Didgeridoo
Poissa
|
 |
Vastaus #5650 : 27.04.2014 klo 18:08:34 |
|
Ylläri, et Tekniikka eka joka tarttu.
|
|
|
|
|
Tekniikka
Poissa
|
 |
Vastaus #5651 : 27.04.2014 klo 18:17:16 |
|
Meinasit myös että Liverpool ei hanki ketään kesällä? Kuulostaa enemmänkin arsenalin touhulta...
Hankkii varmaan, mutta niin kattaviin hankintoihin Liverpoolilla ei ole varaa, että ne toisivat riittävästi leveyttä kompensoimaan tiheämpää ottelutahtia. Ellei sitten laadusta tingitä Benitez-tyyliin.
|
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, CAS
|
 |
Vastaus #5652 : 27.04.2014 klo 18:22:07 |
|
Onhan se Poolia auttanut, että on pelannut ~ 15 peliä vähemmän tällä kaudella kuin Chelsea, City ja Arsenal. Ei pelkästään europelien puuttuminen, vaan aikaiset tippumiset cupeista.
|
|
|
|
|
Trimmer
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool FC, Suomi, Україна
|
 |
Vastaus #5653 : 27.04.2014 klo 18:23:39 |
|
Hankkii varmaan, mutta niin kattaviin hankintoihin Liverpoolilla ei ole varaa, että ne toisivat riittävästi leveyttä kompensoimaan tiheämpää ottelutahtia. Ellei sitten laadusta tingitä Benitez-tyyliin.
Ja tämän perustelet millä?
|
|
|
|
|
Tekniikka
Poissa
|
 |
Vastaus #5654 : 27.04.2014 klo 18:26:19 |
|
Ja tämän perustelet millä?
Tuskimpa mun Liverpoolin taloudellista tilannetta tarvitsee perustella. Se on mikä on.
|
|
|
|
|
Didgeridoo
Poissa
|
 |
Vastaus #5655 : 27.04.2014 klo 18:27:06 |
|
Tuskimpa mun Liverpoolin taloudellista tilannetta tarvitsee perustella. Se on mikä on.
Ei siinä si mitään.
|
|
|
|
|
Tekniikka
Poissa
|
 |
Vastaus #5656 : 27.04.2014 klo 18:28:38 |
|
Sä voit toki uskoa, että sienipaikan myötä Poolin siirtyy kesällä Griezmannit, Benzemat, Canavit, Carvalhot ym.
|
|
|
|
|
Punainen Piilokärki
Poissa
Suosikkijoukkue: LFC, SAS,Pohjanpalo,Ajax, Three Lions
|
 |
Vastaus #5657 : 27.04.2014 klo 18:29:15 |
|
Eipä tarvitse niin  voi sua
|
|
|
|
|
Trimmer
Poissa
|
 |
Vastaus #5658 : 27.04.2014 klo 18:29:39 |
|
Kerro kaikille mikä on Liverpoolin taloudellinen tilanne, minä en ainakaa tiedä...
|
|
|
|
|
Punainen Piilokärki
Poissa
Suosikkijoukkue: LFC, SAS,Pohjanpalo,Ajax, Three Lions
|
 |
Vastaus #5659 : 27.04.2014 klo 18:29:46 |
|
Sä voit toki uskoa, että sienipaikan myötä Poolin siirtyy kesällä Griezmannit, Benzemat, Canavit, Carvalhot ym.
Joku uus nousukas?
|
|
|
|
|
Coulijoe
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland
|
 |
Vastaus #5660 : 27.04.2014 klo 18:30:25 |
|
Ei kai se nyt ole otteluohjelman vika että wenger on päättänyt voittaa kaljacupin liigan kustannuksella?
Lisätietoja missä pelaa 
|
|
|
|
|
Trimmer
Poissa
|
 |
Vastaus #5661 : 27.04.2014 klo 18:30:30 |
|
Ainoa kenet kelpuuttaisin olisi Griezman, muita en.
|
|
|
|
|
Didgeridoo
Poissa
|
 |
Vastaus #5662 : 27.04.2014 klo 18:31:44 |
|
Ainoa kenet kelpuuttaisin olisi Griezman, muita en.
Arsenalissa nämä Benzema on riittävä ykköskärki.
|
|
|
|
|
Ameobi
Poissa
Suosikkijoukkue: Futis
|
 |
Vastaus #5663 : 27.04.2014 klo 18:33:10 |
|
Huhutun 60M£ voi käyttää helposti päin sitä. Vuonna 2002 ja 2009 Liverpoolilla oli samankaltainen tilanne kuin nyt ja kesän siirtomarkkinoilla perseilivät oikein urakalla (nimiä kuten Diouf, Diao, Aquilani, Kyrgiakos). 2-3 hyvää hankintaa, eikä kovin montaa lähtijää, niin ihan hyvältä näyttää squadi ensi kaudeksi.
|
|
|
|
|
Jiis
Poissa
|
 |
Vastaus #5664 : 27.04.2014 klo 18:34:14 |
|
uskomatonta ettei Stevien pää kestä tämmöisessä pelissä vaan huono haltuunotto ja liukastelee noin...?
Et ole ilmeisesti koskaan liukastunut? Itse olen kyllä vetänyt lipat ihan ilman sen kummempia paineitakin. Kerran liukastuin vaikka pää oli varmasti täysillä mukana ja keskittyminenkin 100%. Oli vaan niin perkeleen liukasta. Juuri näin. Turhaa puhua, etteikö Chelsea olisi voittoa ansainnut. Liverpool ei kuitenkaan lukuisista maalintekoyrityksistä huolimatta onnistunut luomaan käytännössä yhtään kunnon maalintekopaikkaa
No eipä saanut maalipaikkoja luotua Chelseakaan, joten turha puhua ettäkö voitto olisi ollut ansaittu. Ilman yhtä harmillista liukastumista peli olisi mitä luultavammin päättynyt 0-0. Tai sitten ei, mutta Chelsean voittoon nyt ei ainakaan viitannut yhtään mikään. Sitä en kiellä etteikö Chelsea olisi pelannut taktisesti hyvin, mutta nuo "ansaittu voitto" -puheet on kyllä täyttä roskaa. Tuskimpa mun Liverpoolin taloudellista tilannetta tarvitsee perustella. Se on mikä on.
Tuskimpa tarvitsee joo.
|
|
|
|
|
Tekniikka
Poissa
|
 |
Vastaus #5665 : 27.04.2014 klo 18:35:28 |
|
Huhutun 60M£ voi käyttää helposti päin sitä.
Toki jos namusedät ovat jatkossakin sympaattisia voi Liverpool käyttää kesällä £60m. Mutta jos tarkoitus on saada seura pyörimään edes jotenkuten omillaan, mihinkään isoihin satsauksiin ei ole varaa.
|
|
|
|
|
Hesuste
Poissa
|
 |
Vastaus #5666 : 27.04.2014 klo 18:37:28 |
|
Et ole ilmeisesti koskaan liukastunut? Itse olen kyllä vetänyt lipat ihan ilman sen kummempia paineitakin. Kerran liukastuin vaikka pää oli varmasti täysillä mukana ja keskittyminenkin 100%. Oli vaan niin perkeleen liukasta. No eipä saanut maalipaikkoja luotua Chelseakaan, joten turha puhua ettäkö voitto olisi ollut ansaittu. Ilman yhtä harmillista liukastumista peli olisi mitä luultavammin päättynyt 0-0. Tai sitten ei, mutta Chelsean voittoon nyt ei ainakaan viitannut yhtään mikään.
Sitä en kiellä etteikö Chelsea olisi pelannut taktisesti hyvin, mutta nuo "ansaittu voitto" -puheet on kyllä täyttä roskaa.
Öh, tuo liukastuminenhan johtui rehti-Stevenin epäonnistuneesta haltuunotosta... Jalkapallossa ei vieläkään jaeta pisteitä ansaitsemisen perusteella, vaan ihan maalien, joita Pool teki nolla.
|
|
|
|
|
Trimmer
Poissa
|
 |
Vastaus #5667 : 27.04.2014 klo 18:39:25 |
|
Toki jos namusedät ovat jatkossakin sympaattisia voi Liverpool käyttää kesällä £60m. Mutta jos tarkoitus on saada seura pyörimään edes jotenkuten omillaan, mihinkään isoihin satsauksiin ei ole varaa.
Miten tää nimimerkki voi tietää lähes kaikesta kaiken? Itsekkään en lue noin tarkasti tietoja seurasta, edes siitä jonka logoa kannan ihossani... Kova jalkapallofani!
|
|
|
|
|
Jiis
Poissa
|
 |
Vastaus #5668 : 27.04.2014 klo 18:48:30 |
|
Öh, tuo liukastuminenhan johtui rehti-Stevenin epäonnistuneesta haltuunotosta...
No eihän johtunut vaan liukastumisen takia haltuunotto näytti epäonnistuneelta. Jalkapallossa ei vieläkään jaeta pisteitä ansaitsemisen perusteella, vaan ihan maalien, joita Pool teki nolla.
Jalkapallossa ei vieläkään jaeta voittoja pelkästään nollapelien perusteella. Jos et oikeasti ymmärtänyt mitä viestissäni sanoin, niin anna olla ja jatka vaikkapa sitä sääntöjen kertailua.
|
|
|
|
|
Pumba
Poissa
Suosikkijoukkue: Therese Johaug
|
 |
Vastaus #5669 : 27.04.2014 klo 18:49:05 |
|
Ihan jäljillähän Tekniikka on. Pool tarvitsee ensi kauden UCL-paikan myötä levennystä rinkiinsä, eikä kaiken realismin mukaan seuralla ole samanlaisia muskeleita siirtomarkkinoilla tai palkkaneuvotteluissa kuin vaikkapa Cityllä tahi Chelsealla. Tietysti jos Perez haluaa taas pistää ranttaliksi ja kärrää Suarezin Madridiin, niin tilanne on toki eri ja siitä sadasta miljoonasta irtoaa varmasti myös siirtokassaan rahaa.
Rodgers on kuitenkin näyttänyt parin kauden aikana, että tämä osaa kaivaa hyviä pelaajia halvemmallakin. Osaamisella kun pystyy vielä tänäkin päivänä lyömään hyvin rahasäkeille hanttiin, vaikka ns. arpoja joutuukin hankkimaan enemmän ja heistä sitten hiomaan, mitä hiottavissa on.
|
|
|
|
|
Hesuste
Poissa
|
 |
Vastaus #5670 : 27.04.2014 klo 18:55:37 |
|
No eihän johtunut vaan liukastumisen takia haltuunotto näytti epäonnistuneelta. Jalkapallossa ei vieläkään jaeta voittoja pelkästään nollapelien perusteella. Jos et oikeasti ymmärtänyt mitä viestissäni sanoin, niin anna olla ja jatka vaikkapa sitä sääntöjen kertailua.
Haltuunotto epäonnistui -> rehti-stevelle tuli kiire -> Steven liukastui. Tuskin kukaan voi olla tästä erimieltä?  Ymmärrän hyvin mitä sanoit, ehkä itse et ymmärrä Jose piti Poolia takataskussaan koko pelin?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.04.2014 klo 18:57:47 kirjoittanut Hesuste »
|
|
|
|
|
Pyrkka
Paikalla
Suosikkijoukkue: Sadik, Carroll & Vertainen
|
 |
Vastaus #5671 : 27.04.2014 klo 18:58:37 |
|
Gerrard liukastui, koska pallo karkasi. Ba pääsi yksinläpi, koska Gerrard liukastui.
|
|
|
|
|
Coulijoe
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland
|
 |
Vastaus #5672 : 27.04.2014 klo 19:00:01 |
|
Haltuunotto epäonnistui -> rehti-stevelle tuli kiire -> Steven liukastui. Tuskin kukaan voi olla tästä erimieltä?  Ymmärrän hyvin mitä sanoit, ehkä itse et ymmärrä Jose piti Poolia takataskussaan koko pelin? Ihan selvästihän tuossa kuvassa liukastuminen alkaa jo ennen kuin Sakho antaa syötön. Joku sanoisi, että se liukastuminen alkoi jo vuosia sitten. 
|
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, CAS
|
 |
Vastaus #5673 : 27.04.2014 klo 19:01:37 |
|