissa

Vastaus #4079 : 25.01.2011 klo 19:05:57

Eiköhän Palloiluseura Juju-78 Punkalaitumelta ole myöskin kuulunu Satakunnan sarjoihin jo vuosia?

Ohi topicin, mutta ainakin junnuna oli siellä joukkoe, ja kollegan mukaan koko Satakunnan paras kenttä sijaitsee siellä.
hege

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka, TPS

Vastaus #4080 : 25.01.2011 klo 21:59:29

Pitänee paikkaansa. Tuo kenttä siis...
Otto-Mani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jazz, Satakuntalainen jalkapallo

Vastaus #4081 : 26.01.2011 klo 00:27:00

Jep, mutta;
Lainaus
Punkalaidun siirtyi Satakunnan maakunnasta Pirkanmaahan vuoden 2005 alussa.

Koskas Juju on mahtanut viimeksi sarjoissa pelata? Nimi on kyllä takavuosilta tuttu.
Supertele

Poissa Poissa

Vastaus #4082 : 26.01.2011 klo 09:09:09

Jep, mutta;
Koskas Juju on mahtanut viimeksi sarjoissa pelata? Nimi on kyllä takavuosilta tuttu.

Kaudella 2009 pelasi ainakin C15 sarjassa, ilmeisesti ~ 93/94 syntyneitä...

Tämän jälkeen ei Jujusta havaintoa. Mediassa ollut sensijaan juttuja uudesta FC Punkkiksesta, tais tulla joskus Alueuutisissakin...

http://www.redcross.fi/apuajatukea/maahanmuuttajientuki/vastaanottokeskukset/fi_FI/punkalaidun/   
jek

Poissa Poissa

Vastaus #4083 : 26.01.2011 klo 09:26:59

Tiedoksenne, että silloin kun Punkalaidun vielä pelasi, se kuului Satakunnan maakuntaan.
Supertele

Poissa Poissa

Vastaus #4084 : 26.01.2011 klo 09:35:13

Tiedoksenne, että silloin kun Punkalaidun vielä pelasi, se kuului Satakunnan maakuntaan.

Punkalaidun liittynyt Pirkanmaahan v.2005 alussa, eli naapurimaakunnan (Satakunnan) sarjoja pelattu ~ viitisen vuotta...
piiparinen

Poissa Poissa

Vastaus #4085 : 26.01.2011 klo 12:37:53

Suomen Palloliiton piirijako ei ole sama asia kuin Suomen Valtion maakuntajako.
Otto-Mani

Poissa Poissa

Vastaus #4086 : 26.01.2011 klo 15:47:31

Asiaan liittyen, missäs näiden Pirkanmaahan 90-luvun alussa siirtyneiden kuntien (Vammala, Äetsä, Ikaalinen, Parkano, Hämeenkyrö yms) joukkueet pelasivat ennen vanhaan? En jaksa muistaa noin vanhoja asioita. ???

Satakunnalla ja Tampereellahan oli aikojen alussa yhteinen piiri, joka sitten muistaakseni 1939 jaettiin kahtia.

edit. Tapahtui siis jo vuonna 1934. Ylos
Vilhelmus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Keikyän yritys

Vastaus #4087 : 26.01.2011 klo 16:08:50

Asiaan liittyen, missäs näiden Pirkanmaahan 90-luvun alussa siirtyneiden kuntien (Vammala, Äetsä, Ikaalinen, Parkano, Hämeenkyrö yms) joukkueet pelasivat ennen vanhaan? En jaksa muistaa noin vanhoja asioita. ???

Ihan 30-luvulta en muista, mutta Huittisten ja Äetsän suunnalta (Keikyän Yritys se on jotain!) on pelattu Satakunnan piiriä niin kauan kun minä tiedän. Vammalasta taas käsittääkseni Tampereen piiriä.
Otto-Mani

Poissa Poissa

Vastaus #4088 : 26.01.2011 klo 16:16:29

Ihan 30-luvulta en muista, mutta Huittisten ja Äetsän suunnalta (Keikyän Yritys se on jotain!) on pelattu Satakunnan piiriä niin kauan kun minä tiedän. Vammalasta taas käsittääkseni Tampereen piiriä.

Juu, tarkoitinkin tässä lähinnä 80-90 -lukuja. 2000-luvunhan me kaikki muistamme. :)
petepeters

Poissa Poissa

Vastaus #4089 : 26.01.2011 klo 18:18:49

Sitä odotellessa, koska itse petepeters dominoi kentällä Satakuntalaisia Kolmosdivarilaisia :) Saattaa jokunen tovi vierähtää :D
Juuri tätähän tarkoitin ??? Juju Punkalaidun ja Keikyän Yritys pelasivat Satakunnan Vitosta 1998. Punkalaidun tosin luopui kesken kauden.
« Viimeksi muokattu: 26.01.2011 klo 23:32:52 kirjoittanut petepeters »
Otto-Mani

Poissa Poissa

Vastaus #4090 : 26.01.2011 klo 18:26:39

Suomen Palloliiton piirijako ei ole sama asia kuin Suomen Valtion maakuntajako.

Tähän vielä sen verran, että yleisurheilussahan nuo Sastamalat sun muut kuuluvat vieläkin Satakunnan piiriin.
petepeters

Poissa Poissa

Vastaus #4091 : 26.01.2011 klo 23:34:21

Mun uran huippu, Satakunnan Kolmonen on jo koettu. Ei sitä dominoinniksi voinut sanoa, mutta pelannut kuitenkin :)
linux

Poissa Poissa

Vastaus #4092 : 27.01.2011 klo 10:25:54

Mun uran huippu, Satakunnan Kolmonen on jo koettu. Ei sitä dominoinniksi voinut sanoa, mutta pelannut kuitenkin :)

Itse en ole nähnyt, kuin Nelosen maalissa Alas
Mutta ehtisikö asian vielä korjaamaan? ;)
petepeters

Poissa Poissa

Vastaus #4093 : 27.01.2011 klo 10:35:25

Itse en ole nähnyt, kuin Nelosen maalissa Alas
Mutta ehtisikö asian vielä korjaamaan? ;)

Ei ehtisi. Tampereen ja Satakunnan yhdistynyt Kolmonen on jo sen verran kova sarja, ettei sinne pääse ihan ketä vaan höntyileen.

Mua tuskin nähdään paljon missään maalissa tänä kesänä muutenkaan, kun on toi eturistiside korjailtu juuri. Pian pääseekin jo ikämiehiin ???
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo

Vastaus #4094 : 27.01.2011 klo 16:01:34

Koska cupin peli LuVe-ToVe pelataan? LuVella lienee mahdollisuus, sen verran laiskaa ToVen pelailu sunnuntaina oli. Fevertonkin taisi olla scouttaamassa Ylos
linux

Poissa Poissa

Vastaus #4095 : 27.01.2011 klo 17:04:45

Koska cupin peli LuVe-ToVe pelataan? LuVella lienee mahdollisuus, sen verran laiskaa ToVen pelailu sunnuntaina oli. Fevertonkin taisi olla scouttaamassa Ylos

Kyllä noilla nimillä, mitä ToVelta löytyy minä ajattelen kyllä päinvastoin.
Aarnoldin flipperi

Poissa Poissa

Vastaus #4096 : 27.01.2011 klo 18:55:57

Kyllä noilla nimillä, mitä ToVelta löytyy minä ajattelen kyllä päinvastoin.

Olit kattoos etkä huomannu miten höntsäporukka meinas vied voiton "nimimiehiltä" ?
linux

Poissa Poissa

Vastaus #4097 : 27.01.2011 klo 18:58:28

Olit kattoos etkä huomannu miten höntsäporukka meinas vied voiton "nimimiehiltä" ?

Olinko vain katsomassa? :D
Herätys siellä jo :D
Aarnoldin flipperi

Poissa Poissa

Vastaus #4098 : 27.01.2011 klo 19:20:22

Olinko vain katsomassa? :D
Herätys siellä jo :D
Hyvin vihelsit kyl posan oman pelaajan munauksen paitsioks Ylos
linux

Poissa Poissa

Vastaus #4099 : 27.01.2011 klo 19:24:42