luutapallo32
Poissa
Suosikkijoukkue: Pentti Köyri, paksupamppu repsa, luki-82
|
 |
Vastaus #125 : 13.03.2013 klo 12:16:54 |
|
Kyllä tämä asia on käyty joukkueen kesken läpi ja tiedetään missä mennään, kopissa on edelleen hyvä fiilis  Loukkaantumiset ovat tietysti tehneet tästä sarjasta entistä haasteellisemman. Ja kyllä PoPa hakee tuntumaa ennen sarjan alkua myös niistä oman tasoisista vastustajista, mm. 21.4. on harjoitusottelu Ankkalinnaa vastaan. Koska fc hanhivaara haastaa tämän sinisen armeijan ? PoPa rises.. yeah.. \,,/
|
|
|
|
|
luutapallo32
Poissa
|
 |
Vastaus #126 : 13.03.2013 klo 12:19:03 |
|
Viime pelin rumat loppunumerot ei kerro koko totuutta! Tasainen peli! Nytkin osittain Sinimyrksyn hallintaa kuten MuSa4 vastaan, mutta omassa päässä vaan sössitään liikaa, huolimattomuus virheitä joista kovemmat vastustajat ovat iskeneet tylysti. Harmi että Koitto sai kolme ihan lahjamaalia alkuun ja lopussa PoPan pelaajat väsyivät kun ilman vaihtureita olivat matkassa. Väkisin alkaa väsymään, kun painaa kahden miehen vajaalla ja toinen pääsee vaihtamaan tasaisesti. Koittohan teki viimeiset maalinsa, kun peliä oli alle vartti jäljellä.
Aleksi Koskinen koiton maali"pyssynä" ? Sanotaan että jos Messi on AK-47 niin Aleksi Koskinen on jousipyssy (tosin hän käsittelee sitä kuin Legolas)
|
|
|
|
|
PoPa Fani
Poissa
Suosikkijoukkue: Tranmere Rovers
|
 |
Vastaus #127 : 13.03.2013 klo 14:19:41 |
|
Aleksi Koskinen koiton maali"pyssynä" ? Sanotaan että jos Messi on AK-47 niin Aleksi Koskinen on jousipyssy (tosin hän käsittelee sitä kuin Legolas)
ookoo 
|
|
|
|
|
Motte
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Ankkalinna
|
 |
Vastaus #128 : 14.03.2013 klo 21:50:13 |
|
mm. 21.4. on harjoitusottelu Ankkalinnaa vastaan.

|
|
|
|
|
|
|
luutapallo32
Poissa
|
 |
Vastaus #130 : 19.03.2013 klo 11:02:36 |
|
toivottavasti fysiikkavalmennus tuottaa tulosta ! Minkä pelipaikan pelaaja tämä laaksila lienee ?
|
|
|
|
|
Timondinho
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa
|
 |
Vastaus #131 : 19.03.2013 klo 14:22:07 |
|
toivottavasti fysiikkavalmennus tuottaa tulosta ! Minkä pelipaikan pelaaja tämä laaksila lienee ?
Puolustaja. Viime kaudella mm. kovimpia saavutuksia oli punaisen saaminen (Kankaanpäässä?) vaikkei ollut edes kentällä. Viime kausi oli valitettavan epäonninen Laaksilalle ja pelimies kärsi loukkaantumisista eikä Laaksilaa nähty kentällä viime kaudella kuin muutamaan otteeseen. Omaa nykypäivänä Mika Ojalan kaltaisen potkutekniikan, jolla tulee kylvämään tuhoa vapaapotkuista.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.03.2013 klo 14:24:35 kirjoittanut Kuningas Sumiala »
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #132 : 19.03.2013 klo 14:45:32 |
|
Laaksila ei turhaa saanu viimekaudel lempinimee Balotelli, meinaa se o yht taitava ja arvaamato peluri... Kuuli myös et tämä ko henkilö ois tosissaa satsaamassa tulevaa kautee, tätä asiaa mm. vahvistaa se et oli investoinu pro-taso nappikset.
|
|
|
|
|
PoPa Fani
Poissa
|
 |
Vastaus #133 : 20.03.2013 klo 11:18:10 |
|
PoPa:n Talvisarja pelit ja Vitosen alkusarja pelit La 23.3. 20:00 TALVISARJA
PoPa - LLuja UK jp-nurmi Kemppinen , Laiho P. , Keskinen J.
Ti 26.3. 20:00
TALVISARJA PoPa - TOVE UK jp-nurmi Räsänen , Rimpinen , Hyrkäs
Ke 10.4. 19:00
TALVISARJA
P-IirotA - PoPa Äijänsuo stadion Rantanen E. , Salminen V. , Saarinen J.
Ti 7.5. 19:15 VITONEN-BP-Iirot2 - PoPa Äijänsuo stadion
Ti 14.5. 20:00 VITONEN-B PoPa - FC Jazz2
UK jp-nurmi
Ma 27.5.
19:00 VITONEN-B PoPa - FC Eurajoki Ruosniemi??
Pe 7.6.
19:00 VITONEN-B
MuSa3 - PoPa Ruosniemi
Ma 17.6.
19:00 VITONEN-B
PoPa - FC Rauma Ruosniemi ??
Ti 25.6. 19:00
VITONEN-B
IKiri - PoPa Pyhäranta
Ma 1.7. 19:00
VITONEN-B
PoPa - FC HaPo2 Ruosniemi???
|
|
|
|
|
Motte
Poissa
|
 |
Vastaus #134 : 20.03.2013 klo 12:16:57 |
|
Eikö PoPa pelaa tällä kaudella kotipelejään UK-keinonurmella?
|
|
|
|
|
|
|
Timondinho
Poissa
|
 |
Vastaus #136 : 20.03.2013 klo 16:04:22 |
|
Tuon mukaan koko Vitosessa ainoastaan kaksi ottelua pelataan jp-nurmella ja Ruosniemessä pelataan jopa 17 ottelua  . Ruosniemen kenttä taitaa haastaa kovasti Vitosen pienimmän kentän tittelistä, joten aika radikaali muutos viime kauden "kotikenttään".
|
|
|
|
|
Dukes
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa & Liverpool
|
 |
Vastaus #137 : 20.03.2013 klo 16:29:53 |
|
PoPalla ei ole osaa eikä arpaa tällä hetkellä tähän kotikentän valintaan.
Mutta pelkästään porilaisista Vitosen kentistä jo Reposaari ja Levo ovat pienempiä kuin Ruosniemi...
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #138 : 20.03.2013 klo 21:52:34 |
|
Täyt paskaa jossei PoPa saa tekonurmel pelat! En lähd Ruosnieme kenttää arvostelee, mut oha se huano verrattun tekonurmee. Taitaa myös PoPa hyvä kotiyleisö keskiarvo laskee tosi alhaseks.
|
|
|
|
|
PoPa Fani
Poissa
|
 |
Vastaus #139 : 20.03.2013 klo 22:04:15 |
|
Täyt paskaa jossei PoPa saa tekonurmel pelat! En lähd Ruosnieme kenttää arvostelee, mut oha se huano verrattun tekonurmee. Taitaa myös PoPa hyvä kotiyleisö keskiarvo laskee tosi alhaseks.
Jep, toivottavasti PoPa pääsee viime kauden tavoin pelaamaan kotipelit tekonurmella 
|
|
|
|
|
Bluestar
Poissa
|
 |
Vastaus #140 : 24.03.2013 klo 09:23:42 |
|
Mielestäni PoPa pelasi tosi hyvin, mutta se ei riittänyt tällä kertaa voittoon.
|
|
|
|
|
Motte
Poissa
|
 |
Vastaus #141 : 24.03.2013 klo 13:05:26 |
|
Ketä PoPalla eilen maalissa? Twitterin kokoonpanolistalla ei mielestäni ollut mainintaa.
Ja kesän kotipelit PoPalla ilmeisesti tosiaan Ruosniemessä kun toissapäivänä tuli Vapaa-aikaviraston kesän vuorolista joka näyttää PoPalle maanantaisin vuoroa Ruosniemeen.
|
|
|
|
|
Timondinho
Poissa
|
 |
Vastaus #142 : 24.03.2013 klo 17:44:46 |
|
Preseasonin parhaimpia ellei jopa paras ottelu ainakin pelillisesti. Etenkin toisen puoliajan aloitus oli erinomainen ja siinä oli paikkoja tehdä useampikin maali, mutta LLuja rokotti tuon painostuksen alla kulmapotkusta. Neljästä omiin mennystä maalista huolimatta puolustuksellisesti pysyttiin tiiviinä ja kun, aikaisemmissa otteluissa hyökkäyspeli oli jäänyt vaisuksi, niin LLujaa vastaan PoPa pääsi useaan otteeseen rakentamaan maalipaikkoja LLujan kenttäpuoliskolle. Eteenpäin on menty.
Tulisiko pelaajalistaa tänä vuonna ennen kauden alkua PoPan sivuille?
|
|
|
|
|
Sir. Psycho
Poissa
|
 |
Vastaus #143 : 24.03.2013 klo 18:29:36 |
|
Olihan tuossa pelissä paljon hyvää, tosin täytyy myös ottaa huomioon, että vastustaja oli ehdottomasti heikoin tähän mennessä. Kyllä tuosta kuitenkin hyvä maku jäi, nyt sentään alettiin päästä jo maalintekopaikoille. Seuraavaksi voidaankin miettiä että miten pistetään pallo sisään  PoPa haki Llujan toisen maalin jälkeen tasoitusta melko voimakkaasti, tämä sitten kostautui lopulta parilla vierailijan lisämaalilla kun ei itse saatu vietyä tilanteita loppuun. Huhujen mukaan PoPa saattaa vahvistua tulevalla viikolla.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #144 : 25.03.2013 klo 10:17:12 |
|
Huhujen mukaan PoPa saattaa vahvistua tulevalla viikolla.
mil numerol Miklu sit pelaa ku #9 o jo Johanssonil?
|
|
|
|
|
Dukes
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa & Liverpool
|
 |
Vastaus #145 : 25.03.2013 klo 11:35:22 |
|
mil numerol Miklu sit pelaa ku #9 o jo Johanssonil?
Mä kuulin et "Liinaharjan Hazard" vaihtais numeron alkavalla kaudella!
|
|
|
|
|
Sir. Psycho
Poissa
|
 |
Vastaus #146 : 25.03.2013 klo 20:08:51 |
|
Huomenna talvisarjan ottelu PoPa-TOVE UK:n tekonurmella klo 20.00!
Päivitellään tänne nyt PoPan rosteriakin:
Kaudelta 2012 jatkavat: Jaro Dahlman Tuukka Hakala Joni Hiltunen Jan Johansson Niko Koivunen Kim Kyyrö Jaakko Laaksila Jani Lahtinen Arttu Levola Jorge Mendoza Gert Pärna Sami Saarhelo Jussi Suominen (MV) Ari Tuuri (MV) Jukka Vehmas Rami Välimäki
Talven aikana rinkiin liittyneet: William Dos Santos Alves (Mäki) Kalle Anttila (MuSa3) Sami Jones (FC Ulvila) Henrik Kähkönen (MV) (FC Polla) Juho Lehtonen (LuVe) Johan Nilsen (LuVe) Jaakko Pitkänen (LuVe) Vinicius Cavalcante da Silva (PP-70) Ville Viljanen (MV) (MInto)
Ja näistä edellisen kauden pelaajista odotellaan varmistusta: Arttu Lamberg (mukaan keväämmällä?)
Jan Rönkä (ei jatka)
Justus Willman (ei jatka)
Ja joitakin neuvotteluja uusien pelaajien kanssa on vielä kesken.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.03.2013 klo 23:32:18 kirjoittanut Sir. Psycho »
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #147 : 25.03.2013 klo 21:28:35 |
|
On kova nippu. Vieläku kaikki olis sama aikaa pelikunnos. Loistavia hankintoja kyl PoPa onnistunu tekee, varsinki eri mediois puhetta herättäny Kalle Axel Anttila tulee varmast loistamaa kaude aikan.
|
|
|
|
|
psg100
Poissa
|
 |
Vastaus #148 : 25.03.2013 klo 23:04:52 |
|
Pikkulinnut on myös viserrelly nelosessakin kaksnumeroisia maalimääriä tuikanneen mediapersoonan liittymisestä PoPa-puseroon kunhan lumet on ensin vaan saatu maasta pois ja lämpötila hilattua yli 10 asteen. Elämme mielenkiintosia aikoja.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #149 : 26.03.2013 klo 09:01:10 |
|
Pikkulinnut on myös viserrelly nelosessakin kaksnumeroisia maalimääriä tuikanneen mediapersoonan liittymisestä PoPa-puseroon kunhan lumet on ensin vaan saatu maasta pois ja lämpötila hilattua yli 10 asteen. Elämme mielenkiintosia aikoja.
Vai nii. Jos totta nii voi taas herätel keskustelut noususta... Itse kuulin et MIntost siirtyny, Buffoniinkin verrattu, veska sais tänää tulikastee talvisarjaottelus TOVEe vastaa. Ei helpoi paikka, mut voi pelat ittes suaraa fanie sydämmii.
|
|
|
|
|
|
|
|