Young Lust
Poissa
Suosikkijoukkue: Mario Balotelli
|
 |
Vastaus #225 : 24.08.2023 klo 12:26:18 |
|
Kovasti kummeksuin Leppälahden kenkimistä, mutta en kummeksu enää lainkaan. Ilveksen toimistolta voisi kysellä, että mites se näin nyt meni? Positiivista yhtä kaikki 
|
|
|
|
JaR
Poissa
Suosikkijoukkue: Elo
|
 |
Vastaus #226 : 24.08.2023 klo 15:48:24 |
|
Edellisessä pestissä oli kyllä nähtävissä miten Malinen on jo tippunut nykyjalkapallon vaateista. Voi silti projektivalmentajana olla ihan toimiva ratkaisu ja KTP välttää putoamisen. Outoa olisi jos se palkittaisiin sitten seuraavan vuoden pestillä. Mutta tuskin KTP sellaista kuitenkaan tekee
|
|
|
|
ratina
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #227 : 24.08.2023 klo 20:00:57 |
|
Kovasti kummeksuin Leppälahden kenkimistä, mutta en kummeksu enää lainkaan. Ilveksen toimistolta voisi kysellä, että mites se näin nyt meni? Positiivista yhtä kaikki  Mitäs Ilveksen toimistolta pitäisi kysellä? Meillä näyttäisi nyt olevan voittava valmentaja, joka oli jo ennestään palkkalistoilla. Leppälahti näytti tekevän materiaaliin nähden kovaa tulosta. Saas nähdä, mihin suuntaan lähtee Malisen johdolla.
|
|
|
|
Ia
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor
|
 |
Vastaus #228 : 25.08.2023 klo 08:33:39 |
|
Edellisessä pestissä oli kyllä nähtävissä miten Malinen on jo tippunut nykyjalkapallon vaateista.
Millä tavalla tämä siis näkyy? Itse kun en ole pikkuhuuhkajien pelejä seurannut. Minä olen aina ajatellut, että Malinen on päinvastoin pitänyt itsensä kehityksen kelkassa mukana. Hän on kuitenkin ainoa näistä ysärin valmentajanimistä, joka vielä porskuttaa menemään. Esimerkiksi Muurinen, Touru ja Kampman on niitä nimiä, jotka minulle tulevat mieleen valmentajista, joiden aika on ohi.
|
|
|
|
palloseura
Poissa
|
 |
Vastaus #229 : 25.08.2023 klo 09:05:11 |
|
Millä tavalla tämä siis näkyy? Itse kun en ole pikkuhuuhkajien pelejä seurannut. Minä olen aina ajatellut, että Malinen on päinvastoin pitänyt itsensä kehityksen kelkassa mukana. Hän on kuitenkin ainoa näistä ysärin valmentajanimistä, joka vielä porskuttaa menemään. Esimerkiksi Muurinen, Touru ja Kampman on niitä nimiä, jotka minulle tulevat mieleen valmentajista, joiden aika on ohi.
Malisen strategiapakista löytyy pitkät pallot linjan ja taakse ja tsemppi. Siinä se. U21 valmennus oli historiallisen huono. Tai ainakin huonompi rekordi kuin Augella.
|
|
|
|
Young Lust
Poissa
Suosikkijoukkue: Mario Balotelli
|
 |
Vastaus #230 : 25.08.2023 klo 09:16:16 |
|
Mitäs Ilveksen toimistolta pitäisi kysellä? Meillä näyttäisi nyt olevan voittava valmentaja, joka oli jo ennestään.
Voittavan valmentajan määritelmä kattaa siis kautensa luovuttaneen umpisurkean Oulun voittaminen pariin otteeseen?  Jos nyt vähän pidempään kuitenkin katseltaisiin. En tosin hetkeäkään usko, että Ilveksen suunnitelmana olisi jatkaa ensi kauteen samalla ryhmällä, vaan koodinimi tonikoskela tai ricardoduarte on jo paperilla vuodelle 2024.
|
|
|
|
suolaasuolaa
Poissa
|
 |
Vastaus #231 : 30.08.2023 klo 20:00:19 |
|
Pelaajatkin näyttää tykkäävän - uusimpana Klinkenberg lähtee mieluummin pelaamaan amatöörifutista kuin jatkaa ammattilaisena Malisen alaisuudessa..
|
|
|
|
Floppi
Poissa
|
 |
Vastaus #232 : 31.08.2023 klo 19:53:17 |
|
Jos oikein kuulin Pallokerhon haastattelusta niin toinen Malisesta kiinnostunut taho oli "myös vihreillä paidoilla pelaava jengi".
|
|
|
|
|
Bubi-huuhkaja
Poissa
|
 |
Vastaus #234 : 31.08.2023 klo 20:04:02 |
|
Jos oikein kuulin Pallokerhon haastattelusta niin toinen Malisesta kiinnostunut taho oli "myös vihreillä paidoilla pelaava jengi".
Ja tämä siis itse Juhiksen suusta. Ihan hauska syötti vastustajien pukukoppiin, kun aletaan alaloppusarjassa pelaamaan säilymisestä.
|
|
|
|
Kamreeri
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP
|
 |
Vastaus #235 : 10.09.2023 klo 09:45:17 |
|
|
|
|
|
sparkmes
Poissa
Suosikkijoukkue: KPS 1923
|
 |
Vastaus #236 : 10.09.2023 klo 17:30:55 |
|
Juha on jalkapallojumala. Joka muuta väittää, on siskonnussija.
Juha on aina ollut enemmän kuin OK+, aikuisten oikeesti.
|
|
|
|
Kosmoksen Härkä
Poissa
Suosikkijoukkue: Ennakollinen näkemys ja alustava tieto
|
 |
Vastaus #237 : 15.09.2023 klo 20:10:19 |
|
Yukha, missä tulos?
|
|
|
|
|
Kausari
Poissa
|
 |
Vastaus #239 : 22.09.2023 klo 19:39:16 |
|
Maailmalla hyvä, Kotkassa heikko.
|
|
|
|
KanCan
Poissa
|
 |
Vastaus #240 : 22.09.2023 klo 19:41:30 |
|
Jokohan tämä helvetin dinosaurus olisi nyt viimein nähty tämän katastrofin jälkeen?
|
|
|
|
taddei
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
 |
Vastaus #241 : 22.09.2023 klo 20:02:58 |
|
Hyvin uskallettiin vetää vituiksi Kotkassa. Hämmentävän paskasti jopa mennyt, Malisen KTP:ta vastaan oli kuitenkin Vepsun voittoputken kolmanneksi vaikein matsi 
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.09.2023 klo 20:09:02 kirjoittanut taddei »
|
|
|
|
|
OEA
Poissa
Suosikkijoukkue: IFK Mariehamn
|
 |
Vastaus #242 : 22.09.2023 klo 20:41:40 |
|
Onneksi puhelinnumero löytyi niin myöhään, on vielä pieni mahdollisuus säilyä
|
|
|
|
Kolmeseiska
Paikalla
Suosikkijoukkue: Tomáš Souček
|
 |
Vastaus #243 : 22.09.2023 klo 21:05:57 |
|
Maailmalla hyvä, Kotkassa heikko.
Tämä. Tosin johtuu materiaalista.
|
|
|
|
ATenomi
Poissa
Suosikkijoukkue: QPR+CP+KTP
|
 |
Vastaus #244 : 22.09.2023 klo 23:19:04 |
|
Kuten olen vuodesta 2004 lähtien todennut, niin Malinen on Tourun kanssa täysin sysipaska valmentaja ja tulokset puhukoon puolestaan.... Juha Malinen, Putoamispeikko, Divarinorsu ja Kotka on nyt kaikki tyyni... yhtä.... ja sekös vituttaa jo ihan päin näköä....
|
|
|
|
turkistarhaaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Munsala IK
|
 |
Vastaus #245 : 23.09.2023 klo 16:37:34 |
|
Hyvin uskallettiin vetää vituiksi Kotkassa. Hämmentävän paskasti jopa mennyt, Malisen KTP:ta vastaan oli kuitenkin Vepsun voittoputken kolmanneksi vaikein matsi  Tuossa pelissä Malinen ei ollut varmaan vielä ehtinyt tuomaan omia ideoitaan peliin vaan ainoastaan pumppaamaan kovan tunteen pelaajiin. Nyt kun on ehtinyt koutsaamaan, niin peli menee koko ajan huonompaan suuntaan.
|
|
|
|
supstanssi
Poissa
Suosikkijoukkue: Mites MyPa? Ai voitti?
|
 |
Vastaus #246 : 23.09.2023 klo 18:24:13 |
|
Olihan valmentajan vaihto tuohon paikkaan täyttä hulluutta. Malinen osaa sen oman jutun jonka hiominen jotenkin toimivaksi voi viedä aikaa ja vaatii sopivat pelaajat, jotka esim. Lahdessa taisi aika hyvin olla sattumalta ja Mypassa pystyttiin aikanaan ostamaan. Rovaniemellä onnistuminen oli ehkä paras ja peli monipuolisinta, mutta sielläkin hänellä oli enemmän aikaa ja pelimerkkejä (lopulta seura ajettiin konkurssin partaalle noiden vuosien tappioilla). Näissä putoamispelastuksissa taas erilainen luonne. Kuten hän sanoi niin ei ole aikaa lähteä aistimaan miten avataan vaan lyödään vain joku simppeli yritys kehiin, joka ei nyt sitten toiminut eilisten juttujen perusteella yhtään. Liian aikaista kuitenkin sanoa onnistuuko pitämään ylhäällä, voi onnistuakin kun Ykkösessä ei ole mielestäni mitään jäätävää jengiä karsintaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.09.2023 klo 18:27:44 kirjoittanut supstanssi »
|
|
|
|
|
Johtava-adjutantti
Poissa
Suosikkijoukkue: 1907
|
 |
Vastaus #247 : 23.09.2023 klo 18:52:39 |
|
Saisinko alle Jussin pistekeskiarvon? Ja tasa-arvoisuuden puolesta olisi reilua laittaa myös Juhan pistekeskiarvo!
|
|
|
|
suolaasuolaa
Poissa
|
 |
Vastaus #248 : 24.09.2023 klo 05:46:26 |
|
"Ensi matsia varten kapteenisto tuo valmentajille asiat, joiden kautta jokainen voi pelata omaa parasta futistaan", sanoo -J. Malinen. Pistekeskiarvo on 0, pelejä jäljellä 3 ja piste-ero jumbosijaan 2..
|
|
|
|
prohuuhkaja
Poissa
|
 |
Vastaus #249 : 29.09.2023 klo 05:52:03 |
|
Kiitos ja hyviä eläkkeitä.
|