Olisi mielenkiintoista vielä jos viitsisit hieman avata näitä arvosteluja myös muille foorumisteille:) Kiinnostaisi tietää esimerkiksi miksi Långbackan otteet eivät vakuuttaneet, mutta Kruuti suoriutui hyvin. Ja floppasiko Ilari NoPSissa vai tuliko se peliajan puutteesta Ykkösessä, mitä tarkemmin odotit Aholta ja oliko Kallio enemmänkin sivussa?
Tjaa, Avataan:
Gusti - Ei ole samalla tasolla mitä Kruuti. Kruuti oli huikee Ilves-Kissoissa. Sitten pari kautta kakkosveskana .. Nyt on ollut näytön paikka ja on paremmin suoriutunut mitä Gusti. Toki odotan, että Kruuti nostaa vielä tasoa. Koska potenttiaalia on parempaan. Gusti ei jatkoon. Kruuti jatkoon.
Ruuth - NoPS pelaa kolmosta. Siellä on eri taso mitä ykkösessä. Peli-aikaa ei tipu Ilveksessä. Vasen laita pakki osasto on nyt jo ihan hyvällä mallilla. mm. J.Rantanen. Pre-siisonilla Ruuth vaikutti varsin hyvältä. Olen vain nähnyt Tammelassa pelatut ottelut ja siellä ei ole paljon Ilaria näkyny.
Aho - Tuli veikkausliigasta. Odotukset sen mukaiset. Toki on kohden loppukautta parantanut otteita. Tullut peliin varmuutta.
Kallio - Onhan se siellä lasaretissa tainu olla. Taisi itse mainita, kun noustiin kakkosesta, että pelaa ainakin yhden kauden ja jos ei tule nousua niin harkitsee toista kautta. Tai sitte oon nähny unta.. sekin mahdollista.

Kajaanista ois vapautumassa yks puolustaja joka aikoinaan myös edusti Hämeenlinnaa. Oisko tässä korvaaja jos Köpi ei jatka.
Toki toivon vielä yhtä kautta lisää kapteenilta.
-------
Siinä oli jakomielitautisen avautumista. Kelpaako?
Omia mielipitetähän nämä vain...
EDIT:
ff2:sta bongattua... Jos Oulu tippuu niin Koponen ei jatka.