FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.01.2026 klo 03:04:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 12 [13] 14 ... 43

Kirjoittaja Aihe: Newcastle United 2013/2014 - Sirkus ei jätä kaupunkia  (Luettu 113373 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
budha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BRFC, KäPa, SAPA

Vastaus #300 : 04.09.2013 klo 08:24:35

Lainaus
Statement From Alan Pardew - Summer Transfer Window

We are delighted to have brought Loic Remy to the club in this window and we believe he will form an exciting and effective partnership with Papiss Cisse.

Joe has worked hard on numerous targets, particularly an additional offensive player. However some of the options that were available within our financial means were not as good as the players we already had and there is no point bringing in new players unless they can improve us and take us forward.

We did the majority of our business in the January window, signing five excellent first team players.

With the strong squad we have we should all approach the season in a positive, optimistic frame of mind.

http://www.nufc.co.uk/articles/20130903/statement-from-alan-pardew-summer-transfer-window_2281670_3446911
Proudfoot

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NUFC

Vastaus #301 : 04.09.2013 klo 10:31:13

En omalta osaltani avauskokoonpanoa ole tietoisesti kritisoinut, mutta joukkueen leveys ei ole tyydyttävä – toki lähinnä sen yhden pelipaikan suhteen. Alakertahan on ainakin paperilla sangen pätevä. Topparikolmikko Colo, Mapou, Saylor on, jos ei liigan viiden parhaan niin ainakin top kympin sakissa. Mapoulla meni kevät totutellessa uusiin ympyröihin ja kesätauon ja preseasonin jälkeen alkaa näyttää syitä sille isolle rahalle mitä hänestä maksettiin. Ihan selkeästi Coloccinin tyylinen tapaus, heikostihan kapteenikin harakkauransa aloitti. Toivon tietenkin, että Taylor nostaisi pelin omalle tasolleen ja kolkuttelesi paikkaa avauksesta. Williamson tuskin kehittyy enää nykyisestä ja jos pelikieltojen ja/tai loukkaantumisten takia pitäisi joku muu laittaa kentälle antaisin ehdottomasti minuutit Curtis Goodille. Teki sitten virheitä tahi ei, niin liigakokemus kehittäisi takuulla nuorta puolustajaa ihan eri tavalla kuin pelkät reservipelit. Laitapakeista olen ihan täpinöissäni, etenkin kun viimein alettiin nähdä niitä nousujakin. Teoriassa Debuchyn varamies voi aiheuttaa huolia, mutta todellisuudessa Santon siirtynee tarvittaessa oikealle tai Anita täyttää saappaat. Vasemmallehan on Haidaran ja Dummettin kaltaisia nuoria vasureita. Alakerran suhteen ei siis periaatteessa mitään ongelmia.

Keskikentälle on jopa kilpailua eli se ainoa suuri ongelma on tosiaan kärjessä. Cisséä en ole ollut itse heittämässä penkille missään vaiheessa. Cisséhän ei vaikuta kovinkaan loukkaantumisherkältä, mutta kai sekin on mahdollista. Tällä hetkellä Cissén varalle ei todellakaan ole mittoja täyttävää kärkeä, yritti asiaa katsoa mistä kulmasta hyvänsä. Gouffran ei ole tainnut pelata ainuttakaan liigapeliä piikissä, mutta ehkä? Remy tietenkin yksi optio, mutta kukaan tuskin tietää millaista pelijärjestelmää Pardew alkaa ajaa kun Remy saadaan avaukseen...itse toivoisin Remyä enemmän laitahyökkääjäksi, kun samalla tuosta vasemman laidan problematiikasta päästäisiin eroon. Ja toinen kysymys on tosiaan erilaisen hyökkääjän huutava pula. Onhan Shola toki erilainen ja tietenkin se ainoa vaihtoehto, mutta musta on vähän huolestuttavaa jos asiaan suhtaudutaan positiivisesti sen takia että kaveri on jo ylihuono.

Arvostan positiivisuutta ja olenpa saanut itsekin suojautua paskasateelta positiivisuuden vuoksi, mutta mä en osaa nähdä tätä ikkunaa positiivisesti. Tammikuussa poltettiin toki rahaa ja siinä on pieni pointti, että kevät oli lähinnä uusien pelaajien sisään ajoa. Siltikin mun mielestä on syytä muistaa että viime kausi oli katastrofaalinen ja tarve hyökkääjälle on kova. Demba Ba'n suorana korvaajana Loic Remyä on vähän vaikea nähdä ihan jo senkin takia että kaveri on lainalla, eikä sopimus sisällä minkäänsortin osto-optiota. Lisäksi siitä uudesta hyökkääjästä puhuttiin viime metreille asti ja faneille (ja managerille?) annettiin semmoinen käsitys että uusi hyökkääjä hankitaan. Ei tällä asialla ole mielestäni mitään tekemistä sen asian kanssa, että tammikuun hankinnat olisi unohdettu. Yksi tasokas hyökkääjä olisi muuttanut ainakin omassa suhtautumisessani paljon.

Mutta näillä mennään ja kyl mä näkisin, että jos alakerran ja hyökkäyksen loukkaantumisilta vältytään niin tässä on ainekset ihan kelpo esityksiin. Cabayen tilanne mietityttää ja aika näyttää mihin tilanne kehittyy. Kyllä mä haluaisin uskoa, että kyseessä on sen luokan ammattilainen, että pistää sata lasiin. Eikä nuo ens kesän kisat tietenkään yhtään haittaakaan tee :) Yks vapari häkkiin ja viimeset fanitkin voi lopettaa ne tympeät viheltelyt. Oon muuten kiinnittäny huomiota kulmapotkuihin ja tuntuu siltä, että kesällä on vissiin kuvioita treenattu aiempaa enemmän. Siellähän on saatu muutamia vaarallisia hässäköitäkin aikaan ja vähän tullut semmonenkin ajatus mieleen, että olisko tolla kulmurin antajallakin osuutta asiaan?
8Beardsley

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NUFC ja FC TPS

Vastaus #302 : 04.09.2013 klo 10:41:32

Kyllähän tuo tämänhetkinen joukkue (siis Fulham pelissä esiintynyt) voi aivan hyvin sijouttua Valioliigassa siihen kympin sakkiin. Valioliigajoukkueiden kannattajat vaan ovat tottuneet, että joka ikkunassa pitää hommata lisää pelureita (mielellään vielä ennätyssummilla), muuten joukkue ei pärjää, kaikenlainen joukkuehenkeä kasvattava pysyvyys on aivan persiistä!

Pitääkö jatkuvasti laahata ulkomailta lisää pelureita? Pitääkö tämän kauden tv-rahat haaskata etukäteen kaikenmaailman italialaisiin ja belgialaisiin keskitason suorittajiin? Kukaan ei taaskaan muista, että Newcastleen tuli tammikuussa viisi (5) uutta pelaajaa. Paniikki päälle vaan kun muut pistää rahat seksikkäästi leviäksi.

No Gomisin olisi voinut hankkia, vaikken ole hänen Valioliigasssa pärjäämisestä kauhean vakuuttunut. Parempi odottaa tammikuuhun ja hommata Gomis silloin pikkurahalla, silloin jos mies floppaa on ainakin riski pienempi.

Luulen että Kinnear hankkittiin toteuttamaan Ashley tiukkaa talouspolitiikkaa pelaajahankinnoissa. Kinnear, jota ei tunnu paljon arvostelu heilauttavan, kovempi ja kovapäisempi kuin Liambias.

Tämä tilanne on tietysti kannattajille kauhea, varsinkin Newcastlessa jossa totutiin Real Madrid-tyylin, että joka kesä pitää tehdä wow-hankinta (tyyliin Michael Owen).

En tiedä onko Newcastlen kannattajat jotenkin herkempiä ja skitsompia kuin muiden joukkueiden? No ainakin Liverpoolin ja Arsenalin kannatajat tuntuvat hermoilevan jokaisesta pikkuasiasta, että on kai niitä hermoheikkoja muuallakin. No asian ymmärtää siinä valossa, että onhan jalkapallojoukkueen kannattaminen kaikkein tärkein asia tässä maailmassa.
Kaihlamo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo

Vastaus #303 : 04.09.2013 klo 11:04:43

Toppariostastosta vielä sen verta, että Cololla on muuten viimeinen kausi.

Onko tähän jotain faktaa vai ammuskeletko taas silmät kiinni haulikolla?
Proudfoot

Poissa Poissa

Vastaus #304 : 04.09.2013 klo 13:56:27

Nyt kyllä suolsit kuomaseni semmosen kasan paskaa, että täytyy ihan kommentoida.

Valioliigajoukkueiden kannattajat vaan ovat tottuneet, että joka ikkunassa pitää hommata lisää pelureita (mielellään vielä ennätyssummilla), muuten joukkue ei pärjää, kaikenlainen joukkuehenkeä kasvattava pysyvyys on aivan persiistä! .. Paniikki päälle vaan kun muut pistää rahat seksikkäästi leviäksi. .. Tämä tilanne on tietysti kannattajille kauhea, varsinkin Newcastlessa jossa totutiin Real Madrid-tyylin, että joka kesä pitää tehdä wow-hankinta (tyyliin Michael Owen).
Melkoista yleistystä. Mulle ja tuskin kovin monelle muullekaan se siirtosumma ei ois merkinny mitään, mutta on vähän kusetettu olo kun ei ketään tullutkaan vaikka luvattiin. Miksei palloa voi heittää siihen suuntaan, että siirtoikkunassa epäonnistuttiin ja jopa kyseenalaistaa sitä kunnianhimoa? Tosi jännä että saa jotain paskanfanin leimaa otsaan, kun kritisoi Ashleytä tai Kinnearia. Puhtaat hyökkääjät tällä hetkellä Papiss Cissé ja Shola Ameobi. Loic Remyn ja Yoan Gouffranin voi halutessaan nimetä kärkeen, jos jostain syystä haluaa itselleen uskotella että hyökkääjätilanne on tosi hyvä niin miksei Sammykin, mutta silloin täytyy toki muistaa että nää kaverit on pois muualta. Tää on se asia mistä itse kritisoin ja pidän kyllä kiinni siitä. Mielestäni jopa ihan perusteltua.

Pitääkö jatkuvasti laahata ulkomailta lisää pelureita? Pitääkö tämän kauden tv-rahat haaskata etukäteen kaikenmaailman italialaisiin ja belgialaisiin keskitason suorittajiin?
Miten tämä taas liittyy mihinkään? Mun tuskin tarvii olla selittelemässä, että briteistä ostamalla pelaajat on aika paljon kalliimpia kuin ranskasta? .. ja mitä ihmettä? Eikös Carr olekaan enään huippuskoutti? Mun mielestä tehnyt hiton hyviä löytöjä. Italiasta ja Belgiasta on melko vähän "laahattu pelureita". Santon on osoittautunut mun mielestä sangen päteväksi hankinnaksi.

Kukaan ei taaskaan muista, että Newcastleen tuli tammikuussa viisi (5) uutta pelaajaa.
Kaikki muistaa. Ne tuli puoli vuotta myöhässä. Next.

No Gomisin olisi voinut hankkia, vaikken ole hänen Valioliigasssa pärjäämisestä kauhean vakuuttunut. Parempi odottaa tammikuuhun ja hommata Gomis silloin pikkurahalla, silloin jos mies floppaa on ainakin riski pienempi.
Tässäpä kunnianhimoa kerrakseen. Odotellaan, että hinta putoo, jolloin takuulla muitakin kiinnostaa ja pelätään että jokainen on potentiaalinen floppi. :D

Luulen että Kinnear hankkittiin toteuttamaan Ashley tiukkaa talouspolitiikkaa pelaajahankinnoissa. Kinnear, jota ei tunnu paljon arvostelu heilauttavan, kovempi ja kovapäisempi kuin Liambias.
??? Mun mielestä se, että mennään ekassa haastattelussa haukkumaan kaikki arvostelijat omista faneista lähtien kertoo mulle jostain ihan muusta kun siitä että osaa ottaa arvostelua vastaan.

Mäkin muistaisin, että sopparin pitäis jatkua 2016 asti tms. Eihän tästä ihan kauheen kauaa ole kun uusittiin Krulin ja kumppaneiden sopimukset ja muistelen että Colo saattoi olla tässä samassa porukassa. Saattoihan kommentissa olla siitäkin kyse, että lähteekö ens kesänä kotikonnuille...tosin silkkaa spekulaatiota.
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS

Vastaus #305 : 04.09.2013 klo 14:16:42

A) Gomisin kanssa tultiin varmaan siihe tulokseen, että 10 miljoonan hinnalla miehen pitäisi mennä suoraan avaukseen 10 miljoonaa maksaneen Cissen tilalle. Liian kallis penkkiveikko olisi ollutkin.

B) Remy on kärkipelaaja Pardewn papereissa. Oli QPR:ssäkin piikissä.

C) Laituri joka pystyy pelaamaan mieluusti molemmilla puolilla, tai ainakin oikealla, +kärki. Tässä tammikuun lista.

D) En itse ainakaan olisi halunnnut että seura ostaa väkisin jonkun, jos sopivaa ei tarjolla ole. Lukaku ja Long toisaalta harmittaa, mutta Lukakuun ei varmaan ollut tsäänssejä kun seura ei lainoja juuri tee.

E) Bigirimana ja Sammy nyt rohkeasti kehiin. Sammy väläytteli jo West Hamia vastaan.
8Beardsley

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NUFC ja FC TPS

Vastaus #306 : 04.09.2013 klo 15:25:47

Nyt kyllä suolsit kuomaseni semmosen kasan paskaa, että täytyy ihan kommentoida.
Melkoista yleistystä. Mulle ja tuskin kovin monelle muullekaan se siirtosumma ei ois merkinny mitään, mutta on vähän kusetettu olo kun ei ketään tullutkaan vaikka luvattiin. Miksei palloa voi heittää siihen suuntaan, että siirtoikkunassa epäonnistuttiin ja jopa kyseenalaistaa sitä kunnianhimoa? Tosi jännä että saa jotain paskanfanin leimaa otsaan, kun kritisoi Ashleytä tai Kinnearia. Puhtaat hyökkääjät tällä hetkellä Papiss Cissé ja Shola Ameobi. Loic Remyn ja Yoan Gouffranin voi halutessaan nimetä kärkeen, jos jostain syystä haluaa itselleen uskotella että hyökkääjätilanne on tosi hyvä niin miksei Sammykin, mutta silloin täytyy toki muistaa että nää kaverit on pois muualta. Tää on se asia mistä itse kritisoin ja pidän kyllä kiinni siitä. Mielestäni jopa ihan perusteltua.
 Miten tämä taas liittyy mihinkään? Mun tuskin tarvii olla selittelemässä, että briteistä ostamalla pelaajat on aika paljon kalliimpia kuin ranskasta? .. ja mitä ihmettä? Eikös Carr olekaan enään huippuskoutti? Mun mielestä tehnyt hiton hyviä löytöjä. Italiasta ja Belgiasta on melko vähän "laahattu pelureita". Santon on osoittautunut mun mielestä sangen päteväksi hankinnaksi.
 Kaikki muistaa. Ne tuli puoli vuotta myöhässä. Next.
 Tässäpä kunnianhimoa kerrakseen. Odotellaan, että hinta putoo, jolloin takuulla muitakin kiinnostaa ja pelätään että jokainen on potentiaalinen floppi. :D
 ??? Mun mielestä se, että mennään ekassa haastattelussa haukkumaan kaikki arvostelijat omista faneista lähtien kertoo mulle jostain ihan muusta kun siitä että osaa ottaa arvostelua vastaan.
Mäkin muistaisin, että sopparin pitäis jatkua 2016 asti tms. Eihän tästä ihan kauheen kauaa ole kun uusittiin Krulin ja kumppaneiden sopimukset ja muistelen että Colo saattoi olla tässä samassa porukassa. Saattoihan kommentissa olla siitäkin kyse, että lähteekö ens kesänä kotikonnuille...tosin silkkaa spekulaatiota.

No kirjoitin tekstini lähinnä hiukan huvittuneena ja jonkin verran kritisoin sitä mitä esmerkiksi Sunderland on touhunnut pitkin kesää - varmaan kymmenen pelaajaa sisään, ja tähän porukkaan EI kuitenkaan kuulu mitää Loic Remyn tasoisia pelaajia. Varsinaisesti en kritisoinnut Newcastlen hankintoja vaan yleisesti sitä hulluutta, joka kesän siirtoikkunoissa iskee Valioliigajoukkueisiin.

« Viimeksi muokattu: 04.09.2013 klo 15:32:36 kirjoittanut 8Beardsley »
Kaihlamo

Poissa Poissa

Vastaus #307 : 04.09.2013 klo 19:04:48

Noista hullutteluista - mitähän vittua Sunderlandissa ajateltiin kun päästivät Sessegnonin täysin alihintaan WBA:han??? Yleensä en näille Sunderlandin pelaajille lämpene, mutta tämän kaverin olisin halunnut nähdä Castlessa. Koko siirtoikkunan parhaita kauppoja WBA:lta.
Drunk as a Skunk

Poissa Poissa

Vastaus #308 : 04.09.2013 klo 20:18:00

Haulikolla taisi ampua (vaikka toki kukaan meistä ei voi varmuudella tietää missä Colo on vuoden päästä):'

18.8.2013:  "Newcastle is a special club for me, of course. I've supported San Lorenzo since I was small but I feel something for Newcastle now. I've been here five years and the fans are amazing. I have a contract for a long time here and hopefully I can see out that contract."

Tänään:  "I am treated very well at Newcastle, it's my sixth season there and I am under contract for three more years, so I will see what happens in the future"
budha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BRFC, KäPa, SAPA

Vastaus #309 : 04.09.2013 klo 21:28:03

No kirjoitin tekstini lähinnä hiukan huvittuneena ja jonkin verran kritisoin sitä mitä esmerkiksi Sunderland on touhunnut pitkin kesää - varmaan kymmenen pelaajaa sisään, ja tähän porukkaan EI kuitenkaan kuulu mitää Loic Remyn tasoisia pelaajia. Varsinaisesti en kritisoinnut Newcastlen hankintoja vaan yleisesti sitä hulluutta, joka kesän siirtoikkunoissa iskee Valioliigajoukkueisiin.

14.

Noista hullutteluista - mitähän vittua Sunderlandissa ajateltiin kun päästivät Sessegnonin täysin alihintaan WBA:han??? Yleensä en näille Sunderlandin pelaajille lämpene, mutta tämän kaverin olisin halunnut nähdä Castlessa. Koko siirtoikkunan parhaita kauppoja WBA:lta.

Kärähti ratista Newcastlessa, kun muu joukkue oli pelaamassa tai katsomassa Sunderlandissa pelattua liigacupin ottelua, mikä ei tainnut Di Caniolle oikein sopia.
brane

Poissa Poissa

Vastaus #310 : 06.09.2013 klo 10:36:31

Ensi viikolla edessä Steve Harperin testimonial ja aikas kovat porukat on saatu matsiin kasaan:

Lainaus
Newcastle United Squad

Steve Harper , Pavel Srnicek, Shay Given, John Beresford, Olivier Bernard, Nikos Dabizas, Brian Kilcline, Darren Peacock, Alessandro Pistone, Steve Watson, Joey Barton, Lee Bowyer, Nicky Butt, Lee Clark, Kieron Dyer, Ruel Fox, Keith Gillespie, David Ginola, Liam O'Brien, Scott Sellars, Nolberto Solano, Steve Stone , Alan Thompson, Rob Lee, Faustino Asprilla, Peter Beardsley , Andrew Cole, Les Ferdinand, Paul Kitson, Alan Shearer

AC Milan Glorie Squad

Sebastiano Rossi, Massimo Taibi, Franco Baresi, Roberto Favalli, Paolo Maldini, Roberto Mussi, Massimo Oddo, Guiseppe Pancaro, Pietro Vierchowod, Ibrahim Ba, Zvonimir Boban, Alessandro Costacurta, Angelo Carbone, Federico Giunti, Christian Lantignotti, Gianluigi Lentini, Mark van Bommel, Daniele Massaro, Christian Vieri

Harper itse löytynee tuttuun tapaan penkiltä Givenin aloittaessa, Bowyer tappelee kentällä Dyerin kanssa ja Van Bommel ja Barton sukittaa toisiaan hullun lailla. Paras testimonial-matsi ikinä. Ylos
JFT39

Poissa Poissa

Vastaus #311 : 06.09.2013 klo 10:44:46

Ensi viikolla edessä Steve Harperin testimonial ja aikas kovat porukat on saatu matsiin kasaan:

Harper itse löytynee tuttuun tapaan penkiltä Givenin aloittaessa, Bowyer tappelee kentällä Dyerin kanssa ja Van Bommel ja Barton sukittaa toisiaan hullun lailla. Paras testimonial-matsi ikinä. Ylos

Ketsbaian kun vielä saisi mukaan Ylos
Toon Army

Poissa Poissa

Vastaus #312 : 06.09.2013 klo 13:12:56

Mielenkiintoista juttua nostettu framille viime päivinä siitä, miten Ashley imee rahaa seurasta epäsuorasti Sports Directin kautta.

Hieman huonosti jäsenneltyä juttua, anteeksi:

Lainaus
You have agreed a deal with Sports Direct for the naming rights of Ibrox, yet have £21.2m cash in the bank. Why does the stadium need to be sponsored?

CG: Bringing an amount of cash in by naming the stadium – and that amount will vary upwards depending on the league that we're in – or the branding of Murray Park is vitally important. This is not money that goes into Charles Green's retirement fund, it goes into Rangers and we shouldn't lose sight of the fact that the team needs investment on the pitch, because it's only with a successful team that we'll get the support of the fans.

We had a meeting a few weeks ago with the supporters and invited Sports Direct. We had a presentation from Derek Llambias, the chief executive of Newcastle, who talked about how that worked for him at Newcastle, how that money bought Demba Ba and, after 29 goals, he sold him for £7.5m and bought [Moussa] Sissoko.
http://www.heraldscotland.com/mobile/sport/football/rangers-accounts-q-a.20412541?_=d5a9084dca035e48310e2e779b8336d81e0185ee

Aika suorasukaista valehtelua. Sports Directhän ei ole maksanut penniäkään SJP:n nimisponsoroinnista tai noista useista kymmenistä mainostauluista.

Sen lisäksi seuran fanitavaramyynti yms näyttää olevan jo ulkoistettu Sports Directille, eli tuotot vedetään kylmästi Newcastle Unitedin ohi Ashleyn toisen firman taskuun. NUFC Direct :D

Lainaus käyttäjältä: http://www.nufcdirect.com/
The NUFC Direct website is operated by SportsDirect.com Retail Ltd. whose registered address is Unit A, Brook Park East, Shirebrook, NG20 8RY, Company Number: 03406347, VAT Number: GB 898 439743.
Lainaus
Newcastle moan that they can never attract the sponsorship revenues of bigger clubs. But their case is undermined by the dozens of Sports Direct adverts that plaster the stadium and pitch surrounds.

No sum is specified in the accounts as to what this global advertising is worth to Sports Direct, but industry analysts say it could be worth millions. Sports Direct get it for free.

The club's retail operation appears to be morphing from an division that used to provide revenue, to one being taken over by Sports Direct. More money going out of the club?
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-transfer-window-report-joe-2247216
Hyviä pointteja myös tässä: http://www.true-faith.co.uk/questions-answers/

Eli tuotot ainakin sponsoroinnista (pl. Wonga) ja tavaramyynnistä menevät suoraan SportsDirectille ja ne tuotot mitä siitä huolimatta (!) pystytään tekemään menevät Ashleylle lainojen maksuun (tämän vuoden kesäkuuhun mennessä 11m ja ensi vuoden kesäkuuhun mennessä 18m). Ja kaikki tämä on saatu myytyä faneille seuran talouden tasapainottamisella yms paskalla. Suuremman luokan kusetus.

Samaan aikaan Sports Directin osake 20 kertaistunut siitä hetkestä, kun Ashley osti seuran....

Our Partners :D http://www.nufc.co.uk/page/Club/Commercial/OurPartners
Kaihlamo

Poissa Poissa

Vastaus #313 : 06.09.2013 klo 14:10:19

Yllättävällä taholla taas hiekkaa vaginassa.
Toon Army

Poissa Poissa

Vastaus #314 : 06.09.2013 klo 14:57:11

Yllättävällä taholla taas hiekkaa vaginassa.

Noh jokainen varmaan muodostaa oman mielipiteensä siitä, onko tuo seuralle hyvä vai huono asia. Ilmeisesti sinua ei häiritse yhtään, että seuran miljoonien tuloja siirretään SD:lle, kun samaan aikaan kuluja ajetaan alas ja itketään siitä, että ei voida taloudellisesti kilpailla muiden seurojen kanssa.
Narttu

Poissa Poissa

Vastaus #315 : 06.09.2013 klo 15:40:24

Stadioniltahan on ainakin osittain revitty SD kyltit pois kun Wonga osti oikeudet. Ainakin Gallowgaten katostaon teksti häipynyt.
pee1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, NUFC

Vastaus #316 : 07.09.2013 klo 23:24:22

Ketsbaian kun vielä saisi mukaan

Temuri edellisenä iltana penkin päässä Suomea vastaan Tbilisissä

Sammy olisi kai maanantaina Tampereella:
Sammy Ameobi (England U21s):
Mon 09.09.2013 Finland (a) Tampere ECQ
Tino Asprilla

Poissa Poissa

Vastaus #317 : 09.09.2013 klo 12:08:48

Enpäs ollut huomannut noita uusia lausuntoja mitä tännekkin postattiin. Kauden jälkeen mun mielestä luin artikkelin jossa hän sanoi pelaavansa vielä yhden kauden koska ei halua jättää koilis-englantia moisen hullumyllykauden jälkeen. Perustin siis kommenttini siihen kauden jälkeiseen artikkeliin, mutta hyvä näin että kesän aikana on mieli muuttunut.
Tino Asprilla

Poissa Poissa

Vastaus #318 : 12.09.2013 klo 10:57:09

Tässä on sitä jotakin Ylos
Narttu

Poissa Poissa

Vastaus #319 : 12.09.2013 klo 14:37:10

Yksi kausi Castlessa tälle parille ja 59 maalia? Repeat that!
Proudfoot

Poissa Poissa

Vastaus #320 : 14.09.2013 klo 17:04:09

Kokonaisuudessaan ihan mukiinmenevä eka jakso. Jos viimeiset viisi minuuttia unohtaa niin jopa hyvä. Alotettiin terävästi ja maalia haettiin tosissaan.  Muodostelma oli jokseenkin mielenkiintoinen ja näytti mun silmään useimmiten tämänkaltaiselta
                       Cissé

Cabaye              HBA
Remy                                     

Anita          Sissoko

Santon    Colo          MYM       Debuchy

Cissé yksin piikissä, mutta Cabaye pelaa selkeästi Anitaa ja Sissoa ylempänä, välillä jopa näyttää siltä, että pelaisi Cissén parina piikissä. HBA häärii tuttuun tapaan vapaasti oikealla, pelannut mielestäni normaalia suoraviivaisemmin, eikä lähde joka tilanteessa haastamaan vaan valitsee usein keskitysvaihtoehdon. Remy paiskii hommia vasemmalla ja kun Villa pitää palloa näyttää oikeastaan vasemmalta laiturilta. Toimii, koska Santon selkeästi Debua heikompi alaspäin ja tarvii tukea enemmän. Remy nousee hyökkäystilanteessa väkevästi ja tykkää ajaa pallon kanssa boksiin. Vaikka laitoja ei ehkä ihan täysin ole vielä pystytty hyödyntämään niin laitapakit pelaa ylhäällä, mikä ehdoton plussa. Anitan ja Sisson yhteispeli alkaa toimia niin hyvin, että Tioté saa kohta alkaa tosissaan pelätä pelipaikkansa puolesta.

Toivotaan, ettei noi jakson loppuhetket enteile mitään katastrofaalista toista jaksoa. Jotenkin tuntui, että alettiin vähän liikaa varmistelemaan sitä että päästään tauolle johdossa ja Villa sai juonesta kiinni. Nyt vaan aktiivista hyökkäyspeliä ja loppulukemiksi 0-2. HTL!
Narttu

Poissa Poissa

Vastaus #321 : 14.09.2013 klo 17:59:17

Lopputulos 1-2.

Ben Arfa 1+1 ja pitelemätön. Oikeastaan yhtään huonoa esitystä ei ollut. Paitsi tietysti Cisse, joka kyllä yrittää mutta mutta.. Krulin piikkiin maali tällä kertaa.

Sissoko, Anita ja Remy helvetin hyviä. Sissoko on aika Beast. Ylos
brane

Poissa Poissa

Vastaus #322 : 14.09.2013 klo 18:00:42

Hyvä tulos hyvällä peliesityksellä. Roiskiminen on jäänyt nyt parissa viimeisessä matsissa oikeastaan kokonaan pois ja tuloksena kaksi voittoa.

HBA oli tänään sen verran huikeassa vireessä, että muutamalla Villa-pakilla voi olla vaikeuksia löytää pukukoppiin. Ylos
Kopu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NUFC, SJK

Vastaus #323 : 14.09.2013 klo 18:17:59

Samaa mieltä pelistä edellisten kirjoittajien kanssa, mutta täytyy sanoa että kyllä laidoilla tilaa oli niin paljon että saivat Remy, Barfa ja Gouffran aivan rauhassa suunnitella miten lähtevät haastamaan. Hyvä peli ja pallo liikku hienosti ja aika hienolla itsarilla tehtiin keskellä loistavia prässin purkuja seinäsyötöillä. En sitten tiedä miten käy kun nuo laidat laitetaan tukkoon kovemman joukkueen toimesta, mutta luottavaisin mielin jatketaan eteenpäin.
Barcode Rolle

Poissa Poissa

Vastaus #324 : 15.09.2013 klo 10:42:13

Olipahan loistavaa hulinaa eilen Villa Parkilla. Oikeastaan missään vaiheessa ei ollut pelko puserossa etteikö pelistä olisi pisteitä saatu mukaan. Oikeastaan ensimmäistä kertaa kahden kauden takainen fiilis niin kentällä kuin katsojan osalta. Jos vaihdosta sisään otetaan Gouffranin ja Tioten tasoiset kaverit niin ei noin hyvää tilannetta ole aikoihin Harakkaparven osalta ollut.

Oikeastaan kaikille pelaajille voisi antaa loistavat arvosanat. Cisse pieni pettymys mutta yrittää kyllä. Krul haparoi maalinjohtaneen tilanteen ja sen toisen nyrkkeilyn ensimmäisellä puoliajalla muuten häntä ei testattu.

Jos muutama pelaaja pitää nostaa esiin niin tottakai Ben Arfa saa 10+ arvosanan, jäätävä esitys, joka kerta loistava ratkaisu pallollisena. Anita & Sissoko akseli toimii kyllä erinomaisesti tällä hetkellä. Itse nostaisin esille Ben Arfan jälkeen Yanga-Mbiwan joka oli alakerrassa luunkova ja otti eilen kyllä Coloccinilta puolustuksen johtamisen ja vastuunkantamisen loistavasti omille harteilleen.

Eipähän tuolla koko joukkueen esityksellä tarvitse pelätä että Jonas nousisi kovin helposti avaukseen kuntoutuessaan. Pardew näyttää managerina jälleen hieman paremmalta kun aseet tuollaiseen hyökkäyspelaamiseen on hänen käytettävissään. Joukkueesta huokui eilen yhtenäisyys ja usko omaan tekemiseen. Tästä on hyvä jatkaa. 

Sivuja: 1 ... 12 [13] 14 ... 43

Siirry: