En mä kaipaa majua, mä tykkään mun MNR-projektista. Enkä mä täällä suutu, siihen tarvitaan aika paljon enemmän, esimerkiksi jotain helvetin tyhmiä rankkarikisoja Ykköseen tms.
Loiskeen paras puoli on futsal-myönteisyys ja ei kuulu Tanpereeeseen. Ohan sieltä hyviä junnuja tullu, mutta millon muka maju valitsisi ei-ilvesläisen Treen piiristä? Jopa ikoni Sairiala katsosi hetkeksi vieraisiin.
Loiskeesta pitäisi päästä maajoukkueeseen siinä missä muualtakin. Pitää kuitenkin palata nuoruuteen, jotta voidaan käydä läpi ne kaksi ainoata ongelmaa, miksi Mikko Järvinen ei pääsisi maajoukkueeseen.
Opetusministeriö ja Uefahan myönsi 90-luvun taitteessa Tukesin,stakesin ja Saukonpuiston työryhmälle 50 000e apurahan urheilututkimukseen. Kuten kaikki muistavat, oli aiheena oluen juonnin ja unen laadun merkitys peliä edeltävänä päivänä. Luennoitsijana oli Matti Hiukka, joka silloin teki tutkivaa journalismia Etu-Töölössä. No yhtäkaikki, tämä luentosarja ei koskaan saavuttanut Sääksjärveä, saati Järvistä.
Kyllähän Ojan Eki puhui jo 98, että naiset Kuljussa katsoo ensimmäiset kymmenen kierrosta ja mikäli Loiske on top5 ja Järvisellä 10 pistettä alkaa Isabellan ovet käymään. Kari tossa soittelikin ja sanoi, että se on tätä nykyä 20 niin kuumaa kissaa pe-la akselilla lauteilla, ettei tarvi lämpöjä laittaa baarissa päälle ollenkaan (arken käyttäkää toppatakkeja).
Tästä päästäänkin lopputulokseen, että Loiske pärjää kotipeleissä, kun saa Mikkokin 5 tuntia lepoa, vieraspelit tiukassa, kiitos Kuljun. Eli tässä ne ongelmat noin pähkinänkuoressa