No niin
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuvaajat
|
 |
: 13.08.2012 klo 01:59:37 |
|
Jo oli aikakin, että veritaksella nähtiin yleisöä, ja siitä vielä lähti ääntäkin.. Ekajakso oli jokseenkin kaikkien nysväämisten äiti..... Toisella jaksolla lienee käynyt niin, että Kolen saama "kenkä päähän" herätti Tepsin, ja sitten mentiin!!!  Tepsin kannattajilla on ollut puuhaa ennen peliä....Onkohan noita mustia ja valkoisia palloja ollu vaikeaa löytää? Oli tai ei, niin oli pahuksen hienon näköistä ainakin..  Vaikutti siltä, että Hyyrynen jyräsi kaiken eteen osuvan parin maalin lisäksi... Tässä oli muuten melkein tulla kiire...  Teräsmiesleffan koekuvauksiin menossa???  Niskalukkoa hakemassa??  Jokunen ruutu lisää tuolla: http://rlonn.kuvat.fi/kuvat/Futis+2012/Veikkausliiga+2012/TPS+-+FC+Inter/
|
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna
|
 |
Vastaus #1 : 13.08.2012 klo 02:27:30 |
|
|
|
|
|
|
Rodolfo
Poissa
Suosikkijoukkue: Tapio Liinoja
|
 |
Vastaus #2 : 13.08.2012 klo 05:24:48 |
|
|
|
|
|
|
kurosawa
Poissa
Suosikkijoukkue: FC TPS
|
 |
Vastaus #3 : 13.08.2012 klo 08:24:45 |
|
Valtavan hieno tifokuva!!  Muutkin hyviä kuvia!!!
|
|
|
|
|
Uuno Front
Poissa
|
 |
Vastaus #4 : 14.08.2012 klo 10:18:33 |
|
Mitäköhän hienoa "tifokuvassa" on? vähän turun sanomaa ilmassa höystettynä ilmapalloilla.. uuh.
|
|
|
|
|
WhiteHart
Poissa
|
 |
Vastaus #5 : 14.08.2012 klo 10:21:15 |
|
Mitäköhän hienoa "tifokuvassa" on? vähän turun sanomaa ilmassa höystettynä ilmapalloilla.. uuh.
Kai se kuva hieno voi olla vaikka tifo sun mielestä ei olekaan.
|
|
|
|
|
Rodolfo
Poissa
Suosikkijoukkue: Tapio Liinoja
|
 |
Vastaus #6 : 14.08.2012 klo 10:50:46 |
|
Tee ite parempi 
|
|
|
|
|
No niin
Poissa
|
 |
Vastaus #7 : 14.08.2012 klo 10:58:20 |
|
Toki mielipiteitä pitää olla. Itse kyllä keskityn kuvaamisessa 99% peliin, mutta näitä vaan tunnutaan haluavan kerta toisensa jälkeen. http://fc.tps.fi/tps_tv_voittoisan.2123.htmlMitä tulee itse tifoon, niin pidän sitä kyllä parhaana kotimaan kentällä nähdyistä tähän mennessä. Jos vertaa vastustajaan, niin tämä meni ainakin 100-0 Tepsille.
|
|
|
|
|
No niin
Poissa
|
 |
Vastaus #8 : 14.08.2012 klo 11:25:23 |
|
Ja mitä kuvaamiseen ja kuviin yleensä tulee, niin niinkauan, kun tämä on harrastus, ja senttiäkään tästä ei kostu, tulee ainakin mun kuvani olemaan sitä, mitä itse haluan kuvata. Tosin tämäkin on vaarassa loppua kokonaan. Ei tätäkään pysty iänkaiken tappiolla tekemään. Outoa koko hommassa on se, että mitä alemmalla tasolla kuvaat, sen paremmin tuntuu kahvirahat irtoavan... 
|
|
|
|
|
Overlord
Poissa
|
 |
Vastaus #9 : 14.08.2012 klo 11:30:39 |
|
Liian vähän nörttiläppää?
|
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
 |
Vastaus #10 : 14.08.2012 klo 12:02:33 |
|
Mitä tulee itse tifoon, niin pidän sitä kyllä parhaana kotimaan kentällä nähdyistä tähän mennessä.
 Toivottavasti vertailusi edes koskee ainoastaan tätä kautta.
|
|
|
|
|
Rantis
Poissa
Suosikkijoukkue: Itäpääty Turku
|
 |
Vastaus #11 : 14.08.2012 klo 12:13:24 |
|
Jos vertaa vastustajaan, niin tämä meni ainakin 100-0 Tepsille.
 Eihän siellä mitään tifoa edes ollut.
|
|
|
|
|
No niin
Poissa
|
 |
Vastaus #12 : 14.08.2012 klo 12:13:43 |
|
 Toivottavasti vertailusi edes koskee ainoastaan tätä kautta. Toki.  Itseasiassa en niitä juurikaan edes huomaa. Ne vaan ei ole SE, miksi otteluissa käyn kuvaamassa.
|
|
|
|
|
krevis
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
 |
Vastaus #13 : 14.08.2012 klo 12:55:39 |
|
Itse kyllä keskityn kuvaamisessa 99% peliin, mutta näitä vaan tunnutaan haluavan kerta toisensa jälkeen. Tämä on kyllä jollain tavalla hämmentävää. Omien kuvatusten tilastoja katsellessa olen pistänyt merkille, että ahkerimmin katseltuja ovat katsomosta otetut kuvat. Ei ne pelikuvat ketään kiinnosta, oma kuva on mielenkiintoisempi.
|
|
|
|
|
No niin
Poissa
|
 |
Vastaus #14 : 14.08.2012 klo 13:44:15 |
|
Tämä on kyllä jollain tavalla hämmentävää. Omien kuvatusten tilastoja katsellessa olen pistänyt merkille, että ahkerimmin katseltuja ovat katsomosta otetut kuvat. Ei ne pelikuvat ketään kiinnosta, oma kuva on mielenkiintoisempi.
Ihan sama. Homma kääntyy päälaelleen, kun on kyse tapahtumista, joita ei ole katsomassa juurikaan yleisöä... Esimerkkinä kuvaamani tyttöjen F.U.N turnaus, joita kuvia on käynyt katsomassa jo yli 5000 vierasta. Kertokaas, nyt MIKSI näin??
|
|
|
|
|
ake
Poissa
Suosikkijoukkue: Intohimon värinä
|
 |
Vastaus #15 : 14.08.2012 klo 14:40:04 |
|
Mieluummin niitä pelitilanteita katselee videokoosteista ja katsomoa sitten kuvista. Tietysti yksittäiset pelitilannekuvatkin voivat olla hienoja, mutta fakta nyt on se että tuollaisia "Hyyrynen juoksee pallon perässä"-kuvia on internet täynnä. Ja ei kai sekään mikään yllätys ole, että ihmiset haluavat bongata itsensä/kaverinsa kuvista?
Tämän vuoden paras tifo menee kyllä mielestäni sille IFK:n "Punaiselle Stadille" vai mikä olikaan. Klubilla kanssa ihan hyvä idea se mestaruusvertailu. Pyydän vielä anteeksi derbytifoa nimim. Uuno Frontilta ja kumppaneilta, ei ollut tarkoitus aiheuttaa mielipahaa.
e. no nyt kun katsoin niin ei se IFK:n tifo nyt ollutkaan ihan niin komea kuin muistelin. Sinikaartin feenikslintu-tifolle kanssa propsit.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.08.2012 klo 14:45:14 kirjoittanut ake »
|
|
|
|
|
Scholesin uima-allas
Poissa
Suosikkijoukkue: ITÄPÄÄTY
|
 |
Vastaus #16 : 14.08.2012 klo 14:53:15 |
|
Mieluummin niitä pelitilanteita katselee videokoosteista ja katsomoa sitten kuvista. Tietysti yksittäiset pelitilannekuvatkin voivat olla hienoja, mutta fakta nyt on se että tuollaisia "Hyyrynen juoksee pallon perässä"-kuvia on internet täynnä. Ja ei kai sekään mikään yllätys ole, että ihmiset haluavat bongata itsensä/kaverinsa kuvista?
Vahva sama. Varsinkin kun itse pelin näkee katsomosta niin ei sitä välttämättä enää jasa innoissaan kuvista katsoa. Tifot ja muut ovat taas eri asia kun ovat koreografiaa. Jarruraiitojen tifolle varovainen  Ei parasta mitä heiltäkään nähty, mutta ihan virkistävä.
|
|
|
|
|
ex-adriano
Poissa
Suosikkijoukkue: JIPPO, Karnevalistinen kannattajatyyli
|
 |
Vastaus #17 : 14.08.2012 klo 14:58:16 |
|
TPS:llä paljon slutteja mukana. Panomiehiä? 
|
|
|
|
|
No niin
Poissa
|
 |
Vastaus #18 : 14.08.2012 klo 15:26:34 |
|
Pelin katsominen kuvaamiseen keskittyen rajaa paljon itse pelistä pois, eli ottelua ei juurikaan tule seurattua. Se tulee sitten katsottua kuvien kautta. Itse joudun muuten katsomaan otteluita "työn puolesta" että ei näitä muuten huvikseen tule edes käytyä katsomassa muutoin kuin kameran takaa. Se,mitä tapahtuu katsomossa, tai pelin "ulkopuolella" rajautuu näinollen lähes kokonaan pois.
|
|
|
|
|
LOFIN
Poissa
|
 |
Vastaus #19 : 15.08.2012 klo 13:43:47 |
|
Eikö muita kuvaajia matsissa muka ollut