Zulo
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United, nyt, aina ja maanantaina!
|
 |
Vastaus #275 : 04.01.2013 klo 01:57:43 |
|
Ei sinänsä. Ei mua haittais pätkääkään vaikka näitä cupin pelejä pelattais jossain ulkotekonurmella kunhan pelaaminen on pelaajille turvallista. Ei vaan taida olla yhtäkään kenttää Tampereella aurattuna tai jäädyttämättä???
On mielestäni hieman absurdia, että Liito perää Suomen Cupin arvostuksen nostamista, mutta oikea käsi (Piirit), lyövät tuota kilpailua suurempaan ahdinkoon. Eli sama kun Tseikkarilla; kun ne sitä kilpailua nyt järjestävät, niin luulisi olevan varattuna pari vuoroa pelata näitä pelejä. Ei näitä alasarjalaisten cupin pelejä kuitenkaan pelata kuin se 3 kpl Tampereella.
|
|
|
|
|
mdm
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU
|
 |
Vastaus #276 : 04.01.2013 klo 11:52:16 |
|
On mielestäni hieman absurdia, että Liito perää Suomen Cupin arvostuksen nostamista, mutta oikea käsi (Piirit), lyövät tuota kilpailua suurempaan ahdinkoon. Eli sama kun Tseikkarilla; kun ne sitä kilpailua nyt järjestävät, niin luulisi olevan varattuna pari vuoroa pelata näitä pelejä. Ei näitä alasarjalaisten cupin pelejä kuitenkaan pelata kuin se 3 kpl Tampereella. Totta tuokin, mutta toisaalta ei ole nähtävillä ensimmäistäkään järkevää syytä, minkä takia Suomen Cup pitäisi aloittaa joulu-tammikuussa. Muutama vuosi sitten, kun cup alkoi siinä hiukan ennen sarjan alkua huhtikuun tienoilla, ei ollut mitään ongelmia löytää pelivuoroja - vaikka osallistuvia joukkueita oli moninkertainen määrä. Tämä nykyinen aikataulutus on yksinkertaisesti täysin älyvapaa, joten sinänsä ihan samalla totutulla laadun tasolla operoivat niin liitto kuin piiritkin. Vielä Palloliiton toimintaa enemmän kummastuttaa kyllä silti nämä tässäkin topicissa esiintyvät "jalkapallon ystävät", joille tuntuu olevan ihan OK katsella, kun Suomen perinteisintä seurajoukkuekilpailua raiskataan edestä ja takaa kirkkaassa päivänvalossa. Mutta valittaa ei saa, sillä "silloin kun minä olin nuori, hiihtäen mentiin kouluun kesät talvet." VMP.
|
|
|
|
|
Mortal
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #277 : 04.01.2013 klo 12:49:57 |
|
Suomen Cupin aloitus pitäisi siirtää huhtikuulle. Nyt joukkueet eivät pääosin ole edes aloittaneet toimintaansa.
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde
|
 |
Vastaus #278 : 04.01.2013 klo 16:35:24 |
|
Suomen Cupin aloitus pitäisi siirtää huhtikuulle. Nyt joukkueet eivät pääosin ole edes aloittaneet toimintaansa.
Tähän täysin sama. Meillä ainakin ukot kiinni futsalissa talven ja pikkuhöynää vedetään muuten,eipä siinä paljon 2-3 peliä Cuppia auta asiaa suuntaan taikka toiseen,enemmän se tuntuu joukkueen ukkojen kiusaamiselta repiä niitä yksittäisiin peleihin keskellä talvea. Eri asia kun päivät pitenee ja alkaa pikkuhiljaa tuo rairuohon tuoksu nokassa kihelmöimään,silloin ne ukkelit kentille saa sata lasissa.Mekin oltais mukana jos tosiaan myöhemmin alkais.
|
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
 |
Vastaus #279 : 04.01.2013 klo 16:57:14 |
|
Ongelma on tosiaan siinäkin, että eihän sitä ole edes harjoitteluolosuhteita, vaikka haluaisikin harjoitella. Tämä aloitusajankohta voisi toimia, jos talviharrastusolosuhteet olisivat selvästi nykyisiä paremmat.
|
|
|
|
|
Zulo
Poissa
|
 |
Vastaus #280 : 04.01.2013 klo 18:12:27 |
|
Ongelma on tosiaan siinäkin, että eihän sitä ole edes harjoitteluolosuhteita, vaikka haluaisikin harjoitella. Tämä aloitusajankohta voisi toimia, jos talviharrastusolosuhteet olisivat selvästi nykyisiä paremmat.
Myönnettäkööt, että myöhempi ajankohta olisi näillä olosuhteilla ideaalisempi. Toki kuten olen jossain vaiheessa tuolla Suomen Cupin topicissakin todennut. "Oikeiden pelien" pelaaminen talvikaudella luo painetta parantaa ja rakentaa lisää talviharjoitteluolosuhteita.
|
|
|
|
|
mdm
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU
|
 |
Vastaus #281 : 04.01.2013 klo 18:22:48 |
|
Toki kuten olen jossain vaiheessa tuolla Suomen Cupin topicissakin todennut. "Oikeiden pelien" pelaaminen talvikaudella luo painetta parantaa ja rakentaa lisää talviharjoitteluolosuhteita. Näin saattaisi tietysti olla, ellei parissa vuodessa olisi Cupiin osallistuvien joukkueiden määrästä sulanut puolet pois. Kyllä tässä aika pahasti yritetään taas perse edellä puuhun päästä.
|
|
|
|
|
|
|
Vorssander
Poissa
|
 |
Vastaus #283 : 08.01.2013 klo 13:34:20 |
|
Tuotahan voisi ihan mennä katsomaan... Sarjaotteluita tuskin tulee kuitenkaan TamU-koolta tänä vuonna nähtyä - sitten Nelosessa vasta 
|
|
|
|
|
Panchito Pistoles
Poissa
Suosikkijoukkue: Aina Tampere, ikuisesti United!
|
 |
Vastaus #284 : 08.01.2013 klo 13:35:48 |
|
Olipas yllätys 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2013 klo 13:55:02 kirjoittanut Panchito Pistoles »
|
|
|
|
|
Rendez-Vous
Poissa
|
 |
Vastaus #285 : 08.01.2013 klo 14:41:23 |
|
Hienoa
|
|
|
|
|
konstru
Poissa
|
 |
Vastaus #286 : 08.01.2013 klo 15:47:40 |
|
No tää käy kyllä näin talven keskellä 
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves
|
 |
Vastaus #287 : 09.01.2013 klo 09:21:56 |
|
|
|
|
|
|
Lance Romance
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampereen kaunein ja George Gently
|
 |
Vastaus #288 : 13.01.2013 klo 10:27:40 |
|
Äänestetty 
|
|
|
|
|
Olli Kahn
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Bayern/Saksa
|
 |
Vastaus #289 : 13.01.2013 klo 21:53:48 |
|
Tarttee sanoa et ihmettelen jos ei nelonen kutsu... tuli perjantaina vahingossa tsuumattua teitin treenejä ja kyl oli vakuuttavaa tekemistä ja rosteri pirun leveä sekä vaikutti vitoseen äärimmäisen tasokkaalta. Nopeita jamppoja pilvin pimein!!!
|
|
|
|
|
AC Goljat
Poissa
|
 |
Vastaus #290 : 14.01.2013 klo 11:06:57 |
|
Tuosta ryhmästä en osaa muuta sanoa kuin ähläm sähläm.
|
|
|
|
|
ant
Poissa
|
 |
Vastaus #291 : 14.01.2013 klo 11:20:42 |
|
Hienoa että sinäkin osallistuit tässä ketjussa jo aiemminkin käytyyn keskusteluun siitä, onko tamperelaisessa alasarjajalkapallossa rasismia.
|
|
|
|
|
Panchito Pistoles
Poissa
Suosikkijoukkue: Aina Tampere, ikuisesti United!
|
 |
Vastaus #292 : 14.01.2013 klo 11:24:34 |
|
Hommaforkal nämä, joten painu juntti vittuun mun netistäin.
|
|
|
|
|
Mortal
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #293 : 14.01.2013 klo 12:08:42 |
|
Suosittelen kaikkia ottamaan rauhallisesti. Ryhmä on omalla mittavalla kokemuksellani arvioituna hyvinkin lupaava, mutta nyt eletään tammikuuta.
Suuri vaikutus menestykseen on sillä, että löytääkö valmennus pelaajille parhaat paikat kuinkakin nopeasti ja se, että kuinka nippu hyviä yksilöitä hioutuu joukkueeksi.
|
|
|
|
|
Lepsu
Poissa
|
 |
Vastaus #294 : 14.01.2013 klo 12:12:53 |
|
Suosittelen kaikkia ottamaan rauhallisesti. Ryhmä on omalla mittavalla kokemuksellani arvioituna hyvinkin lupaava, mutta nyt eletään tammikuuta.
Suuri vaikutus menestykseen on sillä, että löytääkö valmennus pelaajille parhaat paikat kuinkakin nopeasti ja se, että kuinka nippu hyviä yksilöitä hioutuu joukkueeksi.
Erittäin hyvin sanottu. Se on juurikin näin kun puhutaan vitosesta, jossa pelityyli on aika poikkeuksellinen jos vertaa kutoseen tai ylempiin sarjoihin.
|
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham
|
 |
Vastaus #295 : 14.01.2013 klo 12:27:17 |
|
Erittäin hyvin sanottu. Se on juurikin näin kun puhutaan vitosesta, jossa pelityyli on aika poikkeuksellinen jos vertaa kutoseen tai ylempiin sarjoihin.
Millä tavalla nimenomaan pelityyli on Vitosessa erilainen/poikkeuksellinen kuin muissa sarjoissa? 
|
|
|
|
|
Lepsu
Poissa
|
 |
Vastaus #296 : 14.01.2013 klo 12:40:27 |
|
Lähinnä siinä on varmaan se että vitonen on omasta mielestä hieman välisarja. Kutonen on täysin höntsysarja kun taas sitten nelonen on jo kovempi jo senkin takia että edestakasia vaihtoja ei enään ole. Vitosessa pelaa monia porukoita joilla vanhoja pelimiehiä on jotka ei edes haaveile noususta neloseen, mutta omaa hyvän taitotason. Jotenkin olen vaan mielipiteeni luonut näiden useiden alasarjavuosien perusteella, tuskin on absoluuttinen totuus. Olen vain sen huomannut että monesti on tullut pelimiehiä "ylempää" jotka ei sitten ole vitosessa kuitenkaan häikäissyt. Mutta Tamu-k on kyllä paperilla niin laadukas nippu että uskon sen pärjäävän mainiosti. Tuskin vastaus yhtään sen paremmin avasi tuota minun lausetta 
|
|
|
|
|
Palloiisakki
Poissa
|
 |
Vastaus #297 : 14.01.2013 klo 13:01:12 |
|
Vitosessa pelaa monia porukoita joilla vanhoja pelimiehiä on jotka ei edes haaveile noususta neloseen, mutta omaa hyvän taitotason. Jotenkin olen vaan mielipiteeni luonut näiden useiden alasarjavuosien perusteella, tuskin on absoluuttinen totuus. Olen vain sen huomannut että monesti on tullut pelimiehiä "ylempää" jotka ei sitten ole vitosessa kuitenkaan häikäissyt. Olen tästä jokseenkin samaa mieltä. Esim. viime kaudella Tampereen vitosessa mielestäni peli oli paljon fyysisempää kuin esim nelosessa tai kolmosessa ja taas etenkin puolustuspelaaminen paljon jäsentyneempää kuin kutosessa näiden vanhojen pelimiesten ansiosta. Vitosessa ei myöskään tyylipisteitä haettu vaan pisteistä piti oikeesti tapella joka kerta.
|
|
|
|
|
Zulo
Poissa
|
 |
Vastaus #298 : 14.01.2013 klo 13:06:41 |
|
Kapteenisto valittu. Linkkiä en jaksa kännykällä kaivaa, mutta kolmikko oli Innola, Kriikkula, Kupiainen. Hyvät valinnat varmasti 
|
|
|
|
|
ant
Poissa
|
 |
Vastaus #299 : 14.01.2013 klo 13:09:03 |
|