FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
14.02.2026 klo 19:11:43 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 19 [20] 21

Kirjoittaja Aihe: KäPa 2013 - Kakkosessa taas!  (Luettu 86091 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jäyhä Jököttäjä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jäps, HIFK 2-4

Vastaus #475 : 09.11.2013 klo 10:28:57

Et taida olla perillä kuinka monta hyvää ikäluokkaa sieltä löytyykään

Pojat ovat 16-vuotiaita ja pelivuosia on ainakin yhtä paljon edessä kuin elettyjä vuosia takana joten kannattaa ehkä odotella vielä pikkuisen

Perillä olen asioista, joita seuraan. Tämä ei ole mennyt niinkuin 2 vuotta sitten maalailtiin. Toisaalta asia on minulle yhdentekevä, kunhan seuraan mitä tämä  United - homma kasvattaa. Käpan edustuksen topicissa tätä on tosiaankin turha jankata.
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #476 : 09.11.2013 klo 10:31:08

Ei täällä hirveesti kannata hakee komppausta näille. Olen itse samaa mieltä. Täällä kirjoittaa näköjään vaan edari henkiset, joita ei näytä seura kokonaisuudessa kiinnostavan yhtään. Saavutuksia väheksytään oksettavadti ja vielä julkisesti. Tuskin monikaan nähnyt united pelejä kovin montaa. Moni näyttää luulevan että kakkonen on hienokin saavutus ja loppuhännän sija täytti osotukset.

En usko että täällä on kukaan väheksynyt hopeamitaleita joka on seurahistoriassa hieno saavutus. Mitalilla sinäänsä ei ole kovinkaan suurta painoarvoa kun aikanaan siirrytään aikuisten peleihin jossa jokainen varmasti löytää oman paikkansa sekä tasonsa. Kakkonen on kova sarja jota sinun on ihan turha myöskään väheksyä. Moni ei tule koskaan pelaamaan edes kakkosta ylempänä, näin se vaan menee. Nyt tämän ikäisiä vasta punnitaan kuinka paljon futis oikeasti kiinnostaa. Joku voi varmasti mennä vielä pitkälle, mutta paljon on duunia edessä.
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #477 : 09.11.2013 klo 10:39:12

Perillä olen asioista, joita seuraan. Tämä ei ole mennyt niinkuin 2 vuotta sitten maalailtiin. Toisaalta asia on minulle yhdentekevä, kunhan seuraan mitä tämä  United - homma kasvattaa. Käpan edustuksen topicissa tätä on tosiaankin turha jankata.

Hyvä jos näin, mutta unohdat yhden tärkeän asian. 2 vuotta sitten edustusjoukkue oli huonossa jamassa eikä siellä ollut riittävästi kakkosen tasoisia pelaajia tai pelaajia yleensä joten oli pakko laittaa näitä 14-vuotiaita kentälle. Seuraus tästä kaudesta oli putoaminen (mikä ei tietenkään ollut näiden nuorten syytä) Joku saattoi tästä vetää johtopäätöksiä, missä parin vuoden sisällä ollaan jo kakkosen eliittiä.
Jäyhä Jököttäjä

Poissa Poissa

Vastaus #478 : 09.11.2013 klo 12:36:56

Hyvä jos näin, mutta unohdat yhden tärkeän asian. 2 vuotta sitten edustusjoukkue oli huonossa jamassa eikä siellä ollut riittävästi kakkosen tasoisia pelaajia tai pelaajia yleensä joten oli pakko laittaa näitä 14-vuotiaita kentälle. Seuraus tästä kaudesta oli putoaminen (mikä ei tietenkään ollut näiden nuorten syytä) Joku saattoi tästä vetää johtopäätöksiä, missä parin vuoden sisällä ollaan jo kakkosen eliittiä.

Ei kai kukaan kiellä tätä jatkamasta, kun en millään malta. Silloin 2 vuotta sitten jostain lehdestä luin Käpan edustajan lausunnon, että nämä 14 - vuotiaat ovat kypsiä kakkoseen ja se oli luonnollinen askel tiellä ammattilaisuuteen, johon United - linja antaa mahdollisuuden.

Junnuosiossa on Käpa- ketju. Pyydetäänkö siirtämään tämä jankkaus sinne ?
Kubbe

Poissa Poissa

Vastaus #479 : 09.11.2013 klo 19:47:43

Eli onko "edustuksella" trauma siitä mitä tapahtui 2 vuotta sitten? Olet itse selittänyt täällä iän tuomasta fyysisestä kehittymistä. Eikö ihminen nyt sitten kasvakkaan enää kahdessa vuodessa? Kakkosen tasoisia pelaajia oli viime kauden joukkueessa erittäin vähän. Tai ainakin siellä pärjäämiseen riittäviä. Ja jos fyysisestä kunnosta puhutaan, B-SM on valovuoden edellä viime kauden edustusjoukkuetta.

Sulla on kyllä jotenkin suuresti hämärtyny tää "AIKUISEN FUDIS" maailma. Ihan kun A ja B-ikäluokista olisi suuri kuilu tähän mahtavaan ja suureen aikuisten fudismaailmaan. Kakkonen ei todellakaan ole mikään hieno meriitti ja tuskin se on yhdenkään näin laadukasta junnutyötä tekevän seuran tavoite.
« Viimeksi muokattu: 09.11.2013 klo 19:57:18 kirjoittanut Kubbe »
Latksi

Poissa Poissa

Vastaus #480 : 10.11.2013 klo 09:55:51

Kubbe se on FUTIS!!! fudis on kehäteiden ulkopuolelta. Mun ymmärtääkseni junnuja ei päästetty edareihin vaikka niitä pyydettiin, Lindfors oli varmaan ainut joka kävi treeneissä tiettävästi. Eikö se ole niin , että treenien kautta peliin, ei noista junnuista ole yksikään niin hyvä, että saa paikan avaukseen ilman treenejä jos ei ole pakko.
Junnut on junnuja miehet on miehiä, pelit peleinä.
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #481 : 10.11.2013 klo 10:14:04

Eli onko "edustuksella" trauma siitä mitä tapahtui 2 vuotta sitten? Olet itse selittänyt täällä iän tuomasta fyysisestä kehittymistä. Eikö ihminen nyt sitten kasvakkaan enää kahdessa vuodessa? Kakkosen tasoisia pelaajia oli viime kauden joukkueessa erittäin vähän. Tai ainakin siellä pärjäämiseen riittäviä. Ja jos fyysisestä kunnosta puhutaan, B-SM on valovuoden edellä viime kauden edustusjoukkuetta.

Sulla on kyllä jotenkin suuresti hämärtyny tää "AIKUISEN FUDIS" maailma. Ihan kun A ja B-ikäluokista olisi suuri kuilu tähän mahtavaan ja suureen aikuisten fudismaailmaan. Kakkonen ei todellakaan ole mikään hieno meriitti ja tuskin se on yhdenkään näin laadukasta junnutyötä tekevän seuran tavoite.

Traumasta en tiedä mitään, kerroin vain parin vuoden takaiset faktat. Ihminen toki kasvaa kahdessa vuodessa, mutta eivät kaikki ihan samaa vauhtia. Mitä fyysiseen kuntoon tulee, sinulla ei liene asiasta mitään faktoja. Aikuisten kakkosen ja B-SM pelien tempoero on vielä suuri, mitä et ilmeisesti ole huomannut. Luulen, että hämärtymistä tapahtuu enemmän junioripuolella missä aliarvioidaan aikuisten sarjojen vaativuutta. Kakkonen saattaa olla tällä hetkellä seuralle korkein mahdollinen sarjataso, tavoite tulevaisuudessa on varmasti korkemmalla. Ei kakkosen tarvitse olla myöskään pelaajan lopullinen tavoite, mutta monelle se tulee olemaan se ainoa meriitti eikä sitä tarvitse hävetä.
Sarja kun on huomattavasti kovempi kuin nämä junnuhöpinät. Tulet sen itsekin jossain vaiheessa varmasti huomaamaan.

elinho

Poissa Poissa

Vastaus #482 : 10.11.2013 klo 10:23:54

Ei kai kukaan kiellä tätä jatkamasta, kun en millään malta. Silloin 2 vuotta sitten jostain lehdestä luin Käpan edustajan lausunnon, että nämä 14 - vuotiaat ovat kypsiä kakkoseen ja se oli luonnollinen askel tiellä ammattilaisuuteen, johon United - linja antaa mahdollisuuden.

Junnuosiossa on Käpa- ketju. Pyydetäänkö siirtämään tämä jankkaus sinne ?

Kukahan edustaja oli moista väittänyt että 14-vuotias on kypsä kakkoseen? Aika rohkea väite.

Pelaajien pitäisi mielestäsi olla kakkosen eliittiä mutta keskustelu pitäisi käydä junnutopicissa, niinkö
Jäyhä Jököttäjä

Poissa Poissa

Vastaus #483 : 10.11.2013 klo 10:43:16

Kukahan edustaja oli moista väittänyt että 14-vuotias on kypsä kakkoseen? Aika rohkea väite.

Taisi olla Erkki Valla Veikkaajassa. Muuten en ole mitään mieltä pelaajista enkä  siitä missä heidän pitäisi pelata ja koska.  Edelleenkin  vain ihmettelen k.o julkista maalailua vs. miten asiat ovat menneet. Silloin hämmästelin kovia puheita, jonka vuoksi olen asiaa seurannut.
« Viimeksi muokattu: 10.11.2013 klo 10:51:08 kirjoittanut Tex Topattu »
Kubbe

Poissa Poissa

Vastaus #484 : 10.11.2013 klo 10:45:07

Traumasta en tiedä mitään, kerroin vain parin vuoden takaiset faktat. Ihminen toki kasvaa kahdessa vuodessa, mutta eivät kaikki ihan samaa vauhtia. Mitä fyysiseen kuntoon tulee, sinulla ei liene asiasta mitään faktoja. Aikuisten kakkosen ja B-SM pelien tempoero on vielä suuri, mitä et ilmeisesti ole huomannut. Luulen, että hämärtymistä tapahtuu enemmän junioripuolella missä aliarvioidaan aikuisten sarjojen vaativuutta. Kakkonen saattaa olla tällä hetkellä seuralle korkein mahdollinen sarjataso, tavoite tulevaisuudessa on varmasti korkemmalla. Ei kakkosen tarvitse olla myöskään pelaajan lopullinen tavoite, mutta monelle se tulee olemaan se ainoa meriitti eikä sitä tarvitse hävetä.
Sarja kun on huomattavasti kovempi kuin nämä junnuhöpinät. Tulet sen itsekin jossain vaiheessa varmasti huomaamaan.

Hienoa että kakkone riittää sinulle. Se tietysti kertoo jotain. Mitä faktoja haluat että esitän? Ei tarvinut kun käydä katsomassa edareiden treenejä, joita isompaa höntsää en ole nähnyt yhdelläkään käpan jengillä. Paitsi Pulella. (Pule ei treenaa)

Ara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Käpa

Vastaus #485 : 10.11.2013 klo 10:48:19

Hienoa että kakkone riittää sinulle. Se tietysti kertoo jotain. Mitä faktoja haluat että esitän? Ei tarvinut kun käydä katsomassa edareiden treenejä, joita isompaa höntsää en ole nähnyt yhdelläkään käpan jengillä. Paitsi Pulella. (Pule ei treenaa)

Jos olisit perillä asioista tietäisit myös että pule alkaa pian treenaamaan ;)
Kubbe

Poissa Poissa

Vastaus #486 : 10.11.2013 klo 10:51:58

Jos olisit perillä asioista tietäisit myös että pule alkaa pian treenaamaan ;)

Tiedän varmuudella olevani enemmän perillä kun sinä.
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #487 : 10.11.2013 klo 11:02:09

Organisaation pitää olla ensin valmis ennenkuin kannattaa haaveilla ylemmistä sarjoista.
Esimerkiksi sen väitteesi, että junnut olivat kovemmassa kunnossa. Mihin faktaan väitteesi perustuu? Testituloksia vai silmämääräistä arviointia?
"meidän treenit olivat kovempia kuin teidän treenit" :D On sinulla taas jutut
Kubbe

Poissa Poissa

Vastaus #488 : 10.11.2013 klo 11:41:42

Organisaation pitää olla ensin valmis ennenkuin kannattaa haaveilla ylemmistä sarjoista.
Esimerkiksi sen väitteesi, että junnut olivat kovemmassa kunnossa. Mihin faktaan väitteesi perustuu? Testituloksia vai silmämääräistä arviointia?
"meidän treenit olivat kovempia kuin teidän treenit" :D On sinulla taas jutut

Kyllä tässä olen samaa mieltä, seura tarvii paremman valmentajan edustukseen noustaakseen ja rakentaakseen kilpailukykyisen joukkueen. Silmämääräistä arviointia kyllä. No esitäppä faktat sitten ettei näin ole?
jaja

Poissa Poissa

Vastaus #489 : 10.11.2013 klo 13:24:33

Keroppas nyt Kubbeseni, miksi Asukka & Apunen ovat muita huonompia kakkosen koutseja.

Kubbe

Poissa Poissa

Vastaus #490 : 10.11.2013 klo 15:02:06

Keroppas nyt Kubbeseni, miksi Asukka & Apunen ovat muita huonompia kakkosen koutseja.

Eikö tää asia nyt ole jo käsitelty?
grasso

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Markku

Vastaus #491 : 10.11.2013 klo 15:07:04

Koska junnut ei pääse dominoimaan kakkosessa...
frasier

Poissa Poissa

Vastaus #492 : 10.11.2013 klo 16:28:45

Eikö tää asia nyt ole jo käsitelty?
Pakko kommentoida seurattuani tätä keskustelua usein itkien ja nauraen samaan aikaan. Varsinkin juuri Kubben kommentointia. Nämä jutut ei todellakaan voi olla muuta kun huonoa provoyritystä. Pelkkiä korulauseita ilman mitään OIKEITA parannusehdotuksia. Eniten itketti ja nauratti väite b-sm pelaajien ja kakkosdivaripelaajien olevan muka samalla tasolla :DD edes käpassa. Fyysinen kunto ei paljoa kuitenkaan merkkaa. Ei mitään järkeä sun jutuissa!! Suurin osa junnuista on oikeasti niin paljon jäljessä kehityksestä sekä fyysisesti että henkisesti, että ei paljoa mahdollisuutta pärjätä edes suht nopeasti kakkosen tasolla. Vain harvat junnut on kypsiä b-iässä edes kakkoseen, saati korkeammalle.
« Viimeksi muokattu: 10.11.2013 klo 16:31:44 kirjoittanut frasier »
Latksi

Poissa Poissa

Vastaus #493 : 10.11.2013 klo 19:38:29

Kubbe sä olet naurettava pelle,pane hame päälle, näin isänpäivän, olitko tänään katsomassa montako junnua oli talissa potkimassa palloa, toista kymmentä minun laskujen mukaan ainakin. Nyt kaikkien junnujen pitää antaa näyttöjä ei vaan käpan omien vaan kaikkien, jos ei noissa avoimissa harjoituksissa pärjää tai pysy mukana, niin ei kannata haaveilla kakkosessa pelaamista. Asukka ja Apunen on hyvä kaksikko, Apunen tuntee junnupuolta ja Asukka vanhempia karjuja.

Kyllä siellä on muutamia nuorempia kundeja joilla on hyvät mahdollisuudet pelata edustuksessa jo tänä kesänä, uskon kuitenkin , että sinun poika ei kuulu näihin, koska sinulla ei ole mitään sanottavaa tai toteutettavaa esitystä millä eväillä käpa olisi kärki kastissa junnujen ansiosta.
Kubbe

Poissa Poissa

Vastaus #494 : 10.11.2013 klo 20:11:56

Kubbe sä olet naurettava pelle,pane hame päälle, näin isänpäivän, olitko tänään katsomassa montako junnua oli talissa potkimassa palloa, toista kymmentä minun laskujen mukaan ainakin. Nyt kaikkien junnujen pitää antaa näyttöjä ei vaan käpan omien vaan kaikkien, jos ei noissa avoimissa harjoituksissa pärjää tai pysy mukana, niin ei kannata haaveilla kakkosessa pelaamista. Asukka ja Apunen on hyvä kaksikko, Apunen tuntee junnupuolta ja Asukka vanhempia karjuja.

Kyllä siellä on muutamia nuorempia kundeja joilla on hyvät mahdollisuudet pelata edustuksessa jo tänä kesänä, uskon kuitenkin , että sinun poika ei kuulu näihin, koska sinulla ei ole mitään sanottavaa tai toteutettavaa esitystä millä eväillä käpa olisi kärki kastissa junnujen ansiosta.

Ymmärrän sen, että ne jotka kommentoivat tänne harvoin muodostavat käsityksensä viimeaikaisista postauksista. Mutta sinä, joka kommentoit noita sun rakentavia ja suurta kypsyyttä osoittavia postauksia erittäin usein, et vieläkään tajua sitä, että en ole täällä vinkumassa pelkästään siitä, että B-junnut ei ole saanut näytönpaikkaa. Tai siitä, että uusi joukkue pitäisi rakentaa pelkästään junnujen varaan. En ole sitä mieltä.

« Viimeksi muokattu: 10.11.2013 klo 20:15:02 kirjoittanut Kubbe »
jaja

Poissa Poissa

Vastaus #495 : 10.11.2013 klo 20:34:12

Ymmärrän sen, että ne jotka kommentoivat tänne harvoin muodostavat käsityksensä viimeaikaisista postauksista. Mutta sinä, joka kommentoit noita sun rakentavia ja suurta kypsyyttä osoittavia postauksia erittäin usein, et vieläkään tajua sitä, että en ole täällä vinkumassa pelkästään siitä, että B-junnut ei ole saanut näytönpaikkaa. Tai siitä, että uusi joukkue pitäisi rakentaa pelkästään junnujen varaan. En ole sitä mieltä.

Niin, mitä mieltä.....
Latksi

Poissa Poissa

Vastaus #496 : 10.11.2013 klo 20:55:52

Sinä urputat kokoajan , että kyseiset valmentajat eivät ole päteviä vaan pitäisi olla joku joka ei tunne ketään ja on ulkopuolinen vai, sinä ja sinun poikasi kannattaa muuttaa sinne missä FUDISTA pelataan. Haukut kokoajan noita valmentajia ja sinun mielestä he eivät ole tarpeeksi hyviä nostamaan junjoreita rinkiin, ssinä sinä olet todellakin väärässä. Seuralla on tällähetkellä hyvät mahdollisuudet peluuttaa nuorempia kundeja useammassakin sarjatasossa. B:ssä A:ssa Pule:ssa ja Edustuksessa, luulisi sinukin pojan löytävän tasolleen oman sarjan, koska sinä itse et ole milloinkaan saanut pelata kovissa porukoissa, ole pelkkä juomapullon täyttäjä ja kolussakin aina viimeisenä valittu kun on pakko se tehdä, vaikka muut olisivat pelanneet vajaalla.
Kubbe

Poissa Poissa

Vastaus #497 : 10.11.2013 klo 21:29:35

Sinä urputat kokoajan , että kyseiset valmentajat eivät ole päteviä vaan pitäisi olla joku joka ei tunne ketään ja on ulkopuolinen vai, sinä ja sinun poikasi kannattaa muuttaa sinne missä FUDISTA pelataan. Haukut kokoajan noita valmentajia ja sinun mielestä he eivät ole tarpeeksi hyviä nostamaan junjoreita rinkiin, ssinä sinä olet todellakin väärässä. Seuralla on tällähetkellä hyvät mahdollisuudet peluuttaa nuorempia kundeja useammassakin sarjatasossa. B:ssä A:ssa Pule:ssa ja Edustuksessa, luulisi sinukin pojan löytävän tasolleen oman sarjan, koska sinä itse et ole milloinkaan saanut pelata kovissa porukoissa, ole pelkkä juomapullon täyttäjä ja kolussakin aina viimeisenä valittu kun on pakko se tehdä, vaikka muut olisivat pelanneet vajaalla.

Joo no eiköhän tää vastaa mun kysymykseen.
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #498 : 11.11.2013 klo 07:53:39

Kyllä tässä olen samaa mieltä, seura tarvii paremman valmentajan edustukseen noustaakseen ja rakentaakseen kilpailukykyisen joukkueen. Silmämääräistä arviointia kyllä. No esitäppä faktat sitten ettei näin ole?

"Ja jos fyysisestä kunnosta puhutaan, B-SM on valovuoden edellä viime kauden edustusjoukkuetta"

Väitit asian olevan näin joten tietenkin sinun pitäisi tuoda faktat esiin, ei minun.

Ilmeisesti silmämääräinen arviontikykysi on samaa tasoa kuin kaikki kehitysehdotuksesi eli pyöreä nolla :(

Kubbe

Poissa Poissa

Vastaus #499 : 11.11.2013 klo 11:52:59

"Ja jos fyysisestä kunnosta puhutaan, B-SM on valovuoden edellä viime kauden edustusjoukkuetta"

Väitit asian olevan näin joten tietenkin sinun pitäisi tuoda faktat esiin, ei minun.

Ilmeisesti silmämääräinen arviontikykysi on samaa tasoa kuin kaikki kehitysehdotuksesi eli pyöreä nolla :(

Hieno tämä sinun luetunymmärtämisesi, no ei voi kaikilta olettaa.. Valmentajan vaihtaminen on yksi suurimmista. Myönsin, ettei väitteeni fyysisestäkunnosta perustunut kun "silmämääräiseen arviointiin". Olet itse huudellut täällä minun kommenttiani aikaisemmin "aikuisten futismaailman ylivertaisesta fysiisyydestä johon junnuilla ei ole vielä asiaa". Joten annappa ne faktat kun itse niitä huutelit, vai perustuuko mielipiteesi puhtaasti mututuntumaan?

Sivuja: 1 ... 19 [20] 21

Siirry: