Jussi Hakaan.. Aika hauska että mies pelaa seurassa, jota oli itse tiputtamassa ykköseen (erittäin pienellä roolilla , mutta silti ) Kaikkea hyvää sinne. Jos on kunnossa ja motivaatio on kohdillaan niin varmasti käyttöä löytyy ja pystyy verkkoja heiluttamaan divarissa! Kiitos Jussi 2+2 vuotisesta visitistä täällä..
Aika hiljaista on ollut foorumilla ja koko joukkueella. Ilmeisesti joukkue lomailee (tai pitää itse kuntoa yllä) viellä joulukuun? Muutamat veikkausliiga seurathan ovat aloittaneet jo harjoitus kautensa (Jota itse en nää tarpeellisena.. Eiköhän pelkästään tuolla ensi vuoden NELJÄN kuukauden mittaisella PREASEASONILLA ole riittävästi aikaa hioa kunto ja pelikuviot kohdilleen.
Marraskuussa sorvattiin odotetusti omille kasvateille sopparit (valmiina olevien lisäksi,Sara,Emet,Maku ja Wargh muodostavat tällä hetkellä joukkueemme) Erityisesti Saran ja Emetin sopimukset ovat kullan arvoisia. Hienoa että saamme pitää tämän tason omia kasvatteja myös täällä ensi kautena. Jos itse olisin coutsi niin kapteenin nauhat menisivät juuri kyseisille henkilöille Emet (C) Sara (VC)! Nuoresta iästä huolimatta molemmilta löytyy rutkasti jo kokemusta. Myös Makun ja Frillin soppareille PEUKKU..
Mitään tietoa ei ole , kuinka kiinnostava kohde Jaro on siirtojen tai yhteydenottojen kannalta, mutta totuushan on että tarvitsemme viellä sellaiset 5-7 runkopelajaa lisää, jotka ovat oikeasti vahvistuksia. Muuten löydämme itsemme taas jo kesäkuun alussa sarjan hänniltä. Katsotaan mitä toimistossa saadaan aikaan. Voi sitä kiimaa kun sopimus uutisia alkaa kuulua

Sitten loppuun viellä TÄRKEIN asia. Kun joukkueen tilanne alkoi näyttää epätoivoiselta (Dickson myytiin, tuotiin vahvistuksia muualta) NIIN vasta silloin fanit heräsivät!! Väitän että tällä heräämisellä oli pieni osuus siihen, että ensi kaudella Pietarsaaressa pelataan LIIGAA.. Tottakai pelaajille ja valmentajille kaikki kunnia varmasti suoritukset olisivat olleet yhtä hyviä, mutta uskon silti että on mielekkäämpää ja vähintään viihtyisämpää pelata , jos tunnelma on hyvä. Kovasti pelaajat kiittelivät siitä että heräsimme. Tarkoittivatko oikeasti sitä vai oliko kyseessä vain kohteliaisuus? Sitä en tiedä, mutta sen huomasin että pelejä on huomattavasti jännittävämpi seurata ja elää mukana, kun pidät meteliä muiden kanssa. Välillä tuntui jopa, että itse olisi ollut kentällä juuri se numero 12 selässä.
Viime kauden lopusta ja tästä honka dokkarista
http://www.youtube.com/watch?v=NI-apBVvpcU (kannattaa katsoa.. KULTTUURIA) innoittuneena haluan että ensi kaudella olemme enemmän mukana! Oma haave on että joskus saisimme uusia kasvoja ja voisimme jopa rekistöröityä oikeaksi fani järjestöksi! Se vaatii paljon työtä ja uusi ihmisiä, jota Pietarsaaressa ei ole helppo saada mukaan. Mutta minusta se olisi noloa jos taas hylkäämme joukkueemme ja annamme heidän pelata "tyhjille katsomoille" siihen asti kunnes taas syyskuun lopussa tullaan apuun, kun putoaminen uhkaa. Kyllähän se on kasvojen menetystä kun menet kotikaupungissa huutamaan sinne tuttujen eteen kuin joku hullu. Mutta Turun vieraspelin jälkeen voin vain sanoa, että KYLLÄ kannatti vähän menettää kasvoja.
Itse olisin valmis jo hallipeleihin tuomaan fani ryhmää mukaan, tottakai on selvää että joka peliin sitä ei ole järkeä tuoda. Mutta esimerkiksi tammiturnaus (SJK,klopit) matseihin ja liigacup matseihin jos saataisiin meteliä , niin varmasti se tekisi joukkueelle erittäin hyvää!! Samalla fani toimintaa voisi jotenkin kehittää hallikauden edetessä. Järjestää tapaamisia,saunailtoja, puulaaki fudista ja suunnitella vaikka kesän mahdollisia vieraspeli reissuja YMS. Tätä kautta rekrytoida lisää faneja kesää varten E-katsomoon. Minusta ei olisi hullu idea tehdä myös jotain uusia "chantteja" esim pelaajille omia kannatuslauluja jne. Paljon on parannettavaa, mutta näihin juttuihin en pysty yksin. Pitäisi saada vähintään viime kauden "fani porukka " kasaan ja lähteä sitten yhdessä eteenpäin. Miltä tämä kuulostaa? Onko täysin järjetöntä tai mahdotonta? Kertokaa mielipiteitä. Olen puhunut . KIITOS
PS katsokaa tuo Honka dokkari