Parasta Kotkaa
Poissa
|
 |
Vastaus #300 : 04.02.2013 klo 13:57:42 |
|
Noh, onhan meillä aina HK.  Kalatsev lienee jo KooTeePeen miähiä? Kalatsevin otteet ovat olleet sen verran hyviä että luulisi oman paikkakunnan ukolle sopimusta tarjottavan. Sehän on eri asia, että kelpaako sopimus Kalatseville... Myös Raanti on edelleen ilman sopimusta. Varmasti ainakin toinen hepuista sopimuksen saa mikäli Ristilällä ei ole jo tiedossa paria varmaa maalitykkiä muualta. Mikäköhän on Rikbergin sopimustilanne? Ei ainakaan ole Gnistanin mukana pelaillut talvella. Jos ei muuta niin vieraspelisopparilla pääkaupunkiseudun otteluihin.
|
|
|
|
|
Svensson
Poissa
|
 |
Vastaus #301 : 04.02.2013 klo 14:05:25 |
|
KTP:n riveistä puuttui turnauksessa lisäksi Koukanou, eli mahdollisesta avauksen kärkinelikosta oli poissa kolme. Pate vietti viikonlopun käsittääkseni erään englantilaisen joukkueen testissä ja kiinnostus siltä suunnalta on jo melko vakavasti otettavaa.
Ihan positiiviset fiilikset jäi turnauksesta. Järjestelyt (etenkin kahvio) pelas ja joukkueen peli ajoittain melko hyvää. Klubi04:n olisi kuulunut kaatua ja erittäin junnupitoisella miehistöllä kaadettiin sitten Pallohonakki. Viikinkien parempi nippu (pelasivat b-junnuilla nollanelosta vastaan) oli vielä parempi. Peltolalta ihan pätevää topparipeliä ja muutama muukin sopimukseton kaveri osoitti vahvistavansa joukkuetta. Eli ajoi taatusti asiansa tämä tapahtuma, ei muuta kuin ens vuonna uudestaan.
|
|
|
|
|
pystyraita
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP
|
 |
Vastaus #302 : 04.02.2013 klo 17:42:01 |
|
Takasuoralle roudatut katsomot oli loistavan puhvetin lisäksi hieno ylläri ja lauantaina väkeäkin oli ihan kivasti hollilla. Jatkoon.
|
|
|
|
|
dolphin
Poissa
|
 |
Vastaus #303 : 04.02.2013 klo 23:10:32 |
|
Mikäköhän on Rikbergin sopimustilanne? Ei ainakaan ole Gnistanin mukana pelaillut talvella. Jos ei muuta niin vieraspelisopparilla pääkaupunkiseudun otteluihin.
no nyt on johtavaa kommenttia, kenelle hyökkääjälle KTP:n kannattaisi tarjota sitten pelkkää kotipelisopparia kotiotteluihin?
|
|
|
|
|
Parasta Kotkaa
Poissa
|
 |
Vastaus #304 : 05.02.2013 klo 07:55:48 |
|
no nyt on johtavaa kommenttia, kenelle hyökkääjälle KTP:n kannattaisi tarjota sitten pelkkää kotipelisopparia kotiotteluihin?
Pointtina oli että voisi pelata lähinnä vieraspelejä pääkaupunkiseudulla jos ei kerkeä esim. työesteiden takia peleihin Kotkaan kun sattuneista syistä aika iso osa noista pelataan viikolla. Jos en ihan väärin muista, samanlaisilla soppareilla on aikaisemminkin pelaajia KTP:ssa potkinut.
|
|
|
|
|
dolphin
Poissa
|
 |
Vastaus #305 : 05.02.2013 klo 11:24:37 |
|
Pointtina oli että voisi pelata lähinnä vieraspelejä pääkaupunkiseudulla jos ei kerkeä esim. työesteiden takia peleihin Kotkaan kun sattuneista syistä aika iso osa noista pelataan viikolla. Jos en ihan väärin muista, samanlaisilla soppareilla on aikaisemminkin pelaajia KTP:ssa potkinut.
Tosi loistava pointti… KTP:n kannattaa kerätä tälle kaudella kaksi eri kokoonpanoa. Pääkaupunkiseudulla pelaisivat vain siellä asuvat ja Kotkassa pelaisivat Kotkassa asuvat. Näin kummakin joukkueen pelaajat voisivat keskittyä koulu/työelämään eikä tarvitsisi osallistua reissupeleihin. Suostuisikohan Rautiaisen Pasi valmentamaan tätä etä-KTP:tä? Milloin viimeksi on näitä sopimuksia ollut ja mitä kokemuksia niistä jäi?
|
|
|
|
|
Parasta Kotkaa
Poissa
|
 |
Vastaus #306 : 05.02.2013 klo 12:19:01 |
|
Tosi loistava pointti… KTP:n kannattaa kerätä tälle kaudella kaksi eri kokoonpanoa. Pääkaupunkiseudulla pelaisivat vain siellä asuvat ja Kotkassa pelaisivat Kotkassa asuvat. Näin kummakin joukkueen pelaajat voisivat keskittyä koulu/työelämään eikä tarvitsisi osallistua reissupeleihin. Suostuisikohan Rautiaisen Pasi valmentamaan tätä etä-KTP:tä? Milloin viimeksi on näitä sopimuksia ollut ja mitä kokemuksia niistä jäi?
Senkus jankkaat jos et pysty käsittämään mitä tarkoitan.
|
|
|
|
|
Näätäkeisari
Poissa
Suosikkijoukkue: MyPa
|
 |
Vastaus #307 : 05.02.2013 klo 16:13:14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kanuuna-Keen
Poissa
|
 |
Vastaus #309 : 05.02.2013 klo 16:24:38 |
|
^Lol. Mennyt ihan ohi tämä sunnuntainen KTP:n kommentti: KTP edustus: Herkku Peltola palaa pariksi kuukaudeksi takaisin Joensuuhun suorittamaan opiskelut loppuun, jonka jälkeen tulee keväällä takaisin Kotkaan pitämään maalivirettään yllä.
|
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, SGE
|
 |
Vastaus #310 : 05.02.2013 klo 16:44:03 |
|
Helvetin nerokas veto Pate "  "
|
|
|
|
|
Tsorro
Poissa
Suosikkijoukkue: se kumpi johtaa.
|
 |
Vastaus #311 : 05.02.2013 klo 16:46:08 |
|
 Tervepäinen kaveri 
|
|
|
|
|
NuuskaHuikkanen
Paikalla
|
 |
Vastaus #312 : 05.02.2013 klo 16:59:18 |
|
Kotkan Balotelli 
|
|
|
|
|
Hend0
Poissa
|
 |
Vastaus #313 : 05.02.2013 klo 17:18:20 |
|
Kotkan Balotelli   Kohta Karhulan Balotelli? Vai päästääkö KTP suurlupauksen ILMAISEKSI PEKAAN 
|
|
|
|
|
John Eskobar
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP
|
 |
Vastaus #314 : 05.02.2013 klo 19:19:15 |
|
Sääli. Ei noita maajoukkuetason lupauksia iha joka vuosi Kotkasta tule.  Ei kuitenkaan vielä anneta ikuista porttikieltoa KTP:hen ja aseteta parivartiota kivisillalle. Ei tää nyt ensimmäinen kaveri ole jolla tuossa iässä on vähän turhan suuret luulot itsestään.
|
|
|
|
|
Masse Majava
Poissa
|
 |
Vastaus #315 : 05.02.2013 klo 20:45:02 |
|
Sääli. Ei noita maajoukkuetason lupauksia iha joka vuosi Kotkasta tule.  Ei kuitenkaan vielä anneta ikuista porttikieltoa KTP:hen ja aseteta parivartiota kivisillalle. Ei tää nyt ensimmäinen kaveri ole jolla tuossa iässä on vähän turhan suuret luulot itsestään. Totta , mutta ei pidä taputella päällekään, "kivasti hoidettu, sähän oli vaa nuori..", jos ja kun tulee takaisin
|
|
|
|
|
Goon
Poissa
|
 |
Vastaus #316 : 06.02.2013 klo 00:24:38 |
|
Taidettiin paten kirjotus poistaa suht nopeasti tuolta KTP:n sivuilta.
|
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
|
 |
Vastaus #317 : 06.02.2013 klo 07:30:02 |
|
Ehti se toista tuntia olla, ~250 tykkäystä ja villi keskustelu alle. KTPkannattajat.comista löytyy ne oleellisimmat viestit.
|
|
|
|
|
avb
Poissa
Suosikkijoukkue: aquel
|
 |
Vastaus #318 : 06.02.2013 klo 09:27:48 |
|
Voisiko joku hieman referoida mitä Pate oli kirjoittanut?
|
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
|
 |
Vastaus #319 : 06.02.2013 klo 09:48:51 |
|
VOI VITTUA TEIDÄN KANSSA MITÄ TEITÄ KTP OIKEEN VAIVAA miks teidän pitää pilata aina mun kaikki mahdollisuudet päästä ulkomaaille te pilaatte kaikki ensinäkii evertonii kaikki oli teidän syy jos en ole siel nyt minulla ei ollut minkä näköistä sopimusta teidän kanssa silloin olisin ihan hyvin voinnut lähtä vapaast vähä niinku vaihtaisin ktp:stä pekaan tuskin te vittu silloinkaan olisi pyytän mitään rahaa pekalt yrititte pyytä mahdolisimman paljon rahan evertonist mitä must ei olisi voinnut saada kaikki on teidän syy että olen suomessa viel yritän kaikkee parhaani että menestyisin paremmin mutta te pilaatte kaikki nytkun olen taas tällä englannis vast viikkonyt pyydätte takaisin suomee MIIIIIIKS jos kaikki mene mulla päin helvettiin se on joukkue sekä mika pulkkisen ansioista mun agenttina sun pitäis katso miten menestyisin mun tulevaisuudes eikä se että miten joukkue menetyis minun avulla kaks vuotta sopimus viel sen jälkee annan sulle kyl potkut en edes tiedä miten luotin sinuu sä et olet hankkin minulle mitään muuta kun toi heereveen joka on täytä paskaaa miikks olette tollasia mua kohtaa mitäs mä on teille tehnyt nyt pakotatte mua takas suomee mutta älkää vaan luulko että kun tuun nii tulen treena tai pelaa teidän kanssa , seura joka on ihan hevon vittua mielummin lopetan jalkapalloa kun tuun sinne takaisin on saannu jo tarpeeks teistä kaikkest MÄ VIHAAN TEITÄ KAIKKI IKUISESTI.... tehkää rikos ilmoituksen FIFAA ihan rauhas vai mikä vittua se olikaan mutta teidän seuras minua ette kyllä nää enää
haistakaa paskat kaikki !!! -.-
ei ihme että meidän kaikki juniori pelaajist tulee loppuen lopuksi puolustajii kaikki kun ette osaaa vittuakaaan opettaa jalkapallost ette tiedää mitää fudiksest!!!
|
|
|
|
|
avb
Poissa
|
 |
Vastaus #320 : 06.02.2013 klo 09:55:20 |
|
Jotenkin tämänkaltainen teksti ei yllätä kyseiseltä henkilöltä.
|
|
|
|
|
KjKK
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #321 : 06.02.2013 klo 09:57:28 |
|
Aika pitkän virkkeen on poika kirjoittanut.
|
|
|
|
|
avb
Poissa
|
 |
Vastaus #322 : 06.02.2013 klo 11:42:56 |
|
Aika pitkän virkkeen on poika kirjoittanut.

|
|
|
|
|
Parasta Kotkaa
Poissa
|
 |
Vastaus #323 : 06.02.2013 klo 13:22:08 |
|
Taitaa olla Koukanoulla aika pahasti sukset ristissä KTP:n kanssa, oli poika nimittäin kirjoittanut aika vihamielistä tekstiä KTP:n facebook-sivuille.
Poika nöyrtynyt ja pyytelee nyt anteeksi KTPKannattajat.com sivulla: pyydän anteksi kaikille joukkueen taustalle sekä joukkuen faneille siitä mitä kirjoitin facebookis ktp sivulle olen todella pahoillani siitä tota en tiedä mikä minuu pisti en ole yleensä sellainen ihminen enkä ole ylimielinen enkä mikään kotkan balotelli tota yritän vaan parhaani menestyä fudikses niin kun kaikki suomen futajat se olisi meille kaikille unelma päästä jonain päivänä ulkomaille pelaamaan tota en yleenä ole sellainen joka suuttu kaikesta tota sen takia kirjoitan tämän tiedän että menin liian pitkälle ei olisi pitänyt minua vaa niin harmitti jos minun tarvitsisi istua nää 2 vuotta mun sopimuksesta katsomossa että korvaisin tekoni istuisin mielellään koska tiedän että tein isoin virhe mitä ikinä voi tehdä mutta toivon että voitte joskus antaa anteksi muuta en pyydä teiltä!!! terveisin patrick.
|
|
|
|
|
TarzaninTucca
Poissa
|
 |
Vastaus #324 : 06.02.2013 klo 16:53:02 |
|
Olipas säälittävää avautumista