lortti
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal
|
 |
Vastaus #5400 : 19.05.2016 klo 22:17:39 |
|
Englannilta se on mun korvaan kuulostanut kun esim. JENKEISSÄ olen NBC:ltä kattonut pelejä.
e: ja nimenomaan säästämisestähän siinä oli kyse. Arkikierroksilla saatiin kuitenkin 3 matsia ruutuun samanaikaisesti.
Saa olla JENKEILLÄ melko korkea echelon satelliittilautanen jotta nappaa eurooppalaisen signaalin. Edit. Väsyttää. Siis Portsmouthin pubissa pitää olla kunnon signaalitiedustelulaitteet. Veikkaan että paikallinen maikkari on halvempi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.05.2016 klo 22:22:52 kirjoittanut lortti »
|
|
|
|
|
Kolmeseiska
Poissa
Suosikkijoukkue: Tomáš Souček
|
 |
Vastaus #5401 : 19.05.2016 klo 22:23:54 |
|
Saa olla JENKEILLÄ melko korkea echelon satelliittilautanen jotta nappaa eurooppalaisen signaalin.
Edit. Väsyttää. Siis Portsmouthin pubissa pitää olla kunnon signaalitiedustelulaitteet. Veikkaan että paikallinen maikkari on halvempi.
Signaaleista en tiiä hevon helvettiä, korjasin vaan ton sun virheellisen väittämän.
|
|
|
|
|
lortti
Poissa
|
 |
Vastaus #5402 : 19.05.2016 klo 22:30:13 |
|
Signaaleista en tiiä hevon helvettiä, korjasin vaan ton sun virheellisen väittämän.
i'll get my coat, enpä muistanut näin tarkasti...  "Miksi Valioliigan selostuskieleksi ei voi valita englantia? Premier League -organisaatio ei salli eurooppalaisten tv-yhtiöiden esittävän otteluita lainkaan englanninkielisellä selostuksella, jotta signaali ei päätyisi nettiin laittomiksi streameiksi." http://www.mtv.fi/mtvtotal/faq
|
|
|
|
|
Monska
Poissa
Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä
|
 |
Vastaus #5403 : 20.05.2016 klo 06:13:36 |
|
MTV Total faq onkin paras lähde tälle keissille. Firma joka lupasi panostaa Valjuun studuoiden, mutta veti sen nauhotuksilla ja höpöhöpö-sisällöllä.
Toivottavasti Suomen Viasat muistaa ruotsin olevan virallinen kieli Suomessa, niin saavat mahdollisuuden tuutata lisää matseja eetteriin.
Eikös muuten ensi kaudella ala Valjussa myös perjantaikierros? Eli matsit ripoteltu akselille pe-ma per kierros.
|
|
|
|
|
Kratos
Poissa
|
 |
Vastaus #5404 : 20.05.2016 klo 06:19:16 |
|
Eli tässähän voi olla luottavaisin mielin ainakin sen suhteen, että kolme peliä tms tulee viideltä. Mitään syytähän ei ole, ettei tulisi.
|
|
|
|
|
k98belvi
Poissa
|
 |
Vastaus #5405 : 20.05.2016 klo 12:07:46 |
|
Eikös muuten ensi kaudella ala Valjussa myös perjantaikierros? Eli matsit ripoteltu akselille pe-ma per kierros. Alkaa perjantaikierrokset. Saas nähdä miten paljon noita pe-pelejä on tulossa. Sinänsä perjantaipeli voi olla hyväkin, kun noita klo 22.00 pelejä saa katsella kotona ihan rauhassa muun perheen jo nukkuessa. Ei tarvitse keskellä päivää rynnätä jonnekin ottelun perässä. MTV:n loppumiselle peukkua! Etukäteen nauhoitetut "otteluennakot" eli arvaukset olivat aivan syvältä ja aliarvioivat pahasti katsojaa.
|
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
 |
Vastaus #5406 : 20.05.2016 klo 12:14:51 |
|
Eli tässähän voi olla luottavaisin mielin ainakin sen suhteen, että kolme peliä tms tulee viideltä. Mitään syytähän ei ole, ettei tulisi.
Onko tämä jotain ironista hassuttelua? Jos joku nyt ei sitä vieläkään tajunnut, niin ne MTV:n selitykset syistä olivat ihan puppua, en ole ymmärtänyt miksi eivät voineet suoraan sanoa mistä on kyse eli että oikeudet ovat ne mitkä on. Näin tekee mm. Ruotsin Viaplay. Eli ei ole mitään syytä olettaa, että tilanne näiltä osin muuttuisi ensi kaudeksi lauantain klo 17 pelin osalta.
|
|
|
|
|
aceman
Poissa
Suosikkijoukkue: Amorimin sirkus & Getafe
|
 |
Vastaus #5407 : 20.05.2016 klo 12:31:58 |
|
Alkaa perjantaikierrokset. Saas nähdä miten paljon noita pe-pelejä on tulossa.
10 peliä on muistaakseni suunnitelmissa. Ensi kauden lauantain klo 17 peleistä näytetään todennäköisesti 2kpl kaapelissa niin kuin ruotsissakin,viaplayssa ei tullut kuin yksi koska rajoitukset,tätä kautta edellisellä tuli kaksi sielläkin.
|
|
|
|
|
Knight
Poissa
Suosikkijoukkue: Reppana-modet
|
 |
Vastaus #5408 : 20.05.2016 klo 12:52:06 |
|
MTV Total faq onkin paras lähde tälle keissille. Firma joka lupasi panostaa Valjuun studuoiden, mutta veti sen nauhotuksilla ja höpöhöpö-sisällöllä.
Toivottavasti Suomen Viasat muistaa ruotsin olevan virallinen kieli Suomessa, niin saavat mahdollisuuden tuutata lisää matseja eetteriin.
Eikös muuten ensi kaudella ala Valjussa myös perjantaikierros? Eli matsit ripoteltu akselille pe-ma per kierros.
<nusnus> Suomessa ei ole yhtään virallista kieltä. </nusnus> Kansalliskieliä sen sijaan löytyy kaksi. e: Maikkarin ongelmana oli nimenomaan se kustannuspuoli. Koska lähtetykset piti olla paikallisesti selostettu, olisi selostajia pitänyt palkata lisää, joten mentiin sitten minimillä.
|
|
|
|
|
Kratos
Poissa
|
 |
Vastaus #5409 : 20.05.2016 klo 15:26:09 |
|
Onko tämä jotain ironista hassuttelua? Jos joku nyt ei sitä vieläkään tajunnut, niin ne MTV:n selitykset syistä olivat ihan puppua, en ole ymmärtänyt miksi eivät voineet suoraan sanoa mistä on kyse eli että oikeudet ovat ne mitkä on. Näin tekee mm. Ruotsin Viaplay. Eli ei ole mitään syytä olettaa, että tilanne näiltä osin muuttuisi ensi kaudeksi lauantain klo 17 pelin osalta.
Ei ole ironista hassuttelua. Oikeudet tarkoittaa mitä saa näyttää, ei sitä mitä näyttävät. En nyt vieläkään ole saanut selville, monta peliä viasat näyttää kaapelissa viideltä lauantaisin ja miksi juuri sen määrän. Viaplayhin sain vastauksen.
|
|
|
|
|
JFT39
Poissa
|
 |
Vastaus #5410 : 24.05.2016 klo 11:05:39 |
|
Lievästi ot, mutta alkaa ilmeisesti Canal Digitalilla olemaan asiakkaista pulaa kun tarjosivat vuoden sopimusta josta ensimmäiset 5kk ilmaiseksi 
|
|
|
|
|
Lorenzo Lamas
Poissa
Suosikkijoukkue: Hiilivaunu
|
 |
Vastaus #5411 : 24.05.2016 klo 11:09:32 |
|
Lievästi ot, mutta alkaa ilmeisesti Canal Digitalilla olemaan asiakkaista pulaa kun tarjosivat vuoden sopimusta josta ensimmäiset 5kk ilmaiseksi  Minulle tarjosivat ensimmäiset 6 kk. En tarttunut tarjoukseen.
|
|
|
|
|
BlackandGold
Poissa
|
 |
Vastaus #5412 : 24.05.2016 klo 11:10:28 |
|
Muutto palvelun kattavuusalueen ulkopuolelle on validi irtisanomisperuste. Ilmoita siis muuttavasi ulkomaille.
Täytyy varmaan koittaa sitten tätä konstia 
|
|
|
|
|
Pläkä
Poissa
Suosikkijoukkue: Alan Shearerin ja Gary Maccan hiukset
|
 |
Vastaus #5413 : 24.05.2016 klo 12:00:46 |
|
Hyvin meni. Ilmoitin puoli vuotta sitten että 16.5. saa sulkea kanavapaketin. Lähettivät laskun toukokuusta jonka saadessani otin yhteyttä aspaan ja kysyin miten toimitaan tämän laskun kanssa kun lopetan tilaukseni. Vastauksena sain ilmoituksen että laskua ei voida muuttaa vaan se pitää maksaa kokonaisuudessaan ja loppuosuus palautetaan.
En tässä nyt mitenkään liiemmin pureskele kynsiäni palautuksen suhteen.
|
|
|
|
|
|
Heijaa
|
 |
Heijaa
Vastaus #5414 : 24.05.2016 klo 12:15:20 |
|
Hyvin meni. Ilmoitin puoli vuotta sitten että 16.5. saa sulkea kanavapaketin. Lähettivät laskun toukokuusta jonka saadessani otin yhteyttä aspaan ja kysyin miten toimitaan tämän laskun kanssa kun lopetan tilaukseni. Vastauksena sain ilmoituksen että laskua ei voida muuttaa vaan se pitää maksaa kokonaisuudessaan ja loppuosuus palautetaan.
Kuulostaa kyllä niin oudolta, että en usko palautusten tulevan ihan ilman ongelmia..
|
|
|
|
|
Pläkä
Poissa
Suosikkijoukkue: Alan Shearerin ja Gary Maccan hiukset
|
 |
Vastaus #5415 : 24.05.2016 klo 12:28:33 |
|
Kuulostaa kyllä niin oudolta, että en usko palautusten tulevan ihan ilman ongelmia..
Enkä taida jaksaa asiasta alkaa vänkäämään. Ehkä viesti twitteriin jossain kohdassa jos ei ala kohtuullisessa ajassa kuulua.
|
|
|
|
|
lortti
Poissa
|
 |
Vastaus #5416 : 24.05.2016 klo 12:44:50 |
|
<ITJARGON> Kyllä tuo valitettavan useassa ERP järjestelmässä niin on että laskun muuttaminen/peruminen on vaikeaa. Helpompi on laittaa hyvityslasku sitten perään. Sinänsä laskua voidaan varmasti laskutusjärjestelmässä muuttaa mutta jos lasku on siirtynyt ketjussa jo seuraavaan järjestelmään niin muutossanomat ovat aina hiukan monimutkaisia. </ITJARGON>
|
|
|
|
|
julio gonzales
Poissa
|
 |
Vastaus #5417 : 24.05.2016 klo 13:17:50 |
|
Eiköhän ne rahat pistä takasin. Sonerallaki ne perii kaapelikortin kuukausimaksut puoli vuotta kerrallaan ja pistävät sitte kuulemma rahaa takasin, jos päättää tuon kortin lopettaa hyvissä ajoin ennen seuraavaa laskua. Tuli taannoin väännetty asiakaspalvelun kans aika kauan ku ihmettelin tuota puolen vuoden könttäsummaa.
|
|
|
|
|
Lorenzo Lamas
Poissa
Suosikkijoukkue: Hiilivaunu
|
 |
Vastaus #5418 : 24.05.2016 klo 13:19:47 |
|
Minulle tarjosivat ensimmäiset 6 kk. En tarttunut tarjoukseen.
Ylläoleva siis puhelimitse. Äsken tuli tekstari perään, jossa tarjosivat 5 kk ilmaiseksi. En kaikesta huolimatta tarttunut tähänkään tarjoukseen. Sääliksi kyllä vähän käy CD:tä, sikäli nyt yritystä kohtaan voi tuntea sääliä, kun asiakkaat kaikkoavat Maikkarit perseilyn takia.
|
|
|
|
|
trendkiller
Poissa
Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers
|
 |
Vastaus #5419 : 24.05.2016 klo 14:39:32 |
|
Ihan yleinen käytäntö ja mulle on tullut aina palautukset kohilleen. Jossain firmoissa tosin maksetaan koko kuukaudesta eli kanava pistetään poikki kuun lopussa, halusipa sen poikki millon vaan.
|
|
|
|
|
Knight
Poissa
Suosikkijoukkue: Reppana-modet
|
 |
Vastaus #5420 : 24.05.2016 klo 14:44:10 |
|
Itse olen vastaavissa tilanteissa maksanut sen "riidattoman" osan laskusta, ja jättänyt loput maksamatta. Jos siitä on tullut kyselyä jälkikäteen, niin olen sanonut maksaneeni sopimuksen mukaisen osuuden, ja että ei ole minun vikani, että heidän laskutusjärjestelmänsä on susi. Koskaan ei ole tullut mitään seuraamuksia vaan asia on jäänyt siihen.
|
|
|
|
|
Nasty
Poissa
|
 |
Vastaus #5421 : 25.05.2016 klo 09:15:01 |
|
Itse olen vastaavissa tilanteissa maksanut sen "riidattoman" osan laskusta, ja jättänyt loput maksamatta. Jos siitä on tullut kyselyä jälkikäteen, niin olen sanonut maksaneeni sopimuksen mukaisen osuuden, ja että ei ole minun vikani, että heidän laskutusjärjestelmänsä on susi. Koskaan ei ole tullut mitään seuraamuksia vaan asia on jäänyt siihen.
Näin tekisin itsekin.
|
|
|
|
|
BlackandGold
Poissa
|
 |
Vastaus #5422 : 25.05.2016 klo 10:59:27 |
|
Olin juuri kuluttaja-asiamieheen yhteydessä sopimuksen purkamiseksi. Kuulemma saattaa hieman kestää käsittely kun hänellä oli yli 20 Canalin soppari tapausta pöydällä...
|
|
|
|
|
ex-adriano
Poissa
Suosikkijoukkue: JIPPO, Karnevalistinen kannattajatyyli
|
 |
Vastaus #5423 : 25.05.2016 klo 20:15:27 |
|
Olin juuri kuluttaja-asiamieheen yhteydessä sopimuksen purkamiseksi. Kuulemma saattaa hieman kestää käsittely kun hänellä oli yli 20 Canalin soppari tapausta pöydällä...

|
|
|
|
|
IlDiavolo
Poissa
Suosikkijoukkue: Nkunkun Milan
|
 |
Vastaus #5424 : 25.05.2016 klo 22:17:58 |
|
Hyvä meininki  Lasken silkaksi EOM:ksi, että tämäkin topikki katoaa kohta pinnalta ja pöllö ollaan pikkuhiljaa ammuttu vihdoinkin puusta alas. Sellaista katsojien aliarvioimista ettei mitään rajaa. Räkä kun lopettaa formulat ja mäkihyppääjät eivät edelleenkään lennä minnekään niin se on tämän maksupaketin viimeinen silaus se. Kendot siirtyvät ymmärtääkseni ensi kevään jälkeen takas ylelle, ja tuskinpa noilla kuukauden paketeilla ollaan mitään isompaa edes pystytty kustantamaan. Mitä jääpi sitten enää jäljelle...? Niin joo, ympäri vuoden pyörivät "toive"uusinnat (uunot ja pulttiboisit) sekä tietenkin salkkarit. Mulla on nyt soneran kautta ollut muutaman kuukauden ilmaiseksi näkyvissä maikkarin maksulliset leffakanavat. Eipä näytä sieltäkään enää tänä päivänä mitään kiinnostavia ensi-iltoja tulevan. Tarjonta on lähinnä samaa uusintaa mitä maksuttomalla kanavalla ja subilla sekä sitten muutama uudempi tusinaleffa. Pakko myöntää, että olen tilanteesta melko vahingoniloinen 
|
|
|
|
|
|
|
|