FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
01.02.2026 klo 08:42:55 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Äänestys
Kysymys: Mikä on Hakan sijoitus Miesten Ykkösessä kaudella 2013?
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Liverpool

Sivuja: 1 ... 120 [121] 122 ... 147

Kirjoittaja Aihe: Valkeakosken Haka 2013 | "Haka kun juoksee kentälle, sydämemme lämpiää"  (Luettu 440022 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

Vastaus #3000 : 05.08.2013 klo 18:41:38

Ei sen talouden ny pitäisi kaatua janariin, joka maksaa loppukaudesta korkeintaan 6000€ yhteensä, mutta jos sieltä nyt tulee viime kauden plusmerkkisen tuloksen jälkeen taas kymppitonneja persnettoa, niin vopite hasitaa vitun sielä toimistolla.

Paasio voisi omalta tililtään maksaa sen 40 kiloa mikä meni kankkulan kaivoon Haperon muodossa.
Jokkerson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #3001 : 05.08.2013 klo 18:55:22

Ei sen talouden ny pitäisi kaatua janariin, joka maksaa loppukaudesta korkeintaan 6000€ yhteensä, mutta jos sieltä nyt tulee viime kauden plusmerkkisen tuloksen jälkeen taas kymppitonneja persnettoa, niin vopite hasitaa vitun sielä toimistolla.

Paasio voisi omalta tililtään maksaa sen 40 kiloa mikä meni kankkulan kaivoon Haperon muodossa.

Eikös se ollutkaan kerholla nämä taloudelliset ongelmat? :o Tähän vielä kolme vittua ja juntti sanaa höystettynä hyvin te vedätte lauseella, niin sisältökin on sama, kuin sun tuotannos kerhon topikkiin. Ylos
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Vastaus #3002 : 05.08.2013 klo 19:01:52

Eikös se ollutkaan kerholla nämä taloudelliset ongelmat? :o Tähän vielä kolme vittua ja juntti sanaa höystettynä hyvin te vedätte lauseella, niin sisältökin on sama, kuin sun tuotannos kerhon topikkiin. Ylos
Aijaa, kyllä mun tiedossa ainakin on ollut koko ajan, että Hakassa taloustilanne on edelleenkin tiukka? Ja vitun junteiksi olen haukkunut Nottajokelaisia, kun jotkut kemalit uhoavat pelin jälkeen vetävänsä turpaan jonkun helvetin keskustelupalstan takia.
voseli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka, Sakari Saarinen, viski

Vastaus #3003 : 05.08.2013 klo 19:04:15

Kaipaahan se Kerhon topikki vähän jotain tuotantoa, kun keskustelu on hiipunut aika pahasti alkukaudesta.
Jokkerson

Poissa Poissa

Vastaus #3004 : 05.08.2013 klo 19:07:46

Aijaa, kyllä mun tiedossa ainakin on ollut koko ajan, että Hakassa taloustilanne on edelleenkin tiukka? Ja vitun junteiksi olen haukkunut Nottajokelaisia, kun jotkut kemalit uhoavat pelin jälkeen vetävänsä turpaan jonkun helvetin keskustelupalstan takia.

No toi alempi on kyllä vähän junttia, täytyy myöntää. Mutta jos omassa joukkueessa ei toi talous nyt ole ihan huippukondiksessa, on siitä toisten topikkeihin vittuilu hieman tekopyhää. Sama kuin ite kävisin AC Kajaanin topikissa haukkumassa joukkuetta vitun muukalaislegioonaksi. Ylos
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Vastaus #3005 : 05.08.2013 klo 19:16:33

No toi alempi on kyllä vähän junttia, täytyy myöntää. Mutta jos omassa joukkueessa ei toi talous nyt ole ihan huippukondiksessa, on siitä toisten topikkeihin vittuilu hieman tekopyhää. Sama kuin ite kävisin AC Kajaanin topikissa haukkumassa joukkuetta vitun muukalaislegioonaksi. Ylos
Kyllä minun mielestäni on aiheellista hieman kylkiluiden väliin puukottaa, kun koko kauden lueskellut näitä "mmeillon notta rahnoo niin ettei paskalle taivu", ja sitten alkaa messevä huhu palkanmaksuvaikeuksista kiertää ympäri internetsejä.

Provosoinnille, ja provosoitumiselle nyt ja aina Ylos Kunhan jotain perkeleen keskustelupalstan hassutteluja ei aleta tietsikkamaailman ulkopuolelle viemään, ja jos viedään niin ei ainakaan alennuta johonkin vammaiseen tappelu-uhoamiseen :D
Jokkerson

Poissa Poissa

Vastaus #3006 : 05.08.2013 klo 19:23:00

Kyllä minun mielestäni on aiheellista hieman kylkiluiden väliin puukottaa, kun koko kauden lueskellut näitä "mmeillon notta rahnoo niin ettei paskalle taivu", ja sitten alkaa messevä huhu palkanmaksuvaikeuksista kiertää ympäri internetsejä.

Provosoinnille, ja provosoitumiselle nyt ja aina Ylos Kunhan jotain perkeleen keskustelupalstan hassutteluja ei aleta tietsikkamaailman ulkopuolelle viemään, ja jos viedään niin ei ainakaan alennuta johonkin vammaiseen tappelu-uhoamiseen :D

Noh mä en pysty puhumaan kuin omasta puolestani ja saan kyllä jonkunlaista kicksejä, kun pääsen yksinkertaisten ihmisten ihon alle. Noi tappelu jutut on kyllä perseestä.

Mut se siitä ja ensi kotipelissä ostamaan tarroja, postimerkkejä ja pelipaitoja. Älkää antako sen päättyä! Ylos
Ylasoutaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.

Vastaus #3007 : 05.08.2013 klo 19:33:40

Kuka sua nyt on uhannut tapella?
Poprikov

Poissa Poissa

Vastaus #3008 : 05.08.2013 klo 19:36:35

Kyllä minun mielestäni on aiheellista hieman kylkiluiden väliin puukottaa, kun koko kauden lueskellut näitä "mmeillon notta rahnoo niin ettei paskalle taivu"

No niinhän meillä onkin. Mitä sitte?

elhadjidiouf

Poissa Poissa

Vastaus #3009 : 05.08.2013 klo 19:42:36

Noh mä en pysty puhumaan kuin omasta puolestani ja saan kyllä jonkunlaista kicksejä, kun pääsen yksinkertaisten ihmisten ihon alle. Noi tappelu jutut on kyllä perseestä.

Mut se siitä ja ensi kotipelissä ostamaan tarroja, postimerkkejä ja pelipaitoja. Älkää antako sen päättyä! Ylos
Paita on jo tilattu, ja keskiviikkona pitänee vitosen lisäksi muutama extratuoppi kumota Tuoppi
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Vastaus #3010 : 05.08.2013 klo 19:43:30

No niinhän meillä onkin. Mitä sitte?

Hyvä jos on Tuoppi
Poprikov

Poissa Poissa

Vastaus #3011 : 05.08.2013 klo 19:46:23

Hyvä jos on Tuoppi

Sanos muuta, saa kaikkii ulkkareita ja muita.
Maxwel

Poissa Poissa

Vastaus #3012 : 05.08.2013 klo 19:46:31

Kyllä minun mielestäni on aiheellista hieman kylkiluiden väliin puukottaa.

Kunhan jotain perkeleen keskustelupalstan hassutteluja ei aleta tietsikkamaailman ulkopuolelle viemään, ja jos viedään niin ei ainakaan alennuta johonkin vammaiseen tappelu-uhoamiseen :D
Ai aä oot niitä "internet-maailmassa voi sanoa mitä tahansa"- tyyppejä :(
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Vastaus #3013 : 05.08.2013 klo 19:50:49

Ai aä oot niitä "internet-maailmassa voi sanoa mitä tahansa"- tyyppejä :(
No ei mulle tule mieleen lähteä Nottajoelle asti vaatimaan jonkun juntin päänahkaa vadille, jos se sanoo pahasti Hakasta nyyh :( Ja moi nottajokelaisjuntti!
Maxwel

Poissa Poissa

Vastaus #3014 : 05.08.2013 klo 19:52:41

No ei mulle tule mieleen lähteä Nottajoelle asti vaatimaan jonkun juntin päänahkaa vadille, jos se sanoo pahasti Hakasta nyyh :( Ja moi nottajokelaisjuntti!
Vaatisi kyllä aika paljon jotta sun takia lähtisin sinne asti? Ja hei, minä pyysin sua makkaralle ennen peliä, en päätäsi vadille, mistä toi kaikki sun viha kumpuaa, rauhotu! :)

Poissa Poissa

Vastaus #3015 : 05.08.2013 klo 19:54:01

Laitappa Hatsi linjat poikki vähäksi aikaa. Haet vaikka interistä kebapin ja rauhotut sitä järsiessä.
Ja muillekin: voitasko hoitaa tää nousu perinteisen seuran tapaan tyylikkäästi. Keskustelussa alkaa olemaan huolestuttavasti Oululaisia piirteitä. Pysykää pois muitten topikeista, omissa asioissa riittää kyllä haasteita ihan tarpeeksi.
Vornander

Poissa Poissa

Vastaus #3016 : 05.08.2013 klo 19:54:34

Homostelut privana jne. Vastis vois siivota tän topicin.

Pystyyköhän ip-bannin tehdä kaupunkitasolla? Ei väliä vaikka menis koko pohjanmaa samalla.
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Vastaus #3017 : 05.08.2013 klo 19:56:03

Vaatisi kyllä aika paljon jotta sun takia lähtisin sinne asti? Ja hei, minä pyysin sua makkaralle ennen peliä, en päätäsi vadille, mistä toi kaikki sun viha kumpuaa, rauhotu! :)
Piti tulla makkaralle/jutulle puoliajalla, mutta ohikulkiessani sielä oli jonkun muutaman nottajokelaisräkänokan keskisormitifo-ja vittupaskan huutelutifo käynnissä koskilaisille tauonviettäjille, niin ei napostellut jäädä. Luotan toki, että itse olit makkarajonossa.

Nämä ei tosin liity mitenkään Hakaan, tahi SJK:hon, joten annettakoon olla ja pippelimiekkaillaan mielummin siitä kuinka monta euroa Hakan pankkitilillä on SJK:ta vähemmän.

Ja puolestani tämän sivun voi siivota.
Ensio

Poissa Poissa

Vastaus #3018 : 05.08.2013 klo 20:06:05

Tämän päivän jälkeen kaikki on omissa käsissä. Kukaan ei tule takaa ohi jos oma peli kulkee. En usko että haka kaikki loput ottelunsa voittaa, mutta erittäin toimiva puolustus luo kyllä uskoa tänne sohvan pohjalle.

Poissa Poissa

Vastaus #3019 : 05.08.2013 klo 20:08:26

Tämän päivän jälkeen kaikki on omissa käsissä. Kukaan ei tule takaa ohi jos oma peli kulkee. En usko että haka kaikki loput ottelunsa voittaa, mutta erittäin toimiva puolustus luo kyllä uskoa tänne sohvan pohjalle.

Totta tämä mutta ei siihen tarvita kun Regin loukkaantuminen niin ollaankin jo eri tilanteessa. Näinhän ei toki käy.
yyber

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Periaatteen Jatkuvuus

Vastaus #3020 : 05.08.2013 klo 20:36:38

Eihän tämä ole totta? :D Alas
Pastori86

Poissa Poissa

Vastaus #3021 : 05.08.2013 klo 20:42:13

Eihän tämä ole totta? :D Alas

Yllättääkö, kun kyse on kuitenkin nottajoen teineistä?
Vornander

Poissa Poissa

Vastaus #3022 : 05.08.2013 klo 21:47:13

Sinänsä oon Vastiksen linjoila, että ei tässä vaiheessa kaivata mitään hallittuja riskejä. Periaatteessa olisi ihan ok viettää divarissa vielä toinenkin kausi. Talous tervehtyisi ja tää kausi on itse asiassa ollut mielenkiintoisin moneen vuoteen.

Mutta sitten taas toisaalta eihän ihan oikeasti osaa olla toivomatta sarjavoittoa ja kyllähän Haka hyökkääjä huutaa. Vaikka fanitinkin Japea jo siinä vaiheessa kun Vastis vasta hahmotteli legendaarista "Koska Jarno menee pois" -otsikkoa, niin en usko Japenkaan ole puuttuva pala Rantalan syöttelypelistä. Jape on parhaimmillaan laidalla. Ihan sama onko pakki vai linkki kunhan pääsee tekemään hämmästyttäviä nousujaan.

Tällä hetkellä tarvitsemme sitä pelaajaa joka on tarpeeksi nopea napatakseen linjan taakse laitetut syötöt ja tarpeeksi välkky pysyäkseen pois paitsiosta.
Viikingit-pelin nähneet tietää mistä puhun. Toivotaan, että mr. King osoittautuu sellaiseksi.
Tehtis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka, FCMS

Vastaus #3023 : 06.08.2013 klo 07:41:46

Onko tarkempaa tietoo, milloin Jape palaa kokoonpanoon?
Ensio

Poissa Poissa

Vastaus #3024 : 06.08.2013 klo 07:46:32

Onko tarkempaa tietoo, milloin Jape palaa kokoonpanoon?
alkukesästä puhuttiin että elokuun aikana palailee..

Sivuja: 1 ... 120 [121] 122 ... 147

Siirry: