León
Poissa
Suosikkijoukkue: Nettihuligaani
|
 |
Vastaus #1225 : 25.02.2014 klo 00:43:36 |
|
Vakuuttavaa menoa kieltämättä Madridilta. Jos kuivin jaloin (menettämättä johtoa) hoitavat homman tuonne huhtikuun toiselle viikolle asti, niin eiköhän se sitten ole siinä. Kärkikamppailun ulkopuolella näkisin tuossa 2 paikkaa pudottaa pisteitä, Sevilla ja La Real vieraissa, sekä vielä jokerikorttina antimadridista Luchon johtama Celta. Madridin mestaruudelle antaisin ~60%, Barçalle 35 ja Atletille sitten sen viimeisen 5, ei vaan yksinkertaisesti taida colchonerojen materiaali riittää näin kovatasoisessa loppukirissa. Schalken jälkeen ollaan taas viisaampia.
|
|
|
|
|
kujala
Poissa
|
 |
Vastaus #1226 : 25.02.2014 klo 04:27:17 |
|
CM?
Sori, taisi olla hiukan myöhä. Olen jossakin muualla ja toi kellonaika ei pidä paikkaansa ;-)
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1227 : 25.02.2014 klo 08:01:08 |
|
Realin meno on niin hurjaa että ihmisetkin innoissaan sekoilee!  Vaikka Realin pari edellistä chämppäriä on loppunut juuri sakemanneja vastaan niin ei silti yhtään jännitä huominen. Nöyränä odottelen semmoista 0-2 voittoa ja sitten kotona kivalla höntsäilyllä jatkoon. Mukavaa jälleen nähdä Iker ja CR7 kentällä  Hei kertokaas mielipiteitä siitä että koska RM - Almeria pelataan, kalenteriin seuran sivuilla on merkitty 12.4-13.4 to be confirmed. Ja tuon jälkeenhän on heti 16.4 Copa finaali. Eli voiko olettaa että matsi pelataan la 12.4 johtuen juurikin tuosta finaalista ?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.02.2014 klo 08:06:36 kirjoittanut Jari-ja-Minä »
|
|
|
|
|
marcelo vieira da silva
Poissa
Suosikkijoukkue: Morbo
|
 |
Vastaus #1228 : 25.02.2014 klo 10:57:06 |
|
Mitä luultavimmin lauantaina, kuten menneellä kierroksellakin Real tahkosi lauantaina jo viideltä Elcheä vastaan ennen keskiviikon CL-kamppailua. Voi toki olla myös sunnuntai aamupäivällä. Real ei ole tainnut ainuttakaan matsia silloin vielä pelata, ainakaan kotona?
|
|
|
|
|
smpo
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid C.F.
|
 |
Vastaus #1229 : 25.02.2014 klo 11:26:51 |
|
Voi toki olla myös sunnuntai aamupäivällä. Real ei ole tainnut ainuttakaan matsia silloin vielä pelata, ainakaan kotona?
Jos en aivan väärin muista, niin syyskuun ensimmäisenä päivänä pelattu kotiottelu Bilbaoa vastaan pelattiin sunnuntaina aamupäivällä.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1230 : 25.02.2014 klo 12:37:02 |
|
Okei kiitos! Olisi kyllä huikeaa jos ottelu olisi la illalla. Vähän jännittää ajatus päästä Santiagolle vihdoin näkemään Real livenä 
|
|
|
|
|
Jinete
Poissa
|
 |
Vastaus #1231 : 25.02.2014 klo 14:58:01 |
|
Nyt on oltu Marcan toimituksen graafisen puolen kuutioissa sen verran vauhdissa, että täytyy ihan laittaa tänne esille:  Gulliver Ronaldolle ja Schalken lilliputeille 
|
|
|
|
|
León
Poissa
|
 |
Vastaus #1232 : 25.02.2014 klo 15:01:43 |
|
Nyt on oltu Marcan toimituksen graafisen puolen kuutioissa sen verran vauhdissa, että täytyy ihan laittaa tänne esille: Gulliver Ronaldolle ja Schalken lilliputeille  Huikeaa tykitystä, mutta kyllähän tämä on edelleen se ykkönen:  Sori spämmistä, oli pakko kaivaa kuva kun sai tekosyyn.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1233 : 26.02.2014 klo 11:09:32 |
|
Jes tänään on vihdoin se päivä! Tätä on odotettu kuin kuuta nousevaa! Realin sivuilla Ancelotti sanoi: "Cristiano is especially motivated. He is itching to play and has trained very well during this period. He has rested just enough and trained just enough. He is in prime physical and mental condition at the moment." Lisäksi haastattelussa sanottii että Bale avaa. Itse toivon avausta: IKER Carvajal - Pepe - Ramos - Marcelo Xabi - Modric Bale - Isco - CR Jese Ikeriltä voi odottaa taas 0-peliä. CR tekee vähintään yhen jollei kahta. Tärkeintä olisi ettei Angelo olisi sähläämässä kentllä  Hala Madrid!
|
|
|
|
|
timbeman
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid
|
 |
Vastaus #1234 : 26.02.2014 klo 12:02:13 |
|
Itse veikkaan, että patongille annetaan tänään mahdollisuus ja Ancelotti ei lähde liian hyökkäävällä taktiikalla ekaan osaotteluun, eli:
Casillas Carvajal - Pepe - Ramos - Marcelo Xabi - Ilarramendi Bale - Modric - CR Benzema
Voi myös olla, että Varane penkittää toisen topparin.
|
|
|
|
|
León
Poissa
|
 |
Vastaus #1235 : 26.02.2014 klo 12:09:11 |
|
Realin sivuilla Ancelotti sanoi: "Cristiano is especially motivated. He is itching to play and has trained very well during this period. He has rested just enough and trained just enough. He is in prime physical and mental condition at the moment." Lisäksi haastattelussa sanottii että Bale avaa. ... Ikeriltä voi odottaa taas 0-peliä. CR tekee vähintään yhen jollei kahta. Tärkeintä olisi ettei Angelo olisi sähläämässä kentllä  Hala Madrid! Jännä nähdä CRonaldon panos. Multa jäi se Copan matsi väliin kun ei yksinkertaisesti kiinnostanut nähdä munatonta Atletia, mutta CRonaldon otteet olivat ennen tätä taukoa aika vaisuja. Jos tuo palikka vielä loksahtaa kohdalleen näin kevään korvilla, niin Realille on helppo ennustella mainiota loppukautta monella rintamalla. Toiveissa toki että lusitaanin paluun myötä myös väkinäinen vääntäminen ja maalinteon tuska tekee paluun. 
|
|
|
|
|
marcelo vieira da silva
Poissa
Suosikkijoukkue: Morbo
|
 |
Vastaus #1236 : 26.02.2014 klo 12:22:24 |
|
Ancelotti paljasti jo eilen hyökkäyskolmikon olevan Bale, Benzema, Ronaldo. Ainoa epäselvä kysymys on käytännössä laitapakkien tontit. Carvajal/Arbeloa ja Coebtrao/Marcelo, mutta 90% todennäköisyydellä nähdään Carvajal&Marcelo, sekä Realin yhden-kahden maalin vierasvoitto.
|
|
|
|
|
El Heltsu
Poissa
|
 |
Vastaus #1237 : 26.02.2014 klo 12:39:38 |
|
Itse veikkaan, että patongille annetaan tänään mahdollisuus ja Ancelotti ei lähde liian hyökkäävällä taktiikalla ekaan osaotteluun, eli:
Casillas Carvajal - Pepe - Ramos - Marcelo Xabi - Ilarramendi Bale - Modric - CR Benzema
Voi myös olla, että Varane penkittää toisen topparin.
Eiköhän tänään mennä totutulla Realin ykköskokoonpanolla. Aika erikoista että jotkut foorumistit ovat penkittämässä loistavasti viime aikoina pelanneen Di Marian, joka pelaa myöskin molempiin suuntiin. Casillas Carvajal-Pepe-Ramos-Marcelo Xabi Modric-Di Maria Bale-Benzema-Ronaldo
|
|
|
|
|
SirL
Poissa
|
 |
Vastaus #1238 : 26.02.2014 klo 12:44:39 |
|
Aika erikoista että jotkut foorumistit ovat penkittämässä loistavasti viime aikoina pelanneen Di Marian, joka pelaa myöskin molempiin suuntiin.
Saati että vaihtaisi systeemiä jostain syystä 4-2-3-1:een.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1239 : 26.02.2014 klo 13:14:57 |
|
Saati että vaihtaisi systeemiä jostain syystä 4-2-3-1:een.
Ei ollut tarkoitus vaihtaa systeemejä mutta noin oli vain helpompi ilmaista kokoonpano.. Aika erikoista että jotkut foorumistit ovat penkittämässä loistavasti viime aikoina pelanneen Di Marian, joka pelaa myöskin molempiin suuntiin.
Ei Di Maria ole mitään loistavasti pelannut! Lähes joka hyökkäys päättyy Marian antamaan harhasyöttöön tai käsittämättömään vetoon. Sitten kerran pelissä hän antaa sen unelma syötön joka johtaa maaliin niin hehkutus on valmis. Itse en pidä häntä Realin tasoisena pelaajana. Puolustuksessa esim. Illara ja Modric ovat paljon parempia.
|
|
|
|
|
Juhana
Poissa
|
 |
Vastaus #1240 : 26.02.2014 klo 13:17:12 |
|
Ainakin muutamassa viimeisessä liigaottelussa on tainnut vaan saada standing ovationit vaihtoon tullessaan.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.02.2014 klo 13:20:13 kirjoittanut Juhana »
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1241 : 26.02.2014 klo 13:21:01 |
|
Vai niin, no se ei minun mielipidettäni muuta -.-
|
|
|
|
|
Redondo6
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid, FC-88
|
 |
Vastaus #1242 : 26.02.2014 klo 15:19:02 |
|
Vähän kaksjakoiset on omat mielipiteet Di Mariasta.Todella kova tekemään duunia molempiin suuntiin ja keskitykset napsuvat välillä todella hienosti kohdilleen,mutta miinuksina sitten yliyrittäminen ja turha ylimääräinen kikkailu ja pallonmenetys kun pitäisi ajoissa syöttää.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1243 : 26.02.2014 klo 15:50:41 |
|
Vähän kaksjakoiset on omat mielipiteet Di Mariasta.Todella kova tekemään duunia molempiin suuntiin ja keskitykset napsuvat välillä todella hienosti kohdilleen,mutta miinuksina sitten yliyrittäminen ja turha ylimääräinen kikkailu ja pallonmenetys kun pitäisi ajoissa syöttää.
Juuri niin! Toivon että huhut Di Marian lähdöstä ovat totta.
|
|
|
|
|
timbeman
Poissa
|
 |
Vastaus #1244 : 26.02.2014 klo 17:18:53 |
|
Eikö Ilarra ole pelannut Xabin vieressä kentällä ollessaan vai onko minulta mennyt jotain ohi?
|
|
|
|
|
Tsisou
Poissa
|
 |
Vastaus #1245 : 26.02.2014 klo 17:49:43 |
|
Eikö Ilarra ole pelannut Xabin vieressä kentällä ollessaan vai onko minulta mennyt jotain ohi?
Teikäläiseltä kaiketi mennyt jokunen ottelu ohi, don wory. Joissain otteluissa kyllä, mutta tässä hiljattain keskikentällä ovat esiintyneet enimmäkseen seuraavat pelaajat: parrakas herrasmies Alonso, pieni mutta suuri mies Luka ja ailahtelevan nuudelimainen Ángel.
|
|
|
|
|
timbeman
Poissa
|
 |
Vastaus #1246 : 26.02.2014 klo 19:56:54 |
|
Teikäläiseltä kaiketi mennyt jokunen ottelu ohi, don wory. Joissain otteluissa kyllä, mutta tässä hiljattain keskikentällä ovat esiintyneet enimmäkseen seuraavat pelaajat: parrakas herrasmies Alonso, pieni mutta suuri mies Luka ja ailahtelevan nuudelimainen Ángel.
Niin, kysymys oli siis muotoa eikö Ilarra kentällä ollessaan ole pelannut Xabin vieressä ns. 4-2-3-1 formaatiossa? Tiedän kyllä Modricin dominoineen edellisissä.. oikeastaan jo marraskuusta asti ja Di Marian myös pelanneen ylempää keskikenttää (Mourinho kai myös kokeili tätä jossain vaiheessa?) aikaisemmin. Oletin kuitenkin, että Ancelotti lähtee vähän "peruuttelemaan" ja hyökkää tarvittaessa enemmän sitten Madridissa. Turha näistä toki on vääntää, kun tunnin päästä kuulee oikean kokoonpanon.
|
|
|
|
|
Joey
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
 |
Vastaus #1247 : 26.02.2014 klo 20:07:29 |
|
Ei Madrid viime aikoina ole pelannut 4-2-3-1:llä silloinkaan kun Illarra on ollut kentällä. Jos Illarra on ollut Xabin kanssa samaan aikaan, on hän pelannut ylempänä. Xabin puuttuessa puolestaan pelannut yksin pohjalla.
|
|
|
|
|
Tsisou
Poissa
|
 |
Vastaus #1248 : 26.02.2014 klo 20:27:56 |
|
Kappas, en osaa lukea. Minulle  Ei Madrid viime aikoina ole pelannut 4-2-3-1:llä silloinkaan kun Illarra on ollut kentällä. Jos Illarra on ollut Xabin kanssa samaan aikaan, on hän pelannut ylempänä. Xabin puuttuessa puolestaan pelannut yksin pohjalla.
Tässä tulee ilmi se Lukan kokoinen aukko mistä mainitsin edellisen ottelun aikana. Xabi vetäytyy alas, Ángel juoksee cooperin testiä pitkin kenttää ja sen kolmannen keskikenttäukkelin pitäisi sikäli mikäli rakennella peliä. Illarra on huomattavasti maltillisempi pelimies tuossa 433 förmeissönissä, syöttelee omille ja katkoo ihan hyvin, mutta Lukalla on enempi luovuutta ja apuja ylöspäin mentäessä.
|
|
|
|
|
IlpoKirjanpitäjä
Poissa
Suosikkijoukkue: GS & Fatih Terim
|
 |
Vastaus #1249 : 26.02.2014 klo 21:03:17 |
|
Casillas, Pepe, Sergio Ramos, Ronaldo, Benzema, Bale, Marcelo, Xabi Alonso, Carvajal, Modric, Di María.
tuttu ja turvallinen avari. eiköhä salkke kaadu noilla.
|
|
|
|
|
|
|
|