Quique Elomaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Pohjois-Päijänteen Pursiseura
|
 |
Vastaus #175 : 07.06.2013 klo 19:58:54 |
|
Tämän illan Cityketut - LaPa jäi voimakkaan ukonilman vuoksi pelaamatta.
|
|
|
|
|
Arquero
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool FC
|
 |
Vastaus #176 : 08.06.2013 klo 03:19:28 |
|
Tämän illan Cityketut - LaPa jäi voimakkaan ukonilman vuoksi pelaamatta.
No terve, vitosessa pelattii. Onko pussyketut sokeria, menikö tukka sekaisin?
|
|
|
|
|
miguel19
Poissa
|
 |
Vastaus #177 : 08.06.2013 klo 08:14:37 |
|
Tuomari oli sokeria ja halusi katsomaan maaottelutaistelua. Pojat halusi pelata.
|
|
|
|
|
Köpö
Poissa
Suosikkijoukkue: Andy Carrollista vuosituhannen floppi
|
 |
Vastaus #178 : 08.06.2013 klo 16:43:12 |
|
Onko KonnU valtakunnan ainoa Kutosen joukkue, joka vielä mukana cupissa?
Kyllä. Vitosesta mukana vielä: HePu, LoPS ja Tamu-k. Nelosesta 8 jengiä ja loput 20 kolmosen porukoita.
|
|
|
|
|
Thalian
Poissa
|
 |
Vastaus #179 : 11.06.2013 klo 08:45:53 |
|
VJK voisi muuten ilmoittaa Mestarit pelin tuloksen tuonne ResultCodeen.
|
|
|
|
|
Quique Elomaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Pohjois-Päijänteen Pursiseura
|
 |
Vastaus #180 : 11.06.2013 klo 22:55:21 |
|
ResultCoden mukaan Mestarit - Nousu 0-0. Nousu jatkaa näin ollen edelleen päästämättä maaliakaan koko kaudella.
|
|
|
|
|
Thalian
Poissa
|
 |
Vastaus #181 : 12.06.2013 klo 07:06:59 |
|
ResultCoden mukaan Mestarit - Nousu 0-0. Nousu jatkaa näin ollen edelleen päästämättä maaliakaan koko kaudella.
Joo, sopuisa tasuri, vaikka molemmat kyllä hakivat voittoa. Nousu oli jonkin verran niskan päällä, mutta todella hyviä maalipaikkoja taisi olla noin kolme ja tänään ei uponnut. Pääosa Nousun paikoista olikin sitten kaukolaukauksia kuudentoista takaa ja tällä tasolla ne harvoin uppoavat. Mestareilla paikkoja vähemmän, mutta ei se maali nyt loppujen lopuksi älyttömän kaukana ollut meiltäkään. Tasuri lienee todennäköisin tulos tästä matsista, sen verran tasavertaisesti joukkueet taistelivat. Oli myöskin tosi hieno peli pelata, kun kumpikaan ei missään nimessä ollut jyrän alla, vaan tiukkaa vääntämistä oli läpi pelin. Tuomarista sen verran, että vaikka ei varsinaisesti huonosti viheltyänyt, niin jonkin verran olisi pilli voinut soida enemmän ja varsinkin ensimmäisellä puoliajalla olisi voinut nostaa muutamankin kortin enemmän.
|
|
|
|
|
Veikko Turnipsila
Poissa
Suosikkijoukkue: LaPa
|
 |
Vastaus #182 : 12.06.2013 klo 12:07:29 |
|
Mites Huima2 - VJK pelissä on käynyt?
|
|
|
|
|
ks palloilija
Poissa
|
 |
Vastaus #183 : 12.06.2013 klo 12:09:11 |
|
Huhu kertoo, että Huima II olisi eilen napannut avauspisteensä.
|
|
|
|
|
huntus
Poissa
Suosikkijoukkue: VeePa
|
 |
Vastaus #184 : 12.06.2013 klo 12:36:14 |
|
Pohjoisen keski-suomen derbyssä nähtiin kaikkea: Hirveitä mössejä, hienoja maaleja, useita varoituksia, pilkkuun johtanut punainen, el classicomainen torikokous josta myös punainen. Lopputulos sopuisa 3-3.
|
|
|
|
|
R2Y
Poissa
|
 |
Vastaus #185 : 12.06.2013 klo 12:54:36 |
|
Pohjoisen keski-suomen derbyssä nähtiin kaikkea: Hirveitä mössejä, hienoja maaleja, useita varoituksia, pilkkuun johtanut punainen, el classicomainen torikokous josta myös punainen. Lopputulos sopuisa 3-3.
Hienoa Huima, pisteestä onnittelut.
|
|
|
|
|
Varenne
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
 |
Vastaus #186 : 13.06.2013 klo 21:10:34 |
|
lapa - saarijärvi 6-3 (2-0)
|
|
|
|
|
Teurastaja
Poissa
|
 |
Vastaus #187 : 14.06.2013 klo 07:26:39 |
|
Nousun puolustus on täyttä betonia tällä kaudella. Taitaa olla vähintäänkin Nelosen tason pakkeja kaikki.
|
|
|
|
|
mord fustang
Poissa
|
 |
Vastaus #188 : 14.06.2013 klo 22:05:23 |
|
Saiko Konnu vihdoin isän kädestä tänään?
|
|
|
|
|
Promen11
Poissa
Suosikkijoukkue: saksalainen
|
 |
Vastaus #189 : 15.06.2013 klo 01:56:35 |
|
konnu 0 FCV 6
|
|
|
|
|
Veikko Turnipsila
Poissa
Suosikkijoukkue: LaPa
|
 |
Vastaus #190 : 17.06.2013 klo 10:38:26 |
|
lapa - saarijärvi 6-3 (2-0)
Ensimmäisellä puoliajalla kotijoukkue siirtyi johtoon kun maalivahti "päätti" pudottaa keskityksen näpeistään suoraan vastustajan jalkoihin, josta hänen oli helppo työ siirtää pallo maaliin. Toinen maali oli komea kierteinen vapaapotku n.20 metristä yläriman kautta sisään, tuomari empi hetken kävikö pallo edes maalissa mutta LaPan pelaajien ja kotiyleisön tuen turvin hän uskalsi viimein viedä pallon keskiympyrään. Tästä eteenpäin pelin taso koki romahduksen, ja maaleja iskettiin molempiin päätyihin liukuhihnalta. Ei saarijärvi nyt ihan huono porukka ole mutta sitä asennetta tosiaan puuttuu. Mainittakoon vielä että saarijärvellä ei ottelussa ollut yhtään vaihtomiestä, ja LaPan puolelta kaikki maalit menivät eri miehille joten kaivattuja onnistumisia saatiin muillekkin kuin "Mestarille"
|
|
|
|
|
böögö
Poissa
|
 |
Vastaus #191 : 17.06.2013 klo 23:00:36 |
|
Nousu 5 - 2 Huima2
Nousun puolustusmuuri saatiin vihdoin rikottua koko ottelun 10-miehellä pelanneen Huima2 toimesta.
|
|
|
|
|
rehdisti tuhti
Poissa
|
 |
Vastaus #192 : 18.06.2013 klo 11:40:49 |
|
Hitusen myöhässä, mutta pakko sen verran sanoa, ettei tällaiset kommentit mene edes huonosta vitsistä. Jos pystyy tuollaista juttua heittämään, niin silloin kaveri ei taida juurikaan asioita ajatella? Vai oliko tämä sun mielestä jotain mukamas hauskaa hiekkalaatikkokenttien kovistelua?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.06.2013 klo 11:43:04 kirjoittanut rehdisti tuhti »
|
|
|
|
|
Jengapekka
Poissa
Suosikkijoukkue: Saunakaverit & Kabinettipeli
|
 |
Vastaus #193 : 18.06.2013 klo 13:57:38 |
|
Typerästi sanottu Arguerolta. Kerrassaan pöyristyttävää.
|
|
|
|
|
liukas playboy
Poissa
|
 |
Vastaus #194 : 18.06.2013 klo 14:01:01 |
|
 Olen myös kauhuissani. Tälläistä kielenkäyttöä internetissä, mihin maailma on menossa.
|
|
|
|
|
rehdisti tuhti
Poissa
|
 |
Vastaus #195 : 18.06.2013 klo 16:05:54 |
|
 Olen myös kauhuissani. Tälläistä kielenkäyttöä internetissä, mihin maailma on menossa. Mitä oon ymmärtänyt, niin täällä saa bänniä, jos toivoo jonkun loukkaantumista. Vaikka se onkin melko pieni todennäköisyys, että salama iskisi sinne kentälle, niin se on kuitenkin olemassa. Joten tuomari on tehnyt tässä kutosen pelissä ainoan oikean ratkaisun, kun ei olla pelattu ukkosmyrskyssä! Sitten jotkut kehtaa tulla tänne ilkkumaan, että mepäs oltiin kovia tyyppejä, kun pelattiin ukkosella, ja te toiset olette puseja, kun ette pelanneet. Mun mielestä tuosta kuuluisi ihan hyvin saada bänniä, jos siitäkin saa, että toivoo jonkun loukkaantuvan. Mitä jos mä olisin heittänyt tuohon Aguerolle, että tuollaisiin "koviksiin" sen salaman olisi suonut osuvan, niin katsotaan sen jälkeen, että kuka on pussy? Kuuluisko mulle siitä bänniä, vaikka Aguero oli juuri maininnut, että sitä ollaan puseja, jos ei pelata ukkosella?
|
|
|
|
|
Jengapekka
Poissa
Suosikkijoukkue: Saunakaverit & Kabinettipeli
|
 |
Vastaus #196 : 18.06.2013 klo 16:22:36 |
|
Ei jumalauta. Pätemisen maailmanennätys kaverin toisessa viestissä foorumille. Mukava, että aloitit tänä kesänä jalkapalloharrastuksen.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.06.2013 klo 16:25:20 kirjoittanut Jengapekka »
|
|
|
|
|
rehdisti tuhti
Poissa
|
 |
Vastaus #197 : 18.06.2013 klo 16:32:34 |
|
Ei jumalauta. Pätemisen maailmanennätys kaverin toisessa viestissä Foorumille. Mukava että aloitit tänä kesänä jalkapalloharrastuksen.
Sori, mutta pätijöille vastataan pätemällä. Agueron kommentti oli ainakin mun korvaan suoraan jostain ala-aste lällätyksestä. Mä koitan sentään olla 15-vuotiaana yläasteelta, ja saada näitä alakoulun tasoisia kommentteja loppumaan. Ja itsekö et ole yhtään pätijä, jos kehtaat tulla toiselle sanomaan, että miten kauan tämä toinen on toiminut jalkapallon parissa?  Edit. ja sitä paitsi se mun edellinen viesti ei ollut pelkästään mitään pätemistä. Pari vuotta sitten salama iski minusta 20 metrin päähän, ja se säikäytti melko kovasti. Tuomarista varmasti tuntuisi todella kivalle, jos antaisi pelin jatkua ukkosella ja jollekin kävisi huonosti. Joitakin saattaa oksettaa tämä minun "päteminen", mutta voin luvata, että mua oksettaa paljon enemmän tollainen "kovistelu".
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.06.2013 klo 16:45:07 kirjoittanut rehdisti tuhti »
|
|
|
|
|
ropsukka
Poissa
Suosikkijoukkue: FF2 estää sananvapautta - boikottiin koko paska!
|
 |
Vastaus #198 : 18.06.2013 klo 18:46:39 |
|
rehdisti tuhti, suoraan ja lyhyesti sanottuna, mitä vittua?  Ja näihin omiin kokemuksiin perustuen voin sanoa, että olen ollut paljon kovemmassa ukkosmyrskyssä kentällä kuin mitä tuolloin pelipäivänä oli eikä se salamointi kyllä pelottanut yhtään, että ensi kerralla, jos ukkostaa ennen peliä niin ehkä olisi parempi, että itse jätät vaan menemättä otteluun kuin se, että pelästytät koko joukkueen ja peli jouduttaisiin perumaan. 
|
|
|
|
|
Kohis
Poissa
Suosikkijoukkue: Suolahden Urho 1908,Suomalaiset pelaajat mailmalla
|
 |
Vastaus #199 : 18.06.2013 klo 20:18:21 |
|
Pari vuotta sitten salama iski minusta 20 metrin päähän, ja se säikäytti melko kovasti. Tuomarista varmasti tuntuisi todella kivalle, jos antaisi pelin jatkua ukkosella ja jollekin kävisi huonosti.
SHOKKIWAU! On kyllä varsin hämmentävää tekstiä tuhtilta. Tervetuloa internwebbiin! Ei siinä mitään,jatkakaa.
|
|
|
|
|
|
|
|