Sir. Psycho
Poissa
|
 |
Vastaus #400 : 27.06.2013 klo 20:09:51 |
|
FC HaPo2 - MuSa3 HT 0 - 0 FT 2 - 0
HaPo2:lle onnea lohkovoitosta!
|
|
|
|
|
Onixol
Poissa
|
 |
Vastaus #401 : 27.06.2013 klo 22:20:51 |
|
FC HaPo2 - MuSa3 HT 0 - 0 FT 2 - 0
Huono peli hapolta mutta voittohan on tärkein  todella hienoa pelata n.100 ihmisen edessä mahtaako kolmosen peleissäkään käydä tuon vertaa sakkia
|
|
|
|
|
G-Woima
Poissa
|
 |
Vastaus #402 : 27.06.2013 klo 22:42:04 |
|
Huono peli hapolta mutta voittohan on tärkein  todella hienoa pelata n.100 ihmisen edessä mahtaako kolmosen peleissäkään käydä tuon vertaa sakkia Puitteet Honkalassa on kyllä loistavat Tämän päivän peli ei ollut mikään loistopeli. MuSa3 taisteli hyvin ja lopuksi väsähti. MuSasta erottui kolossaalinen toppari, jonka kotimaa taitaa olla Ranska. Pelasi kovaa ja välillä rumastikin mutta oli silti MuSan paras tänään. Täytyy varmaan vielä ainakin toistekin poiketa Honkalassa tällä kaudella 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.06.2013 klo 22:44:14 kirjoittanut G-Woima »
|
|
|
|
|
J. Mourinho
Poissa
|
 |
Vastaus #403 : 30.06.2013 klo 12:31:36 |
|
Maanantaina PoPa isännöi HaPo2 ruosniemessä klo 19.00 tervetuloa kaikki HaPo2 fanit kannustamaan HaPo2 puhtaaseen kevät kierrokseen!!
|
|
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #405 : 01.07.2013 klo 13:29:58 |
|
Koska PoPal ei oo enää muutaku kunnia pelis ni veikkaa et ne voittaa tänää..
|
|
|
|
|
J. Mourinho
Poissa
|
 |
Vastaus #406 : 01.07.2013 klo 19:36:48 |
|
PoPa - HaPo2 1-5
|
|
|
|
|
psg100
Poissa
|
 |
Vastaus #407 : 01.07.2013 klo 20:26:35 |
|
Tulipahan oltua paikalla Popa-hapo2 -ottelussa. Ekalla puoliajalla Popa pelas mielestäni hyvin ja paikkoja oli tehdä enemmänkin kuin vain yksi maali. Mutta maali oli sitäkin komeampi, zippi maalivahdin yli ja paita pois päältä. Toisella puoliajalla Popa alkoi hiljalleen väsymään ja tasoero alkoi näkyä loppua kohden. Muutama helppo virhe ja peli oli sitä myöten selvä. Vielä kun samaan aikaan Popa pelaajat menivät Hapo-kavereiden huutoihin mukaan niin peli repsahti lopullisesti. Jonkin verran täytyy siltä ihmetellä, että jaksetaan Vitosen ottelussa huudella jatkuvasti vastustalle ja tuomarille. Varsinkin Popan ulkomaalaisvahvistus sai kuunnella jatkuvasti huutoja vaikka peli oli jo ratkennut. Ei siinä mitään, Hapo2 oli kyllä parempi niin kuin etukäteen saattoi odottaa.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #408 : 01.07.2013 klo 20:59:12 |
|
Se "mee vittu apina" huuto oli aika miehekäs siltä hapon vaihtopelaajalta. Ei taida ol maalla enne nähty tummaa miest..
|
|
|
|
|
rksp
Poissa
|
 |
Vastaus #409 : 01.07.2013 klo 21:37:59 |
|
Se "mee vittu apina" huuto oli aika miehekäs siltä hapon vaihtopelaajalta. Ei taida ol maalla enne nähty tummaa miest..
Naurettavaa touhua tollanen..voivoi.. astetta pehmeempi sälli .
|
|
|
|
|
Gunther
Poissa
|
 |
Vastaus #410 : 01.07.2013 klo 22:27:13 |
|
Popalle propsit hyvästä ekasta puoliajasta, todella hyvin jaksoitte puolustaa omaa tonttia.
Tosta rasisti provosta annan miinukset koska kaveri siihen nähden miten kentällä reagoi ja kuumeni ku hellan koukku olisi ollut syytä antaa enemmänkin palautetta.
Hapo aika pehmeellä fysiikalla tänään liikkeellä ja siitä johtuen muutama turha kaksinkamppailu tilanne johti Popan maalipaikkaan... Hapolla pari huonompaa peliä putkeen vaikka voitto on tärkein.. paljon jää parannettavaa syyskierrokselle.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #411 : 02.07.2013 klo 05:28:10 |
|
Tosta rasisti provosta annan miinukset koska kaveri siihen nähden miten kentällä reagoi ja kuumeni ku hellan koukku olisi ollut syytä antaa enemmänkin palautetta.
Hahaha sai heti aamusta hyvät naurut. Jos kentällä on yksi udari niin hänelle voi huutaa kentänlaidalta "mee vittuun apina" koska hän käy kuumana.. on taas todella sivistynyt porukkaa liikkeel.
|
|
|
|
|
Onixol
Poissa
|
 |
Vastaus #412 : 02.07.2013 klo 07:05:07 |
|
Tässähän kannattaa samalla unohtaa se että ulkomaan mies löi yhtä hapon pelaajaa ja sehän on sitte iha ok vissii! Tai unohdetaa siihe yhtee huutoo myös se j.lehtosen järkytön viikate mis olis voinu käydä todella huonosti! Mut puututaa vaa tohon yhteen idioottimaisee huutoo 
|
|
|
|
|
Onixol
Poissa
|
 |
Vastaus #413 : 02.07.2013 klo 07:08:30 |
|
Huutaja porilainen mut maalaiskunta sekin  hapo2:sta nyt lähes kaikki on porista 
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #414 : 02.07.2013 klo 07:33:17 |
|
Tässähän kannattaa samalla unohtaa se että ulkomaan mies löi yhtä hapon pelaajaa ja sehän on sitte iha ok vissii! Tai unohdetaa siihe yhtee huutoo myös se j.lehtosen järkytön viikate mis olis voinu käydä todella huonosti! Mut puututaa vaa tohon yhteen idioottimaisee huutoo  Lyöntiä en nähnyt ja j.lehtosen viikate kyllä oli luokaton, mutta rasismi pitäisi saada pois jalkapallosta. Jopa satakunnan vitosesta.
|
|
|
|
|
Onixol
Poissa
|
 |
Vastaus #415 : 02.07.2013 klo 07:56:23 |
|
Lyöntiä en nähnyt ja j.lehtosen viikate kyllä oli luokaton, mutta rasismi pitäisi saada pois jalkapallosta. Jopa satakunnan vitosesta.
Aivan oikeassa olet! Huuto oli törkeä mutta en usko että sitä rasistiseksi tarkoitti vaikka siltä kuulostikin!
|
|
|
|
|
knockout89
Poissa
|
 |
Vastaus #416 : 02.07.2013 klo 08:34:56 |
|
Kyllähä sitä voi apinaksi huutaa jos kaveri käyttäytyy kuin apina  ja kyllähä tossa matsissa oli monta muutakin tilannetta jota voisi törkeäksi kutsua.. esim. Popan pelaajilta kaksi kertaa kyynärpäästä naamaan. Toinen silmäkulmaan ja toinen nenään.. mutta se peli pelattiin jo ja pisteet pelillisesti oikealle joukkueelle!
|
|
|
|
|
Dukes
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa & Liverpool
|
 |
Vastaus #417 : 02.07.2013 klo 10:58:56 |
|
Vissii kun joukkueen nimikin kuulostaa kemialliselta yhdistelmältä, niin urheilujuoman sijaan vedetty vähän muuta. Peleissä tulee osumaa ja kaksinkamppailuissa sattuu. Jollei sitä pää kestä, niin voi kyynel. Ehkä pitsinnypläyis tai kuorolaulu olisi sopivampi harrastus. Mutta rasistinen huutelu ei käy laatuunsa varsinkaan vaihtomieheltä, vaikka kuinka olisi freudilainen...
|
|
|
|
|
Gunther
Poissa
|
 |
Vastaus #418 : 02.07.2013 klo 11:53:56 |
|
Vissii kun joukkueen nimikin kuulostaa kemialliselta yhdistelmältä, niin urheilujuoman sijaan vedetty vähän muuta. Peleissä tulee osumaa ja kaksinkamppailuissa sattuu. Jollei sitä pää kestä, niin voi kyynel. Ehkä pitsinnypläyis tai kuorolaulu olisi sopivampi harrastus. Mutta rasistinen huutelu ei käy laatuunsa varsinkaan vaihtomieheltä, vaikka kuinka olisi freudilainen...
Ymmärtäisin muuten ton edelleen rasisti provoamisen mutta jos kentällä olisi käytetty sanoja neekeri, mutakuono ja niin edelleen olisi parkuminen aiheellista. Itseäkin olen monta kertaa kuullut kutsuttavan apinaksi mutta tämän olen lähinnä ottanut vittuiluna en niin että mieleni olisi jotenkin vajaa jota voisi jo pitää rasistisena letkautuksena. Apinoita olemme kaikki tällä sarjatasolla mitä jalkapalloon tulee! Ne jotka ei mistään mitään tiedä voi pakata kamansa ja lompsia kohti siperiaa!
|
|
|
|
|
juhahirvivaara
Poissa
|
 |
Vastaus #419 : 02.07.2013 klo 12:06:40 |
|
FASISTINEN HAPO2 SULJETTAVA PIIRIN SARJOISTA! ei tollasta natsipelleilyä voi suvaita ilman sanktioita. kuulemma muutenkin ton porukan ja SS:n ero on aika pieni..
|
|
|
|
|
J. Mourinho
Poissa
|
 |
Vastaus #420 : 02.07.2013 klo 12:58:39 |
|
FASISTINEN HAPO2 SULJETTAVA PIIRIN SARJOISTA! ei tollasta natsipelleilyä voi suvaita ilman sanktioita. kuulemma muutenkin ton porukan ja SS:n ero on aika pieni..
Hanki ny elämä itselles! Toiseksi jos te ette pelaamalla pysy HaPo2 perässä niin älkää ny yrittäkö mitää rasisti korttia vetää esiin. Lapsellista!
|
|
|
|
|
PoPa Fani
Poissa
Suosikkijoukkue: Tranmere Rovers
|
 |
Vastaus #421 : 02.07.2013 klo 14:55:45 |
|
Hanki ny elämä itselles! Toiseksi jos te ette pelaamalla pysy HaPo2 perässä niin älkää ny yrittäkö mitää rasisti korttia vetää esiin. Lapsellista!
noh noh foorumistit
|
|
|
|
|
knockout89
Poissa
|
 |
Vastaus #422 : 02.07.2013 klo 15:26:48 |
|
eihän tätä enää nauramatta voi lukea.. kaikkihan siellä toisiaan apinoiksi kutsuu ihan ihonväristä riippumatta.. yleensä se viittää siihen että toinen tekee jotain hölmöä tai vituttaa vaa vastustajaa suunnattomasti.. mutta taidatte itse olla rasistisia kun heti käsititte sen niin  toipukaa jo tappiosta ja suunnatkaa katseenne kutoseen. voitte siellä sitten remuta kentällä ja tappion jälkeen itkeä mitättömistä asioista!
|
|
|
|
|
Onixol
Poissa
|
 |
Vastaus #423 : 02.07.2013 klo 15:50:40 |
|
Nonii äiteen kultapojat..palataa taas normi asioihin
|
|
|
|
|
messinpiikkarit
Poissa
|
 |
Vastaus #424 : 02.07.2013 klo 16:49:02 |
|
Miksi tämä kaikki viha HaPoa kohtaan? Meneekö häviäminen tunteisiin? Vanhat äijät kitisee täällä, MENKÄÄ POIS MUN FOORUMILTA!
Br, Rönsy, HaPo legenda #21
|
|
|
|
|
|
|
|