FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.03.2026 klo 08:42:13 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 69 [70] 71 ... 161

Kirjoittaja Aihe: OPS 2013  (Luettu 539658 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Messi

Poissa Poissa

Vastaus #1725 : 13.06.2013 klo 08:49:32

Missä tahansa muussa maassa oltaisiin tyytyväisiä harjoitteluolosuhteiden parantamiseen, vaikka se ei tapahtuisi ihan pykälien mukaan, mutta yllättäen suomalaiset ja oululaiset kitisevät. :D
Kyllä minusta pitää kaikessa toimia hyvien tapojen mukaan. Etiikan rapautuminen näkyy kaikessa suomalaisessa yhteiskunnassa. Vai onko vasta SoMe nostanut tämän kaiken keinottelun ja epärehellisyyden pinnalle ja tavallisen tallaajan tietoon? Itse ainakin toivoisin, että jos maailmassa on jotain puhdasta, niin se on urheilu ja kaikki siihen liittyvä. Kaikki etiikan vastainen toiminta rapauttaa ja syö maata meidän jalkapallon parissa toimivien jalkojen alta. Koska koen, että OPS-Juntusen toiminta eettisessä mielessä ei täytä jalkaplloon liityvää näkemystäni puhtaana urheiluna, en voi kokea seuran millään lailla olevan jalkapallon asialla. Liputtaisin Opsin ja harjoituskeskuksen puolesta, jos toiminta kestäisi tarkastelun päivän valossa (ja seuran kannattajilla olisi edes vähän alusta älliä päässä.) Ps. En o oululainen, enkä kannata ACOakaan.
Kossi Agassa

Paikalla Paikalla

Vastaus #1726 : 13.06.2013 klo 08:52:50

Tämäkin on niin saatanan typerää kitinää kuin vain voi olla. Tuskin niitä vanhempia sinne pesäpallomailan kanssa on pakotettu, vaan ovat menneet omasta vapaasta tahdostaan.

Onko talkootyö sinulle tuttua?
Väitinkö minä, että olisi pakotettu? Tuo oli vain yksi perustelu sille, että Miiga-harjoituskeskuksen kustannusten ei pitäisi olla lähelläkään Oulun keskustaan rakennetun kerrostalon kuntannuksia.

Ja talkootyö on minulle hyvinkin tuttua.  
Erkki Rapala

Poissa Poissa

Vastaus #1727 : 13.06.2013 klo 08:53:17

AC Oulun peleihin on ollut kuulemma vaikea saada edes makkaranmyyjiä. Että sellaista sitoutumista. Ainoa asia mihin nämä kulttuurinrakastajat pystyvät on savupommien räjäyttely ja rivouksien huutelu katsomossa. Moukat. Alas

Voi sinua pientä lasta.. Ei ehkä ihan kaikkea kannata uskoa.. :D Ylos
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money

Vastaus #1728 : 13.06.2013 klo 10:38:19

AC Oulun peleihin on ollut kuulemma vaikea saada edes makkaranmyyjiä.
No itse olen ollut paikalla jokaisessa kotipelissä ja aina on pisteet olleet miehitetty/naisitettu sillä 2-3 henkillöllä per paikka. Mihinkähän tämä etelänpellen analyysi "kuulemma" perustuu?
Erkki Rapala

Poissa Poissa

Vastaus #1729 : 13.06.2013 klo 10:43:49

No itse olen ollut paikalla jokaisessa kotipelissä ja aina on pisteet olleet miehitetty/naisitettu sillä 2-3 henkillöllä per paikka. Mihinkähän tämä etelänpellen analyysi "kuulemma" perustuu?

HJK:n kausikorttikatsomossa kerrottuihin "faktoihin". Ns. varma tieto.
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #1730 : 13.06.2013 klo 11:06:45

No onhan tuosta keskusteltu iät ajat AC:n topiceissa. Kun ei ole omia junnuja, niin vähän vaikea niitä vanhempia sitouttaa toimintaan.
Erkki Rapala

Poissa Poissa

Vastaus #1731 : 13.06.2013 klo 11:11:09

No onhan tuosta keskusteltu iät ajat AC:n topiceissa. Kun ei ole omia junnuja, niin vähän vaikea niitä vanhempia sitouttaa toimintaan.

OPS jatkaa eteenpäin vahvalla otteella keskittyen vain omaan tekemiseen.

???
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #1732 : 13.06.2013 klo 11:13:37

Joo. Ei minua tosiaan AC:n asiat sen kummemmin kiinnosta kunhan vaan heitin vaan tuon toteamuksen ilmoille, kun talkootyöstä oli puhe. Minulle ihan sama miten ACO:n makkarat myydään, koska itse seuraan pelit kuitenkin aidan takaa, enkä tue konkurssipesää latin latilla.
Barros

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #1733 : 13.06.2013 klo 11:14:32

OPS:n peleihin ei ehdi kiireiden takia, mutta AC:n aidan taakse kylläkin. Ylos
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #1734 : 13.06.2013 klo 11:25:35

OPS:n peleihin ei ehdi kiireiden takia, mutta AC:n aidan taakse kylläkin. Ylos

Kuten varmaan tiedätkin, olen tämänkin asian selittänyt jo aiemmissa viesteissä. AC Oulun pelien aikaan olen perin harvoin kaupungissa, mutta jos sattuisin vaikka hautajaisten takia tai muun syyn takia kaupungissa vierailemaan, niin väijyisin pelin aidan takaa, etten vääristäisi kilpailua tukemalla palkkaturvaseuraa.
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #1735 : 13.06.2013 klo 11:30:47

etten vääristäisi kilpailua tukemalla palkkaturvaseuraa.

Tämä on oikea syy mikset "ehdi" OPS:n peleihin?
Koko olemassaolonsa ajanhan nyky-OPS on ollut Palkkaturvan vakioasiakas.
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #1736 : 13.06.2013 klo 11:34:40

Tämä on oikea syy mikset "ehdi" OPS:n peleihin?
Koko olemassaolonsa ajanhan nyky-OPS on ollut Palkkaturvan vakioasiakas.

Ei ole ollut. Yksittäistapaukset ovat johtuneet siitä, että vanhat pelaajat ovat tehneet kiusaa perusteettomilla anomuksillaan.
Dosenttitason analyytikko

Poissa Poissa

Vastaus #1737 : 13.06.2013 klo 11:36:53

Taulubisneksen liikevaihto hurahti lähes 40 pinnaa alaspäin. Taitaa tulla kova vuosi kun OLS lähti kilpailemaan tämän vuosituhannen teknologialle ja ainakin 2 digimedian taulua on ollut viikkokausia rikki.

Kenen ne kaksi uutta taulua ovat. Linnanmaalla ja Alppilassa olevat isot taulut?

http://finder.fi/Ulkomainontaa/DigiMedia%20Finland%20Oy/KUOPIO/taloustiedot/2099449
Konerak

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO

Vastaus #1738 : 13.06.2013 klo 11:45:02

Ei ole ollut. Yksittäistapaukset ovat johtuneet siitä, että vanhat pelaajat ovat tehneet kiusaa perusteettomilla anomuksillaan.

Ja lisää yksittäistapauksia on tulossa. Kaksi nykyistä JuntusPallon pelaajaa (toinen vanha ACO-mies) ovat tämän allekirjoittaneelle kertoneet, enkä aivan ymmärrä, miksi moista kusettaisivatkaan. Oletettavasti ruletin pyörähtäessä käyntiin, tämä kaksikko hakee takkinsa ensimmäisten joukossa. :)
Liverton

Poissa Poissa

Vastaus #1739 : 13.06.2013 klo 12:01:30

Taulubisneksen liikevaihto hurahti lähes 40 pinnaa alaspäin. Taitaa tulla kova vuosi kun OLS lähti kilpailemaan tämän vuosituhannen teknologialle ja ainakin 2 digimedian taulua on ollut viikkokausia rikki.

http://finder.fi/Ulkomainontaa/DigiMedia%20Finland%20Oy/KUOPIO/taloustiedot/2099449

Tämä 40 pinnaa alas siis koko Suomen liikevaihdosta. Jos Oulun ulkopuolelta on tullut liikevaihtoa about entiset, on Oulun taulumyynti
pudonnut käytännössä lähes 100%. Hei me hallitaan sidosryhmät. :)
Intomieli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Laivastonsiniset

Vastaus #1740 : 13.06.2013 klo 12:46:36

Ja lisää yksittäistapauksia on tulossa. Kaksi nykyistä JuntusPallon pelaajaa (toinen vanha ACO-mies) ovat tämän allekirjoittaneelle kertoneet, enkä aivan ymmärrä, miksi moista kusettaisivatkaan. Oletettavasti ruletin pyörähtäessä käyntiin, tämä kaksikko hakee takkinsa ensimmäisten joukossa. :)

Eli Keskisen Jupille on jäänyt palkat maksamatta? Itsekin olen jo useamman vuoden ajan kuullut pelaajilta, että OPS:issa on palkat laahanneet myöhässä. Ulospäin annetaan kuva edistyksellisen seurajohtajan toimesta, että talous on kunnossa, mutta totuus on toinen.
Liverton

Poissa Poissa

Vastaus #1741 : 13.06.2013 klo 13:12:25

Pelaajien kannattaisi harkita rankempiakin työtaistelutoimenpiteitä palkkojensa puolesta kuin
ainoastaan toisen puoliajan italialaista lakkoa.

Tanssitaanko lokakuussa?
lipunostaja
Vastaus #1742 : 13.06.2013 klo 13:54:39

Pelaajien kannattaisi harkita rankempiakin työtaistelutoimenpiteitä palkkojensa puolesta kuin
ainoastaan toisen puoliajan italialaista lakkoa.

Tanssitaanko lokakuussa?
Varsinainen palloiluasiantuntija, kannattaisiko sinun perustaa ihan oma sivusto?
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #1743 : 13.06.2013 klo 14:02:01

Kyllähän Oulunsuusta on aina palloiluasiantuntijuutta löytynyt. Lääkitys on kunnossa.
Liverton

Poissa Poissa

Vastaus #1744 : 13.06.2013 klo 14:07:36

Varsinainen palloiluasiantuntija, kannattaisiko sinun perustaa ihan oma sivusto?

Taitaa olla liian suuri projekti yhdelle miehelle, kun ei sivuston pyörittäminen tahdo
onnistua huippuorganisaatioltakaan. http://www.ops.fi/kumppanit
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #1745 : 13.06.2013 klo 14:11:57

Livertonilta alkaa vitsit ehtymään, kun pitää samaa sivustoa mainostaa joka toisessa viestissä.
Kaikki ei pelaa
Vastaus #1746 : 13.06.2013 klo 14:30:28

Vaikka tämä on todella pahasti off topic, laiten sen silti tänne hallirakentamisen mekkaan. HJK yritti rakentaa omalla rahalla yksityisen jalkapallohallin pallokenttä 7:n todella surkeassa kunnossa olevalle kentälle. Kaupungilta olisi tarvittu vain tontti, valtiolta ei mitään. Helsingin kaupunki olisi säästänyt 500.000 remonttikustannuksia ja kymmenessä vuodessa 2 miljoonaa käyttökustanuksia. HJK:n hanke kaatui liikuntalautakunnassa. Jos tätä verrataan edistyksellisen seurajohtamisen hankkeeseen, on kohtuullisen selvää, että kaikki eivät pelaa ihan samoilla säännöillä. HJK olisi säästänyt 2,5M Helsingin verorahoja - ei saa rakentaa hallia. Miiga tarvitsi 750.000 euroa valtion veroeuroja - sai rakentaa hallin. Lisäksi HJK:lla oli omat junnut hallin käyttäjiksi, miigalla kolme joukkuetta. Aina toisinaan sitä jaksaa vieläkin pettyä tähän maahan, vaikka on jo aika päiviä sitten tajunnut miten asiat täällä menee. Ja Boris Pugo tuolla klubin puolella perustelee miten tämä on ihan niin kuin pitääkin.
Liverton

Poissa Poissa

Vastaus #1747 : 13.06.2013 klo 14:40:58

Livertonilta alkaa vitsit ehtymään, kun pitää samaa sivustoa mainostaa joka toisessa viestissä.

Joka neljännessätoista, jos tarkkoja ollaan. Eikä vitsit ala ehtymään, niin kauan kuin tyrskypihalla kasvatetaan ja
pluufämilissä pidetään ääntä ja elämää.

Liittyikö muuten tuo aiemmin mainitsemasi hautajaisvierailusi Ouluun Crew 1925:n kuoppaamiseen?
mike1

Poissa Poissa

Vastaus #1748 : 13.06.2013 klo 17:59:20

Väitinkö minä, että olisi pakotettu? Tuo oli vain yksi perustelu sille, että Miiga-harjoituskeskuksen kustannusten ei pitäisi olla lähelläkään Oulun keskustaan rakennetun kerrostalon kuntannuksia.

Ja talkootyö on minulle hyvinkin tuttua.  

Valtio on kiinnostunut budjetoidusta hinnasta eikä siitä mitä komeus tulee maksamaan ja budjetoitua hintaa käytetään suhteuttamaan avustuksen koko. On rakennuttajan hyvyyttä saada se tehtyä yleisiä rakennuskustannuksia halvemmalla jos nyt siihen pystyy. Tähän voi käyttää talkootyötä ja sopimuksia yhteistyökumppanien kanssa.   
Poprikov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #1749 : 13.06.2013 klo 18:21:48

Valtio on kiinnostunut budjetoidusta hinnasta eikä siitä mitä komeus tulee maksamaan ja budjetoitua hintaa käytetään suhteuttamaan avustuksen koko. On rakennuttajan hyvyyttä saada se tehtyä yleisiä rakennuskustannuksia halvemmalla jos nyt siihen pystyy. Tähän voi käyttää talkootyötä ja sopimuksia yhteistyökumppanien kanssa.   

Hahahah. Nyt alkaa olla melkoista tekstiä. Onneksi OPS tippuu kauden päätteeksi niin pääsee näistä ruudin keksijöistä.

Sivuja: 1 ... 69 [70] 71 ... 161

Siirry: