Latksi
Poissa
|
 |
Vastaus #400 : 09.10.2013 klo 05:41:12 |
|
Ei kai pidä paikkaansa,et käpan huoltaja lopetti hommansa.
|
|
|
|
|
jaja
Poissa
|
 |
Vastaus #401 : 09.10.2013 klo 06:27:36 |
|
Ei kai pidä paikkaansa,et käpan huoltaja lopetti hommansa.
Huomenta Keijo.
|
|
|
|
|
Latksi
Poissa
|
 |
Vastaus #402 : 09.10.2013 klo 07:47:53 |
|
Valitan osuit väärään, jatka salpoliisi työtäsi, ilmoita kun olet saanut selville, mutta kerro onko tämä totta, jos on niin laitan neuvottelijat asialle hyvästä huoltajasta on pulaa.
|
|
|
|
|
käpan huolto
Poissa
|
 |
Vastaus #403 : 09.10.2013 klo 09:47:09 |
|
Täytyy myöntää, että muutama soitto on tullut, kaikki on vielä auki. Nyt vedetään vähän henkeä ja kuunnellaan omaa kroppaa, vieläkö sitä jaksaa.
Keijo
|
|
|
|
|
grasso
Poissa
Suosikkijoukkue: Markku
|
 |
Vastaus #404 : 09.10.2013 klo 16:03:55 |
|
Keijolle 
|
|
|
|
|
Latksi
Poissa
|
 |
Vastaus #405 : 18.10.2013 klo 07:44:00 |
|
Huomenet, pitääkö paikkansa, että käpan edustuksen taustojen sopimukset ovat kaikki auki. Millä tiellä käpa aikoo jatkaa jos ei sopimuksia ole, jos vielä pulekin nousee kolmoseen niin alkaa olla kiire, vaikka pulen peliä oli katsomassa aika paljon potenttiaalisia ehdokkaita. Nyt johto hommiin ennen kuin on myöhäistä.
|
|
|
|
|
Nyysteeni
Poissa
|
 |
Vastaus #406 : 18.10.2013 klo 10:09:01 |
|
Huomenet, pitääkö paikkansa, että käpan edustuksen taustojen sopimukset ovat kaikki auki. Millä tiellä käpa aikoo jatkaa jos ei sopimuksia ole, jos vielä pulekin nousee kolmoseen niin alkaa olla kiire, vaikka pulen peliä oli katsomassa aika paljon potenttiaalisia ehdokkaita. Nyt johto hommiin ennen kuin on myöhäistä.
Ainahan on mahdollista, että jonkun osalta sopimukset auki ja jonkun toisen osalta sinettiä vaille, lähes tiedotuskunnossa. Huhupuheiden mukaan tavoitteellista työtä tehdään silläkin saralla. Siis huhujen mukaan.
|
|
|
|
|
Latksi
Poissa
|
 |
Vastaus #407 : 21.10.2013 klo 07:21:13 |
|
Kuulopuheiden mukaan käpassa menossa suuria yllätyksiä, uudet tuulet puhaltaa jälleen, vanhat saa mennä, uudet tilalle, tästäkö alkaa alamäki jälleen. Herätkää johtokunta.
|
|
|
|
|
Kubbe
Poissa
|
 |
Vastaus #408 : 21.10.2013 klo 11:49:46 |
|
Kuulopuheiden mukaan käpassa menossa suuria yllätyksiä, uudet tuulet puhaltaa jälleen, vanhat saa mennä, uudet tilalle, tästäkö alkaa alamäki jälleen. Herätkää johtokunta.
Jos mainitsemasi pitää paikkansa, on tämä paras uutinen aikoihin. Jos se alamäki katkeaisi vihdoin.
|
|
|
|
|
jaja
Poissa
|
 |
Vastaus #409 : 21.10.2013 klo 12:22:13 |
|
Jos mainitsemasi pitää paikkansa, on tämä paras uutinen aikoihin. Jos se alamäki katkeaisi vihdoin.
Kerro ihmeessä tästä alamäestä lisää.
|
|
|
|
|
Kubbe
Poissa
|
 |
Vastaus #410 : 21.10.2013 klo 21:35:23 |
|
Kerro ihmeessä tästä alamäestä lisää.
Riippuu tietysti tavoitteenasetannastasi miten asiaa katsot. Taitaa meidän henkilökohtaiset näkemykset asiasta taas erota radikaalisti. Näkemyksiä on varmasti monia.
|
|
|
|
|
oscar
Poissa
|
 |
Vastaus #411 : 21.10.2013 klo 22:21:59 |
|
Voiskos Latski vähän selventää, eli mitä tarkoitat jutullasi uusista tuulista,yllätyksistä?
|
|
|
|
|
Rehellinen mustalainen
Poissa
Suosikkijoukkue: M.O.P.E.
|
 |
Vastaus #412 : 22.10.2013 klo 06:21:19 |
|
Voiskos Latski vähän selventää, eli mitä tarkoitat jutullasi uusista tuulista,yllätyksistä?
Zorron uudet kledjut 
|
|
|
|
|
Latksi
Poissa
|
 |
Vastaus #413 : 22.10.2013 klo 07:58:09 |
|
Jos noi huhut pitää yhtään pikkansa, niin varmaan kuukauden sisällä tulee uutta tietoa kaikille, siellä kuulemma kovasti tehdään töitä, saa sitten Kubbe analysoida mahtuuko hänen poikansa ryhmään, sinne sitten tryouttiin kokeilemaan.
|
|
|
|
|
Kubbe
Poissa
|
 |
Vastaus #414 : 22.10.2013 klo 08:54:06 |
|
Jos noi huhut pitää yhtään pikkansa, niin varmaan kuukauden sisällä tulee uutta tietoa kaikille, siellä kuulemma kovasti tehdään töitä, saa sitten Kubbe analysoida mahtuuko hänen poikansa ryhmään, sinne sitten tryouttiin kokeilemaan.
Kerro jotain uutta. Poikani kiillottanut predatoreitaan jo muutaman viikon.
|
|
|
|
|
Latksi
Poissa
|
 |
Vastaus #415 : 24.10.2013 klo 11:55:04 |
|
Kubbe laitappas poikasi kokeilemaan taliin kun siellä on käpan haavi päällä ensi kuun alussa, sittenhän näet onko pojastasi miesten peleihin, vai jatkaako hiekkalaatikolla kakkujen tekoa. Ole ystävällinen ja kysele milloin voi tulla kokeilemaan, seuran sivuilla on mun mielestä kaavake minkä voi täytää ja lähettää seuralle. Itse olen katsomossa katselemassa minkälaista porukkaa on yrittämässä pallon potkimista maaliin.
|
|
|
|
|
Kubbe
Poissa
|
 |
Vastaus #416 : 24.10.2013 klo 13:58:55 |
|
Kubbe laitappas poikasi kokeilemaan taliin kun siellä on käpan haavi päällä ensi kuun alussa, sittenhän näet onko pojastasi miesten peleihin, vai jatkaako hiekkalaatikolla kakkujen tekoa. Ole ystävällinen ja kysele milloin voi tulla kokeilemaan, seuran sivuilla on mun mielestä kaavake minkä voi täytää ja lähettää seuralle. Itse olen katsomossa katselemassa minkälaista porukkaa on yrittämässä pallon potkimista maaliin.
Tunnen tuskasi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.10.2013 klo 14:39:47 kirjoittanut Kubbe »
|
|
|
|
|
oscar
Poissa
|
 |
Vastaus #417 : 25.10.2013 klo 22:11:22 |
|
Miksi KäPan sivuilta on poistettu edustusjoukkueen kuva? Eikö edustusjoukkue ole seuran keulakuva? Käpa on unohtanut ko. joukkueen kokonaan. Muiden seurojen sivuilla esitellään ensin edustusjoukkue joka on esimerkkinä ja tavoitteena junioreille!
|
|
|
|
|
Nyysteeni
Poissa
|
 |
Vastaus #418 : 25.10.2013 klo 23:30:34 |
|
Minun koneella kyllä edustuksen kuva on kuten ennenkin, päivityksen jälkeenkin. Edustus risteilee vkl, joten sen jälkeen kenties jotain uutta.
|
|
|
|
|
oscar
Poissa
|
 |
Vastaus #419 : 26.10.2013 klo 05:15:40 |
|
Totta, kyllähän kuva siellä on, mutta minä laittaisin sen seuran etusivulle.
|
|
|
|
|
Kubbe
Poissa
|
 |
Vastaus #420 : 27.10.2013 klo 13:11:40 |
|
Totta, kyllähän kuva siellä on, mutta minä laittaisin sen seuran etusivulle.
Tällä hetkellä voit printata ja laittaa sen yöpöydällesi. Ketä kiinnostaa. Oletko nähnyt hirveästi käpan junnuja otteluissa. Minä en. Asia olisi ehkä näin, jos käpa saa kiivettyä yhden sarjatason ylemmäs.
|
|
|
|
|
oscar
Poissa
|
 |
Vastaus #421 : 27.10.2013 klo 19:28:21 |
|
Tällä hetkellä voit printata ja laittaa sen yöpöydällesi. Ketä kiinnostaa. Oletko nähnyt hirveästi käpan junnuja otteluissa. Minä en. Asia olisi ehkä näin, jos käpa saa kiivettyä yhden sarjatason ylemmäs.
Kubbe hyvä! Ei ole kysymys junnuista tai muistakaan pelaajista henkilökohtaisesti, vaan edustusjoukkueesta. Se on kuitenkin seuran ykkösjoukkue jolloin olisi kohtuullista, että sen kuva olisi etusivulla. Sinusta en tiedä mitä yöpöydälläsi pidät. Minulla siinä on yleensä hyvä kirja.
|
|
|
|
|
Kubbe
Poissa
|
 |
Vastaus #422 : 27.10.2013 klo 20:13:57 |
|
Kubbe hyvä! Ei ole kysymys junnuista tai muistakaan pelaajista henkilökohtaisesti, vaan edustusjoukkueesta. Se on kuitenkin seuran ykkösjoukkue jolloin olisi kohtuullista, että sen kuva olisi etusivulla. Sinusta en tiedä mitä yöpöydälläsi pidät. Minulla siinä on yleensä hyvä kirja.
Hienoa, tässä olet oikeassa. Mielestäni kuitenkin kirjoitit edellisessä postauksessa nimenomaa junioreista. Ota nyt jostain sitten selvää.
|
|
|
|
|
oscar
Poissa
|
 |
Vastaus #423 : 28.10.2013 klo 09:00:30 |
|
Hienoa, tässä olet oikeassa. Mielestäni kuitenkin kirjoitit edellisessä postauksessa nimenomaa junioreista. Ota nyt jostain sitten selvää.
Olen kirjoittanut koko ajan edustusjoukkueesta ja ihan selvästi! Muistathan, että urheilu on iloinen asia! Ei muuta kun uutta kautta kohti!
|
|
|
|
|
Latksi
Poissa
|
 |
Vastaus #424 : 28.10.2013 klo 09:01:23 |
|
Kubbe sinun ja poikasi kannattaa molempien katsoa peiliin ja kysyä olenko minä tarpeeksi kyvykäs osallistumaan miesten peleihin, sinä kubbe isänä et varmaan itse ikinään päässyt pelaamaan miesten pelejä,kun nyt poikaasi tyrkytät, kanataa tulevana sunnuntaina päästää poikasi kokeilemaan, onko hänestä siihen.
|
|
|
|
|
|
|
|