kuuhasen lalli
Poissa
|
 |
Vastaus #1975 : 03.07.2010 klo 17:37:11 |
|
Kepes:lle terveisiä ja jaksamisia 
|
|
|
|
Heppafani
Poissa
|
 |
Vastaus #1976 : 03.07.2010 klo 17:55:30 |
|
Haupa on ilmeisesti matkalla humalaan  HAUPA 
|
|
|
|
Downari
Poissa
|
 |
Vastaus #1977 : 03.07.2010 klo 18:05:23 |
|
Haupan ranskalainen visiitti jatkuu syksyyn asti. Haupa ei tosiaan tule saamaan kevätkierroksella pisteen pistettä... Kepes, ota vähä brenkkua mötöööh 
|
|
|
|
Kepes
Poissa
|
 |
Vastaus #1978 : 04.07.2010 klo 00:46:44 |
|
Jep jep, näinhän siinä sitten kävi ettei hupilupi jaksanut edes vähää alusta, ja HauPa suurella taistelulla itse SM-sarjaan. Onnea pohjoiseen. Tekee ihan hyvää vain Hongalle hakea vauhtia välillä alhaaltakin. Eipä tuo kuitenkaan henkilökohtaisesti harmita, kun oma panos on enempi toisessa joukkueessa. 
|
|
|
|
Downari
Poissa
|
 |
Vastaus #1979 : 04.07.2010 klo 12:09:46 |
|
Haupan ranskalainen visiitti jatkuu syksyyn asti. Haupa ei tosiaan tule saamaan kevätkierroksella pisteen pistettä... Kepes, ota vähä brenkkua mötöööh  Ja kuvamateriaalia.. http://www.youtube.com/watch?v=X-GcWx7cVlQ
|
|
|
|
Ares
Poissa
Suosikkijoukkue: suomalaiset eurokentillä 2011
|
 |
Vastaus #1980 : 04.07.2010 klo 12:22:45 |
|
Haupan ranskalainen visiitti jatkuu syksyyn asti. Haupa ei tosiaan tule saamaan kevätkierroksella pisteen pistettä...
Voi olla että pelaavat SM-karsintaa vielä ensi keväänäkin, mutta siihen se visiitti viimeistään tyssää. Muistaakseni HauPan B-pojat höntsäävät kakkosdivarissa. Hyvin venytty Oulun tulevalta kaupunginosaseuralta  Onnea syksyn peleihin.
|
|
|
|
:D
Poissa
|
 |
Vastaus #1981 : 04.07.2010 klo 14:36:27 |
|
.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.03.2014 klo 01:19:17 kirjoittanut :D »
|
|
|
|
|
Ares
Poissa
Suosikkijoukkue: suomalaiset eurokentillä 2011
|
 |
Vastaus #1982 : 20.07.2010 klo 12:00:13 |
|
Lauantaina pärähtää taas käyntiin otteluilla: Inter - Reipas SJK - TPS FC Viikingit - JJK FC Haka-j - KuPS
Mestaruus mennee HJK:lle tai FC Viikingeille.
Lähellä putoamista lienevät ainakin HauPa ja SJK.
|
|
|
|
Rantasipi
Poissa
Suosikkijoukkue: Eurokiimassa
|
 |
Vastaus #1983 : 20.07.2010 klo 13:03:14 |
|
Vähän alusta....Putoaako sm-sarjastakin? Muistelisin, että vain tuosta karsintasarjasta nimensä mukaisesti voi pudota. Mutta eika heikko muistikuva tuosta on, joten miten tuo koko kausi nyt oikein menee?
|
|
|
|
raxdsc
Poissa
|
 |
Vastaus #1984 : 20.07.2010 klo 13:14:50 |
|
Vähän alusta....Putoaako sm-sarjastakin? Muistelisin, että vain tuosta karsintasarjasta nimensä mukaisesti voi pudota. Mutta eika heikko muistikuva tuosta on, joten miten tuo koko kausi nyt oikein menee?
Kolme viimeistä tippuu Sm-sarjastakin juu
|
|
|
|
Big Duncan
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Viikingit, Vasurijengit
|
 |
Vastaus #1985 : 20.07.2010 klo 13:29:21 |
|
Mestaruus mennee HJK:lle tai FC Viikingeille.
Ihan tuohon jälkimmäiseen en kyllä usko  Mitalin syrjään voi olla saumaa kaiken mennessä nappiin, mutta mulle riittää jo säilyminen.
|
|
|
|
I am the answer
Poissa
|
 |
Vastaus #1986 : 20.07.2010 klo 17:39:54 |
|
Asiantuntemukselle 
|
|
|
|
Kepes
Poissa
|
 |
Vastaus #1987 : 20.07.2010 klo 18:53:15 |
|
Mestaruus menee Klubille, ei kahta sanaa. Laadukkain ja laajin materiaali takaa selvän eron muihin.
|
|
|
|
Rantasipi
Poissa
|
 |
Vastaus #1988 : 22.07.2010 klo 11:51:51 |
|
Asiantuntemukselle  Jep, onhan se hienoa, että jotkut elvistelevät sillä, että tietävät junnusarjojen karsintasysteemin. Se kertoo aika paljon siitä, että yleistieto muissa asioissa on varsin heikoilla kantimilla. Kun kerrankin satuu tietämään jostain asiasta ede vähän alusta, niin pitäähän se näyttää. Mutta toki hienoa, että sen näin avoimesti osoitit. Vaikkakaan asiaa et ymmärtänyt, etkä varmasti vieläkään sitä pysty tajuamaan. No, myönnetään. Kuulun siihen 99,95% vähemmistöön suomalasista, jota eivät asiaa tiedä.
|
|
|
|
MruuGh
Poissa
|
 |
Vastaus #1989 : 22.07.2010 klo 13:03:02 |
|
Jep, onhan se hienoa, että jotkut elvistelevät sillä, että tietävät junnusarjojen karsintasysteemin. Se kertoo aika paljon siitä, että yleistieto muissa asioissa on varsin heikoilla kantimilla. Kun kerrankin satuu tietämään jostain asiasta ede vähän alusta, niin pitäähän se näyttää. Mutta toki hienoa, että sen näin avoimesti osoitit. Vaikkakaan asiaa et ymmärtänyt, etkä varmasti vieläkään sitä pysty tajuamaan.
No, myönnetään. Kuulun siihen 99,95% vähemmistöön suomalasista, jota eivät asiaa tiedä.
Kuulut ilmeisesti myös siihen vähemmistöön, jotka eivät osaa äidinkieltä edes vähää alusta...
|
|
|
|
Rantasipi
Poissa
|
 |
Vastaus #1990 : 22.07.2010 klo 14:09:27 |
|
Kuulut ilmeisesti myös siihen vähemmistöön, jotka eivät osaa äidinkieltä edes vähää alusta...
Auts. Tuo oli oikeasti paha. Ja pääsit sitten tuon edellisen janarin tavoin pätemään oikein nettipalstalla ja vieläpä kirjoitusvirheistä. Tuosta aiemmasta postauksestani voit varmasti lukea, mitä mieltä olen kaltaisistasi janttereista. Yksi pääsee pätemään junnusarjojen karsintasäännöillä, toinen sitten kirjoitusvirheillä, kun ei pääkopasta mitään muuta valu käsien kautta sille näppäimistölle. Ja tuon te teette kyllä ihan itse, vaikka ette sitä nyt taida edes ymmärtää. Haukiputaalle terveisiä  En ole edes ohi ajanut  PS: tekstissäni oli kolme kirjainta jäänyt uupumaan. Hyvä huomio. Ei tarvinne editoida, sillä jostain syystä uskon, että tuon tekstin sisällön pystyy jopa ymmärtämään. ..."vähemmistöön, jotka..." 
|
|
|
|
I am the answer
Poissa
|
 |
Vastaus #1991 : 22.07.2010 klo 20:30:18 |
|
Lähinnä rapistaa viimeisetkin uskottavuuden rippeet päältäsi mitä juniorijalkapallokeskusteluihin tulee. Toki heikohkon jalkapalloymmärryksen ja -tietämyksen huomioimiseen ei tarvittu tätä yksittäistä viestiä, mutta itkuraivareista päätellen piikki osui varsin mukavasti lihan alle.
|
|
|
|
Rantasipi
Poissa
|
 |
Vastaus #1992 : 23.07.2010 klo 10:28:47 |
|
No, enhän minä juniorijalkapallosta juuri mitään tiedäkään ja en sellaista ole koskaan väittänytkään. Jalkapallotietämyksestä ja -ymmärryksestä se ei kerro mitään. Junnupelejä olen nähnyt tällä kaudella tasan nolla. Yhteensä elämäni aikana ehkäpä viisi. Mistäköhän piikistä puhut? Mutta, kun joku tulee tänne kysymään sarjajärjestelmästä, niin tuollaisten vastausten antajat antavat itsestään hyvin typerän kuvan. Ja näköjään sitä et vieläkään pystynyt ymmärtämään, vaan jatkoit typerää kuittailulinjaasi ja osoitat todellisen tasosi. Leijailu jollain junnujen sarjajärjestelmän tietämisellä on kyllä varsinainen rimanalitus. Mutta näköjään sinulle ihan normitasoa. Ai niin, siis kirjoituksillani olen siis ilmeisesti kuitenkin pystynyt antamaan sinulle kuvaa itsestäni jonkinlaisena junnujalkapalloilun seuraajana. Kyllä helpolla menee läpi. Kummankohan tietämyksestä se enemmän kertoo  edit: TYPOT 
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.07.2010 klo 10:31:03 kirjoittanut Töps »
|
|
|
|
|
I am the answer
Poissa
|
 |
Vastaus #1993 : 23.07.2010 klo 10:46:04 |
|
No, enhän minä juniorijalkapallosta juuri mitään tiedäkään ja en sellaista ole koskaan väittänytkään. Jalkapallotietämyksestä ja -ymmärryksestä se ei kerro mitään. Junnupelejä olen nähnyt tällä kaudella tasan nolla. Yhteensä elämäni aikana ehkäpä viisi. Mistäköhän piikistä puhut? Mutta, kun joku tulee tänne kysymään sarjajärjestelmästä, niin tuollaisten vastausten antajat antavat itsestään hyvin typerän kuvan. Ja näköjään sitä et vieläkään pystynyt ymmärtämään, vaan jatkoit typerää kuittailulinjaasi ja osoitat todellisen tasosi. Leijailu jollain junnujen sarjajärjestelmän tietämisellä on kyllä varsinainen rimanalitus. Mutta näköjään sinulle ihan normitasoa. Ai niin, siis kirjoituksillani olen siis ilmeisesti kuitenkin pystynyt antamaan sinulle kuvaa itsestäni jonkinlaisena junnujalkapalloilun seuraajana. Kyllä helpolla menee läpi. Kummankohan tietämyksestä se enemmän kertoo  edit: TYPOT  Tässä samassa topicissa, seitsemän sivua aikaisemmin, jaksoit kuitenkin tällä kokemuksellasi väitellä siitä, miten juniorifutista Suomessa tulisi toteuttaa. Ja mitä viimeiseen kappaleeseen tulee, niin pyydä vaikka äitiäsi lukemaan edellisen viestini viimeinen virke, jos et itse ole siihen kykeneväinen.
|
|
|
|
Rantasipi
Poissa
|
 |
Vastaus #1994 : 23.07.2010 klo 11:04:39 |
|
Tässä samassa topicissa, seitsemän sivua aikaisemmin, jaksoit kuitenkin tällä kokemuksellasi väitellä siitä, miten juniorifutista Suomessa tulisi toteuttaa. Ja mitä viimeiseen kappaleeseen tulee, niin pyydä vaikka äitiäsi lukemaan edellisen viestini viimeinen virke, jos et itse ole siihen kykeneväinen.
Miksi periaatteelliseen keskusteluun junnufutiksen kehittämisestä ja varsinkin seuratasolla tulisi seurata aktiivisesti tai edes vähän alusta junnupelejä? Ja toiseen sen verran, että edelleenkään ei sitten mennyt perille. Luulit, että jotain tiedän junnufutiksesta, muutenhan et alunperinkään olisi kysymystäni dumannut tai puhunut jostain uskottavuuden rippeistä. Hienoa, että joinkinlaista uskottavuutta olen kaltaisesi junnugurun papereissa nauttinut. Se on suuri kunnia  Joten kannattaisikohan nyt olla ihan hiljaa. Tiedän nyt, että sinulle junnufutis on elämän suurin asia (eikä siinä mitään pahaa) ja sillä tahdot päteä. Päteminen kuitenkin tuollaisessa asiassa antaa vielä noita muita tekstejä heikomman kuvan itsestäsi. Mutta jokainen tallaa tyylillään. Valitettavasti joutuu olemaan töissä näinä kauniina päivinä, joten pitää aika saada kulumaan. Janareiden vedättäminen on aina mukavaa. Hyvää loppukesää sinne vaihtopenkin päähän  PS: ai niin, mikä se piikki nyt olikaan? edit: ai vittu, tämähän on se sama janari, jolle ihan perustavaa tasoa oleva looginen ajattelu on vieras käsite. Eli jaksat kuittailla jotain ajat sitten käytyä keskustelua heittämällä tuontasoista herjaa? Oletko nyt oikeasti tosissasi? Kun ei saa omaa ajatustaan läpi internetin keskustelupalstalla, niin pitää monta viikkoa myöhemmin käydä sitten kuittaamassa todella hienoon tyyliin. Kaiken maailman janareita sitä vastaa ntulee, mutta kyllä nyt oikeasti jotain rajaa. Tämä on netin keskustelupalsta, ei oikeaa elämää. Herää jo pahvi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.07.2010 klo 11:10:26 kirjoittanut Töps »
|
|
|
|
|
Herra.YE
Poissa
Suosikkijoukkue: Marco Stiepermann
|
 |
Vastaus #1995 : 23.07.2010 klo 18:20:43 |
|
Homostelut privana, kiitos.
|
|
|
|
swimmer skiller
Poissa
|
 |
Vastaus #1996 : 24.07.2010 klo 15:19:52 |
|
SJK - TPS 4-1
TPS tekee sen itse. Veskari ulos alkuminuuteilla ja kakkosvahtia ei ilmeisesti ollut saatu pöytäkirjaan asti, joten pelaaja maaliin..
|
|
|
|
Juse-
Poissa
|
 |
Vastaus #1997 : 24.07.2010 klo 16:58:34 |
|
|
|