46-64
Poissa
|
 |
Vastaus #300 : 17.03.2013 klo 21:16:38 |
|
yritätsä näillä skriivauksiilla jotenkin bootsaa joukkuetta vai vittuilrtssä sä muuten vaan?
|
|
|
|
|
lattelindlas
Poissa
|
 |
Vastaus #301 : 17.03.2013 klo 21:33:25 |
|
Näinhän on vaan totuus kun vertaisi BK:n peliä HIFK:ta vastaan Sillä niin tuuliajolla oli BK. Mutta toivon että BK löytää ottelussa oikean punaisen langan. En halua että BK löytää itsensä kolmosesta vuonna 2014. Vai väitätkös vastaan?
|
|
|
|
|
jaha!!
Poissa
|
 |
Vastaus #302 : 17.03.2013 klo 22:09:44 |
|
Vad satan skriver ni inte faller Bk till någon jävla div 3 jag tror att tränings matcherna ifjol gick lika dåligt och om ni inte kommer ihåg så blev dom ju 2 i gruppen!
|
|
|
|
|
lattelindlas
Poissa
|
 |
Vastaus #303 : 17.03.2013 klo 23:15:59 |
|
No mutta olet oikeassa eihän niissä ole mitään painovoimaa. Miksi sitten ns.treeni otteluita järjestetään juu siksi että saadaan tietää missä mennään harjoitteluissa missä täytyy parantaa ja kuinka tietyt asiat loksahtavat joukkueessa testataan uusia pelaajia joukkueeseen. Kun katselin IFK:N peliä niin heiltä löytyi jo osa alueita mitkä olivat paljon pidemmällä kuin Bk:lla. Tämän takia pelkään jo pahinta tänäkesänä mutta en toivo sitä Bk:lle
|
|
|
|
|
kungin
Poissa
Suosikkijoukkue: BK-46
|
 |
Vastaus #304 : 18.03.2013 klo 08:36:35 |
|
No mutta olet oikeassa eihän niissä ole mitään painovoimaa. Miksi sitten ns.treeni otteluita järjestetään juu siksi että saadaan tietää missä mennään harjoitteluissa missä täytyy parantaa ja kuinka tietyt asiat loksahtavat joukkueessa testataan uusia pelaajia joukkueeseen. Kun katselin IFK:N peliä niin heiltä löytyi jo osa alueita mitkä olivat paljon pidemmällä kuin Bk:lla. Tämän takia pelkään jo pahinta tänäkesänä mutta en toivo sitä Bk:lle
Monessa treeneissä oot käynyt kattoo tänä vuonna? entä monta harkkapeliä tai cup peliä oot nähny tänä vuonna? Joo ei BK mikään hyvä ollut HIFKiä vastaan. HIFK pelas viime vuonna ykkösessä ei kakkosessa, niillä on aikalailla sama joukkue kuin viime vuonna paria muutosta lukuunottamatta. Ja sitä paitis HIFK pelasi lauantaina todella hyvin joka sai beekoon näyttämään vielä paskemmalta mitä se todellisuudessa oli. Mutta onneksi olet jo yhden ottelun perusteella lynkkaamassa koko joukkuetta. Ja on se ihme aina ku beekoo on pelannu vähän hunommin tai hävinnyt ottelun niin silloin sä aina ilmestyt tänne foorumille. Lattelindas: Otatko vedon vastaan, jos beekoo on lähempänä sarjan häntää kuin päätä kauden päätteeksi sinä voitat, jos taas toisinpäin minä voitan. Panoksen voit sinä päättää. Miltäs kuulostaa? ps. taidat olla aika mulkkujätkä....
|
|
|
|
|
ynka
Poissa
Suosikkijoukkue: leeds,barcelona
|
 |
Vastaus #305 : 18.03.2013 klo 16:12:15 |
|
Etkö sä Lattelindlas huomannut et BK pelasi todella hyvin eka puoliajalla? Mut toisessa BK oli hätää kärsimässä kuin liike loppui kokonaan,ja HIFK jaksoi painaa loppuun asti. BK olis hyvin voinut johtaa parilla maalilla eka puoliajan jälkeen vai mitä? Luulen et kuin sarjaa alkaa niin BK on taas yllätävän kovassa kunnossa. FORZA BK.
|
|
|
|
|
Grönvita Ekenäs
Poissa
Suosikkijoukkue: EIF
|
 |
Vastaus #306 : 18.03.2013 klo 16:33:35 |
|
Noi Lattelindasin lausunnot kannattaa jättää ihan omaan arvioonsa. Olin itse paikanpäällä ja vaikka mä vihollisen kannattaja onkin niin yhdyn täysin Ynkan mielipiteeseen että BK pysyi erittäin hyvin mukana ensimmäisellä puoliajalla. Lisäksi HIFK on todella kova ryhmä ja uskonkin että ne voittaa helposti oman kakkosen lohkonsa tänä vuonna. BK on aivan varmasti oman lohkonsa kärkipäässä tänäkin vuonna ja puheet kolmosesta ovat naurettavia!
|
|
|
|
|
lattelindlas
Poissa
|
 |
Vastaus #307 : 18.03.2013 klo 16:59:31 |
|
Monessa treeneissä oot käynyt kattoo tänä vuonna? entä monta harkkapeliä tai cup peliä oot nähny tänä vuonna?
Joo ei BK mikään hyvä ollut HIFKiä vastaan. HIFK pelas viime vuonna ykkösessä ei kakkosessa, niillä on aikalailla sama joukkue kuin viime vuonna paria muutosta lukuunottamatta. Ja sitä paitis HIFK pelasi lauantaina todella hyvin joka sai beekoon näyttämään vielä paskemmalta mitä se todellisuudessa oli. Mutta onneksi olet jo yhden ottelun perusteella lynkkaamassa koko joukkuetta. Ja on se ihme aina ku beekoo on pelannu vähän hunommin tai hävinnyt ottelun niin silloin sä aina ilmestyt tänne foorumille.
Lattelindas: Otatko vedon vastaan, jos beekoo on lähempänä sarjan häntää kuin päätä kauden päätteeksi sinä voitat, jos taas toisinpäin minä voitan. Panoksen voit sinä päättää. Miltäs kuulostaa?
ps. taidat olla aika mulkkujätkä....
No koska saan sen arvonimen ja kuka kruunaa minut Kai sinä tiedät missä liikut onhan tässä kyse kunnianloukkauksesta eikö niin Että Mietithän tätä sinä !
|
|
|
|
|
kungin
Poissa
Suosikkijoukkue: BK-46
|
 |
Vastaus #308 : 18.03.2013 klo 17:08:31 |
|
No koska saan sen arvonimen ja kuka kruunaa minut Kai sinä tiedät missä liikut onhan tässä kyse kunnianloukkauksesta eikö niin Että Mietithän tätä sinä !
no ei sitten muuta ku tekemään rikosilmoitusta, ainakin sit saan tietää kuka oot.
|
|
|
|
|
46-64
Poissa
|
 |
Vastaus #309 : 18.03.2013 klo 17:59:01 |
|
Niin ja sit se loukkaus et juoksivat kun hölmöläiset, siis BK raastupaan latea vast. HÅHÅ.
|
|
|
|
|
Väbä
Poissa
Suosikkijoukkue: BK-46,EIF,FCHIK,FC Espoo,KyIF,LoPa,NuPS,ManU,SJK
|
 |
Vastaus #310 : 19.03.2013 klo 15:27:59 |
|
Mun mielestä myös BK pelasi ihan hyvin ekan jakson HIFKiä vastaan. Älkää paikalliset vielä hötkyilkö, vaan antakaa kundejen treenata vielä vähän aikaa. BK on varmasti kuuden sakissa kokkosessa tällä kaudella - samoin kuin on veljesseura EIF myös. Kaudella 2014 -2015 aletaan yhdessä ja yhteistyössä alueen seurojen kanssa viilata Länsi-Uudenmaan futiskulttuuria 2000- luvulle, eiks joo? Ollaan vähän muuta ruuhka Suomee jäljessä - vähän niinkuin paitsiossa kokoajan siis 
|
|
|
|
|
Grönvita Ekenäs
Poissa
|
 |
Vastaus #311 : 19.03.2013 klo 17:25:23 |
|
Kaudella 2014 -2015 aletaan yhdessä ja yhteistyössä alueen seurojen kanssa viilata Länsi-Uudenmaan futiskulttuuria 2000- luvulle, eiks joo? Ollaan vähän muuta ruuhka Suomee jäljessä - vähän niinkuin paitsiossa kokoajan siis  Tällä ollaan kyllä aikalailla kärjessä ton futiskulttuurin suhteen. Eiks Timoskakin todennut että derby-ilmapiiri oli jopa parempaa kuin liigassa. Ja mitä tolla yhteistyöllä tarkoitat? Onks jotain uutta viritteillä kautta 2014-2015 koskien?
|
|
|
|
|
ynka
Poissa
|
 |
Vastaus #312 : 19.03.2013 klo 21:11:02 |
|
Uusia pelaaja uutisia tulossa taas lähipäivinä,pitäkää peukut ylöspäin kaikki BK:n fanit et kaikki natsaa.
|
|
|
|
|
46-64
Poissa
|
 |
Vastaus #313 : 20.03.2013 klo 08:32:36 |
|
Ei täs taida olla ku yks joka hötkyilee, tää kruununhakija. Onhan aina paranettavaa, mut kyl munkin mielest ollaan aika "kulttuurissa" jo tällä hetkellä.
Täällähäh ollaan kummiskin vaan kakkosessa ja pienet kyläpahaset.
Siihen viilaushommaan sit viel Salo mukaan, vaik ne toist läänist, parempaa
vieraspelipaikkaa ei oo. mut 2014-2015?
|
|
|
|
|
Väbä
Poissa
Suosikkijoukkue: BK-46,EIF,FCHIK,FC Espoo,KyIF,LoPa,NuPS,ManU,SJK
|
 |
Vastaus #314 : 20.03.2013 klo 10:25:15 |
|
Ukot kyseli, että mitä 2014-2015? No en minä tiedä...vielä  Sorry äijät ja pelimiehet tää menee vähän ohi aiheen, mutta jatkan silti. Tässä pientä pähkinää kuitenkin pureskeltavaksi: Muistattehan ajan kun Länsi-Uusimaa oli oma piirinsä - juu varmaan oltiin riitaisimpia ja sisältäpäin rajuiten lämpeneviä piirejä Suomen maassa. Yhtenä ongelmana nousi tuolloin esille usein " onks tää joku kieli kysymys" tai "ei noiden Lohjalaisten ja hurrejen kanssa voi yhdessä mitään tehdä" Yhä poljetaan siis, mun mielestä, samoissa vahoissa uskomuksissa ja mörköjen peloissa - niin Karjaalla, Tammisaaressa, Hangossa, Lohjalla, Kirkkonummella ja Vihdissä (juu Nummela kuuluu Vihtiin). Junnuyhteistyötä on herätelty viimeaikoina ja saatu tietyissä joukkueissa ja joissakin ikäluokissa jopa homma pelittämään. Meidän alueen tyyli ollut muuten turhaan pitkään tämä - ostetaan pelimiehiä sieltä sun täältä, enimmäkseen sieltä mistä ei ainakaan tule kaikkein motivoituneimpia pelaajia. Heidän osaamistaan en arvostele. Itse muutamia 90- luvun ikäluokkia tarkemmin seuranneena mm. alkaen meidän alueen kykykouluista ja piirijoukkueympyröistä (suurin osa on jo pelannut muutaman vuoden ns. miesten pelejä ja junnuikä alkaa olla takana). nyt nämä oman alueemme lahjakkuudet, jotka muualla muodostavat joukkueiden rungon (esim. PKKU, Pallohonka, Klubi04), ovat hajallaan 2-5 pojan ryppäissä alueemme kakkos, kolmos ja nelosdivarijoukkueissa. Mitä vois tehdä siis? Yhteistyö on ainoa vaihtoehto alueemme futiskulttuurin nousuun ja menestykseen. Ykkönen ei ole mahdottomuus, jos vaan oikeita pelimiehiä saadaan kooottua yhteen. Ei ole häpeä olla ns. farmiseurakaan - muistakaa se. Itse ainakin olen ylpeä oman alueen pelaajien onnistumisista pelasipa äijä sitten vaikka Karjaalla, Tammisaaressa, Kirkkonummella tai Lohjalla. Yrityksetkin toimii yli kuntarajojen - miksei sitten futisjoukkueet? Asiaan - Hyvä BK! ja tsemppiä kaudelle 2013.
|
|
|
|
|
Grönvita Ekenäs
Poissa
|
 |
Vastaus #315 : 20.03.2013 klo 10:39:16 |
|
Ukot kyseli, että mitä 2014-2015? No en minä tiedä...vielä  Mitä vois tehdä siis? Yhteistyö on ainoa vaihtoehto alueemme futiskulttuurin nousuun ja menestykseen.Ykkönen ei ole mahdottomuus, jos vaan oikeita pelimiehiä saadaan kooottua yhteen. Ei ole häpeä olla ns. farmiseurakaan - muistakaa se. Itse ainakin olen ylpeä oman alueen pelaajien onnistumisista pelasipa äijä sitten vaikka Karjaalla, Tammisaaressa, Kirkkonummella tai Lohjalla. Yrityksetkin toimii yli kuntarajojen - miksei sitten futisjoukkueet? Yhteistyö on tärkeää ja varsinkin junnupuolella olen ilolla todennut että siellä ollaan hyvällä tiellä. Myös miesten puolella voitaisiin tehdä enemmän yhteistyötä, esimerkiksi harjoitusottelu arkiiltana ennen kauden alkua olisi varmaan molemmille joukkueille hyödyksi. Yhteistä joukkuetta ei kuitenkaan saa missään tapauksessa tällä hetkellä perustaa! Suurin palvelus suomalaisen futiskulttuurin puolesta tehdään tällä hetkellä kun sekä BK:lla ja EIF:llä on melko tasavahvat joukkueet, se että derbyottelut keräävät 1000-1500 katsojaa kentän laidalle on valtavan hieno teko futiskulttuurille! Jos nyt lopettaisiin tämä satsaus ja aloitettaisiin FC Raaseporin nimissä niin puolet noista katsojista häipyisivät samantien. Sitäpaitsi olen useasti kysellyt että missäköhän toi joukkue pelaisi kotiottelunsa? Olen henkilökohtaisesti kuullut monen vakiokatsojan toteavan että jos EIF pelaa kotiottelunsa muualla kuin Tammisaaressa niin hän ei katsomossa istu!
|
|
|
|
|
ex-lopalainen
Poissa
|
 |
Vastaus #316 : 20.03.2013 klo 11:04:56 |
|
Nyt näyttää jotenkin siltä niin EIFn kuin myös BKn kohdalla että käy niin kuni Lohjalla kävi.Ruvettiin satsaamaan joukkueeseen,hommattiin ulkopuolinen valmentaja joka halusi myös uusia pelaajia,tietenkin.. Mitä tapahtuikaan;ulkopuolisille pelaajille maksettiin sievoisia summia korvauksia ja samaan aikaan unohdettiin omat lahjakkaat nuoret pelaajat joille ehkä just hommattiin verkkarit.Tämä johti taas siihen että ne omat nuoret rupesi äänestämään jaloilla siirtyen muoihin seuroihin.. Jossain vaiheessa kuitenkin seuran/taustojen kärsivällisyys loppuu kun ollaan pari vuotta sarjan kärjessä mutta ei kuitenkaan nousta.Siinä vaiheessa kun joku SJK lyö vielä lisää pelimerkkejä ja hommaa jengin mikä varmasti nousee niin täällä rupetaan pistämään nyörit kiinni joka vie rahaan tottuneet pelaajat muualle..Ymmärrän kyllä että rahat on vähissä joka paikassa mutta pitäiskö seurojen ja varsinkin niiden johtokunnat tehdä esim 3v tähtäin mikä vie seuran siihen tavoitteeseen.. Nyt usein lopetetaan vähän kesken kun ei olla asiaa tarpeeksi suunniteltu..
|
|
|
|
|
elinho
Poissa
|
 |
Vastaus #317 : 20.03.2013 klo 19:29:07 |
|
Nyt näyttää jotenkin siltä niin EIFn kuin myös BKn kohdalla että käy niin kuni Lohjalla kävi.Ruvettiin satsaamaan joukkueeseen,hommattiin ulkopuolinen valmentaja joka halusi myös uusia pelaajia,tietenkin.. Mitä tapahtuikaan;ulkopuolisille pelaajille maksettiin sievoisia summia korvauksia ja samaan aikaan unohdettiin omat lahjakkaat nuoret pelaajat joille ehkä just hommattiin verkkarit.Tämä johti taas siihen että ne omat nuoret rupesi äänestämään jaloilla siirtyen muoihin seuroihin.. Jossain vaiheessa kuitenkin seuran/taustojen kärsivällisyys loppuu kun ollaan pari vuotta sarjan kärjessä mutta ei kuitenkaan nousta.Siinä vaiheessa kun joku SJK lyö vielä lisää pelimerkkejä ja hommaa jengin mikä varmasti nousee niin täällä rupetaan pistämään nyörit kiinni joka vie rahaan tottuneet pelaajat muualle..Ymmärrän kyllä että rahat on vähissä joka paikassa mutta pitäiskö seurojen ja varsinkin niiden johtokunnat tehdä esim 3v tähtäin mikä vie seuran siihen tavoitteeseen.. Nyt usein lopetetaan vähän kesken kun ei olla asiaa tarpeeksi suunniteltu..
Kas täälläkin on asia huomattu 
|
|
|
|
|
lattelindlas
Poissa
|
 |
Vastaus #318 : 21.03.2013 klo 16:52:33 |
|
no ei sitten muuta ku tekemään rikosilmoitusta, ainakin sit saan tietää kuka oot.
Kuningas oletkos jo tehnyt haasteen odottelen haastemiestä jotta koskahan se tulee ovelle.
|
|
|
|
|
ynka
Poissa
|
 |
Vastaus #319 : 21.03.2013 klo 19:55:07 |
|
Lauantaina BK kohtaa cupissa Atlantiksen Helsingissä pallokentällä klo.18.00,tähän otteluun BK saa takaisin luotto topparin J.Kritz. Toivottavasti uusi hankinta Daniel Stevens on edustuskelpoinen jo tässä ottelussa,hyvä hankinta mun mielestä. Luultavasti Pete Rantalakin palaa tähän otteluun joka on todella tärkeä. Vai mitä lattelindlas?
|
|
|
|
|
Velmu
Poissa
|
 |
Vastaus #320 : 21.03.2013 klo 20:02:58 |
|
Minkäs pelipaikan pelaaja tämä Stevens on?
|
|
|
|
|
raseborg
Poissa
Suosikkijoukkue: BK-46, Eif, Esc, Iif, Fc Västnyland, Fc Hik
|
 |
Vastaus #321 : 21.03.2013 klo 20:10:40 |
|
Teki toistakymmentä maalia viime vuonna Kemi Kingseissä. Onkohan Källbergin tilalle kolmanneksi hyökkääjäksi. Siikalaa ja Rantalaa sparraamaan.
|
|
|
|
|
ynka
Poissa
|
 |
Vastaus #322 : 21.03.2013 klo 20:19:12 |
|
Veikkaan et Stevens tulee pelamaan keskikentällä,huhujen mukaan BK etsii vielä kovan luokan maalintekijää.
|
|
|
|
|
raseborg
Poissa
Suosikkijoukkue: BK-46, Eif, Esc, Iif, Fc Västnyland, Fc Hik
|
 |
Vastaus #323 : 21.03.2013 klo 20:36:25 |
|
Veikkaan et Stevens tulee pelamaan keskikentällä,huhujen mukaan BK etsii vielä kovan luokan maalintekijää.
Harjoitusottelujen perusteella pitäisi varmaan hankkia vahvistuksia alakertaan 
|
|
|
|
|
ynka
Poissa
|
 |
Vastaus #324 : 21.03.2013 klo 20:46:21 |
|
Kritz palaa topparipaikalle,kaikki hyvää taas.
|
|
|
|
|
|
|
|