FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.01.2026 klo 05:47:03 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 34 [35] 36 ... 41

Kirjoittaja Aihe: West Ham United 2013/14: Big-Sam's Claret and Blue Army!  (Luettu 89547 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Zorbas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa

Vastaus #850 : 12.04.2014 klo 06:47:28

Jos entinen Burma ei kykene järjestämään ottelua ja se pelataan Bangkokissa niin SI 100% varmuudella paikanpäällä: singha, mekhong, hammers.. elämä on ihanaa...

Ladyboy-foorumilla nämä; futis - mikä ihana tekosyy...
Super Iron

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: West Stand Lower

Vastaus #851 : 14.04.2014 klo 11:00:28

Le Arse vs WEST HAM UNITED FC MTV Sportilla LIVE 15.4 klo 2145 :)

Analyysi:

+Le Arsen lyhyt palautuminen FA Cupin jatkoajalle menneestä matsista
+Le Arsen paine Champions League paikasta, Come On You Everton
+Le Arsen henkinen paine kun FA cupissa Championship joukkuetta vastaan pilkuille..
+Le Arsen paine Wengerin sopparista, ei kai kukaan halua itse piru Frogin jatkavan..
+Le Arsen paine: Louis Van Gaal/Martinez/ym soittelevat jo ovikelloa jos ei parempaa löydy..
+Hammerseille paskankaan väliä tässä matsissa, budjetoitu 0 points, keskitytään Palarse ja WBA matseihin, vapautunutta peliä..
+MOTM: Pablo Armero!! Ja Carrollin maalit tietysti
-lipputulot patonkitehtaalle..:(

Veikkaus: Le Arse 1 vs WHUFC 3 (Carroll2, Noble pen)
« Viimeksi muokattu: 14.04.2014 klo 11:03:05 kirjoittanut Super Iron »
Kratos

Poissa Poissa

Vastaus #852 : 14.04.2014 klo 11:07:04

Eiks "Arsenal on ranskalaine joukkue höhöhöhöh" - ole jo lievästi vanhentunu vitsi? Toki jos luokitellaan klassikoksi niin sitten Ylos

Super Iron

Poissa Poissa

Vastaus #853 : 14.04.2014 klo 11:28:23

Eiks "Arsenal on ranskalaine joukkue höhöhöhöh" - ole jo lievästi vanhentunu vitsi? Toki jos luokitellaan klassikoksi niin sitten Ylos

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Le%20Arse
Miqu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: I’m forever blowing bubbles!

Vastaus #854 : 16.04.2014 klo 08:22:11

Siellä oli eilen pelattu. Pohjois-Lontoossa. Nukahdin toisen puoliajan alusssa. Tulos ei yllättänyt.

Ennen nuo borig-boring-boooring huudot yhdistettiin Arsuun, nyt siellä oli kaks.

Huoh.
Don_Dale

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Whufc

Vastaus #855 : 16.04.2014 klo 11:26:24

Toinen puolikas oli kyllä aika pirun tylsän näköistä pelailua West Hamilta, ekalla puolikkaalla näytti sentään olevan jotain ideaa/yritystäkin mukana. Miksikähän Nocerinoa ollaan pakkaamassa takaisin Milanoon? Minusta se on näyttänyt/näytti eilenkin ihan pirteältä. Tosin eihän sillä mitään virkaa oikeastaan ollu sit kun ruvettiin pistämään pitkää palloa joka tilanteesta missä pallo oli meillä, eikä oikeastaan kellään muullakaan. Armero vaikuttais olevan myös ihan kelpo hankinta jos siihen tilanne aukeaa kesällä.
Don_Dale

Poissa Poissa

Vastaus #856 : 18.04.2014 klo 15:19:24

Dylan Tombides kuollut tänään vain 20-vuotiaana kivessyöpään. R.I.P
joe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: .

Vastaus #857 : 18.04.2014 klo 15:49:35

Ei helvetti :( RIP Dylan.
Super Iron

Poissa Poissa

Vastaus #858 : 21.04.2014 klo 07:36:16

Dylan Tombides RIP

http://www.youtube.com/watch?v=SxAkV0Bwjgs

:(
SaSa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: West Ham United

Vastaus #859 : 22.04.2014 klo 11:41:07

Surullista, niin nuori mies vielä.

Asiallinen ja asiantunteva kirjoitus http://thehlist.blogspot.co.uk/2014/04/the-west-ham-way-or-why-i-decided-not.html
Paljolti samaa mieltä. Manu kuulemma vaihtanut manageria ja hätäisimmät huutaa potkut saanutta jo itä-lontooseen, fyi! ei kiitos. Lautantaina taas turpaan, surkealla asenteella ja BFS:n selityksen voin kirjoittaa vaikka ite valmiiksi. Positiivista? no kolme viikkoa till  FRANK McAVENNIE TOURNAMENT 2014 @ THE BOLEYN GROUND.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček

Vastaus #860 : 22.04.2014 klo 12:33:29

No kyllä aika kiljuen ottasin moyesin bfs:n tilalle.
Dominoteoria

Poissa Poissa

Vastaus #861 : 22.04.2014 klo 14:27:27

Niin. Mitä tässä oikein bfs:n kanssa odotellaan? Kauden loppua?

Totta on, että sarjapaikka pitäisi varmistua jo ennen viimeistä kierrosta ja näin ollen katastrofi vältetään. Olisi kuitenkin kiva kuulla, mikä tässä touhussa on visiona. Big Samin aikana pelillinen ilme ei ole kehittynyt tippaakaan. Itseasiassa joukkueella ei ole edelleenkään mitään yhtenäistä peli-ideaa - ellei sitten raivotaistelulla ja supersumpulla raavittua kohelluspalloa lasketa sellaiseksi. Tuntuu, että ainoa pelisuunnitelmA on lyödä pitkää sentterille ja toivoa, että kimmokkeista sohitaan maali.

Joku tietenkin tulee sanomaan, että ei tällä materiaalilla oikein voi parempaa. Paskaa! Itse asiassa west hamin materiaali on varsin kelvollinen, kunhan siitä edes yritettäisiin ottaa enemmän irti pelaavammalla jalkapallolla. Nykyisellään peli, joukkue tai menestys eivät tule kehittymään mihinkään. Tällä toiminnalla west ham tulee jatkamaan pelailua siten, että jokaista vastustajaa vastaan voi vain arvailla mitä tulee tapahtumaan, koska oma pelillinen taso on mallia 80-luvun Skotlanti.

Haluan uuden nokkamiehen, joka lähtisi rohkeasti ajamaan uutta ideaa pelaamiseen, eikä keskity yksittäisten otteluiden ja pelitapahtumien paisutteluun. Ei mulla muuta.
Lasse Tikka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: West Ham, pk-seudun jengit

Vastaus #862 : 22.04.2014 klo 15:23:17

Kovasti myös itseni kanssa taistelen tästä case Samista. Itsekin kun olen Big ja Fat niin en hirveästi viitsi näitä väsyneen helppoja yhdistelmiä solvaustarkotuksessa vedellä.

Noinniinkun lähtökohtasesti olen, että vaikka materiaali on periaatteessa ok, me ollaan oltu niin tolkuttomassa loukkaantumissumassa että kyllä siitä katsoen tämä kausi on ollut ite asiassa aika huikea menestystarina, ihan oikeesti. Meidän muistit vaan tuppaa oleen niin lyhkästä sorttia, että kun kaiken tuuban ja nöyryytyksen jälkeen saadaan porukka takasin ja otetaan neljä peräkkäistä voittoa, niin sitten kun tulee se yksi Hull-matsin eka jakso jolloin ei pelattu ylös kovaa, niin keksitäänkin buuata jengi puoliajalle koppiin ja sitten katellaankin koko toka jakso paniikissa pupuina painelevia arkajalkoja, ja ollaan että vittu kun Sam siellä kentän sivussa on paska. Eikös se suurin piirtein näin mennyt? Tietty, onhan se pettymys suuri, kun ensin nousun jälkeen ollaan suurin piirtein divaripelaajilla kymmenes - vai oltiinko yhdestoista, ei jaksa tarkistaa - ja kesällä ostetaan Andy omaksi ja ollaan että Eurooppaan taas hei, ja sitten miten käy. Vituttaahan se, muakin aivan sikana, mutta onko se Samin vika että pojat on pipinä niin se on toinen juttu kokonaan se.

Sille ei kuitenkaan vaan mahda mitään, että Samilla on oma painolastinsa, olkoonkin että ennen tätä paskakautta meillä on ihan oikeesti ajoittain ollut myös se suunnitelma bee, jonka Sam on sanonut haluavansa jengillä olevan koko ajan käytössä. Muakin epäilyttää tämä ja isosti. Ollaanko me Samin kanssa jatkossakin aina se jengi, joka pysyy ylhäällä, ottaa muutaman maukkaan päänahan cupissa ja pelaa umpisuoraa perusbrittiläistä taistelupalloa?

Vaikka kuinka ajattelee, että managerin vaihto nyt tekisi sen, että ensi kesänä voitaisiin saada ostetuksi hyviä pelaajia niin siinä on kaksi isoa kyssäriä: kuka huippumanageri ihan oikeasti haluaa kaikista mahdollisista käsillään olevista vaihtoehdoista valita West Hamin? OK, Sotoniin tuli ulkomaalainen ja Swansea sai Laudrupin mutta jokaista onnistunutta ulkomaalaista manageria kohti on melkoinen määrä epäonnistuneita. Toinen juttu on käytettävissä oleva raha. Ennen Andya meidän siirtoennätys oli Savio Nserekolla ja sekin aivan perkeleen paljon alle 10 milliä. Vaikka kuinka ajattelisi että joo Olympiastadion ja kaikki sellanen, niin ei vaan riitä sen vetovoima, ei huippumanagerin eikä huippupelaajien hankintaan. Sori.

Mutta jos joku yhtäkkiä tuo vaikka Moyesin Boleynille ja kertoo, että Davideilla on jättivelkojen maksamisen lisäksi rahaa vielä kunnon siirtobudjettiin niin kiljuen, kiitos kyllä. Ja mä veikkaan, että kyllä Davideilla on nämä asiat vielä aika lailla tarkemmin harkinnassa kun meillä. Ne kun on niiden rahat, velat ja mahdollisesti jälkeläisilleen maksettavat perinnöt pelissä.

En vaan tiedä. Sittenkin mä olen edelleen kuitenkin sitä mieltä, että katsotaan ensi kauden alkupuoli ja jos peli ei ole parempaa, pistetään ukko mäkeen vähän ennen tammikuun ikkunaa ja yritetään saada joku huippumanageri innostumaan sillä, että seuraavalla kaudella pelataan Olympiastadikalla.

Pistin muuten Goldille kyssärin että missä tulee West Hamin toimisto sijaitsemaan sen jälkeen kun Boleyn on jyrätty tasaseksi, kun Olympiastadikkahan on seuran käytössä vaan kotipelipäivinä. Ei ole vastannut mitään vielä
Super Iron

Poissa Poissa

Vastaus #863 : 23.04.2014 klo 11:02:56

Sittenkin mä olen edelleen kuitenkin sitä mieltä, että katsotaan ensi kauden alkupuoli ja jos peli ei ole parempaa, pistetään ukko mäkeen vähän ennen tammikuun ikkunaa ja yritetään saada joku huippumanageri innostumaan sillä, että seuraavalla kaudella pelataan Olympiastadikalla.

Ei vielä ensi tammikuussa vaan sitä seuraavalla, tässä mennään vielä 2 kautta matalalla profiililla, maksamme velkaa ja pysytään Valioliigassa kynsin hampain. Tähänhän Big Sam sopii hyvin. Ainut mikä voi aiheuttaa valmentajan vaihdoksen on kassavirran tyrehtyminen eli kausareita ei enää uusitakkaan edellisten vuosien malliin ja ottelut eivät ole enää loppuunmyytyjä kuten aikaisimmilla kausilla.
Itse äänestän myös jaloilla ja lompakolla:
Kausi 2011-12, kävin 7 matsia paikanpäällä 
Kausi 2012-13, kävin 2 matsia paikanpäällä
Kausi 2013-14, kävin 0 matsia paikanpäällä

Mutta onneksi kohta pelaan itse siellä Frank McAvennie turnauksessa 13.5 niin ei mennyt koko kausi käsille. :)
http://www.footballforfans.co.uk/events/play-football-at-westham-adults.php
Super Iron

Poissa Poissa

Vastaus #864 : 24.04.2014 klo 13:58:38

Äänestetty iso EI big fat samin jatkolle ja vapaassa osiossa annettu palautetta satasella..

http://kumb.com/story.php?id=127492

Käy sinäkin äänestämässä Big Sam OUT!! jotta saamme taas nauttia elämästä..
SaSa

Poissa Poissa

Vastaus #865 : 24.04.2014 klo 14:57:29

Äänestetty iso EI big fat samin jatkolle ja vapaassa osiossa annettu palautetta satasella..

http://kumb.com/story.php?id=127492

Käy sinäkin äänestämässä Big Sam OUT!! jotta saamme taas nauttia elämästä..
Done!
Dominoteorian kanssa samaa mieltä, hyvä kommentti, noinhan se juuri on pitkälle mennyt. Miksiköhän nuoret ja tulevaisuuden toivot (mm. Ravel) eivät ole BFS:n suunitelmissa... Ja niitten loukkaantumisten taakse on turha mennä. Pelkään kuitenkin että raha ratkaisee tässäkin asiassa liikaa
Don_Dale

Poissa Poissa

Vastaus #866 : 24.04.2014 klo 19:58:14

Itsekin päädyin vastaaman ei jatkolle, ei se mulle ollu kuitenkaan ihan yksoikoinen päätös, tämä kausi on ollut vaan niin kauheaa katsottavaa ja tuntuu että Sam ei seuraa enää pysty tämän edemmäs viemään ja vetovoima miehellä pelaajien suhteen on aika lähellä nollaa. Tosin seuraajakin on mietittävä tarkkaan, rahalla ei pelaajia Boleyn groundille houkutella, joten seuraajan jos sellaista on tulossa on osattava toimia melko pienellä budjetilla, tosin kai tälläkin materiaalilla olis mahdollisuus muuhunki kun vaan vetää korkeaa palloa päätyyn ja toivoa että Andy osuu.
Lasse Tikka

Poissa Poissa

Vastaus #867 : 25.04.2014 klo 08:28:07

Mä olen vähän tällanen Erilainen Nuori :)

Menin äänestämään jatkon puolesta. Mut katotaanpa loka-marraskuussa uudestaan...
Lilywhite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.

Vastaus #868 : 25.04.2014 klo 08:56:57

Menin äänestämään jatkon puolesta. Mut katotaanpa loka-marraskuussa uudestaan...
Loka-marraskuussa on varmasti mukava katsella edelleen Valioliigaa. Big Sam, job done.
Super Iron

Poissa Poissa

Vastaus #869 : 25.04.2014 klo 10:14:13

Mä olen vähän tällanen Erilainen Nuori :)

3 vikaa matsia on WBA vieraissa, f*cking chicken on the beachball BG:lla ja Citeh vieraissa! 0 points! Mieli muuttuu?
Tipahtaminen lähellä, vältetään vain koska rupusakkeja liikaa Valioliigassa (Wales, Norwich, Michael Jackson Dream Team). Sunderlandikin menee ohi kohisten.. Sijoitus: 17 (hope so)
Lasse Tikka

Poissa Poissa

Vastaus #870 : 26.04.2014 klo 11:44:40

Ei mulla nämä muutamasta matsista muutu. Kyllä mä olen varautunut siihenkin että näistä kolmesta vikasta tulee nolla pojoa.

Hauska muuten: osallistuin siihen monenkin saitin yhdessä masinoimaan polliin, mutta sitten ajauduin Iain Dalen (se WHTID-hemmo) kanssa aika ärhäkkääseen sp-keskusteluun. Kerroin sille pitäväni meidän älyä aliarvioivana sitä, että tehdään tällainen muka "puolueeton äänestys". Senhän tietää joka jannu, että tällaisiin äänestyksiin pakkaa aina ottamaan osaa etupäässä ne, jotka haluavat miestä vaihtaa joten äänestyksen tulos on selvillä etukäteen, otsikot ja jutut voi tehdä etukäteen ja sijoittaa sinne vaan kätevästi lopputulosprosentit.

Oli ensin että ei missään tapauksessa, "how wrong you are". Pelkästään vain faneille mahdollisuus sanoa mielipiteensä ja nähdä mitä mieltä jengi on, ei muuta. Kun olin että lopettaa tuollaisen ylimielisen itsetietoisuuden ja laskeutuu itse tekemältään jalustalta alas keskustelemaan, se myönsi että kyllä, se on tosi vittuuntunut siitä miten Sam jengiä manageroi eikä halua enää mennä paikan päälle katseleen. No, case closed ja selkeellä agendalla siellä ollaan.

En vaan tiedä, kumpi on pahempi: että tekee äänestyksen ja vastoin parempaa tietoaan yrittää huijata ihmisiä uskomaan äänestyksen tuovan objektiivisen tuloksen fanien kannasta vai se, että on niin vitun tyhmä että uskoo siihen itsekin.

Enidei. Aika kovasti siellä nyt tehdään myyräntyötä Samia vastaan. Edelleen olen, että annetaan nyt herranjumala reilu mahdollisuus miehelle, joka on joutunut koko tän kauden vaan paikkaamaan ja paikkaamaan ja taisteleen seuran Valioliigastatuksen ja ylipäänsä olemassaolon puolesta, ja vielä onnistunutkin siinä niin, että ollaan kuivilla jo helmikuussa. Kuinka usein meillä on ollut sellanen ylellisyys?

Loka-marraskuussa ollaan pirun paljon viisaampia eikä maailma ole siihen mennessä loppunut.
Don_Dale

Poissa Poissa

Vastaus #871 : 26.04.2014 klo 13:32:06

Nälkä kasvaa syödessä ja ihmisen muisti on hyvä, mutta lyhyt. Näinhän se menee itselläkin. Se että valioliigastatus on säilytetty/tullaan säilyttämään on varmaan nro. 1 prioriteetti seurajohdolla ja suurimmalla osalla kannattajista, sitä mä en ymmärrä että jotkut toivoo potkuja Samille jopa sillä hinnalla että pudottais liigasta, en nää siinä mitään järkeä. Jos ovea näytetään niin tilalle tarvitaan joku joka oikeasti sitten vie peliä/joukketta eteenpäin, ei managerin vaihtoa vaan managerin vaihdon takia. Se että Sam taas puhuu miten kesällä on suunnitelma vahvistaa joukkuetta on musta vähän outoa puhetta kun mies nyt ei mun käsityksen mukaan ole todellakaan hohdokkain vaihtoehto seuraa vaihtavien pelaajien silmissä. Toki jos jostain löydetään raakoja timantteja voi tilanne olla toinen, mutta milloin mies peluuttaa tai edes hankkii nuoria pelaajia? (Toki kaudella oli 1 peli jossa peluutettiin nuoria, mutta enemmänkin siks että saadaan näpäytettyä ihmisiä jotka nuoruutta kentälle toivoi kuin että niillä oli mitään mahkuja pärjätä). Tänään kuitenkin 3 pojoa ja sitten voi lopettaa spekuloinnin riittääkö pisteet sarjapaikkaan vaiko ei? I hope. COYI!
Lasse Tikka

Poissa Poissa

Vastaus #872 : 26.04.2014 klo 14:03:01

Je. On se Sam mullekin sellanen pähkinä, ei vaan tiedä oikeen mitään eikä ymmärrä. Mut toisaalta siinähän ei ole mitään uutta eikä outoa
Super Iron

Poissa Poissa

Vastaus #873 : 26.04.2014 klo 14:50:26

Loka-marraskuussa ollaan pirun paljon viisaampia eikä maailma ole siihen mennessä loppunut.

Kerro se Putinille myös..
(olen myös sitä mieltä että jalkapallo voisi vaikuttaa maailman politiikkaan, suljetaan Venäjä pois MM-kisoista ja perutaan 2018 kisat niin eiköhän hiekkalaatikon ylle ala tulla tummia pilviä, ugh..)
SaSa

Poissa Poissa

Vastaus #874 : 26.04.2014 klo 19:45:47

Tätä samaa scheissea! Kaikki tärkeimmät miehet terveinä, sarjapaikka käytännössä varma ja peli on tämän näköistä. No annetaan BFS:lle mahdollisuus.. siis mihin ja miksi? Ittekseni tässä itteni kanssa tinkaan pikku sievissä.. Päivän parasta antia oli lakana katsomossa

Sivuja: 1 ... 34 [35] 36 ... 41

Siirry: