R08
Poissa
|
 |
Vastaus #825 : 30.11.2014 klo 19:09:21 |
|
Tulihan se sieltä.
Teki maalin?
|
|
|
|
|
Rexxx
Poissa
Suosikkijoukkue: Dietmar Hamann & Bayern 2012-2013
|
 |
Vastaus #826 : 30.11.2014 klo 19:16:33 |
|
Nimenomaan, ei toki ollut yllätys, että verkot heiluu Italiassakin, kunhan pääsee kuntoon. Lisää dominointia luvassa ja tämä topikki voitaneen sulkea.
|
|
|
|
|
R08
Poissa
|
 |
Vastaus #827 : 30.11.2014 klo 19:18:17 |
|
tämä topikki voitaneen sulkea.
syy?
|
|
|
|
|
Heiska
Poissa
Suosikkijoukkue: REMOULADE
|
 |
Vastaus #828 : 30.11.2014 klo 19:22:15 |
|
Maali per 236 minuuttia kahden kauden aikana ei nyt ole varsinaisesti "verkkojen heilumista", mutta maailma lienee erilainen mustakeltapunaisen yhden silmän läpi tarkasteltuna.
|
|
|
|
|
Rexxx
Poissa
Suosikkijoukkue: Dietmar Hamann & Bayern 2012-2013
|
 |
Vastaus #829 : 30.11.2014 klo 19:41:23 |
|
syy?
Nämä ketjut joiden syvin olemus perustuu eräiden pelaajien epäonnistumisten toivomiseen lähinnä heidän kulttuuritaustan takia, tuntuvat täysin järjettömiltä. Ehkä vähän rapalaa oli mukana, mutta henkilökohtaisesti iloitsen kyllä Gomezin maalista. Sääli, että sinänsä ihan hauska äänestys vähän nyt vesittyi näiden loukkaantumisten takia. Toki olen täysin luottavainen, että tästä huolimatta täältä löytyy lahjakkuutta näiden tilastojen tulkitsemiseen oman(valmiiksi valitun, täysin kyseenalaistamattoman ja hyvin putkinäköisen) agendan pönkittämiseksi joka tapauksessa.
|
|
|
|
|
R08
Poissa
|
 |
Vastaus #830 : 30.11.2014 klo 19:48:11 |
|
Nämä ketjut joiden syvin olemus perustuu eräiden pelaajien epäonnistumisten toivomiseen lähinnä heidän kulttuuritaustan takia
Ei kai kukaan mitään toivo. No ehkä Callitin ja muiden nahkapöksyjen pään sakkaaminen on ihan huvittavaa seurattavaa mutta tuskin muuten.
|
|
|
|
|
Effenberg
Poissa
Suosikkijoukkue: Bayern München
|
 |
Vastaus #831 : 06.01.2015 klo 20:35:01 |
|
Eipä maistunu pilkkukaan tänään. Löysä veto keskelle maalia 
|
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
 |
Vastaus #832 : 07.01.2015 klo 07:57:39 |
|
Ei kai kukaan mitään toivo. No ehkä Callitin ja muiden nahkapöksyjen pään sakkaaminen on ihan huvittavaa seurattavaa mutta tuskin muuten.
Lisätietoja edes yhdenkin nahkahousun pään sakkaamisesta koskien Gomezia tai muita. Ja esimerkein kiitos. Aika pitkään olen niitä kysellyt, mutta eipä vain ole kuulunut. Aikanaan todella loistavan pelaajan eli Gomezin huippu-uralle ovat loukkaantumiset näköjään tehneet lopun. Ei ole Mario enää super.
|
|
|
|
|
Heiska
Poissa
|
 |
Vastaus #833 : 07.01.2015 klo 12:46:13 |
|
Aikanaan todella loistavan pelaajan eli Gomezin huippu-uralle ovat loukkaantumiset näköjään tehneet lopun. Ei ole Mario enää super.
Niin, tai sitten miehestä on yksinkertaisesti tullut vanhuuttaan huono. Välillä se syy on ihan itsessä, eikä selityksiä tarvitse etsiä ulkopuolelta pelikavereista, ympäristöstä tai loukkaantumisista. Eilinen pilkku oli ihan yksinkertaisesti ainakin vitun paska suoritus, johon ei yksikään flunssa vaikuttanut. Saksan Torres.
|
|
|
|
|
Gialla e Rossa
Poissa
|
 |
Vastaus #834 : 07.01.2015 klo 15:55:14 |
|
Niin, tai sitten miehestä on yksinkertaisesti tullut vanhuuttaan huono. Välillä se syy on ihan itsessä, eikä selityksiä tarvitse etsiä ulkopuolelta pelikavereista, ympäristöstä tai loukkaantumisista. Eilinen pilkku oli ihan yksinkertaisesti ainakin vitun paska suoritus, johon ei yksikään flunssa vaikuttanut.
Mistään mitään tietämättä. Sanoisin että vaikka paskaan pilkkuun ei vaikuta flunssat, niin yhtä vähän siihen vaikuttaa 29 ikävuotta.
|
|
|
|
|
Heiska
Poissa
|
 |
Vastaus #835 : 07.01.2015 klo 16:06:54 |
|
Mistään mitään tietämättä. Sanoisin että vaikka paskaan pilkkuun ei vaikuta flunssat, niin yhtä vähän siihen vaikuttaa 29 ikävuotta.
No sekin on totta. Oikeastaan alleviivaa vielä pointtiani, että ko. suoritusta ei voi selitellä oikein millään.
|
|
|
|
|
Wanha futaaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Jag ser rött...
|
 |
Vastaus #836 : 07.01.2015 klo 17:44:00 |
|
Ei paskoja pilkkuja voi/tarvitse selitellä millään. Tosin ei se ko. rankkari onnistuessaankaan olisi mitään todistanut. Huonoja suorituksia tulee joskus superstaroillekin. Siis ihan niille kiistattomille ja kaikkien ihailemille. Moni varmaan muistaa Beckham-vitsin, jota Englannissa aikanaan kerrottiin? There's good news and bad news. Good news is that Saddam Hussein's got the death penalty. Bad news is that Beckham' gonna take it!  Becks taisi tuhria 5 peräkkäistä rankkaria silloin. Gomez ei ole tietenkään missään vaiheessa ollut Beckhamin veroinen supertähti. Sanottakoon se nyt vielä selkeästi, kun seuraavaksi joku haluaa varmaan "tulkita" kirjoitustani. En tiedä kuinka moni muista todellisen superstaran Michel Platinin pilkkua MM-kisoissa -82 Espanjassa? Mies suuteli ensin palloa suurieleisesti, loi katseensa taivaalle kiitollisena...ja sitten ampui pallon katsomon riville 78, section G, place 112. Ja epäonnistuipa itse Maradonakin tärkeissä pilkuissa joskus. Eräs sellainen on jäänyt elävästi mieleen. Pilkun ampumisessa vaikuttavia tekijöitä on monta. Eniten psyyke ja keskittyminen. Joskus joukkueen paras pilkunvetäjä on kovapotkuinen pakki, joka ei todellakaan ole ryhmän teknisesti taitavin. Kaikki nämä yllä sanomani asiat tietävät, mutta tunteen puuskassaan joskus unohtavat. Mitä Gomeziin tulee, oli mies ihan kelpo kärki Bayernissa ja teki tärkeitä maaleja. Miehellä on kulmikas tekniikka, mutta hän oli hyvä hakemaan paikkoja ja tarjoilun ollessa luokkaa loistava, sai itseluottamuksen kohdalleen ja parhaimmillaan oli erinomainen maalinsylkijä. Ei sen kummempaa. Ei mikään Gerd Müller maalintekijänä kuitenkaan. Missään vaiheessa. Nykyään Gomezista ei sitten enää ole mihinkään. Ei se silti poista sitä, että Mario oli parhaina iltoinaan hieno mies ja teki paljon sellaisia maaleja, joista kannattajat iloitsivat. Ja jotka vastustajia vituttivat. Joitakin ilmeisesti yhä. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.01.2015 klo 17:46:39 kirjoittanut Wanha futaaja »
|
|
|
|
|
candidate
Poissa
|
 |
Vastaus #837 : 07.01.2015 klo 18:22:24 |
|
On mukavaa muistella tämän ketjun alkutahteja, kun Gomezia nosteltiin Maailmanluokan kärjeksi fanaattikojen piireissä ja esimerkiksi Callit keksi liittää miehen suunnaksi mm. Juven, Chelsean ja Real Madridin. Lopulta tie vei mihin vei ja homma meni miten meni ja nyt jo Wanhakin huomaa ettei kyseessä sittenkään ollut enää mistään Maailmanluokan kärjestä. Muillehan tämä olikin tullut selväksi jo aikaa sitten.
|
|
|
|
|
Wanha futaaja
Poissa
|
 |
Vastaus #838 : 07.01.2015 klo 18:45:19 |
|
On mukavaa muistella tämän ketjun alkutahteja, kun Gomezia nosteltiin Maailmanluokan kärjeksi fanaattikojen piireissä ja esimerkiksi Callit keksi liittää miehen suunnaksi mm. Juven, Chelsean ja Real Madridin. Lopulta tie vei mihin vei ja homma meni miten meni ja nyt jo Wanhakin huomaa ettei kyseessä sittenkään ollut enää mistään Maailmanluokan kärjestä. Muillehan tämä olikin tullut selväksi jo aikaa sitten.
Anna minun nyt ihan itse kertoa mitä ajattelen. Ilman sinun "suomennostasi." Peace, brother!
|
|
|
|
|
De Souza
Poissa
|
 |
Vastaus #839 : 07.01.2015 klo 19:11:40 |
|
Helvetin typerä viesti. On mukavaa muistella tämän ketjun alkutahteja, kun Gomezia nosteltiin Maailmanluokan kärjeksi fanaattikojen piireissä
Maailmanluokasta ja sen luokittelusta en lähde keskustelemaan, mutta Gomez oli 2,5 kauden ajan Bayernin ykköskärki ja viimeksi kun tarkistin, Bayern on aika kova seura. Kausilla 10-11 ja 11-12 Gomez iski kaiken kaikkiaan maalimäärät, joihin nopeasti tarkistettuna kukaan muu Bayern-kärki ei ole useampaan vuosikymmeneen pystynyt. Viimeiset 2,5 kautta ovat toki menneet plörinäksi ainakin osittain loukkaantumisten takia. esimerkiksi Callit keksi liittää miehen suunnaksi mm. Juven, Chelsean ja Real Madridin.
Gomez antoi Kickerille vähän jälkeen Bayernista lähdön haastattelun, jossa totesi, että olisi voinut siirtyä mm. Realiin, kun Ancelotti halusi hänet sinne. Miksei sitten siirtynyt? Pirustako minä tiedän, ehkä halusi pelata mahdollisimman paljon. "It's true that Carlo Ancelotti wanted to sign me for Madrid," Gomez confirmed when questioned about the Santiago Bernabeu side's interest by Kicker.
"I was honoured by their interest, because my entire family consists of Real Madrid fans.
"However, after holding talks with Fiorentina about their plans for the future, I knew joining Fiorentina was the right choice for me."
|
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
 |
Vastaus #840 : 07.01.2015 klo 20:10:29 |
|
Niin, tai sitten miehestä on yksinkertaisesti tullut vanhuuttaan huono. En todellakaan edes yritä erotella johtuuko Gomezin taantuminen iästä, loukkaantumisesta vai mistä hyvänsä. Itse kuulun niihin forumisteihin, jotka tietävät ja hyväksyvät sen, että pelaajien aika huipulla on rajallinen. Saksan Torres. Ehdottomasti. Nyt osui Heiska nappiin. Aivan kuten Torresillakin, on Mariolla koko ajan ollut forumilla "vastustajia", joille ei kelpaa maalit eikä maalitehot, ei mikään. Ja lopultahan voi sitten todeta, että ei se ole mikään huippufutaaja. Niin kävi Pelellekin. Ja Elberille kiitos candidaten typerän viestin teilaamisesta asiaperustein. Seuraavat x-kymmentä vuotta kuullaankin sitten väitteitä, että se valehteli kertoessaan Realin kyselyistä/tarjouksesta. Näinhän oli ja on Bernd Schneiderin Barca-tarjouksen kanssa. Ja candille kiitos todellisen minänsä paljastamisesta. Jonkin aikaa olin kuvitellut, että tietämättömyys johtuu seurafanaattisuudesta.
|
|
|
|
|
Coulijoe
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland
|
 |
Vastaus #841 : 07.01.2015 klo 20:18:52 |
|
Ottamatta kantaa mihinkään niin kai Ancelottinkin mielipide jostain löytyy. Pelaajat kun tuppaavat louskuttamaan ties mitä, kun sylki suusta pääsee valumaan. Itse en ainakaan perusta ainoankaan pelaajan louskutuksiin näissä "Minun perässäni juoksi se ja se seura".
|
|
|
|
|
candidate
Poissa
|
 |
Vastaus #842 : 07.01.2015 klo 20:21:01 |
|
Anna minun nyt ihan itse kertoa mitä ajattelen. Ilman sinun "suomennostasi." Peace, brother! Niinhän sinä kerroitkin juuri: Nykyään Gomezista ei sitten enää ole mihinkään.
Mikäs tuossa nyt sitten muuttui näin nopeasti? Viimeiset 2,5 kautta ovat toki menneet plörinäksi ainakin osittain loukkaantumisten takia.
Nimenomaan, kyse on nykyhetkestä, eikä 2010-luvun alusta, jolloin Gomez kiistatta oli kova iskemään maaleja. Jäi kuitenkaan soittamaan kakkosviulua jo Bayernissa ja oli ihan statisti, kun Bayern juhli triplaa. Pep sitten ei yksipuolisella kärjellä tehnyt mitään ja matka jatkui Serie A:n keskisuureen. Gomez antoi Kickerille vähän jälkeen Bayernista lähdön haastattelun, jossa totesi, että olisi voinut siirtyä mm. Realiin, kun Ancelotti halusi hänet sinne. Miksei sitten siirtynyt? Pirustako minä tiedän, ehkä halusi pelata mahdollisimman paljon.
Niin, mitähän Gomez olisi tehnyt paremmin tai eri lailla, jos olisi siirtynyt mihin tahansa muualle? Kannattaa lukea kiihkotta nuo ketjun aloittaneet sivut, siellä puhuttiin yli 30 miljoonan siirtosummista ja kehuttiin miestä ihan Weltklasseksi. Moni ei yhtynyt näihin räikeisiin yliarviointeihin ja kyseli miksi esimerkiksi Bayernissa oli jo penkki tullut tutuksi, eikä luottoa tullut. Tämä Real-kortti ei ole tyhmä siksi, etteikö siirto olisi voinut olla mahdollinen, vaan siksi että joku luulee että jo huhu tekee pelaajista jotenkin parempia. Ehkä se on jotain alitajuntaista itseluottamuksen puutetta tai jotain, mutta eihän se nyt vaikkapa Chicharitosta tee sen enempää Weltklassea, että meksikolainen siirtyi Unitedista pelailemaan Real Madridiin. Ja oli miten oli, oli syyt sitten missä tahansa, niin Gomezin uran huippuhetket on melko todennäköisesti jo takanapäin. Oli kliininen viimeistelijä, joo, mutta sinänsä yksipuolisuudesta johtuen kuitenkin tuulahdus menneisyydestä. Tätä on kai monella ollut vaikeaa niellä. Omassa roolissaan toki ihan kova pelimies parhaimmillaan, mutta ajat ovat muuttuneet.
|
|
|
|
|
SirL
Poissa
|
 |
Vastaus #843 : 07.01.2015 klo 20:24:14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
SOINIO
Poissa
|
 |
Vastaus #845 : 07.01.2015 klo 20:54:10 |
|
Toiset uskoo Jumalaan, toiset Joulupukkiin, mutta minä uskon Bernd Schneideriin ja Mario Gomeziin.
|
|
|
|
|
Wanha futaaja
Poissa
|
 |
Vastaus #846 : 07.01.2015 klo 20:57:24 |
|
Enhän minä ole edes eri mieltä kuin candidate tästä asiasta. En tiedä olenko koskaan varsinaisesti ollutkaan.  Aikanaan Gomez oli pätevä viimeistelijä, joka teki isoja maaleja, mutta liian yksipuolinen Pepin systeemiin. Marion parhaat päivät pelaajana ovat muutenkin jo ohi mitä ilmeisemmin. Miksi näin? Ehkä loukkaantumiset, hiipunut itseluottamus. Syitä voi olla monia. Kaikkea hyvää kuitenkin Mariolle, joka sai paljon ilon hetkiä aikaan kannattajille.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.01.2015 klo 21:14:12 kirjoittanut Wanha futaaja »
|
|
|
|
|
Tekniikka
Poissa
|
 |
Vastaus #847 : 07.01.2015 klo 21:00:35 |
|
Toiset uskoo Jumalaan, toiset Joulupukkiin, mutta minä uskon Bernd Schneideriin ja Mario Gomeziin.
Gomezilla on toki matkaa Schneideriin. Schneideristä tappeli kaikki Euroopan suurseurat ja Bernd olisi ollut jokaisessa noista seuran suurin tähti, mutta valitsi kuitenkin Leverkusenin.
|
|
|
|
|
candidate
Poissa
|
 |
Vastaus #848 : 07.01.2015 klo 21:06:34 |
|
Enhän minä ole edes eri mieltä kuin candidate tästä asiasta.
Niin, enhän minä muuta väittänytkään. Sinähän huomautit ettet kaipaa minun "suomennosta", joka kuitenkin oli vain oman viestisi lainaamista. Olin siis samaa mieltä kanssasi.
|
|
|
|
|
Pumba
Poissa
Suosikkijoukkue: Therese Johaug
|
 |
Vastaus #849 : 07.01.2015 klo 21:10:46 |
|
Niin, eihän Gomez tosiaan ensimmäinen hyökkääjä olisi, jolta yksi isompi loukkaantuminen veisi ratkaisevan terävyyden koko loppu-uraksi.
Hienoja maalimääriähän Mario aikanaan teki, mutta en oikein ikinä osannut pitää häntä muuna kuin pienempien kiusaajana. Hyvällä tarjoilulla hyvissä joukkueissa osumia tuli, mutta Bayernissakin alkoi pysti nousemaan kohti taivasta toden teolla vasta, kun Selke-Mario laitettiin kärkeen ja maajoukkueessakin pappa-Klose piikissä painelivat mestaruuteen. Ei ehkä reilua, mutta eipä ne mielipiteet yleensäkään ole. Joka tapauksessa parhaat päivät taitavat olla takana päin, vaikka eihän sitä tiedä, vaikka Mario tässä kevään korvalla löytäisi edes hiukan vanhaa virettään. Maajoukkueessakin taitaa ysipaikka olla helpommin saatavilla kuin koskaan?
|
|
|
|
|
|
|
|