Tepa54
Poissa
|
 |
Vastaus #275 : 09.07.2013 klo 16:28:09 |
|
Onpa tosi tasokasta mielipiteiden vaihtoa.
|
|
|
|
|
Teleguy
Poissa
|
 |
Vastaus #276 : 09.07.2013 klo 17:45:14 |
|
Koopeeveeläisten vittuilua ei kannata sivuuttaa 
|
|
|
|
|
jalli
Poissa
|
 |
Vastaus #277 : 09.07.2013 klo 18:16:11 |
|
EI KAI TÄSSÄ ON OLLUT ASIALLISETI KOSKAN KIRJOITTU .MOLEMIN PUOLIN.
|
|
|
|
|
Gennadi
Poissa
Suosikkijoukkue: 1924
|
 |
Vastaus #278 : 09.07.2013 klo 18:23:42 |
|
EI KAI TÄSSÄ ON OLLUT ASIALLISETI KOSKAN KIRJOITTU .MOLEMIN PUOLIN.
Voin luvata, että sen kuuden vuoden ajan, mitä olen täällä keskustellut kaupunkimme jalkapallosta, on ollut pitkälti asiallista. Se, että kaltaisesi ihmiset rekisteröityvät tänne vain haukkuakseen seuraa, eikä osoita minkäänlaista halua edes keskustella asiallisesti aiheesta, on minun mielestä säälittävää. Aina kun menee huonosti, löytyy kitisijöitä, sillon kun on hiljaista, voi olla tyytyväinen. Och samma på svenska.
|
|
|
|
|
koktap
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV, Saksa, Werder Bremen, SJK, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #279 : 09.07.2013 klo 20:27:27 |
|
Nykyisen kokkolaisen jalkapallotason mukaista keskustelua:) Pääsääntöisesti joskus hyvääkin keskustelua, mutta aina molemmilta puolilta löytyy niitä ylilyöntejä. Olen ollut kymmenisen vuotta sitä mieltä, että Kokkolan kokoisessa kaupungissa/talousalueella pitäisi olla yksi yhteinen futistiimi ja sitten GBK ja KPV pelaisivat `kakkosseuroina`kakkos-tai kolmosdivaria. No pelataanpa sitä nyt muutenkin:) Itse olen ollut huolissaan kokkolalaisesta jalkapallotasosta, ja ainoa tavoite on olla Kokkolan ykkönen, niin sitten siihen sitä pitää varmaan tyytyä. Onhan noita pelejä Pietarsaaressa.
|
|
|
|
|
jalli
Poissa
|
 |
Vastaus #280 : 09.07.2013 klo 20:36:25 |
|
Koktap olen sun kans samaamieltä.Jo aikoja sitten.
|
|
|
|
|
McCrodden
Poissa
|
 |
Vastaus #281 : 09.07.2013 klo 21:18:09 |
|
Tulossa kuulemma vahvistus kolmeksi peliksi. Toivottavasti toteutuu.
|
|
|
|
|
Tepa54
Poissa
|
 |
Vastaus #282 : 09.07.2013 klo 22:06:00 |
|
Nykyisen kokkolaisen jalkapallotason mukaista keskustelua:) Pääsääntöisesti joskus hyvääkin keskustelua, mutta aina molemmilta puolilta löytyy niitä ylilyöntejä. Olen ollut kymmenisen vuotta sitä mieltä, että Kokkolan kokoisessa kaupungissa/talousalueella pitäisi olla yksi yhteinen futistiimi ja sitten GBK ja KPV pelaisivat `kakkosseuroina`kakkos-tai kolmosdivaria. No pelataanpa sitä nyt muutenkin:) Itse olen ollut huolissaan kokkolalaisesta jalkapallotasosta, ja ainoa tavoite on olla Kokkolan ykkönen, niin sitten siihen sitä pitää varmaan tyytyä. Onhan noita pelejä Pietarsaaressa.
Samaa mieltä, mutta eniten harmittaa nuorten puolesta kun ei saada yhteistyätä aikaiseksi edes A ja B junnuissa ja vetäisin tähän mukaan myös ympäristö kunnat. Sitä kautta luotaisiin pohjaa sille että ehkä joskus saataisiin myös yhteinen edustus, tiedetään tiedetään että olen jauhanut tätä samaa asiaa udeaan kertaa, mutta en ole saanut keneltäkään (seuraihmiseltä/koutseilta) vastausta siihen miksei se onnistuisi itse pelaajat eivät pelaajat (junnut) eivät vastusta ko ajatusta. Ja asian toteuttaminen ei vaadi muuta kuin pelisäännöt ja henkilöitä jotka ajattelevat Kokkolalaisen jalkapallon etua. Niin ja kyllä meiltä pitäisi olla joukkue vähintään 1 divarissa, liigajoukkue taitaa olla ehkä utopiaa ainakin lähi tulevaisuudessa.
|
|
|
|
|
Vepsu32
Poissa
|
 |
Vastaus #283 : 10.07.2013 klo 16:33:39 |
|
Samaa mieltä, mutta eniten harmittaa nuorten puolesta kun ei saada yhteistyätä aikaiseksi edes A ja B junnuissa ja vetäisin tähän mukaan myös ympäristö kunnat. Sitä kautta luotaisiin pohjaa sille että ehkä joskus saataisiin myös yhteinen edustus, tiedetään tiedetään että olen jauhanut tätä samaa asiaa udeaan kertaa, mutta en ole saanut keneltäkään (seuraihmiseltä/koutseilta) vastausta siihen miksei se onnistuisi itse pelaajat eivät pelaajat (junnut) eivät vastusta ko ajatusta. Ja asian toteuttaminen ei vaadi muuta kuin pelisäännöt ja henkilöitä jotka ajattelevat Kokkolalaisen jalkapallon etua. Niin ja kyllä meiltä pitäisi olla joukkue vähintään 1 divarissa, liigajoukkue taitaa olla ehkä utopiaa ainakin lähi tulevaisuudessa.
Tepa ja Koktap puhuu yllä asiaa ja myös samaa mieltä siitä, että GBK:n ja KPV:n foorumeilla on kyllä ajoittain todella ala-arvoista keskustelua. On hienoa, että omia joukkueita kannatetaan, mutta joku kohtuus kuitenkin pitäisi olla. Ja mitä ulkolaisiin hankintoihin tulee, niin eiköhän se liitto ole "määrännyt" montako niitä saa olla, olkoot sitten 0 tai 8/9. Itse olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että esim.2:ssa mentäis kotimaisilla, mutta minkäs teet. Viime sunnuntain pelissä GBK oli valmiimpi ja ansaitsi voittonsa, ihmettelin KPV:n taktiikkaa (jos sitä olikaan). Kummankin joukkueen osalta 2:nen on tällähetkellä oikea paikka, ykköseen ei taida rahkeet eikä talouspuolikaan riittää.
|
|
|
|
|
Urheiluhullu
Poissa
Suosikkijoukkue: GBK!!!! :)
|
 |
Vastaus #284 : 10.07.2013 klo 20:28:59 |
|
Hyviä uutisia GBK:lle. Markus Enlund pelaa ainakin 3 ottelua raitapaidoissa. Pelikunnossa jo sunnuntaina.  Corcoran ja Halonen jatkavat valmentajina.
|
|
|
|
|
Gennadi
Poissa
|
 |
Vastaus #285 : 10.07.2013 klo 22:34:12 |
|
Markus on aina tervetullut lisä joukkueeseen. Tuo toivottua taistelutahtoa ja halua kentälle, jota joukkue kipeästi tarvitsee. Välkommen Markus tillbaka!
|
|
|
|
|
Gennadi
Poissa
|
 |
Vastaus #286 : 14.07.2013 klo 16:49:44 |
|
Nottajoella alkaa kaikki olemaan pian valmista illan otteluun. 2 - JUSSI ROIKO 4 - ERIC ROBERTSON 5 - KJARTAN SIGURDSSON 6 - CHRIS CORCORAN 7 - DAVID CARLSSON 8 - LAWRENCE SMITH 11 - MIIKA HOHENTHAL 16 - LUKAS RASMUS 18 - TOBIAS WENTIN 19 - KIM ÅGREN 30 - JOHANNES WENTIN Vaihdosta sisään sitten vaikkapa Markus, Flamo ja Tony. 1-2. Ja täältä liveä: https://twitter.com/Klopit
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.07.2013 klo 17:05:23 kirjoittanut Gennadi »
|
|
|
|
|
hillablomberg
Poissa
|
 |
Vastaus #287 : 14.07.2013 klo 16:54:44 |
|
Puolet avauksesta jotain ulkomailta tulleita c-luokan tuhnuja. Mitä järkeä tuossa touhussa? Niinpä. Ei järjen hiventäkään.
|
|
|
|
|
Teleguy
Poissa
|
 |
Vastaus #288 : 14.07.2013 klo 17:09:34 |
|
Puolet avauksesta jotain ulkomailta tulleita c-luokan tuhnuja. Mitä järkeä tuossa touhussa? Niinpä. Ei järjen hiventäkään.
Onhan siinä järkeä, kun 1. päämääränä on sarjapaikka ja toisena KPV:n kukistaminen !
|
|
|
|
|
Gennadi
Poissa
|
 |
Vastaus #289 : 14.07.2013 klo 17:38:20 |
|
Toivon mukaan tämä idiootti nimeltä hillablomberg jatkaa tätä jinxaamista, sillä Kjartan Sigurdsson vei juuri ylvään raitapaidan 0-1 vierasjohtoon. 6' 0-1. Sigjrdsson puskee kulman sisään. Saattoi olla pientä estämistä, mutta mitäpä näistä.
|
|
|
|
|
Gennadi
Poissa
|
 |
Vastaus #290 : 14.07.2013 klo 17:49:22 |
|
19' 0-2. Ågrenin vapari kiertää suoraan takanurkkaan. Ai vittu me ollaan huonoja!
|
|
|
|
|
Teleguy
Poissa
|
 |
Vastaus #291 : 14.07.2013 klo 17:51:37 |
|
Toivon mukaan tämä idiootti nimeltä hillablomberg jatkaa tätä jinxaamista, sillä Kjartan Sigurdsson vei juuri ylvään raitapaidan 0-1 vierasjohtoon.
Pullahimberg on vaan niin peruskatee GBK:n hankinnoille, kun pelkää KPV:n jäävän niiden ansiosta GBK:n taakse sarjassa. Kirjoittais vaihteeksi jotain positiivista edes KooPeeVeen topikkiin.
|
|
|
|
|
Gennadi
Poissa
|
 |
Vastaus #292 : 14.07.2013 klo 18:00:18 |
|
29' 0-3. Carlsson käyttää Lautamajan arviointivirheen hyväksi ja nostaa Jansin yli. Hyvin lähti. Voi kuinka ihminen voikaan nauttia siitä, kun Nottajokea porataan!
|
|
|
|
|
Escobaarissa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fenley Stastus
|
 |
Vastaus #293 : 14.07.2013 klo 18:06:00 |
|
Voi kuinka ihminen voikaan nauttia siitä, kun Nottajokea porataan!
Niin, Kaupunkien kakkosjoukkueet kohtaa ni voihan niistä joku vetää kiksit. Junnuillako ne ressut pelaa?
|
|
|
|
|
Gennadi
Poissa
|
 |
Vastaus #294 : 14.07.2013 klo 18:13:44 |
|
HT. 0-3. Isät vastaan pojat. Niin, Kaupunkien kakkosjoukkueet kohtaa ni voihan niistä joku vetää kiksit.
Junnuillako ne ressut pelaa?
Anna tulla lisää vaan. Seuraavasta provosta YPA menee jo johtoon.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.07.2013 klo 18:15:55 kirjoittanut Gennadi »
|
|
|
|
|
Escobaarissa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fenley Stastus
|
 |
Vastaus #295 : 14.07.2013 klo 18:17:37 |
|
Anna tulla lisää vaan. Seuraavasta provosta YPA menee jo johtoon.
Jaah, näköjään molemmat Kokkolan seurat ressujen alapuolella sarjassa, joko YPA teki?
|
|
|
|
|
Gennadi
Poissa
|
 |
Vastaus #296 : 14.07.2013 klo 18:31:16 |
|
Jaah, näköjään molemmat Kokkolan seurat ressujen alapuolella sarjassa, joko YPA teki?
En vain tämän hetkisten tulosten varjossa näe yhtäkään syytä, miksi GBK olisi kaupungin kakkosseura.
|
|
|
|
|
Gennadi
Poissa
|
 |
Vastaus #297 : 14.07.2013 klo 18:50:50 |
|
66' Jans torjunut pariin otteeseen loistavasti. Ei sielä olla vielä täysin alettu peruuttelemaan.
|
|
|
|
|
Gennadi
Poissa
|
 |
Vastaus #298 : 14.07.2013 klo 19:03:02 |
|
78' 0-4. Jans arvioi hieman väärin ja Robertson puskee helposti neljännen JA!
|
|
|
|
|
Teleguy
Poissa
|
 |
Vastaus #299 : 14.07.2013 klo 19:05:37 |
|
Maalierokin nousee pakkaselta lähemmäs kesälämpötilaa