D4
Poissa
Suosikkijoukkue: COYS!
|
 |
Vastaus #3750 : 01.02.2014 klo 23:52:42 |
|
Ihanko tosi? Jos oikein etsit niin voit ehkä löytää mittarin, jonka mukaan myönteistä kehitystä ei olisi tapahtunut.
Olkiukkoja. On tapahtunut myönteistä kehitystä. Pelaajat uskaltavat hyökätä ja hyökkäyspeli on nopeampaa. Krediitit Timpalle tästä. Mutta, itse nyt näkisin, että ei tässä silti erityisen hyvää peliä ole esitetty. Pikemminkin sellaista materiaalin tuoman taitoeron turvin nippa nappa käännettyjä matseja heikompia vastaan + pari jo ihan ok:sti sujunutta matsia. ManU ottelu nyt ei kyllä sitä parasta ole ollut Sherwoodin alaisuudessa. Toisaalta jos ei esim. Stoke -matsia pitänyt hyvänä niin päässä pitää kyllä olla aika saatananmoiset ennakkoluulot (joista voi rivien välistä lukea) ja antipatiat.
Aha. Joo, ja olet oikeassa Stoke-matsista toki. Edit: Pahoittelut toki vittuuntuneisuuden kuulumisesta äänensävyssä. Huono päivä, muutenkin kuin Spursin takia. E2: Sovitaan nyt vaikka, että "jalluveto" on nyt sitten Blankun kanssa, eli saat tuopin, jos joudun kevään aikana pyörtämään käsitykseni ja "antipatiani" Sherwoodista.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.02.2014 klo 23:58:24 kirjoittanut D4 »
|
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #3751 : 02.02.2014 klo 00:00:56 |
|
Olkiukkoja. On tapahtunut myönteistä kehitystä. Pelaajat uskaltavat hyökätä ja hyökkäyspeli on nopeampaa. Krediitit Timpalle tästä. Mutta, itse nyt näkisin, että ei tässä silti erityisen hyvää peliä ole esitetty. Pikemminkin sellaista materiaalin tuoman taitoeron turvin nippa nappa käännettyjä matseja heikompia vastaan + pari jo ihan ok:sti sujunutta matsia.
En minäkään nyt väitä, että peli olisi nykyisellään mitään räiskyvää iloa ja onnea - mutta ei kai sitä nyt voi tässä tilanteessa odottaakaan? Täytyy muistaa missä tilassa joukkue oli pelillisesti puolitoista kuukautta takaperin ja minkä verran uusi valmentaja on jouluruuhkan ja loukkaantumisten takia ehtinyt peliin vaikuttaa. Se on ihan sama mikä nimi siinä valmentajan rinnassa lukee, mitään seksibalettia ei olisi ollut vielä tarjolla. On kuitenkin ollut tarjolla 17 pistettä 8 pelistä ja enemmän pelitilannemaaleja kuin koko alkukaudella yhteensä (ja ihan positiivista kehitystä kun lähtee purkamaan tilastoja hieman enemmänkin).
|
|
|
|
|
D4
Poissa
|
 |
Vastaus #3752 : 02.02.2014 klo 00:13:26 |
|
No, ei varmaan enää pitäisi. Myönnän, että mulla ei ollut kauhean hyvät ennakko-odotukset Sherwoodia kohtaan, mutta kuten sanottu, tähän astinen suoritus ei ole juuri tuota kuvaa muuttanut.
Mutta sen verran nyt tähän jatkan, että kyllä se edellinen pallinaamakin pelillisen kriisinsä keskellä roikutti Spursia siellä suht lähellä kärkeä. Peli toki oli puhdasta paskaa, mutta jos tuollaista argumenttia käyttää yhteen valmentajaan, niin miksi se ei pätenyt siihen toiseen missään kohtaa? Antipatioista puhuttaessa tässä taitaa jutella pata ja kattila...
|
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #3753 : 02.02.2014 klo 00:24:59 |
|
Mutta sen verran nyt tähän jatkan, että kyllä se edellinen pallinaamakin pelillisen kriisinsä keskellä roikutti Spursia siellä suht lähellä kärkeä. Peli toki oli puhdasta paskaa, mutta jos tuollaista argumenttia käyttää yhteen valmentajaan, niin miksi se ei pätenyt siihen toiseen missään kohtaa? Antipatioista puhuttaessa tässä taitaa jutella pata ja kattila...
Olen kyllä jeesuksen varma, ettei sieltä suunnasta lentäisi tässä vaiheessa yhtään kiveä näillä esityksillä ja tuloksilla, jos valmentajan rinnassa olisivat vaikkapa kirjaimet LVG TS:n sijasta. Ja ymmärrystä löytyisi aivan eri tavalla. Mitä siihen entiseen valevalmentajaan tulee, niin siellähän oli ennen potkuja alla peräti yksi voitto kuudesta edellisestä kotipelistä ja se ainoakin tuli (muuten Hullia vastaan) suotuisalla pillillä. Ja 16 pelissä Spurs oli iskenyt 12 pelitilannemaalia. Ja maaliero oli rajusti pakkasella. Ja pistekeskiarvo oli syyskuun jälkeen 1,5 (vs. 2,125 nyt Sherwoodilla). Että ehkä tilanne nyt ei ole täysin vertailukelpoinen kuin taikalaseilla, etenkin kun toinen sai kuitenkin huseerata ringin kanssa kesäkauden ja neljä kuukautta valjua ennen potkujaan. Mitä pataan ja kattilaan tulee, niin en kaiketi ollut AVBta kivittämässä kaverin kahdeksan ensimmäisen pelin jälkeen, vaikka tulokset olivat heikompia kuin Sherwoodilla nyt ja ei se pelikään siinä vaiheessa mitään kaksista ollut.
|
|
|
|
|
D4
Poissa
|
 |
Vastaus #3754 : 02.02.2014 klo 00:46:47 |
|
Mitä pataan ja kattilaan tulee, niin en kaiketi ollut AVBta kivittämässä kaverin kahdeksan ensimmäisen pelin jälkeen, vaikka tulokset olivat heikompia kuin Sherwoodilla nyt ja ei se pelikään siinä vaiheessa mitään kaksista ollut.
Muistelen kyllä toisin. Ja, sanottakoon nyt vielä, että väännät kyllä mun "antipatiaani" Sherwoodia kohtaan tässä aika lailla yhteentoista. Jostain syystä siellä suunnalla tuntuu olevan sellainen käsitys, että minä kelpuuttaisin vain valmentajan, jolla on "nimeä", ja vieläpä jostain Englannin ulkopuolelta. Ei asia niin ole. Se, mitä karsastan aika paljon on omien vanhojen pelaajien pestaaminen valmentajaksi, koska Tottenham, ja myönnän kyllä sen, että Sherwoodista mulla on ollut hiukan negatiivinen kuva jo ennen tätä pestiä, ja se varmaan vaikuttaa näihin fiiliksiin. Mutta, en mä nyt totaalisen negatiivinenkaan ole...kuten aina, haluaisin uskoa Timpan pystyvän kääntämään sitä kurssia parempaan, ja onhan se sitä tehnyt. Mutta, ottaen huomioon, että uudella valmentajalla on aina se kuherruskuukautensa, jonka aikana kurssi kääntyy parempaan, ainakin väliaikaisesti, niin olisin kyllä halunnut nähdä myös jonkinlaista pelitavan selkeytymistä. Musta siellä kentällä ollaan nyt edelleen sen näköisiä, ettei ihan tiedetä, mitä pitäisi tehdä, ja sen takia sekä hyökkäyspeli että pulustuspeli tökkii välillä ihan vitusti. Ja, lisäksi kyllä ihmetyttää nämä Capouen ja Holtbyn totaaliset dissaukset ihan heti alusta asti. Mutta hei, peace!
|
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #3755 : 02.02.2014 klo 00:57:32 |
|
Muistelen kyllä toisin. Eihän täällä nyt muistin varassa tarvitse olla, sieltä viime kauden kausitopikista jostain lokakuun paikkeilta voit alkaa etsiä sitä kivittämistä (noihin aikoihinhan se 8 liigapeliä Spursin valmentajana tuli täyteen)
|
|
|
|
|
D4
Poissa
|
 |
Vastaus #3756 : 02.02.2014 klo 01:32:29 |
|
Eihän täällä nyt muistin varassa tarvitse olla, sieltä viime kauden kausitopikista jostain lokakuun paikkeilta voit alkaa etsiä sitä kivittämistä (noihin aikoihinhan se 8 liigapeliä Spursin valmentajana tuli täyteen)
Kävitkö varmuuden vuoksi tsekkaamassa ensin? No, sun kohdalla en varmaan ole pystynyt erottamaan suutumusta Harry potkuista AVB:n touhuihin kyllästymiseen. Jos tätä valmentajakeskustelua nyt enemmän metatasolle nostaa, niin itsellänihän on jo pitkään ollut toive siitä, että Spurs saisi hankittua valmentajan, jonka avulla saataisiin nostettua joukkuetta pitkäjänteisen työn kautta kohti huippua. Itse kuvittelin, että AVB olisi ollut tuollaiseen tehtävään juuri sopiva kandidaatti - nuori, jo osaamistaan esittänyt, nosteessa (nojoo, Chelski, jne.) oleva fiksuntuntuinen, ja kokonaisvaltaisesti joukkueen kehittämistä ajatteleva valmentaja. Vituikshan se meni, ja siitä toki Blankulle hatunnosto, että osasi suhtautua kaveriin epäilevästi jo alusta. Mutta, on mun kyllä hyvin vaikea nähdä Sherwoodiakaan tällaisena kaverina. Sinänsä, kun AVB:lle nyt kesken kauden potkut annettiin, Sherwood oli ihan hyvä vaihtoehto vetämään loppukausi, ja tietenkin saa sitten samalla antaa näyttöjä pidempää pestiä varten. Välikaudeksihan tämä nyt sitten vaan kostautui, mikä tässä nyt vituttaa, ja tulee varmaan tuota vitutusta purettua liikaakin Timpan niskaan.
|
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #3757 : 02.02.2014 klo 01:50:59 |
|
Jos tätä valmentajakeskustelua nyt enemmän metatasolle nostaa, niin itsellänihän on jo pitkään ollut toive siitä, että Spurs saisi hankittua valmentajan, jonka avulla saataisiin nostettua joukkuetta pitkäjänteisen työn kautta kohti huippua. Itse kuvittelin, että AVB olisi ollut tuollaiseen tehtävään juuri sopiva kandidaatti Kaveri oli aloittanut valmentajanhommat (siis vastuuvalmentajana, eikä vastustajaa scouttaavana Josen kahvinkeittäjänä) reilut kaksi ja puoli vuotta ennen spurspestiä ja tänä aikana ehtinyt toimia jo kolmessa seurassa. Ei tuo CV nyt jälkikäteen ehkä kaikkein parhaalta vaikuta pitkäjänteiseen työhön. Mutta, on mun kyllä hyvin vaikea nähdä Sherwoodiakaan tällaisena kaverina. Ehkä on, ehkä ei. Katsotaan nyt kausi loppuun ja mahdollisesti sitten se seuraavakin, jos siihen on aihetta. Puolitoista kuukautta kasatessa AVBn rikkomaa palapeliä nyt ei kerro vielä osaamisesta paljoa (toki AVBn alaisuudessa liigassa lähes vähiten pelitilannemaaleja tehnyt joukkue on tehnyt Timin alaisuudessa liigassa kolmanneksi eniten maaleja), se että tuossa tilanteessa ja näillä tuloksilla heitellään jo kivillä kyllä kertoo antipatioista tai ainakin turhautumisesta siihen kun se oma hevonen olikin täysi luuska.
|
|
|
|
|
D4
Poissa
|
 |
Vastaus #3758 : 02.02.2014 klo 02:01:51 |
|
se että tuossa tilanteessa ja näillä tuloksilla heitellään jo kivillä kyllä kertoo antipatioista tai ainakin turhautumisesta siihen kun se oma hevonen olikin täysi luuska.
Jos nyt sovitaan, että minä tässä heittelen kiviä (itse kyllä koin ihan vain kritisoivani näkemiäni epäkohtia, toki tuon turhautumisen vallassa), niin voitko nyt sitten vastata vaikka tuohon minun ihan alkuperäiseen väitteeseeni siitä, että on huolestuttavaa, että Spursin pelaajat ovat vaikuttaneet haluttomilta / taistelutahdottomilta viimeisissä peleissä. Oletko samaa mieltä, ja jos olet, niin mistä tämä on kiinni, jos ei Timpasta?
|
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #3759 : 02.02.2014 klo 02:16:48 |
|
Jos nyt sovitaan, että minä tässä heittelen kiviä (itse kyllä koin ihan vain kritisoivani näkemiäni epäkohtia, toki tuon turhautumisen vallassa), niin voitko nyt sitten vastata vaikka tuohon minun ihan alkuperäiseen väitteeseeni siitä, että on huolestuttavaa, että Spursin pelaajat ovat vaikuttaneet haluttomilta / taistelutahdottomilta viimeisissä peleissä. Oletko samaa mieltä, ja jos olet, niin mistä tämä on kiinni, jos ei Timpasta?
Pitäisi ensiksi tietää mihin peleihin viittaat? Tuskin tämänpäiväiseen, jos se kerran jäi väliin (ja en mä nyt ehkä taistelutahdon puutteeseen tämäpäiväistä pistäisi - ja noin ohimennen Hull on kotisarjataulukossa, vain 3 kotitappiota, Spursin edellä kiitos AVBn maagisen kotiotteen). Eli ilmeisesti peleihin Palacea ja Citya vastaan? Eikö sen paskan ensimmäisen puoliajan jälkeen föönikäsittely tuonut sitä taistelutahtoa ja 3 pistettä Palacea vastaan? Citya vastaan sitä ideaa alkoi tulla peliin kun vieraat - maailman ehdotonta eliittiä juuri nyt - olivat pyörittäneet Spursia mielin määrin sen 30 minuuttia. Loput ensimmäisestä jaksosta näytti kyllä pelillisesti kelvolta, samoin toisen jakson alku, kunnes Capouen heikko peli johti siihen tilanteeseen, josta seurasi väärin vihelletty pilkku ja punainen, jonka jälkeen peli oli sitten 0-2. En nyt ihmettele, jos pelaajilla iski tuossa vaiheessa kevyt luovutusmentaliteetti. Noiden kahden pelin välissä oli sitten vierailu Swansean luona, mutta en mä nyt siinäkään mitään erityisen paskaa asennetta nähnyt.
|
|
|
|
|
Laggy
Poissa
|
 |
Vastaus #3760 : 02.02.2014 klo 08:42:49 |
|
niin päässä pitää kyllä olla aika saatananmoiset ennakkoluulot (joista voi rivien välistä lukea) ja antipatiat.
 "  "
|
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #3761 : 02.02.2014 klo 11:10:53 |
|
 "  " Haluatko tarjota jotain vaihtoehtoisia selityksiä niille näkemyksille, joiden mukaan Stoke -peli ei ollut Spursilta hyvä?
|
|
|
|
|
D4
Poissa
|
 |
Vastaus #3762 : 02.02.2014 klo 11:30:16 |
|
Haluatko tarjota jotain vaihtoehtoisia selityksiä niille näkemyksille, joiden mukaan Stoke -peli ei ollut Spursilta hyvä?
Kylläpä on hienosti kaivettu sitä pointtia taas esiin. Olet mun kanssani eri mieltä, which is fine, mutta älä nyt tahallaan vääristele mun sanomisia. Stoke-peli oli aikaa hyvä, kuten jo sanoin. Vähän tässä keskustelussa tulee sellainen tunne, että Sherwoodia ei saa kritisoida, koska AVB. Noin niinkuin vastapainona väittämillesi mun Sherwood-antipatioille. Pitää vissiin käydä Sherwoodin luotsaamat pelit yksitellen läpi, jotta näistä ei vedetä tuollaisia olkiukkoja.
|
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #3763 : 02.02.2014 klo 11:36:46 |
|
Kylläpä on hienosti kaivettu sitä pointtia taas esiin. Olet mun kanssani eri mieltä, which is fine, mutta älä nyt tahallaan vääristele mun sanomisia. Stoke-peli oli aikaa hyvä, kuten jo sanoin. Mutta siinä vaiheessa mistä tuo lainaus oli napattu väitit muuta (tai oikeammin kai unohdit tuon pelin). Vähän tässä keskustelussa tulee sellainen tunne, että Sherwoodia ei saa kritisoida, koska AVB. Noin niinkuin vastapainona väittämillesi mun Sherwood-antipatioille. Totta kai saa, kunhan nyt muistaa ettei siitä pelillisestä tilasta missä seura oli AVBn jäljiltä muututa hyökkäävää laatufutista pelaavaksi joukkueeksi sormia napsauttamalla päivässä ja päälle vielä sen, että Sherwoodilla taitaa olla tuloksellisesti Ancelottin jälkeen paras avaus uudelle valmentajalle valjussa missään joukkueessa ikinä. Tätä taustaa vasten en halua edes tietää, mitä ne odotukset olivat, jossa tässä mennään kovinkin pahasti ali.
|
|
|
|
|
Laggy
Poissa
|
 |
Vastaus #3764 : 02.02.2014 klo 12:22:43 |
|
Sherwood on osittanut paljon hyviä merkkejä, mutta on aika outoa etteikö miestä saisi mistään kritisoida. Vertailun vuoksi voidaan tarkastella pelejä niitä joukkueita vastaan, jotka sekä Tim että AVB kohtasivat tällä kaudella: molemmilla sarja on 3-1-3. Eli ei sitä ensi kauden jatkopahvia ole vielä taputeltu, vaan se ansaitaan peleissä top 6-joukkueita vastaan. Siitä, ovatko peliesitykset näitä top-jengejä vastaan vakuuttaneet, voidaan vielä keskustella, mutta Capouen syyttämien koko City-tappiosta on kyllä aika absurdia.
|
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #3765 : 02.02.2014 klo 12:28:01 |
|
mutta Capouen syyttämien koko City-tappiosta on kyllä aika absurdia.
En kai syyttänyt koko tappiosta, kunhan totesin ettei tuo kauaa ehtinyt kentällä olla ennen kuin järjesteli tilanteen, josta syntyi voittomaali (ja Roselle punainen). Ei ne näytönpaikat nyt Capouella ole menneet millään matematiikalla edes sinnepäin viime kuukausina, esim. Maukka -pelissä tarjosi palloa about yhtä usein vastustajalle kuin omille. Siellä voi olla hyvinkin laadukas pelaaja pelaaja, mutta juuri tässä ja nyt se on aika hyvin piilotettu. Eli ei sitä ensi kauden jatkopahvia ole vielä taputeltu,
Ensi kaudelle on kyllä pahvi eli jos ruorissa on joku muu, niin siihen vaaditaan potkuja.
|
|
|
|
|
D4
Poissa
|
 |
Vastaus #3766 : 02.02.2014 klo 12:45:29 |
|
Mutta siinä vaiheessa mistä tuo lainaus oli napattu väitit muuta (tai oikeammin kai unohdit tuon pelin).
Unohdin, tai oikeammin en nyt siinä viestissä jaksanut lähteä perkaamaan suorituksia peli peliltä. En oikein arvannut, että yksittäisestä lauseesta pistettäisiin tälla lailla tilille. Pointtihan yleisemmin oli, tai piti olla, että Sherwood on kyllä napsinut materiaalieron turvin hyvin pisteitä, mistä hänelle ihan oikeasti krediittiä annankin, mutta sellaisia otteluita, joissa Spursin peli-ilme/esitys olisi erityisen hyvä ollut, ei montaa ole, eikä etenkään pahempia vastuksia vastaan...tästä jälkimmäisestä syystä nostin sitten sen ManU-pelin "poikkeuksena", kun se nyt oli aika hyvä, eikä vastus ihan helpoimmasta päästä, ainakaan perinteisesti. Toki tänään voinee sanoa, että Stoke on ManU:a kovempi. Sinänsä, kun tämä nyt tähän meni, niin voisin melkeinpä käydä Sherwoodin ajan matsit läpi yksi kerrallaan antaen oman mielipiteeni suorituksista. Tulisi nyt sitten tehtyä homma analyyttisemmin eilisen tunteen palon sijaan. Se saa nyt odottaa vähintään iltaan kuitenkin... Totta kai saa, kunhan nyt muistaa ettei siitä pelillisestä tilasta missä seura oli AVBn jäljiltä muututa hyökkäävää laatufutista pelaavaksi joukkueeksi sormia napsauttamalla päivässä ja päälle vielä sen, että Sherwoodilla taitaa olla tuloksellisesti Ancelottin jälkeen paras avaus uudelle valmentajalle valjussa missään joukkueessa ikinä. Tätä taustaa vasten en halua edes tietää, mitä ne odotukset olivat, jossa tässä mennään kovinkin pahasti ali.
Jep. Tulokset ovat olleet hyviä. Jos AVB:ta sai kritisoida peliesityksistä silloinkin, kun tulokset olivat ihan hyvää tasoa (itsekin tätä tein), niin kai sama Sherwoodiinkin pätee. Edelleen ihmettelen, miksei joukkue ole valmis pelin alussa (CP, City, Arsenal, ja on siellä muitakin ollut), ja miksi Capoue ja Holtby savustettiin heti alkajaisiksi ulos, vaikka etenkin ensinmainitulle olisi hyvää käyttöä ollut Sandron poissaollessa. Ja, haluaisin nyt huomauttaa, että vaikka nyt haluat nähdä minut jotenkin anti-Sherwood:laisena, niin en minä sitä ole. Suurin vitutus johtuu ylipäänsä koko kauden sekoilusta, josta Sherwood nyt kantaa sitten viimeisimpänä vastuuta. Tässä väittelyssä minua ottaa päähän ensinnäkin se, että jostain helvetin syystä sinun oli pakko lähteä aika henkilökohtaiseen hyökkäykseen noita mun kirjoituksia vastaan (lähdetään sitten sille linjalle), ja toisaalta se vastakkainasettelu, jota yrtität väenväkisin luoda heti, jos joku uskaltaa olla hiukankaan eri mieltä kanssasi valkusta, joka tuli korvaamaan AVB:tä, tuota pahan inkarnaatiota. Aika samanlainen tilanne oli aiemmin Harry-AVB -keskustelussakin, jolloin kaikki, mikä Harrylla meni hyvin oli miehen omaa ansiota ja kaikki, joka AVB:lla sujui oli pelaajien (lue Bale) ansiota. Siinä kohtaa, kun sinä alat syyttämään muita antipatioista, suosittelisin ihan oikeasti peiliin vilkaisua. Ei tuo sun AVB-kritiikkisi nimittäin ihan aina kauhean analyyttista ollut.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.02.2014 klo 12:57:37 kirjoittanut D4 »
|
|
|
|
|
Laggy
Poissa
|
 |
Vastaus #3767 : 02.02.2014 klo 12:48:29 |
|
En kai syyttänyt koko tappiosta, kunhan totesin ettei tuo kauaa ehtinyt kentällä olla ennen kuin järjesteli tilanteen, josta syntyi voittomaali (ja Roselle punainen). Ei ne näytönpaikat nyt Capouella ole menneet millään matematiikalla edes sinnepäin viime kuukausina, esim. Maukka -pelissä tarjosi palloa about yhtä usein vastustajalle kuin omille. Siellä voi olla hyvinkin laadukas pelaaja pelaaja, mutta juuri tässä ja nyt se on aika hyvin piilotettu.
Ensi kaudelle on kyllä pahvi eli jos ruorissa on joku muu, niin siihen vaaditaan potkuja.
Tuosta Bentaleb vs. Capoue jutusta olen kyllä samaa mieltä. Tuo Sherwoodin jatko onkin sitten mielenkiintoinen kysymys. Kuvittelisin, että oletuksena Sherwoodin pitää ansaita jatkonsa, tai muuten MM-kisojen jälkeen Lanelle rahdataan joku ihmeidentekijä ja Sherwoodille lyödään rahat käteen. Ulosostohinta tuskin kauhean korkea on. Käännetään nyt vielä veistä haavassa ja toteamalla, että AVB:lle maksettiin sopimuksen purusta joidenkin tietojen mukaan 4,5 M puntaa, kun taas Spurs olisi saanut 10 M puntaa, jos AVB olisi siirtynyt kesällä PSG:hen... Monia asia voisi olla toisin, ja itselle tulee muutamakin kohde mieleen mihin tuon 15 M voisi käyttää...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.02.2014 klo 12:51:18 kirjoittanut Laggy »
|
|
|
|
|
Hammersmith
Poissa
|
 |
Vastaus #3768 : 02.02.2014 klo 13:46:50 |
|
Jos LVG siirtyy liljanvalkoisten peräsimeen ensi kesänä niin olettaa sopii että pelaajistossa tulee taas tapahtumaan melkoisia muutoksia. Sen verran kunnianhimoinen piiskuri ettei siinä pelaajien vanhat meriitit paljoa paina. Vaatii koko joukkueelta duunia ja puolustuspeliin osallistumista joten surffailijoille näytetään melko varmasti ovea (poislukien ehkä Soldado koska otettaisiin niin paljon takkiin myynnissä). Barcassa meni sukset ristiin Rivaldon kanssa, Bayernissä Tonin ja Riberyn, toisaalta AZ:ssa sai kukkoilija Mounir El Hamadouin puhkemaan tilapäisesti kukkaan joten poikkeuksiakin löytyy. Tonin kommentti: "The coach wanted to make clear to us that he can drop any player, it was all the same to him because, as he said, he had the balls," said Toni.
"He demonstrated this literally (by dropping his trousers). I have never experienced anything like it, it was totally crazy. Luckily I didn't see a lot, because I wasn't in the front row." Wiki: As a coach he is known as a slow starter who frequently finds his players needing ample time to grasp his tactics and intent of play. Generally his teams gather results in the second or third season under his coaching, an exception being the 2009–10 season when he grasped the German Bundesliga title and lost the UEFA Champions League final with FC Bayern Munich. During several periods in his career, Van Gaal has had his troubles with the media. He is known to be very blunt with media representatives he perceives to be asking him 'stupid' questions. Jos katsoo valmennushistoriaa niin huomaa ettei hollantilainen ole valmentanut mitään seuraa kovin pitkään poislukien Ajax ja lähdöt/ potkut ovat syntyneet usein konflikteista johtokunnan tai median kanssa. Menestystä on toki tullut, sitä ei voi kiistää mutta sillä on ollut hintansa. LVG:n pelityyli on äärimmäisen kuluttava ja koska tykkää pelata pienellä ringillä niin se saattaa näkyä tilapäisinä romahduksina. Otetaan vaikka kevyenä vertauksena Bielsan aikainen Bilbao. Toisiko "Rautatulppaanin" palkkaaminen jonkinlaista menestystä Spursille? Varmasti, mutta mitään pitkäaikaista sateentekijää ei hänestä ei kannata odottaa. http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2011/10/01/2689168/loved-hated-at-ajax-barcelona-bayern-munich-louis-van-gaalshttp://espnfc.com/players/manager?id=99&cc=5739http://www.fourfourtwo.com/features/van-gaals-vision-seeks-recreate-football-utopia
|
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #3769 : 02.02.2014 klo 20:42:28 |
|
Jep. Tulokset ovat olleet hyviä. Jos AVB:ta sai kritisoida peliesityksistä silloinkin, kun tulokset olivat ihan hyvää tasoa (itsekin tätä tein), niin kai sama Sherwoodiinkin pätee. Sitä kritiikkiä taisi tulla siinä vaiheessa kun tulokset olivat korkeintaan ok -tasoa, ei erittäin hyvää tasoa ie. AVB viimeisen kolmen ja puolen kuukauden aikana liigassa (14 peliä) pistekeskiarvolla 1,5, keskimäärin 0,92 tehtyä maalia ja 1,5 päästettyä -> koko kaudeksi muutettuna 57 pistettä, 35 tehtyä maalia, 57 päästettyä, maaliero -22. Sherwood toistaiseksi (8 ottelua) pistekeskiarvolla 2,125, tehtyjä maaleja keskimäärin 2 per ottelu, päästettyjä 1,375 -> koko kaudeksi muutettuna 80,75 pistettä, 72 tehtyä maalia, n. 52 päästettyä, maaliero plussalla 20. Eli pisteissä eroa se lähes 24 pistettä ja maalierossa päälle 40 maalia. Mutta joo, kai nuo sitten ovat yksi ja sama. Edelleen ihmettelen, miksei joukkue ole valmis pelin alussa (CP, City, Arsenal, ja on siellä muitakin ollut), ja miksi Capoue ja Holtby savustettiin heti alkajaisiksi ulos, vaikka etenkin ensinmainitulle olisi hyvää käyttöä ollut Sandron poissaollessa. Citya ja Arsenalia vastaan ei olisi ollut nykytilassa mahdollisuuksia kuin bussilla jos silläkään ja Capoue on paluunsa jälkeisiin esityksiin nähden ihan oikealla tontilla istuessaan penkillä. Potentiaalia pitäisi olla muuhunkin, mutta se pitäisi todistaa kentällä kun niitä mahdollisuuksia tulee eikä lehdistölle itkemällä. Ja, haluaisin nyt huomauttaa, että vaikka nyt haluat nähdä minut jotenkin anti-Sherwood:laisena, niin en minä sitä ole. Suurin vitutus johtuu ylipäänsä koko kauden sekoilusta, josta Sherwood nyt kantaa sitten viimeisimpänä vastuuta. Kivittäisit sitten edes Levya, tuohan päävastuussa on kauden sekoiluista (ja ylipäätään AVBn raahamisesta seuraan). Tässä väittelyssä minua ottaa päähän ensinnäkin se, että jostain helvetin syystä sinun oli pakko lähteä aika henkilökohtaiseen hyökkäykseen noita mun kirjoituksia vastaan (lähdetään sitten sille linjalle) Eihän siinä ollut mitään henkilökohtaista, kirjoitustasi kommentoin. ja toisaalta se vastakkainasettelu, jota yrtität väenväkisin luoda heti, jos joku uskaltaa olla hiukankaan eri mieltä kanssasi valkusta, joka tuli korvaamaan AVB:tä, tuota pahan inkarnaatiota. Aika samanlainen tilanne oli aiemmin Harry-AVB -keskustelussakin, jolloin kaikki, mikä Harrylla meni hyvin oli miehen omaa ansiota ja kaikki, joka AVB:lla sujui oli pelaajien (lue Bale) ansiota. Niin tai näin, Harry nosti sarjajumbona olleen joukkueen neljänneksi, viidenneksi ja neljänneksi (eikä joukkue ollut yhtenäkään kautena noin riippuvainen yhdestä yksilöstä) kun taas AVB tiputti ensin neljänneltä sijalta viidenneksi ja eron kohdalla sijoitus oli sitten seitsemäs ja suunta alaspäin. Siinä kohtaa, kun sinä alat syyttämään muita antipatioista, suosittelisin ihan oikeasti peiliin vilkaisua. Ei tuo sun AVB-kritiikkisi nimittäin ihan aina kauhean analyyttista ollut. Miltä osin?
|
|
|
|
|
Tietopankki
Poissa
Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur
|
 |
Vastaus #3770 : 02.02.2014 klo 21:35:23 |
|
Kyllä tulee melkein tippa linssiin kun katselee noita Harryn aikaisia kausikoosteita. Iloa ja vitutusta. Niistähän se kannattaminen on tehty. Suurin muutos on, että nykyiset pelaajat eivät; - Tunnu kunnianhimoisilta, puuttuu täysin "Dare is to do"-mentaliteetti. - Pelaa joukkueena yhteen. - Pelaa logolle tai faneille. Vaikka silloin 2011-2012 kauden päätyttyä toivon, että Harry jäisi en olisi uskonut potkujen seurauksien olevan näin valtavat. AVB tuhosi seuran mentaliteetin 1.5 vuodessa. Kolme parasta pelaajaa vaihtoivat maisemaa (Modric, VDV, Bale). Pitkäaikainen/sitoutunut runko (Huddlestone, Assou-Ekotto, Parker jne) siirtyivät samantasoisien pelaajien tieltä seurasta. Uudistus on ihan kivaa joo, mutta nyt tosiaan jengillä ei ole minkäänlaista identiteettiä. Eivät ole Tottenhamin pelaajia vaan ympäri maailmaa koottu palkka-armeija. Tienaavatkin varmasti paljon enemmän. Vertonghen on ihan onnistunut hankinta korvaamaan legenda Kingiä, mutta kyrvällä oleva naama alkaa pikkuhiljaa jo vituttamaan. Kattelen suoraan sanoen jopa ennemmin Michael Dawsonia tällä hetkellä. Suolaa haavoihin ovat tuottaneet managerit nyt viimeisen parin vuoden aikana. Ensin 'arry joka kiinnostui maajoukkueen valmentamisesta (PLEASE STAY HARRY). Sitten AVB joka ei alkujaankaan erityisemmin sytyttänyt, mutta olin hiljaa koska tottakai toivoin Villas-Boasista pitkäaikaista manageria. Viime keväällä AVB alkoi kommentoida, että siirtyy "very very soon" valmentamaan Brasiliaan. Tältä kaudelta muistuu ensimmäisenä esimerkiksi myös fanien syyttely White Hart Lanen hiljaisuudesta, ymmärrettävää toki mutta pari päivää sen jälkeen kun "Yid"-sana oli kielletty käytöstä? Sherwood taas on hiukan liian rehellinen... Timppa on Arsenalin kannattaja, periaatteessa mulle ihan sama, mutta tuntu todella pahalta kuunnella Arsenal fanien laulua FA-Cupissa siitä että Sherwood rakastaa Arsenalia. Myös on vaikea puolustella Timpan koirankopituksia kun olen täällä ollut ensimmäisenä kritisoimassa tästä samasta Pallinaamaa. Kritisoidaan nyt Levyä ensimmäisenä siitä, että ei antanut Harrylle tuolla 2011-2012 kaudella rahaa käyttöön. Tammikuussa tehtiin loistavasti profittia Pavlychenkon myynnillä ja hankittiin Saha ja Nelsen jengiin. Ranskalainen toki korvasi venäläisen todella hyvin, mutta tuhosi Tottenham uransa sosiaalisessa mediassa "Bravo bravo Chelsea"-viesteillä. Aikaisemmin kesällä tehtiin kolme halpaa siirtoa jotka toki vahvistivat joukkuetta roimasti ja olivatkin ilmeisesti Harryn haluamia pelaajia (Parker, Adebayor, Friedel). Pointti on se, että vielä tuolloin (2011-2012 tammikuu) oltiin vahvasti mestaruustaistossa mukana, joten Talven siirtoikkunassa olisi pitänyt rahaa antaa myös käyttöön. Levyä voidaan kritisoida myös siitä, että AVB:lle annettiin alunperinkin huonot mahdollisuudet menestyä Tottenhamissa. Pallinaama halusi Moutinhon korvaamaan Modricin, saatiin palloa hierova Dembele. Aivan loistava Van der Vaart korvattiin Clint Dempseyllä + Sigurdsonilla. Bale nousi yhdeksi maailman parhaimmista pelaajista toki tuossa paineessa kuten kaikki timantit. Mitä tehdään? Kerrotaan faneille, että Balea ei myydä mistään hinnasta. Koko kesä oli siirto otsikoissa ja lopulta se julkaistiin tunti POHJOIS-LONTOON DERBY tappion jälkeen..   EDIT: Hetkinen, tuli näköjään sitten kritisoitua managereja, puheenjohtajaa ja pelaajia 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.02.2014 klo 21:49:28 kirjoittanut Tietopankki »
|
|
|
|
|
journeyman
Poissa
|
 |
Vastaus #3771 : 02.02.2014 klo 22:06:56 |
|
Menihän se tämä viikko hieman penkin alle, mutta ei tämä nyt katastrofi kuitenkaan ole. ManC on mieletän jengi ja Spurs ei vaan kykene nyt tuollaisia juoksuvoimaisia taitopelaajia vastaan pyristelemään. Toki siinä oli jossiteltavaa pilkun kohdilla, mutta enpä mene siihen, kun en ole seurannut yhtään siitä pelistä käytyä keskustelua. Vieraspiste Hullilta on varsin realistinen tulos sekin, vaikka tottakai voitto olisi suotavaa. Tämä on ensimmäinen vähän hankala jakso Timpalle, joten mielenkiintoista nähdä miten hän tämän selvittää. Pelaajisto ei selvästikään ole kovin onnistuneesti rakennettu, mutta työkalujen pitäisi olla ihan hyvät. Eipä se Liverpoolkaan tänään vakuuttanut, joten kaikki on mahdollista. Ja ottihan se Manukin turpaan, joten kaikilla kolmella 4. sijasta kamppailevilla meni vieraspelit vähän alakanttiin. Evertonhan pelasi kotona ja selvitti AV;n täpärästi. Tuo Everton on kyllä vittumaisen sitkeä ylisuorittaja.
Haasteita Timpalla riittää ja täytyy sanoa, että ei ole ollenkaan helppo squad keltanokkavalkulle. Kaikkia ei todellakaan voi miellyttää!
|
|
|
|
|
D4
Poissa
|
 |
Vastaus #3772 : 02.02.2014 klo 23:36:32 |
|
Sitä kritiikkiä taisi tulla siinä vaiheessa kun tulokset olivat korkeintaan ok -tasoa, ei erittäin hyvää tasoa ie. AVB viimeisen kolmen ja puolen kuukauden aikana liigassa (14 peliä) pistekeskiarvolla 1,5, keskimäärin 0,92 tehtyä maalia ja 1,5 päästettyä -> koko kaudeksi muutettuna 57 pistettä, 35 tehtyä maalia, 57 päästettyä, maaliero -22. Sherwood toistaiseksi (8 ottelua) pistekeskiarvolla 2,125, tehtyjä maaleja keskimäärin 2 per ottelu, päästettyjä 1,375 -> koko kaudeksi muutettuna 80,75 pistettä, 72 tehtyä maalia, n. 52 päästettyä, maaliero plussalla 20. Eli pisteissä eroa se lähes 24 pistettä ja maalierossa päälle 40 maalia. Mutta joo, kai nuo sitten ovat yksi ja sama.
Kyllähän sitä kritiikkiä tuli aika paljon jo kauden alussa, vaikka pistetili karttuikin varsin hyvää tahtia, eikä tosiaankaan pelkästään sinulta. Kyllähän tuolloin oli nähtävissä, että jos peli-ilme ei parane, huononevat tulokset jossain kohtaa varmasti. Tätä samaa (vaikkakin "eri muodossa") olen ollut näkevinäni Sherwoodin Spursin pelissä. Toistaiseksihan otteluohjelma liigassa on ollut verrattain helppo, joten kevään mittaa se nyt sitten nähdään, näinkö näkyjä. Citya ja Arsenalia vastaan ei olisi ollut nykytilassa mahdollisuuksia kuin bussilla jos silläkään ja Capoue on paluunsa jälkeisiin esityksiin nähden ihan oikealla tontilla istuessaan penkillä. Potentiaalia pitäisi olla muuhunkin, mutta se pitäisi todistaa kentällä kun niitä mahdollisuuksia tulee eikä lehdistölle itkemällä.
Mikä se nykytila on? Onko se edelleen AVB:n ansiota, vaikka Timpalla on takana jo se 10 peliä? Kyllähän tuo joukkue Timpan peliä nyt pelaa, ja on tässä aikaakin ollut pelitapaa muokata. Loukkaantumiset toki rassaa, mutta niinhän ne rassasi Arsenaliakin. Mitä sitten Capouoeen tulee, niin vaikka kommentissasi on (minukin mielestäni) totta toinen puoli, niin aika rajallisesti niitä näytön paikkoja on ollut, ja itse ainakin näkisin, että valmentajan roolina olisi yrittää saada pelaajista parasta irti, ei vittuunnuttaa ja turhaannuttaa koirankopituksella, ja sitten odottaa, että nuo olisivat parhaimmillaan sen hetken, kun kentälle pääsevät. Capoue oli hyvä ensimmäisissä peleissään kauden alussa, nyt ei ole ollut, ja itse ainakin näkisin suurimman eron olevan pään sisällä, paljolti mukavan valkun ansiosta. Kivittäisit sitten edes Levya, tuohan päävastuussa on kauden sekoiluista (ja ylipäätään AVBn raahamisesta seuraan).
Olen minä Levyä valmentajasekoiluista kritisoinutkin, ja tässä kohtaa kyllä yhdyn näkemykseesi. Myöskään Baldinin alku ei vaikuta järin lupaavalta, mutta kai tuollekin nyt sitten aikaa pitää antaa. Eihän siinä ollut mitään henkilökohtaista, kirjoitustasi kommentoin.
Niin. Tässä tämä asiapohjaisesti kirjoitustani kommentoinut vastineesi tämän väittelyn aloittaneeseen postaukseeni. No, kai se sitten väriä tuo tähänkin ketjuun, kun lähdetään heti avauksessa tuollaiselle retoriikan tasolle. Niin tai näin, Harry nosti sarjajumbona olleen joukkueen neljänneksi, viidenneksi ja neljänneksi (eikä joukkue ollut yhtenäkään kautena noin riippuvainen yhdestä yksilöstä) kun taas AVB tiputti ensin neljänneltä sijalta viidenneksi ja eron kohdalla sijoitus oli sitten seitsemäs ja suunta alaspäin.
Harry teki hyvää työtä. Itse en ollut kaverille potkuja vaatimassa, joskaan en kovasti tykännyt kaikista edesottamuksistaan potkuja edeltäneenä keväänä, ja voin hyvin ymmärtää Levyn ratkaisun. Olet toistuvasti täällä esittänyt mielipiteesi, jonka mukaan AVB:n saavuttama 5. sija seuran ennätyspistemäärällä Valjussa, oli Balen ansiota, siis "AVB:sta huolimatta" saavutettu. Minua on aina ihmetyttänyt, miten AVB:n saavutuksesta et anna kaverille krediittiä, mutta Harryn saavutuksia ylistät, kun kuitenkin Harrylla oli tuo samainen Walesin ihmepoika käytössään, ja lisäksi vielä maailmanluokan Modric ja VDV. Sanoisinpa, että pelaajamateriaaliltaan Harrylla oli käytössään paras Spurs-joukkue sitten 80-luvun (ainakin). AVB:n taktinen yksipuolisuus, joka johti pelit ratkovan supermiehen tarpeeseen on se asia, johon itse AVB:ssa eniten petyin, ja joka sitten johti lopulta heikkoihin tuloksiinkin, kun supermiestä ei enää ollutkaan. Tuskin tästä eri mieltä olemme, mutta taktiikkahan se tuo viime kautinenkin oli, ja se toimi (tuloksellisesti, ei niinkään viihdyttävyydeltään) piste-ennätyksen arvoisesti. Credit where credit's due. Miltä osin?
No tuossa yllä nyt yksi räikeimmistä esimerkeistä. Ylipäänsä olet kyllä ihailtavalla tarmolla jaksanut tuoda esiin mielipiteesi AVB:sta, usein sellaisissakin paikoissa, joissa saa aasinsiltaa etsiä aika kaukaa. Jos nyt sitten yrittäisin tässä summaroida omat näkemykseni Sherwoodista. Lähtökohtaisesti minua epäilyttää suuresti omista riveistä nostettu valmentaja, jolla ei ole ammattilaisjoukkueen managerin pestistä kokemusta lainkaan. Totta kai Sherwoodilla jotain meriittejä on, mutta ei se noin suuriin saappaisiin hyppääminen ihan helppoa ole. Jokaista Hyypiää kohtaan löytyy huomattavasti enemmän Di Canioita, Wrightejä, jne. En myöskään näe, että Spurs olisi oikea paikka harjoitella päävalmentajana oloa. AVB:n potkut olivat jo pakkorako, eikä tuossa kohtaa varmaan erityisen hyviä vaihtoehtoja oikein tarjolla ollut, joten Sherwoodin loppukauden pestiä voi pitää perusteltuna. Jotta pesti jatkuisi, sopimuksen mukaisesti, myös ensi kaudelle, pitää loppukauden aikana mielestäni näyttöä tulla. Minä en pidä Sherwoodia minään pelkkänä tsempparityyppinä. Mitä nyt seuran sisältä tietoa tihkuu, on kaverilla arvostusta jalkapalloymmärryksen saralla, ja kyllä näissä ensimmäisissä peleissäkin se on näkynyt, ettei Sherwood ainakaan yritä olla AVB:n tapainen yhteen taktiseen muottiin uskova valmentaja. Silti, eipä noita kovempia jengejä vastaan pelattuja pelejä nyt ainakaan positiivisina esityksinä voi pitää, sen verran selkeästi Spursia vietiin pelin jokaisella osa-alueella. Minä olen kritisoinut Sherwoodia naivista pelitavasta (ei puolustavaa kk:ta, helvetinmoista munaravia pelin alussa -> väsyminen pelin lopussa) muutamassa pelissä, parin pelaajan itselleni käsittämättömästä koirankopituksesta ja siitä, etteivät pelaajat ole tuntuneet (etenkin) muutamassa viime ottelussa olevan henkisesti valmiita peliin, mistä se sitten johtuukaan. (Pitäisi varmaan tuo Hull-matsi jostain kaivaa...yllä olevista kommenteista käsitin, että näin oli myös eilen.) Plussaa Sherwoodin otteissa sen sijaan on vauhdin ja suoraviivaisuuden palauttaminen hyökkäyspeliin, pelaajien vapauttaminen "kahleista" luoviin ratkaisuihin, Bentalebin nosto ykkösjoukkueeseen (vaikka nuorukaisen ei kyllä olisi näin paljoa mielestäni pitänyt pelata), LANS Ade ja tietenkin erinomainen pistesaldo loppuvuoden kamppailuista - ohjelma toki oli aika helppo, mutta todella vähillä banaaninkuoriin liukastumisilla päästiin, vaikka välillä vähän tiukille on ottanutkin. Pointtina tässä lopuksi nyt se, että minua vituttaa näiden asioiden ainainen mustavalkoistaminen. Ei Sherwood ole minun mielestäni täysin paska, vaikka häntä kritisoinkin (ja myönnän toki, että eilinen äänensävy oli turhankin tiukka...huono päivä, kuten sanoin), mutta huolestuttavia piirteitä Spursin pelissä on ollut, ja ainakin osa siitä kaatuu päävalkun niskaan. Toisaalta, vaikka AVB:n tyyli kuinka vituttaisi, niin ei se nyt totaalisen kyvytön valmentaja ole, eikä kaikki mahdollinen maailmassa AVB:n syytä aina ole.
|
|
|
|
|
D4
Poissa
|
 |
Vastaus #3773 : 02.02.2014 klo 23:40:08 |
|
Sarjatilanne taitaa nyt olla sellainen, että ainakin puolittainen pakkovoiton paikka on ensi viikonloppuna edessä. Taitaakin olla parasta käydä itse huutamassa Spurs voittoon.
Voin vaikka luvata huutaa Sherwoodin Timpan sinivalkoiselle armeijallekin...kaikesta huolimatta.
COYS!
|
|
|
|
|
Tietopankki
Poissa
Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur
|
 |
Vastaus #3774 : 02.02.2014 klo 23:55:43 |
|
Olet toistuvasti täällä esittänyt mielipiteesi, jonka mukaan AVB:n saavuttama 5. sija seuran ennätyspistemäärällä Valjussa, oli Balen ansiota, siis "AVB:sta huolimatta" saavutettu. Minua on aina ihmetyttänyt, miten AVB:n saavutuksesta et anna kaverille krediittiä, mutta Harryn saavutuksia ylistät, kun kuitenkin Harrylla oli tuo samainen Walesin ihmepoika käytössään, ja lisäksi vielä maailmanluokan Modric ja VDV. Sanoisinpa, että pelaajamateriaaliltaan Harrylla oli käytössään paras Spurs-joukkue sitten 80-luvun (ainakin).
AVB:n taktinen yksipuolisuus, joka johti pelit ratkovan supermiehen tarpeeseen on se asia, johon itse AVB:ssa eniten petyin, ja joka sitten johti lopulta heikkoihin tuloksiinkin, kun supermiestä ei enää ollutkaan. Tuskin tästä eri mieltä olemme, mutta taktiikkahan se tuo viime kautinenkin oli, ja se toimi (tuloksellisesti, ei niinkään viihdyttävyydeltään) piste-ennätyksen arvoisesti. Credit where credit's due.
No tuossa yllä nyt yksi räikeimmistä esimerkeistä. Ylipäänsä olet kyllä ihailtavalla tarmolla jaksanut tuoda esiin mielipiteesi AVB:sta, usein sellaisissakin paikoissa, joissa saa aasinsiltaa etsiä aika kaukaa.
Sellaista taktiikkaa EI OLE OLEMASSA että annetaan pallo yhdelle pelaajalle ja toivotaan että ratkaisee jollain 30 metrin kaukolaukauksella kotivoiton sarjajumbosta... Sori, oli pakko tarttua tähän.
|
|
|
|
|
|
|
|