FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
31.01.2026 klo 10:00:43 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 24 [25] 26 ... 43

Kirjoittaja Aihe: Newcastle United 2013/2014 - Sirkus ei jätä kaupunkia  (Luettu 113383 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
wahis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NUFC

Vastaus #600 : 06.01.2014 klo 12:44:36

Niinpä. Samaa mieltä Kaihlamon kanssa. Jokainen voi katsoa tuon youtube-koosteen pelistä ja tarkistaa vaikka Cardiffin 1-2 voittomaalin kulmasta. Muuta en matsista tiedä, mutta tuossa tilanteessa Haidara on ainakin ihan hukassa. :(
Barcode Rolle

Poissa Poissa

Vastaus #601 : 06.01.2014 klo 13:57:04

Itse uskon, että Santonin varovaisempi hyökkäyspelaaminen johtuu paljon Pardew'n ohjeistuksista. Debuchy nousee hanakasti toisella puolella on Santon ohjeistettu olevan huomattavasti puolustavampi. Kuitenkin Santon tekee nousuja edelleen mutta edellisvuosien vasemman jalan keskitykset ovat jääneet lähestulkoon kokonaan pois. Mies leikkaa usein jo 30 metrin päässä maalista keskelle ja hakee usein vetoa joka ei ole oman muistikuvan mukaan maalipuiden väliin useasti osunut. Lisäksi näkisin noiden Santonin keskelle leikkauksien syövän Cabayelta laukaisupaikkoja.

Kyllähän tuo Haidara on tosi potentiaalinen kaveri ja hyökkäyssuuntaan omasta mielestä agressiivisempi positiivisessa mielessä kuin Santon. Haidara pyrkiikin antamaan keskityksiä lähempänä päätyrajaa. Omasta mielestä Haidaran keskitykset ovat olleet hyviä. Kyllähän tuo jotain kertoo, että Pardew on miehen ottanut useasti kehiin juurikin niissä tilanteissa, joissa hyökkäyksiin on tarvittu lisävoimaa. Kyllä siellä penkin päässäkin on tunnistettu Haidaran vaarallisuus hyökkäyspäässä. Puolustuspään työskentelyä on vaikea arvioida, koska mies heitetty kehiin silloin kun on haettu aktiivisesti maalia. Haidara on ranskalaistyylinen aktiivinen laitapuolustaja kun taas Santon hieman varovaisempi.

Santonille voisi tuo oikeapuoli olla parempi, mutta Debuchya ei hevillä syrjäytetä siltä tontilta. Mielenkiintoista nähdä kuinka Pardew tuon puolustuslinjan kokoaa muutamaan tulevaan valjupeliin kun Debuchy ja Colo sivussa.
travis bickle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Operaattori

Vastaus #602 : 07.01.2014 klo 12:32:53

Materiaali on kapea. Onneksi voidaan keskittyä Liigaan koko loppukausi :)
Proudfoot

Poissa Poissa

Vastaus #603 : 08.01.2014 klo 15:08:55

Seuraavat kaksi matsia lienee ne kriittisimmät alakerran kannalta, sillä itse pidän Debuchyn poissaoloa kovempana kolauksena, kuin Coloccinin. Mapou on hyvin saman tyyppinen pelaaja ja kunhan saa Willon taas vierelleen niin ei pitäisi olla hätäpäivää.

Luuk de Jong huhut voimistuvat päivä päivältä ja myös Shane Longia ollaan edelleen tuomassa castleen. Lisäksi Bafe Gomis kohautti jokunen päivä sitten twitterkommentillaan, joka tosin poistettiin nopeasti. Maalaisjärjellä ajateltuna Long on kolmikosta Pardewin valinta, kaksi muuta mannereuroopan skouttitiimin. Kukaan ei liene varma hitti. Long ei ole ainakaan minua vielä vakuuttanut maalinsylkijänä, mutta voi hyvinkin onnistua ja tuskin ainakaan täysin voi valioliigassa enää flopata. Puhtaasti pelillisistä syistä ottaisin ehkä Gomisin, mutta riippakivenä edelleen agenttipalkkiot ja tapaus Dembasta oppineena voi olla että agenttisirkuksia pyritään tulevaisuudessa välttämään. Luuk de Jong houkuttaa, mutta voi olla aivan hyvin katastrofikin: nuori, isokokoinen, järjettömät tehot Twentessä, mutta mitä ihmettä tapahtui Gladbachissa? Millaisella diilillä pitäisi hankkia? Jos ostetaan, niin tuskin lähtee ihan halvalla, kun saksalaiset maksoivat reilu vuosi sitten 10-15m. Jos taas lainataan, tehdäänkö Remyt eli hintalappu hinataan taivaisiin jos takoo maaleja valiossa. Toki siinä on se mahdollisuus, että jos floppaa niin pääsee helposti eroon, mutta ei ole kovin positiivinen asenne hankkia vahvistuksia. Tietenkin lainadiili osto-optiolla voisi tulla kysymykseen.

Mene ja tiedä, kuka tai ketä tulee sisään, mutta kaikissa pelaajissa on ainakin jonkinmoista voimaa&pääpelivoimaa. Gomis ja de Jong ovat ymmärtääkseni moderneja all around -hyökkääjiä; tekniikka, nopeus, fysiikka ja pääpelivoima ovat kaikki riittävällä tasolla. Sen vähän mitä olen Longia seurannut niin, ei hänkään mikään yksipuolinen pelaaja ole. Semmoinen perstuntuma on, että ostoslistalla saattaa olla kaksikin pelaajaa, jolloin Cissé myydään ja jos yksi tulee sisään Cissé jää. Remyn hankintaan en jaksa enää uskoa, jos 15 millin hintalapussa on mitään perää. Demba Ba'n hankintaakaan ei voida varmaan täysin vielä haudata.

Teoriassahan on mahdollista, että Pardew koittaa edelleen ajaa 4-4-2 järjestelmää sisään ja että hakusessa on uusi pelaaja ”Sholan rooliin”. Jotenkin Gomisit ja de Jongit näkisin enemmän kuitenkin yksin piikissä, jolloin Remy siirtyisi omalle paikalleen vasempaan laitaan, josta voi ajaa sitten boksiin tukemaan. Tämähän avaisi myös Barfalle paikan avaukseen... Tai sitten mä vaan haluan kovasti nähdä asian näin :)
Tino Asprilla

Poissa Poissa

Vastaus #604 : 08.01.2014 klo 20:56:20

Missäs pelissä näitä Haidaran huikeita näyttöjä on näkynyt, joilla ansaitsisi Santonin peliaikaa? Mä en ole nähnyt mitään muuta kuin nuoren pojan epävarmaa ja melko tuloksetonta hyökkäyspelaamista, jossa on potentiaali kyllä näkyvissä mutta ei vielä ulosmitattavissa. Puolustussuuntaan on ollut paljon heikompi fyysisesti ja huonompi sijoittumaan kuin Santon. Nopeus ainut ominaisuus missä selkeästi parempi kuin Santon. Pelaamisessa noin kokonaisuudessa ei mitään jakoa Santonia vastaan. Ei siis ole mun mielestä valmis vielä isompaan rooliin näissä karkeloissa. Haidaran saama peliaika on siis täysin suhteessa kaverin esityksiin sekä potentiaaliin. On potentiaalinen pelaaja, mutta ei niin potentiaalinen että pitäisi peluuttaa väkisin  ja varsinkaan toisen nuoren pelaajan tilalla, joka omaa vielä luokkaa enemmän sitä potentiaalia ikä huomioiden.

Sitä paitsi Santon on ainakin mun silmissä esiintynyt jo pidempään hyvin ja varsinkin huomattavasti paremmin kuin mitä TA antaa kirjoituksissaan ymmärtää. Tuota Santonin hyökkäyspelin vähempää aktiivisuutta käsiteltiin jo aiemmin ja edelleen olen sitä mieltä, että enemmän siinä on kyse joukkueen pelaamisesta sekä valmennuksen hyökkäyspään ohjeistuksista kuin miehen itsensä päätöksistä.

En jaksa millään uskoa, että vasemman laidan vähempi hyökkääminen olisi valmennuksen käsky. En vain näe siinä mitään järkeä. Kuten aiemmin olen maininnut niin iso ongelma on joukkueessa silloin kun Arfa pelaa. Nimenomaan se, että hyökätään koko ajan oikean kautta. Se vie joukkueesta yllätyksellisyyttä todella paljon. Eihän kaikkien tarvitse siellä ylhäällä olla hyökätessä, jos kierrätetään vasemman kautta niin sitten oikea huilaa ja on varmistavampi, vai miten se nyt menee?
Olen ihmetellyt jo parin vuoden ajan kun paljon lueskelemallani lädi-foorumillakin on perusteltu Jonaksen ja nyt Goufranin pelaamisen parhaita puolia sillä, että he ovat juoksukoneita jotka pystyvät tukemaan Santonia puolustamisessa. Lähtökohtaisesti se vain tuntuu itsestä hiukka oudolta ajattelumaailmalta, mutta kyllähän castlen peliä katsellessa ei tuolta ajatukselta voi välttyä. Kyllähän laitalinkeillä on kovat puolustusvelvoitteet, mutta itse toivoisin heidän ensisijaisen tehtävän olla luomassa paikkoja ja tekemässä jopa maaleja. Goufran on pelannut hiton hyvän kauden tehojen perusteella ja mies on todellakin pelannut suurella sydämellä joukkueen eteen hoitaen puolustusvelvoitteensa moitteetta ja kenties saanut Santonin näyttämään puolustuksessakin varmemmalta. Seuratkaapa seuraavan kerran kun esimerkiksi Remy laitetaan laitaan, vasen laita näyttää huomattavasti haavoittumaisemmalta. Enkä nyt tarkoita mitään vastustajan ylivoimatilanteita vaan ihan perus yksi vastaan yksi tilanteita joissa tuki puuttuu, mielestäni Santon on niissä heikompi kuin mitä olen Haidaralta otteita nähnyt.
Nopeus on ainakin minun mielestä se elementti jotka ovat 1vs1 tilanteissa valttia ja vastaavasti lähdetään vastahyökkäyksiin (vastaiskuihin soisi castlen kyllä lähtevän nopeammin) lisäksi Haidara on agressiivisempi ja fyysisempi ja on pärjännyt omaan silmään taklaustilanteissa Santonia paremmin. Epävarmuudet voi laittaa varmaan kokemattomuuden piikkiin, mutta milläs niistä pääsee muulla eroon kuin pelaamalla? Lisäksi Haidara on näyttänyt, että pystyy heittämään keskityksiä kovastakin vauhdista vasemmallaan. Vertauskohtana jos Santon kääntää keskityksensä oikealle niin hävitään niitä murto-osa sekunteja jotka vaikuttavat hyökkääjien liikkeeseen boksissa, useinhan siellä jo siinä vaiheessa sitten seisoskellaan ja sehän on taas helpompi puolustaa. Nämä nyt meni jo tähtitieteilyksi tässä keskustelussa, mutta tarkoitus oli nyt selventää niitä seikkoja joiden valossa soisin Haidaran saavan hiukka enemmän näyttöpaikkoja. Onhan Santon pelannut ihan hurjat minuutit niin jos nyt ei sitten pelillisin esityksin niin rotaation kautta  lisäminuutteja ranskalaiselle kiitos!

Ja mitä Wahiksen kommenttiin Cardiffin maalista tulee niin Haidara taitaa siinä hoitaa etuleikkurin hommiaan ja huomatessaan, että pallo liitelee yli ottaa paikkansa etutolppamiehenä. Kyllä siellä taitaa olla Mymmeli ja Tiote mustista miehistä lähimpänä Campbelia?

Asiasta viidenteen, aika karmaisevasti on tosiaan tipahtanut De Jongin tehot Bulissa. Epäilyttää sen verran, että omasta mielestä ei vaikuta kovin kiihottavalta siirrolta. Mielummin sitten kaksikosta Gomis-Long jompikumpi sisään. Melkeimpä mielummin Gomis vaikka välillä voisi muunkin maalaisia ostaa ::)
Proudfoot

Poissa Poissa

Vastaus #605 : 10.01.2014 klo 15:42:36

Netissä on kiertänyt huhu, että Yohan Cabaye saattaisi ostaa sopimuksena ulos kesällä. Miehellä on kesällä 2 vuotta nykyistä sopparia jäljellä, mikä tulisi kustantamaan kuutisen miljoonaa puntaa (£3 m / v). Yllättäenhän sitten ilmaispaperilla, uusi seura voisi antaa kuusi miljoonaa allekirjoituspalkkiota. Vaikka castle tekisi voittoa, olisi tuo pilkkahinta ja kova kolaus. Luultavasti ja toivottavasti tämä on vain säälittävä spekulaatio, sillä on vaikea kuvitella, että mies on niin tyytymätön ja olisi valmis polttamaan sillat täysin. Ikinä ei voi olla varma, ja mulle oli aikamoinen shokki tuo syksyn lakkokin.

Olisi todella kiinnostavaa tietää, mitä on tapahtunut viimeisen vuoden aikana. Vielä vuosi sitten Cabaye puhui lämpimästi seurasta ja houkutteli ranskasta pelaajia Newcastleen (suunnilleen jokainen myöhemmistä hankinnoista on kertonut Cabayen vaikuttaneen päätökseen). On tosi vaikea uskoa, että Arsenalin tarjous sai vaan miehen niin sekaisin, että kelkka kääntyi ympäri. Jotain on täytynyt olla taustalla.

Vaikka on toki mahdollista, että Cabaye on pettynyt seuraan, niin siihen teoriaan en itse usko. Ashley poltti kuitenkin vuosi sitten ison tukun rahaa ranskalaishankintoihin, hankkien mm. Cabayen best manin Debuchyn. Toki kesällä ei hankittu sitä ”luvattua” hyökkääjää.

Kenties koillisenglanti ei alueena ole mieleinen. Ehkä perhe ei viihdy, ehkä mies itse? Puhui joskus viime kaudella, että kärsi syyskaudella jonkin asteisesta masennuksesta.

Onko Pardewin kanssa mennyt sukset ristiin? Kummalliselta kuulostaa tämäkin; Pardew uskaltaa mielestäni kritisoida joidenkin pelaajien otteita, mutta Cabayen suuntaan on aina vain ylisanoja. Cabaye myös pelaa aina kun mahdollista ja olihan hän viime kaudella kapteenikin Colon poissaollessa.

Sen sijaan Joe Kinnearin nimityksen ja Cabayen lähtöhalujen välillä voisin nähdä yhteyttä, vaikka hieman kahelilta kuulostaakin, että DoF vaikuttaisi kismittäisi pelaajaa. Mutta mielenkiintoista tässä on se, että Cabaye itse ei ole ikinä ottanut kantaa syksyn lakkoon. Paitsi kerran, sanottuaan: "The only person who can explain what happened is Joe Kinnear. If he is honest, he will tell it. Otherwise it will not get out of my mouth." Kinnear ei ole yllättäen koskaan kommentoinut tuota. Vaikka tuskin Cabaye alkoi pakata matkalaukkujaan vain yhden radiohaastattelun takia, niin en usko, että 'Kebab' oli mielissään Kinnearin sekoilusta. Charles 'Insomnia'han suositteli Cabayelle Newcastlea ja kaikki varmaan muistaa miksi ja missä merkeissä N'Zogbia castlesta aikanaan lähti. Jos Cabayen ja Kinnearin välit on se mistä homma hiertää, niin luulen että suljettujen ovien takana on sanottu jotain muutakin. Selvää oli, että kesällä hyökkääjää haviteltiin, mutta vain siinä tapauksessa, että kauppa rahoitettaisiin toisen pelaajan myynnillä. Ehkä Cabayelle tehtiin selväksi, että hän on kauppatavaraa.

Kolmasosa siirtoikkunasta takana ja hankintoja ei ole. Ymmärtääkseni de Jongin diili on pisimmällä ja seurat pohtivat lainasopparin rahoituspuolta. Gomiskin on taas twitteröinyt, mutta mistään muualta ei ole kuulunut pihaustakaan. Viikonlopun aikana joku medicaliin kiitos!
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS

Vastaus #606 : 10.01.2014 klo 16:10:00

Siis mikä tämä Cabaye -juttu nyt on? Ei tietääkseni ole muutakuin yhden twittertilin heitto että Cabaye voi käyttää tuon ehdon sopimuksestaan. Jota kukaan ei juuri ikinä tietääkseni käytä. Sen lisäksi seura haastaisi miehen varmaan oikeuteeen. Ihan turhaa lässynläätä taas.
Lilywhite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.

Vastaus #607 : 10.01.2014 klo 20:10:11

Luultavasti ja toivottavasti tämä on vain säälittävä spekulaatio, sillä on vaikea kuvitella, että mies on niin tyytymätön ja olisi valmis polttamaan sillat täysin. Ikinä ei voi olla varma, ja mulle oli aikamoinen shokki tuo syksyn lakkokin.
Aika yleistähän se on, että pelaaja tekee hyvin selväksi tahtovansa lähteä suurempiin ympyröihin ja hyvin yleistä on sekin, että hän jatkaa vielä osin pakonkin sanelemana sen jälkeen yhden kauden. Harvoinpa nuo kuitenkaan kahta kautta putkeen joutuvat tuloksetta kiukuttelemaan. Suuremmat ympyrät koskevat yleensa CL-statusta ja tästä Cabaye-casesta tulee hyvin vahvasti mieleen Modric, Bale ja Suarez. Kahdella ensin mainitulla oli vientiä, mutta jäivät seuraan vielä yhdeksi kaudeksi. Sen jälkeen CL-futista ei ollut tarjolla ja kaverit vaihtoivat maisemaa. Uskon vahvasti myös Suarezin ja Cabayen kohdalla samaan, eivätköhän nuo kesällä vaihda maisemaa jos ei paikkaa neljän sakissa lohkea, eikä sekään ikävä kyllä vielä takaa mitään.

Vaikka on toki mahdollista, että Cabaye on pettynyt seuraan, niin siihen teoriaan en itse usko. Ashley poltti kuitenkin vuosi sitten ison tukun rahaa ranskalaishankintoihin, hankkien mm. Cabayen best manin Debuchyn. Toki kesällä ei hankittu sitä ”luvattua” hyökkääjää.
Laurent Blanc tahtoisi huhujen mukaan tammikuussa Debuchyn bestmaniksi oman joukkueensa oikean pakin paikalle.

Kenties koillisenglanti ei alueena ole mieleinen. Ehkä perhe ei viihdy, ehkä mies itse? Puhui joskus viime kaudella, että kärsi syyskaudella jonkin asteisesta masennuksesta.
Eipä se Manchester sen häävimpi alueena ole, mutta CL-futis, suurempi palkka ja mestaruustaistelu tekevät usein asuinalueesta viihtyisämmän.
Mascherano

Poissa Poissa

Vastaus #608 : 10.01.2014 klo 20:11:31

Sen lisäksi seura haastaisi miehen varmaan oikeuteeen. Ihan turhaa lässynläätä taas.

Seura haastaa oikeuteen kenet? Fifan, Cabayen? Fifalla on Webster-sääntö, joka mahdollistaa alle 28-vuotiaan pelaajan ostavan itsensä ulos sopimuksesta jos on pelannut seurassa väh. 3 vuotta, että ollaan melko kaukana lässynläästä. http://en.wikipedia.org/wiki/Webster_ruling
Narttu

Poissa Poissa

Vastaus #609 : 11.01.2014 klo 05:21:26

Seura haastaa oikeuteen kenet? Fifan, Cabayen? Fifalla on Webster-sääntö, joka mahdollistaa alle 28-vuotiaan pelaajan ostavan itsensä ulos sopimuksesta jos on pelannut seurassa väh. 3 vuotta, että ollaan melko kaukana lässynläästä. http://en.wikipedia.org/wiki/Webster_ruling

Niin ja eikös jokainen pelaaja joka tuota on käyttänyt ole suurin piirtein oikeuden kautta mennyt? Jonas? Matuzalem?

Cabaye nyt ei varmasti osta itseään ulos, myydä se voidaankin.
Proudfoot

Poissa Poissa

Vastaus #610 : 11.01.2014 klo 09:00:23

Huoh.

Mua ei henk.koht. sinänsä ihan kauheesti kiinnosta kinastella kuka websteriä on käyttänyt, kuka ei tai käyttääkö Cabaye. Lähinnä pohdiskelin, että mitähän koillisessa on tapahtunut lyhyen ajan sisällä, lässynläätä tai ei. Cabsille soviteltiin seuraikonin viittaa ja oltiin tekemässä seuraavaa kapteenia ja mies vaikutti vähintään tyytyväiseltä. Itse en usko, että Wengerin yksi tarjous muutti kaiken, voin toki olla aivan väärässäkin. Valitettavasti asia on kuten Lilywhite sanoi, että todennäköisempää on nyt että joukkueen paras pelaaja lähtee kesällä kuin että jää. Toki voidaan työntää sormet korviin ja huutaa ettei asia ole niin.

Debuchy ei tule lähtemään tammikuussa. Saa ottaa talteen. Hintalappu on tällä hetkellä taatusti yli kymmenen miljoonaa ja luulen, että jopa Ashleyn puntissa alkaa kovettua vasta jossain viidentoista millin tuolla puolen.
Kaihlamo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo

Vastaus #611 : 11.01.2014 klo 12:26:36

Huoh.

Mua ei henk.koht. sinänsä ihan kauheesti kiinnosta kinastella kuka websteriä on käyttänyt, kuka ei tai käyttääkö Cabaye. Lähinnä pohdiskelin, että mitähän koillisessa on tapahtunut lyhyen ajan sisällä, lässynläätä tai ei. Cabsille soviteltiin seuraikonin viittaa ja oltiin tekemässä seuraavaa kapteenia ja mies vaikutti vähintään tyytyväiseltä. Itse en usko, että Wengerin yksi tarjous muutti kaiken, voin toki olla aivan väärässäkin. Valitettavasti asia on kuten Lilywhite sanoi, että todennäköisempää on nyt että joukkueen paras pelaaja lähtee kesällä kuin että jää. Toki voidaan työntää sormet korviin ja huutaa ettei asia ole niin.

Debuchy ei tule lähtemään tammikuussa. Saa ottaa talteen. Hintalappu on tällä hetkellä taatusti yli kymmenen miljoonaa ja luulen, että jopa Ashleyn puntissa alkaa kovettua vasta jossain viidentoista millin tuolla puolen.

Aika hedelmätöntä pohdiskelua niin kauan kuin kaikki perustuu arvailuihin tai tässä tapauksessa ilmeisesti siihen, että yhdessä twitter-kirjoituksessa kerrottu Cabsilla olevan MAHDOLLISUUS käyttää websteriä.
« Viimeksi muokattu: 11.01.2014 klo 12:30:36 kirjoittanut Kaihlamo »
Proudfoot

Poissa Poissa

Vastaus #612 : 11.01.2014 klo 12:48:56

HEHEHEHE. Okooo.

ps. milloin täällä mikään perustuu yhtään mihinkään muuhun kuin arvailuun.
Kaihlamo

Poissa Poissa

Vastaus #613 : 11.01.2014 klo 13:02:11

HEHEHEHE. Okooo.

ps. milloin täällä mikään perustuu yhtään mihinkään muuhun kuin arvailuun.

Sä pohdiskelet tai yrität pohtia mitä on tapahtunut, vaikka yhtään mitään viitteitä siitä ei ole että jotain olisi ylipäätään tapahtunut. Se tässä nyt on se ylitsepääsemätön ongelma.
Proudfoot

Poissa Poissa

Vastaus #614 : 11.01.2014 klo 13:18:47

Hmm, Cabaye ei halunnut siirtoa syksyllä?
Tino Asprilla

Poissa Poissa

Vastaus #615 : 11.01.2014 klo 13:21:45

Jos nyt jätetään isommat pohdiskelut sikseen ja keskitytään niihin perusasioihin. Aika olennaista on pelaajan viihtyvyyden kannalta se, että Newcastlella kunnianhimo puuttuu täysin Ashleyn omistuksessa. Kukahan Cabayen tasoinen pelimies haluaisi pidempään pelata jossain koilis-englannissa jossa taistellaan parhaimmillaan kahdeksannesta sijoituksesta ja se on seurajohdolle niin kauan ookoo kun stadion on täynnä ja muutenkin rahavirtaukset pysyvät positiivisina. Seuraa vaihtamalla saa palkankin hinattua lähemmäs 100k per kuukausi.

Ei kiinnosta olla katkera pätkääkään pelaajalle jolla on mahdollisuudet kehittyä ja ennen kaikkea menestyä jossain muualla niin kauan kunhan pelaa seuralle täydestä sydämestä sen ajan jonka seuraa edustaa. Paljon saa Newcastlessa, tai monessa muussakin seurassa tapahtua jos Cabayesta, Krulista tai ihan kenestä tahansa seuralegendoja tulee. Niin ne vaan Rooneytkin ja kumppanit on seuraa vaihtamassa ja ovat riidoissa seurajohdon kanssa/kiukuttelemassa palkoistaan tuon tuosta.

Seurajohto on myös itse todennut että kaikki pelaajat ovat kaupan oikean tarjouksen sattuessa kohdalle.
Proudfoot

Poissa Poissa

Vastaus #616 : 11.01.2014 klo 13:26:54

Mä en pysty ihan täysin pelkästään haukkumaan Ashleytä, vaikken voi sanoa pitävänikään. Kyllähän nykyisen omistajan alaisuudessa seuran talous on vakautunut ja taitaa olla tällä hetkellä Arsun jälkeen toiseksi eniten voittoa tekevä seura (korjatkaa jos olen väärässä). Ongelma itselläni on, että bisneksen tekeminen menee kaiken edelle aina ja on jopa lyhytnäköistä. Vaikka olisi huutava pula jonkin tietyn pelipaikan pelaajasta, sitä ei välttämättä osteta ja samalla voidaan ostaa pelaajia muille pelipaikoille jos hinta/laatu (+tulevaisuudessa saatava raha) ovat kohdallaan.
Kaihlamo

Poissa Poissa

Vastaus #617 : 11.01.2014 klo 13:43:37

Hmm, Cabaye ei halunnut siirtoa syksyllä?

Aika normaalia toimintaa, jos isompi seura kolkuttelee ovella. Ei siinä tarvitse tapahtua yhtään mitään muuta. Paksumpi tilipussi, paremmat saumat menestymiseen ja paremmat saumat vakiinnuttaa avarin paikka majussa. Kuka ei haluaisi siirtyä noissa olosuhteissa.
Narttu

Poissa Poissa

Vastaus #618 : 11.01.2014 klo 14:24:43

Niinpä, en nyt ymmärrä miten Cabaye kiukuttelu näkyy yhtään missään.. Mieshän pelaa taas huippukautta ja kuten kaikki huippunimet, niin Newcastlen/Tottenhamin/Evertonin kaltaisten seurojen rooliksi jää olla myymässä heitä eteenpäin. Erikseen sitten tietysti nämä shearerit ja harperit.
Tino Asprilla

Poissa Poissa

Vastaus #619 : 11.01.2014 klo 14:39:38

Mä en pysty ihan täysin pelkästään haukkumaan Ashleytä, vaikken voi sanoa pitävänikään. Kyllähän nykyisen omistajan alaisuudessa seuran talous on vakautunut ja taitaa olla tällä hetkellä Arsun jälkeen toiseksi eniten voittoa tekevä seura (korjatkaa jos olen väärässä). Ongelma itselläni on, että bisneksen tekeminen menee kaiken edelle aina ja on jopa lyhytnäköistä. Vaikka olisi huutava pula jonkin tietyn pelipaikan pelaajasta, sitä ei välttämättä osteta ja samalla voidaan ostaa pelaajia muille pelipaikoille jos hinta/laatu (+tulevaisuudessa saatava raha) ovat kohdallaan.

Nimenomaan tämä se ongelmakohta on.
Drunk as a Skunk

Poissa Poissa

Vastaus #620 : 11.01.2014 klo 18:21:12

Aika normaalia toimintaa, jos isompi seura kolkuttelee ovella. Ei siinä tarvitse tapahtua yhtään mitään muuta. Paksumpi tilipussi, paremmat saumat menestymiseen ja paremmat saumat vakiinnuttaa avarin paikka majussa. Kuka ei haluaisi siirtyä noissa olosuhteissa.

"For me to go to Paris or another club, there is nothing. I just want to be focused on the next game, Manchester City. Nothing is happening for me. When you know what you want, it is easier."

"I think it's hard for every player. It depends what the player wants -- if he wants to leave or if he wants to stay. There is every time speculation about the transfer, even in January, so it's hard for the player, the club and the fans, for everybody. It is not a good period for everybody. We just have to stay away from that speculation and stay focused on our job, and my job especially."
nupe4ever

Poissa Poissa

Vastaus #621 : 12.01.2014 klo 15:29:46

Qatarista tehty Cissestä £9millin tarjous, joka hylätty. Jonas on myös on lähdössä, Espanjassa kiinnostusta ja Norwich.  “It was an honour and a pleasure to play with the Newcastle shirt and to have the support of the Geordies"

Tänään pelataan taas ja varmat 3pistettä tänään Cityltä ;)

Krul; Santon, S.Taylor, Williamson, Yanga-Mbiwa; Anita, Tiote (c), Cabaye; Sissoko, Remy, Gouffran

Elliot, Haidara, Gosling, Marveaux, Sammy Ameobi, Ben Arfa, Cisse.
mustavalko

Poissa Poissa

Vastaus #622 : 12.01.2014 klo 16:21:15

Kyllä se on niin, että Steven Taylorin pelit Newcastlessa taitavat olla pelattu. Ei tulee kaverista valioliigatason topparia, ei sitten millään. Ei kun myyntiin hyvällä lädibonuksella. Odotettavissa punainen ja aihetettu pilkku tänään!
Narttu

Poissa Poissa

Vastaus #623 : 12.01.2014 klo 16:56:02

Kyllä se on niin, että Steven Taylorin pelit Newcastlessa taitavat olla pelattu. Ei tulee kaverista valioliigatason topparia, ei sitten millään. Ei kun myyntiin hyvällä lädibonuksella. Odotettavissa punainen ja aihetettu pilkku tänään!

Vähän mietin samaa. Koheltaa itseään ulos helvetisti ja on olevinaan fyysinen..
turtle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK, Pacers, Saints

Vastaus #624 : 12.01.2014 klo 17:33:35

Tuli väärään topiciin kirjoitettua, mutta täytyy nyt kuitenkin todeta tänne, että onpa ollut loistava peli-ilme tänään. Huippupaikat on toki edelleenkin vähissä, mutta kyllähän tuossa muutamat maalit olisi voinut/pitänyt tehdä. Tioten hylätty maali ja parit Remyn paikat.
« Viimeksi muokattu: 12.01.2014 klo 17:43:55 kirjoittanut turtle »

Sivuja: 1 ... 24 [25] 26 ... 43

Siirry: