NiBBo
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, LFC
|
 |
Vastaus #5400 : 16.04.2014 klo 22:45:14 |
|
Ei tainnu Borini olla kyllä kentällä enää tossa vaiheessa 
|
|
|
|
|
maamies
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Liverpool FC, SS Lazio
|
 |
Vastaus #5401 : 16.04.2014 klo 22:49:02 |
|
Harmittavan lähellä kävi vieläkin parempi tulos tuossa City-Sunderlandissa, mutta jos joku olisi ennen peliä tarjonnut tästä tasuria niin olisin kyllä ottanut riemusta kiljuen vastaan... Eli täytyy olla tyytyväinen.
|
|
|
|
|
|
hardluckpool
|
 |
hardluckpool
Vastaus #5402 : 16.04.2014 klo 22:50:38 |
|
Ei tainnu Borini olla kyllä kentällä enää tossa vaiheessa  Niin.. sitä mäkin tilastoista ihmettelin äsken, et kaveri on lähtenyt jo 68min kohdalla vaihtoon  No kun piti perkele siirtyä soffalta koneelle, boksi rupes nauhottamaan kaikilta muilta vitun kanavanipuilta niin ettei matseja enää nähnytkään. Streamilta oli luottaminen selostajan selostokseen jonka mukaan borini siinä pallon kanssa eteni 
|
|
|
|
|
Vorssander
Poissa
|
 |
Vastaus #5403 : 16.04.2014 klo 22:55:30 |
|
Harmittavan lähellä kävi vieläkin parempi tulos tuossa City-Sunderlandissa, mutta jos joku olisi ennen peliä tarjonnut tästä tasuria niin olisin kyllä ottanut riemusta kiljuen vastaan... Eli täytyy olla tyytyväinen.
Mulla oli itse asiassa jo aamulla hyvä tunne tuosta ottelusta. En tiedä miksi. City on muutaman kerran ollut kotonaan vaikeuksissa, mutta viimeksi Toure käänsi pelin. Tällä kertaa norsunluurannikkolainen ei ollut pelastamassa ja jotenkin aavistelin Sunderlandin heräävän. Syytä olikin, sillä nyt joukkue todella kaipaa pisteitä. Sääli, että tänään matkaan tarttui vain yksi. Liverpoolin kannalta on erityisen mielenkiintoista, että seuraavaksi selkä seinää vasten pelaava Sunderland lähtee kiusaamaan Chelseaa.
|
|
|
|
|
The Goat
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, MCFC
|
 |
Vastaus #5404 : 16.04.2014 klo 23:00:18 |
|
Harmittavan lähellä kävi vieläkin parempi tulos tuossa City-Sunderlandissa,
Totta. Samir Nasrin sokkovedossa taivaisiin. Jostain 7-8 metristä. Citylle kuitenkin hyvä tulos tosiaan. e. Mieluummin Pool mestariksi kuin Chelsea. Toivottavasti Pulis ei ole tiellä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.04.2014 klo 23:03:12 kirjoittanut The Goat »
|
|
|
|
|
maamies
Poissa
|
 |
Vastaus #5405 : 16.04.2014 klo 23:02:21 |
|
Mulla oli itse asiassa jo aamulla hyvä tunne tuosta ottelusta. En tiedä miksi. City on muutaman kerran ollut kotonaan vaikeuksissa, mutta viimeksi Toure käänsi pelin. Tällä kertaa norsunluurannikkolainen ei ollut pelastamassa ja jotenkin aavistelin Sunderlandin heräävän. Syytä olikin, sillä nyt joukkue todella kaipaa pisteitä. Sääli, että tänään matkaan tarttui vain yksi. Liverpoolin kannalta on erityisen mielenkiintoista, että seuraavaksi selkä seinää vasten pelaava Sunderland lähtee kiusaamaan Chelseaa.
Noh, Chelseaa vastaan mulla on kyllä vielä vähemmän luottoa Sunderlandiin kuin tänään.. Oli miten oli, nyt on periaatteessa varaa yhteen tasuriinkin. Ehkä Crystal Palace -vierailukin vähän helpottuu kun ovat Everton-voiton seurauksena jo kuivilla sarjapaikan suhteen. Mielenkiintoisia aikoja.
|
|
|
|
|
maamies
Poissa
|
 |
Vastaus #5406 : 16.04.2014 klo 23:03:18 |
|
Totta. Samir Nasrin sokkovedossa taivaisiin. Jostain 7-8 metristä. Citylle kuitenkin hyvä tulos tosiaan.
Niinpä niin.
|
|
|
|
|
edelmann
Poissa
Suosikkijoukkue: Laulajapoika
|
 |
Vastaus #5407 : 17.04.2014 klo 07:53:49 |
|
Oho. Koko forum on raakkunut, miten Cityn kuuden matsin voittoputki on paljon todennäköisempi kuin Poolin neljän, ja sitten tuo karahtaa heti ensimmäiseen kotiotteluun sarjajumboa vastaan  Tässähän alkaa olla kohta myös Punaisilla varaa pistemenetyksiin, vaikka en usko niitä enää tulevankaan.
|
|
|
|
|
shanks
Poissa
|
 |
Vastaus #5408 : 17.04.2014 klo 08:15:49 |
|
Minä tarjoon koko forkalle kaljat vitamiinibaarissa jos City tuolta vielä mestaruuteen nousee.
|
|
|
|
|
pikkelssi
Poissa
Suosikkijoukkue: LFC, Juve, kaakon kovimmat
|
 |
Vastaus #5409 : 17.04.2014 klo 09:38:25 |
|
Minä tarjoon koko forkalle kaljat vitamiinibaarissa jos City tuolta vielä mestaruuteen nousee.
Älähän nyt jinxaile PRKL! 
|
|
|
|
|
t-petsku
Poissa
Suosikkijoukkue: Tuomas Virkkunen
|
 |
Vastaus #5410 : 17.04.2014 klo 10:49:26 |
|
Mulla ei ollut sen kummempia Cityn pupellus aavistuksia ennen matsia.. mutta en kyllä toisaalta ole hämmästynyt lopputuloksesta. Ehkä YT:n puuttuminen näkyy myös pukupuolella siinä missä kentälläkin. Mene ja tiedä. Mutta katsellaan kierros kierrokselta miten mestaruustaistelussa käy...
|
|
|
|
|
juu hittu juu
Poissa
|
 |
Vastaus #5411 : 17.04.2014 klo 12:16:42 |
|
Kyllä Silvan ja Touren puuttuminen tekee Cityn keskikentästä paljon keskinkertasemman. Kärjessä viiletti ottelun aikana Agueroa, Dzekoa, Negredoa ja Joveticia, mutta keskikentälle ei ollut heittää penkiltä mitään huippuvaihtoehtoa. Nyt on myös mielenkiintoista nähdä miten Pool pärjää ilman Hendersonia. Periaatteessa Allenin pitäisi hoitaa tuo homma hyvin, mutta ei sitä aina tiedä miten paljon noin isoa roolia pelanneen runkopelaajan puuttuminen vaikuttaa.
Säästelisin Sturrea, jos ei ole 100% kunnossa. Melkeen laittaisin keskikentän muotoon Gerrard-Lucas-Allen ja pistäisin Sterlingin Sturren rooliin. Ei tuosta helppo ottelu tule, mutta kyllä se pitäisi silti ihan kunnialla hoitaa.
|
|
|
|
|
Dagger
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi,Apollo,Hyps,(FC)TPS, Suomalaiset maailmalla
|
 |
Vastaus #5412 : 17.04.2014 klo 12:29:23 |
|
Säästelisin Sturrea, jos ei ole 100% kunnossa. Melkeen laittaisin keskikentän muotoon Gerrard-Lucas-Allen ja pistäisin Sterlingin Sturren rooliin. Ei tuosta helppo ottelu tule, mutta kyllä se pitäisi silti ihan kunnialla hoitaa.
Tämä. Kyllä couti,sterling ja suarez hoitaa homman.
|
|
|
|
|
|
|
EdgarD
Poissa
Suosikkijoukkue: Klousaa tyylillä!
|
 |
Vastaus #5414 : 17.04.2014 klo 13:05:02 |
|
Silti jokainen matsi jännittää entistä enemmän: on suorastaan todennäköistä, että jonkinlainen tilastollinen lipahdus tapahtuu jossain vaiheessa, mutta ei välttämättä vielä seuraavassa tai sitä seuraavassa pelissä. Joka tapauksessa yhä keskeisemmäksi nousee pelaajien henkinen kantti ja kyky raapia väkisin ne pisteet - ja tietysti välttää virheet. Periaatteessa Liverpoolin pitäisi kyetä pelaamaan paineetta sillä kauden päätavoite eli UCL-slotti alkaa olla saavutettu. Riskinä on kuitenkin edelleen hyvän olon tuntu, joka voi nopeasti romuttaa yksittäisen ottelun ja sitä kautta koko kauden tuloksen. Myös historiallinen mahdollisuus saavuttaa liigan voitto alkaa tuntua puseron alla perhosina.
Man City-pelissä oli paljon tuuria mukana, mutta myös taitoa kääntää vastustajan virheet toteutuneiksi maaleiksi.
|
|
|
|
|
Knight
Poissa
Suosikkijoukkue: Reppana-modet
|
 |
Vastaus #5415 : 17.04.2014 klo 15:45:21 |
|
Gerrard-Lucas-Allen -keskikenttä ei itseäni ainakaan oikein miellytä Norwichia vastaan. Kolmikko sopisi paremmin Chelseaan vastaan. Nyt sunnuntaina näkisin mielelläni Teixeiran jonkun noista tilalla.
|
|
|
|
|
Ilkay Gündogan
Poissa
|
 |
Vastaus #5416 : 17.04.2014 klo 16:22:53 |
|
Gerrard-Lucas-Allen -keskikenttä ei itseäni ainakaan oikein miellytä Norwichia vastaan. Kolmikko sopisi paremmin Chelseaan vastaan. Nyt sunnuntaina näkisin mielelläni Teixeiran jonkun noista tilalla.
Aikamoinen riski olisi heittää kentälle Teixeira, joka on toistaiseksi tullut kerran vaihdosta kentälle. Suarez Coutinho Sterling Allen Lucas Gerrard
|
|
|
|
|
Puukastu
Poissa
|
 |
Vastaus #5417 : 17.04.2014 klo 20:54:33 |
|
Tietääkö kukaan, että voisiko sunnuntain pelin kuunnella livenä jostain englantilaisesta nettiradiosta puhelimella? Olen matkalla juuri pelin aikana, enkä haluaisi seurata matsia pelkästään teksti-tv:stä.
|
|
|
|
|
|
hardluckpool
|
 |
hardluckpool
Vastaus #5418 : 17.04.2014 klo 20:59:22 |
|
Tietääkö kukaan, että voisiko sunnuntain pelin kuunnella livenä jostain englantilaisesta nettiradiosta puhelimella? Olen matkalla juuri pelin aikana, enkä haluaisi seurata matsia pelkästään teksti-tv:stä.
Taatusti voi, ja jollei muuta, niin useimmiten nykyään bet365:n liveveto-osiossakin on radioselustus niille espis ja brittipeleille joille ei streamiä ole. Itse olen monasti laittanut ajomatkoilla juuri tämän kautta selostuksen kuuluviin. BBC:lla ja Skyllä oli aiemmin ainakin noita liveseurantaa, niin äänen kera, kuin tekstilläkin.
|
|
|
|
|
Ilkay Gündogan
Poissa
|
 |
Vastaus #5419 : 17.04.2014 klo 21:00:00 |
|
Talksportilla pitäisi olla selostus. Lataa vain Talksportin appi.
|
|
|
|
|
Puukastu
Poissa
|
 |
Vastaus #5420 : 17.04.2014 klo 21:05:07 |
|
Kiitokset hardluckpool ja Ilkay Gündogan nopeista ja ystävällisistä vastauksista. YNWA!
|
|
|
|
|
pikkelssi
Poissa
|
 |
Vastaus #5421 : 18.04.2014 klo 00:10:25 |
|
Aikamoinen riski olisi heittää kentälle Teixeira, joka on toistaiseksi tullut kerran vaihdosta kentälle.
Sama. Tosin Sturridgen vamma nyt oli vain pieni venähdys, joten eiköhän mies kentällä nähdä mikäli harjoituksissa ei mene mitään klesaksi. Tähän jopa vahvasti uskonkin, sillä kyllä tuo Poolin kahden miehen kärjen pelote juuri SASin osalta on iso osa sitä miten vastustajakin lähtee vastaan tulemaan. Ja sehän ei ole pelkästään pelote, koska se toimii. Kun jätät puolustavana pelaajana jommankumman noista hetkeksikin verkkokalvoiltasi, on jo liian myöhäistä. Vitti en edes muista miten on viikot tuntunut näin pitkiltä männä vuosina.. Kaveri tuossa illanistujaisten lomassa tokaisi että näytän ainakin 5 vuotta nuoremmalta, sanoin että ei mikään ihme kun ole vuosiin tullut oltua näin tohkeissaan yhtään mistään 
|
|
|
|
|
bergerinpatrik
Poissa
Suosikkijoukkue: LFCInter
|
 |
Vastaus #5422 : 18.04.2014 klo 06:00:52 |
|
Stadionprojekti on mennyt tasaista vauhtia eteenpäin, ensi viikolla pitäisi esitellä konkreettista materiaalia uudesta Main Standista ja Anfield Road Endistä. Yleensä olen saanut peleihin lipun Kopin puolelle, mutta tänä keväänä kun olen istunut molemmista remontoitavissa katsomoissa, niin kyllä ihan oikeasti remontit tulevat tarpeeseen. Varsinkin Main Standin katsomon takana olevat tilat(WC/myyntikäytävät) ovat surkeat. Toivottavasti eivät kuitenkaan kajoa pukukoppeihin.. http://www.theguardian.com/football/2014/apr/17/liverpool-heads-of-terms-anfield-stadium-redevelopment
|
|
|
|
|
pikkelssi
Poissa
|
 |
Vastaus #5423 : 18.04.2014 klo 07:41:41 |
|
Kovassa huudossa se remontti tosiaan, itse kun kävin niin ihmettelin vain Main standin puolta ja juurikin noita käytäviä. Miusta myös parempi idea remontoida ja laajentaa vanha Anfield kuin rakentaa uusi, ei se vaan olisi sama..
|
|
|
|
|
Koom
Poissa
|
 |
Vastaus #5424 : 18.04.2014 klo 09:06:08 |
|
Main Standin puuistuimet, luutuuria!