FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.09.2025 klo 23:40:59 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: [1] 2 ... 5

Kirjoittaja Aihe: LC-puolivälierä MyPa-KuPS 9.3. klo 14:00 @ Lehtomäki  (Luettu 6272 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Saketzi

Poissa Poissa

: 08.03.2013 klo 10:33:11

Varmasti tiukka peli tulossa.MyPa oli oman alkulohkonsa toinen, kuten myös KuPS omassaan. Toivottavasti MyPa hoitaa matsista voiton kovalla taistelulla, ja sitä tullaan tarvimaan, koska KuPS on vireessä. Tämän parin voittaja kohtaa välierissä RoPSin tai Lahden. Välierät pelataan keskiviikkona.
Captain Immo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Suomi

Vastaus #1 : 08.03.2013 klo 10:41:05

Varmasti tiukka peli tulossa.

:D :D :D HOHOHOHOHOOOO!!!!BUAHAHAHAHAHAA!!!!!

Varmasti on tiukka peli tulossa joo...

Kova huumormies tämä Saketzi ilmeisesti? Joku vitun Mypa!? Kyllähän KuPS tämän hoitaa vähintään 0-6 sillä joukkue on tällä hetkellä niin ylivoimaisessa vedossa ettei siinä paljoa joku Mypa vastusta tarjoa.
Saketzi

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 08.03.2013 klo 11:08:34

Plaisirin kikat ja Peksin maalit koituvat savolaisten kohtaloksi. Sori vaan KuPS ;)
saviniemen_mies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomifutiksen puuhastelu

Vastaus #3 : 08.03.2013 klo 13:36:16

:D

Kuopio huumorille! Kalakukko ylivoimaa... Vepsun ja Jaron voittaminen ylivoimaisen vedossa olemisen mittarina ja RoPS:lle hävinneenä.

No katsotaan onko KuPS HJK:ta kovempi ja ottaa Lehtomäestä voiton mukaansa??? Jotenkin en jaksa uskoa, harmittaa vaan kun en itse pääse seuraavaa Peksin hattua todistamaan. Tulosveikkaus kuitenkin 3-1.

Edit, MyPan ennakko: http://www.mypa.fi/uutiset/edustusjoukkue/?uutinen=357&otsikko=V%C3%84LIER%C3%84PAIKKA+T%C3%84HT%C3%84IMESS%C3%84  perusteella ainakin KuPS otetaan vastustajana tosissaan ja ykkösillä mennään. Erityisen hyvä on Ahon oleminen taas käytettävissä, saadaan ykkös topparipari taas kasaan ja Koskinen vapautettua keskikentälle (tai sitten vaihtopenkin vasempaan laitaan jos Toke päättää vaikka Vesalaa peluuttaa keskikentän pohjalla)
« Viimeksi muokattu: 08.03.2013 klo 13:55:47 kirjoittanut saviniemen_mies »
Saketzi

Poissa Poissa

Vastaus #4 : 08.03.2013 klo 14:30:57

harmittaa vaan kun en itse pääse seuraavaa Peksin hattua todistamaan.

Sama Alas. Toivotaan kuitenkin, että mahdollinen välierä pelataan Lehtomäessä.
BrDead
Vastaus #5 : 08.03.2013 klo 14:32:16

Eiks se oo MYPA?
Saketzi

Poissa Poissa

Vastaus #6 : 08.03.2013 klo 14:36:42

Eiks se oo MYPA?

Seura on itse mainostanut tuota isokirjainhirviötä muutaman vuoden ajan. Ainakin minulle se tulee aina olemaan MyPa!, ja varmasti myös monelle muulle seuran perinteitä kunnioittavalle kannattajalle >:( Ylos
BrDead
Vastaus #7 : 08.03.2013 klo 14:43:23

Seura on itse mainostanut tuota isokirjainhirviötä muutaman vuoden ajan. Ainakin minulle se tulee aina olemaan MyPa!, ja varmasti myös monelle muulle seuran perinteitä kunnioittavalle kannattajalle >:( Ylos

Seura on itse ilmoittanut, että sen nimi kirjoitetaan nykyään muodossa MYPA. Sitä myös tiedotusvälineet johdonmukaisesti käyttävät.
Saketzi

Poissa Poissa

Vastaus #8 : 08.03.2013 klo 15:00:13

Seura on itse ilmoittanut, että sen nimi kirjoitetaan nykyään muodossa MYPA. Sitä myös tiedotusvälineet johdonmukaisesti käyttävät.

Tarkkaa vuotta en muista milloin tämä nimen kirjoitustavan muuttaminen on tapahtunut. Olisiko ollut pari vuotta ennen Suur-Kouvolan muodostumista, vai juuri sinä vuonna. Onhan tuo typerä tapa kirjoittaa se, aivan sama juttu jos HJK kirjoitettaisiin vaikka muodossa Hjk. Off-topic...
Eemeli Rummukainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #9 : 08.03.2013 klo 15:06:34

Jos virallisesti näin ilmoitetaan niin sehän se sitten on. Siis FC MYPA Kouvola?
guerrilla

Poissa Poissa

Vastaus #10 : 08.03.2013 klo 15:07:16

Jaahas, varmasti tiukka matsi tulossa. Meillä ei niitä toppareita edelleenkään puissa kasva, eli eiköhän tässäkin pelissä nähdä vähintään se neljä maalia. Tuloksesta ei mitään hajua, kaikki variaatiot ovat mahdollisia.
pikitiivi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa

Vastaus #11 : 08.03.2013 klo 15:07:58

Olet vitun väärässä...aina ja iankaikkisesti MyPa!

http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2013/03/06/MyPa+kohtaa+Liigacupin+puoliv%C3%A4lier%C3%A4ss%C3%A4+KuPSin/2013215317657/4
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2013/03/02/MyPa+kaatoi+HJK%3An+Sihvolan+kauniilla+maalilla/2013215294772/4
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2013/03/05/Saviniemen+jalkapallostadion+muuttuu+Kymenlaakson+S%C3%A4hk%C3%B6+-stadioniksi/2013467/4
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2013/02/23/Williams+pomputti+MyPalle+voiton+kotiavauksessa/2013215254207/4
Mendoooza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Kuhmon Pallo -79

Vastaus #12 : 08.03.2013 klo 15:11:02

Jokainen media tekee markkinointinimien suhteen oman valintansa. Seuran nimi on virallisesti Myllykosken Pallo -47 ry.
KS:n lisäksi ainakin Hesari käyttää johdonmukaisesti MyPaa.
Elba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Huuhkajat

Vastaus #13 : 08.03.2013 klo 15:15:27

Odotin keskustelua otsikon aiheesta, mutta vääntäkää nyt ihmeessä seuran nimen kirjoitusasusta "Ylos"

Yhtään KuPSin peliä en ole tänä vuonna nähnyt, mutta MyPa (kyllä, kirjoitan sen ihan just niin kuin itse haluan) on kyllä sellaisessa vireessä että vaikea uskoa pisteiden matkaavan Savoon. Veikkaan 2-0 kotivoittoa, Peksin maaliputki saa jatkoa Ylos
pikitiivi

Poissa Poissa

Vastaus #14 : 08.03.2013 klo 15:18:41

Odotin keskustelua otsikon aiheesta, mutta vääntäkää nyt ihmeessä seuran nimen kirjoitusasusta "Ylos"

Tiedossa katsomotappelua huomenna ;)
Eemeli Rummukainen

Poissa Poissa

Vastaus #15 : 08.03.2013 klo 16:57:43

Ei me Pomolle kyllä hävitä. Näin on.
_SativA_

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: MyPa, onko paha?

Vastaus #16 : 08.03.2013 klo 17:05:30

Jos virallisesti näin ilmoitetaan niin sehän se sitten on. Siis FC MYPA Kouvola?

FC MyPa ei taida tällä hetkellä pelata missään, eikös tämä ollut ikäänkuin ruutiukot jossain vaiheessa?
MYPA FC taas pelaa kaakonkuluman kuutos divarissa.
MYPA alias MyPa pelaa veikkausliigassa.
Zilch

Poissa Poissa

Vastaus #17 : 08.03.2013 klo 17:10:43

Onko tämä Pallo 47 nyt se Peteliuksen suosikkijoukkue?
Niksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Kufu, Elo, UDLP

Vastaus #18 : 08.03.2013 klo 17:13:43

Palloseura avannee jotenkin näin huomenna:

-----------Dudu-------------
Ilo------Paananen------Purje
-------Kujala-Jerry----------
Colley-Rambo-Tabe-Hynynen
---------Hilander------------
Saketzi

Poissa Poissa

Vastaus #19 : 08.03.2013 klo 19:58:26

KuPSin puolustuksessa on yksi kova nimi, Etchu Tabe. Tabe voi estää Peksin maalinteon huomenna...toivottavasti ei! Itse olen nähnyt Taben paikanpäällä viimeksi kaudella 2011 Saviniemessä. Tuolloin amerikkalainen pelasi pelottavan vakuuttavasti.

KuPSin ennakko:
Uutinen
KuPS taistelee Liigacupin välieräpaikasta

Kuopion Palloseura lähtee hyvävoimaisena lauantaiseen Liigacupin puolivälieräotteluun. Vahvaa kevättä pelaavat MYPA ja KuPS iskevät yhteen Lehtomäen tekonurmella. Ottelun voittaja etenee välieriin neljän parhaan joukkueen joukkoon.

KuPS:n ykköstykit metsästävät lisää maaleja

KuPS-joukkue on kerännyt uutta energiaa voitokkaan Jaro-ottelun jälkeen. Kuopiolaisten hyökkäyspeli on tehokasta ja keltaisten ykköstykit Ats Purje ja Aleksi Paananen ovat kumpikin iskeneet viisi Liigacup-maalia. Kuopiolaisten tähtäimessä on jatkaa voitokasta menoaan huomenna Kouvolassa.

”MYPA on pelannut tuloksellisesti tosi hyvin. Varmasti vaikea vastustaja on meillä edessä. Mekin olemme pelanneet kevään aikana suhteellisen hyvin, joten mielenkiintoista on nähdä missä mennään”, KuPS-valmentaja Esa Pekonen miettii.

Etchu Tabe antaa pelillisiä näyttöjä

Testattavaksi saapuneen puolustajaehdokkaan Etchu Taben on määrä antaa pelillisiä näyttöjä MYPA-ottelussa. ”On hyvä päästä ulos pelaamaan. Olosuhteet muuttuu nyt jonkin verran. Omaa peliä me jatketaan ja oman pelin kautta me pyritään jatkoon. Testissä olevan Taben pelikunto katsotaan myös. Puolustaja Joni Nissinen on ainoana pelaajana poissa kokoonpanostamme”, Pekonen toteaa.
kaakonkulma

Poissa Poissa

Vastaus #20 : 08.03.2013 klo 20:06:17

Kotijoukkueen mahdollinen avaus,pelipaikat suuntaa-antavia.

Peksi

Sasha
                            Muju                                                 Okafor

Dave                      Gela

Hassu         Nosse                Skele       Gabi

Pyhis
Saketzi

Poissa Poissa

Vastaus #21 : 08.03.2013 klo 20:09:40

Toke voisi kokeilla peluuttamista kahdella kärjellä, Sasha ja Peksi.
pikitiivi

Poissa Poissa

Vastaus #22 : 08.03.2013 klo 20:49:19

Peksi

Sasha
                            Muju                                                 Okafor

Dave                      Gela

Hassu         Nosse                Skele       Gabi

Pyhis

Ihanko meinaat Tommin jättää penkille....
edit onhan se siinä
A.I.Virtanen

Poissa Poissa

Vastaus #23 : 08.03.2013 klo 20:51:59

Miksi Bahamboulan lempinimi on Muju vai onko se joku muu?
pikitiivi

Poissa Poissa

Vastaus #24 : 08.03.2013 klo 21:03:24

Miksi Bahamboulan lempinimi on Muju vai onko se joku muu?

Tulee varmaan tosta nimestä...

http://www.mypa.fi/joukkue/keskikenttapelaajat/?pelaaja=54&nimi=Moyo+Bahamboula

Sivuja: [1] 2 ... 5

Siirry: