En ymmärrä miten tämän voi nähdä muuna kuin positiivisena asia.
Sama. Tämä siirto on hyvä asia sekä Miklulle että liigalle.
Isot paluumuuttajat tekevät aina hyvää liigalle ja Miklu on erittäin kova vahvistus kuin ajattelee ensi kesän europelejä.
Europeli, europeli, europeli. Eikö nyt v...tu sentään voitaisi puhua Miklusta ja Jollesta ilman, että mainitaan niitä paria hassua europeliä, joissa Klupi ottaa milloin keneltäkin takaluukkuun.
Ja mielestäni HJK:n pelaajamateriaaliin perustuva ylivoima on vain hyvä asia, se pakottaa muut seurat paiskimaan enemmän töitä.
Sama.
Mutta esitykset viime EM-karsinnoissa ovat kuitenkin todistaneet että maaleja Miklu osaa tehdä, myös kovia joukkueita vastaan.
Osasi tehdä kaksi vuotta sitten. Yksikään eurooppalainen manageri ei uskonut niitten todistusvoimaan.
Veikkaisin että voittaa maalikuninkuuden ylivoimaisesti, n.25 osumaa.
Kiitos ennustuksesta. Itse pidättäydyn näistä. Maaliennusteet Hannover-siirron jälkeen ovat forumhistorian parasta huumoria.
Vaikka monet ovat täällä foorumilla vaipuneet epätoivoon suomi-futiksen tilasta, itse nään asian erilailla. Minusta suomi-futis on murrosvaiheessa, matkalla tilanteeseen jossa se on jääkiekon kokoinen laji Suomessa.
Itse en näe tuolle mitään perusteita. Yleisömäärät ovat ala-arvoisia, ja seurojen taloustilanne on Klupia ja Interiä lukuunottamatta surkea.
Veikkausliigaa on nykypäivänä oikeasti viihdyttävää katsoa TV:stä. Nyt ollaan ensi kertaa tilanteessa jossa liigaan voi tulla oikeasti kovia paluumuuttajia, se on eräänlainen kultaisen sukupolven jälkiaalto.
On totta, että nyt on syntymässä tuollainenkin ilmiö. En kuitenkaan vielä ole nähnyt sen aiheuttavan mitään boomia.
Lisäksi maajoukkue pystyy hyviin suorituksiin isoja maita vastaan vaikka ryhmä on melko nuori ja kokematon. Turkki- ja erityisesti Tsekki-peli osoittivat että ottelut voidaan voittaa vaikka oltaisiin lopussa hätää kärsimässä, eikä aina päädytä siihen samaan lopputulokseen jossa melkein voitettiin mutta ei sitten kuitenkaan.
Toivottavasti en pilaa päivääsi, mutta maajoukkue ei ole pystynyt mihinkään merkittävään isoja maita vastaan. Siis sellaisiin, jotka jotenkin poikkeaisivat Suomen tasoisten maitten perusesityksistä isoja vastaan. Tshekki ei ole iso maa, ja Turkille Suomi-peli oli Rüstü-hassuttelu vailla merkitystä. Jos joku onnistuu noitten perusteella kuvittelemaan jotain positiivista Suomen maajengin taosta, niin se on positiivista ja optimismia. Mitään tekemistä asiantuntemuksen kanssa sillä ei ole. Tällä hetkellä häämöttää jumbosija lohkossa.
Kyynikot varmasti nauravat, mutta itse katselen asioita vähän etäämmältä ja olen havainnut tällaista.
En laske itseäni kyynikoksi, mutten myöskään näe mitään hyötyä siinä, että kuvittelen Suomen ja Suomi-futiksen aseman muuksi kuin se on. Sarjataulukko ym. kertovat tilanteen parhaiten.