FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
09.11.2025 klo 02:36:03 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: jalkapallon aloittaminen aikuisena  (Luettu 3089 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
stave

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: panathinaikos fc

: 02.11.2012 klo 23:02:01

terve, olen tällänen 22v mies ja olisin kiinnostunut jalkapalloharrastuksen aloittamisesta. Jalkapalloa oon pellanut pienestä lähtien mutta en ikinä missään seurassa. muutin 4 vuotta sit suomeen niin ei ole tos nyt tullut pelattua yhtään ja kunto heikentynyt aika paljon. Olisko espoossa mitään seuraa johon vois liittyä vaikka aiempaa kokemusta ei ole ? ja mitä kaikkea siihen tarvitsee?
Horselover Fat

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 03.11.2012 klo 00:05:05

terve, olen tällänen 22v mies ja olisin kiinnostunut jalkapalloharrastuksen aloittamisesta. Jalkapalloa oon pellanut pienestä lähtien mutta en ikinä missään seurassa. muutin 4 vuotta sit suomeen niin ei ole tos nyt tullut pelattua yhtään ja kunto heikentynyt aika paljon. Olisko espoossa mitään seuraa johon vois liittyä vaikka aiempaa kokemusta ei ole ? ja mitä kaikkea siihen tarvitsee?

http://futisforum2.org/index.php?topic=87383.0

Lihavoidun perusteella voi ihan hyvin pysyä vauhdissa kutosessa/seiskassa, kunhan oppii, miten homma pyörii isolla kentällä. Pienen kentän harrastesarjoissa pärjää vähemmälläkin.
Lorenzo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: * * * *

Vastaus #2 : 03.11.2012 klo 00:08:55

Toisaalta jos kuntoa saa nostettua hyvälle tasolle niin kyllähän jo pelkästään sen varassa pärjää vaikka vitoseenkin asti.
päätykatsomo

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 03.11.2012 klo 07:38:56

Varmasti onnistuu hyvin aloittaminen jos kuitenkin pienestä asti pallottelu on tuttua. Eikun mukaan vaan johonkin seuraan kokeileen Ylos

Sivuja: [1]

Siirry: