tanu
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid Club de Fútbol
|
 |
Vastaus #1275 : 04.03.2014 klo 09:35:35 |
|
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1276 : 04.03.2014 klo 10:47:45 |
|
Jes! Jos totta niin loistava juttu! Itse uskon että Lopez vaihdetaan kesällä rahaksi (esim cityyn) ja Iker taas tolppien väliin. 2017 sitten joku junnu Ikerin tilalle ja seuraava tarina saa alkunsa
|
|
|
|
|
marcelo vieira da silva
Poissa
Suosikkijoukkue: Morbo
|
 |
Vastaus #1277 : 04.03.2014 klo 12:04:35 |
|
Jos jompi kumpi lähtee, niin se on varmasti Casillas. Lopez on varmasti enemmän kuin tyytyväinen oloonsa tällä hetkellä.
Iker olisi ottanut aivan varmasti tuon Gabin laukauksen.
|
|
|
|
|
sakeaa
Poissa
Suosikkijoukkue: WSTND
|
 |
Vastaus #1278 : 04.03.2014 klo 12:52:44 |
|
Haastattelu annettu radioasema Melody FM Melodia FM:lle ja tässä suora lainaus: "The future: “I think I can continue playing until I’m 40. If you look after yourself, it’s possible for a goalkeeper to reach 40. I hope I’ll still be playing at Real Madrid when I’m 40 but there will come a time when that won’t be possible. When my contract expires I’ll think about what I will do and whether I will continue at Real Madrid or not”. Elikkäs, ei sano missään, että haluaa jatkaa 40v. asti Real Madridissa.
|
|
|
|
|
pälle
Poissa
Suosikkijoukkue: dejongindeksi
|
 |
Vastaus #1279 : 04.03.2014 klo 13:03:07 |
|
Haastattelu annettu radioasema Melody FM Melodia FM:lle ja tässä suora lainaus: "The future: “I think I can continue playing until I’m 40. If you look after yourself, it’s possible for a goalkeeper to reach 40. I hope I’ll still be playing at Real Madrid when I’m 40 but there will come a time when that won’t be possible. When my contract expires I’ll think about what I will do and whether I will continue at Real Madrid or not”.
Elikkäs, ei sano missään, että haluaa jatkaa 40v. asti Real Madridissa.
Toivoo pelaavansa nelikymppisenä Real Madridissa. No eihän se tietenkään samaa tarkoita kuin haluta, mutta ei se nyt kaukanakaan ole.
|
|
|
|
|
Tsisou
Poissa
|
 |
Vastaus #1280 : 04.03.2014 klo 13:05:19 |
|
Gabi, keskelle ja kolmestakympistä. Pyhä maaliin!
Lihatikkua tahi vastaavaa näistä. :fist: Jos jompi kumpi lähtee, niin se on varmasti Casillas. Lopez on varmasti enemmän kuin tyytyväinen oloonsa tällä hetkellä.
Iker olisi ottanut aivan varmasti tuon Gabin laukauksen.
Meikällä on semmoinen fiilis, että Ancelotti taipuu tässä kevään aikana jos Iker ei ryssi tsämppärissä dramaattisesti useaan otteeseen. Viime kesällä median painostus oli aika kova, kannattajat vielä päälle, nyt meneillään sama rumba potenssiin kaksi. Kuningaslehti Marcan mukaan Diego López oli hiljattain ostanut uuden asunnon Madridista, varmaan kelpaa hänelle vaikka kakkosveskariksi joutuisi, sikäli mikäli ensi kaudella roolit vaihdettaisiin päittäin. Kummankaan myymisessä ei ole oikein mitään mieltä, sen verran päteviä miehiä kumpikin, että loukkaantumisen sattuessa peli ei ainakaan kaadu luokattomaan veskariin. Tuskin kummastakaan herrasmiehestä edes saisi sellaista summaa, joka tukevoittaisi ensi kauden budjettia tuntuvasti (case Ötz-sil). Iker olisi tai ei olisi, täysin turhaa spekulointia suoraan sanottuna.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1281 : 04.03.2014 klo 13:36:36 |
|
Kummankaan myymisessä ei ole oikein mitään mieltä, sen verran päteviä miehiä kumpikin, että loukkaantumisen sattuessa peli ei ainakaan kaadu luokattomaan veskariin. Tuskin kummastakaan herrasmiehestä edes saisi sellaista summaa, joka tukevoittaisi ensi kauden budjettia tuntuvasti (case Ötz-sil).
Kyllä mm.city voisi helposti maksaa Lopezista ylihintaa. Iker kentälle!
|
|
|
|
|
Tsisou
Poissa
|
 |
Vastaus #1282 : 04.03.2014 klo 13:51:43 |
|
Voisi ja voisi, paljon tämä ylihinta on? Viime kesänä kävi hävytön flaksi, mutta noin muuten kaikki tietää Real Madridin harjoittavan huonoa bisnestä, uuteen kakkosveskaan menisi sitä fyrkkaa sitten kuitenkin. Jesús Fernández ei ainakaan vakuuta meikäläisen mielestä, ei myöskään segundassa koheltanut Pacheco, pelimiehiä kummatkin, mutta kun pitäisi välillä voittaa jotakin.
|
|
|
|
|
G.Lavanche
Poissa
|
 |
Vastaus #1283 : 04.03.2014 klo 16:15:05 |
|
Kyllähän Pacheco on varmemmin pelannut Castillassa, kuin pari edeltäjäänsä. Tusinan verran miehen otteita seurannut. Ei mikään valmis tapaus, mutta kyllä tuosta parissa vuodessa voisi ehkä kasvaakin ihan Realinkin tasoinen maalivahti, vaikka epätodennäköistä on, että tuo koskaan ykkösveskarina olisi.
Kuten sanottu mielestäni kummastakaan ei kannata luopua, vaikka itse liputan Ikerin ykkösveskarin paikkaa. Omaan silmään niistä parista huonon kauden hörpyistä ja keskityspallojen haparoinnista huolimatta koko alakerta pelaa varmemmin, kun Iker reaktioillaan ottaa useat nopeat tilanteet veks ja tulee ripeästi sieltä viivalta tarvittaessa vastaan jolloin linjan on helpompi olla hiukan korkeammalla, kuten pienempiä vastaan on tupannut käymään.
|
|
|
|
|
Tsisou
Poissa
|
 |
Vastaus #1284 : 04.03.2014 klo 16:50:25 |
|
Lähinnä ensi kautta ajatellen tuumailin jos sattuisi joku loukkaantuminen ykkösveskalle. Tällä kaudella tullut missatua melko monta Castillan ottelua, näin ollen Pachecon hyvien otteiden missaaminen on myös todennäköistä. Raakilemaista koheltamista joskus, mutta toisaalta porukka meni kesällä aivan uusiksi ja ottaahan se hetken päästä sisään joukkueeseen ja samalle aaltopituudelle muiden kanssa. Pachecolla on vielä aikaa kehittyä, miehellä vasta 22 mittarissa ja paljon pelivuosia jäljellä.
|
|
|
|
|
Speedo Gonzales
Poissa
Suosikkijoukkue: Чухна!
|
 |
Vastaus #1285 : 05.03.2014 klo 00:31:54 |
|
Dudek takas myhäilemään penkille ja Lopez myyntiin. Kaikilla on parempi mieli ja maailman paras saa pelata terveenä ollessaan kaikki pelit!
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1286 : 05.03.2014 klo 09:34:19 |
|
Iker maaliin ja Antonio Adán takaisin penkille. Se oli toimiva tandemi.
|
|
|
|
|
Sege
Poissa
|
 |
Vastaus #1287 : 05.03.2014 klo 11:36:23 |
|
Pitäisikö ne värilasit ottaa pois silmiltä. Tuskin kaksi Mourinho ja Ancelotti ovat molemmat halunneet penkittää Casillaksen turhaan. Taso ei vain riitä (pelinavaaminen).
|
|
|
|
|
Speedo Gonzales
Poissa
Suosikkijoukkue: Чухна!
|
 |
Vastaus #1288 : 05.03.2014 klo 12:47:49 |
|
Pitäisikö ne värilasit ottaa pois silmiltä. Tuskin kaksi Mourinho ja Ancelotti ovat molemmat halunneet penkittää Casillaksen turhaan. Taso ei vain riitä (pelinavaaminen).

|
|
|
|
|
sakeaa
Poissa
Suosikkijoukkue: WSTND
|
 |
Vastaus #1289 : 05.03.2014 klo 13:12:27 |
|
Kovasti eri mieltä. Lopez ei ole esittänyt yhtään parempi otteita kuin Casillas. Mielestäni Lopez jopa hörppi edellisessä Derbyssä.
|
|
|
|
|
Peledinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat & modetiimi
|
 |
Vastaus #1290 : 05.03.2014 klo 13:30:53 |
|
Tuskin kaksi Mourinho ja Ancelotti ovat molemmat halunneet penkittää Casillaksen turhaan.
Mourinhon aikaisen penkityksen syynä olikin varmaan kinat Ikerin kanssa ja Josen ylisuuri ego, mutta vaikea nähdä, miksi Ancelotti olisi jatkanut penkittämistä ilman pelillistä syytä.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1291 : 05.03.2014 klo 13:40:24 |
|
Kovasti eri mieltä. Lopez ei ole esittänyt yhtään parempi otteita kuin Casillas. Mielestäni Lopez jopa hörppi edellisessä Derbyssä.
Olen kanssa samaa mieltä. Ehkä sitten ennen kauden alkua Lopez oli paremmassa vireessä ja Ancelotti teki päätöksensä. Ajatuksena on varmaan ollut että jos Lopez flobbaa, niin Iker voidaan laittaa maaliin myös liigassa ja sitä kautta hakea suurta buustia yleisöön/pelaajiin yms.
|
|
|
|
|
Sege
Poissa
|
 |
Vastaus #1292 : 05.03.2014 klo 14:12:05 |
|
Mourinhon aikaisen penkityksen syynä olikin varmaan kinat Ikerin kanssa ja Josen ylisuuri ego
"Kina" lähti silloin kuin Mourinho penkitti Ikerin ja antoi Adanille peliaikaa. Casillas pitää/piti itseään maailman parhaana veskana ja sen takia rupesi kiukuttelemaan medialle, että saisi peliaikaa. Eipä auttanut.
|
|
|
|
|
el_capitan
Poissa
Suosikkijoukkue: Tunnelmaa huonontava elämysmatkailijamieshuora
|
 |
Vastaus #1293 : 05.03.2014 klo 14:16:29 |
|
"Kina" lähti silloin kuin Mourinho penkitti Ikerin ja antoi Adanille peliaikaa. Casillas pitää/piti itseään maailman parhaana veskana ja sen takia rupesi kiukuttelemaan medialle, että saisi peliaikaa. Eipä auttanut.
"  "
|
|
|
|
|
Tsisou
Poissa
|
 |
Vastaus #1294 : 05.03.2014 klo 17:23:19 |
|
Iker maaliin ja Antonio Adán takaisin penkille. Se oli toimiva tandemi.
Jebou tai jotain. Adánia tuskin kiiinnostaa, koska vastahan tuo siirtyi Betisiin ja mikäs siellä on pelaillessa vaikka heillä heikosti meneekin. Kovasti eri mieltä. Lopez ei ole esittänyt yhtään parempi otteita kuin Casillas. Mielestäni Lopez jopa hörppi edellisessä Derbyssä.
Tekevälle sattuu. Edellisellä kaudella Iker oli muun joukkueen kanssa tasan yhtä kujalla kun potesivat pienehköä mestaruus darraa, hörppi aina sen yhden eteen ja vidyt oli toppareista kiinni. Mourinhon aikaisen penkityksen syynä olikin varmaan kinat Ikerin kanssa ja Josen ylisuuri ego, mutta vaikea nähdä, miksi Ancelotti olisi jatkanut penkittämistä ilman pelillistä syytä.
Syynä varmaan koko joukkueen paska syksy ja Moun omat taktiset sekoilut saada saletti potkut. Tiedä kuinka paljon kapteenin juoruissa oli perää, mutta hyvin mahdollisesti yksi lisäsyy Mourinholle. Ancelottilla on ollut käytössä pitkiä veskareita, ilmeisesti tämä snadi fakta merkitsee, luultavasti López on vakuuttanut myös treeneissä. Olen kanssa samaa mieltä. Ehkä sitten ennen kauden alkua Lopez oli paremmassa vireessä ja Ancelotti teki päätöksensä. Ajatuksena on varmaan ollut että jos Lopez flobbaa, niin Iker voidaan laittaa maaliin myös liigassa ja sitä kautta hakea suurta buustia yleisöön/pelaajiin yms.
En tiedä mitä olet vetänyt, mutta haluan samaa. 
|
|
|
|
|
el_capitan
Poissa
|
 |
Vastaus #1295 : 06.03.2014 klo 08:51:05 |
|
Tsisoun Iker-viha ja Lopez-ihannointi on kyllä hellyyttävää Toki Casillas paremmassa vireessä tällä hetkellä ja eiköhän se vielä liigapelinkin avaa. Majo-peleissä onnistui maalinteossa seuraavat Kuninkaallisten pelaajat: Cristiano 2, Benzema 1, Bale 1, Coentrao 1, Isco 1, Morata 1 Balelta maalissaan ihan kiitettävä juoksu https://www.youtube.com/watch?v=knwJdqa2qagja mikä parasta, ei yhtään loukkaantumista. Pepe ei pelannut koska kuumetta.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.03.2014 klo 08:59:32 kirjoittanut el_capitan »
|
|
|
|
|
Tsisou
Poissa
|
 |
Vastaus #1296 : 06.03.2014 klo 10:10:37 |
|
Tsisoun Iker-viha ja Lopez-ihannointi on kyllä hellyyttävää Mene sinä nyt siitä, kiistän nämä syytökset vaikka rakkau'esta se suomalaismieskin pehmenee.  Hieman kärkkäästi tulee heitettyä leukaa Ikeristä, mutta enhän minä häntä vihaa herranjumala sentään. Vastahan tässä totesin toisella forkalla, että olisi järkevää antaa Ikerille minuutteja primerassa, koska tässä on nyt kaikki mahdollisuudet useampaan pystiin ja olisi typerää vahingoittaa mahiksia tällä Ancelottin fair play pelleilyllä. En nyt suoranaisesti tunnusta Ikerin olevan paremmassa vireessä jos joku nokkela niin päättelee, mutta ei ole mitään järkeä heittää veskaria kylmiltään tuleviin tsämppiksen otteluihin kun panokset kovenee. Ikerin otteissa on kyllä tapahtunut selkeä ryhdistäytyminen noin muuten, paljon pirtsakampi edellisen kauden puolikkaaseen nähden.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1297 : 06.03.2014 klo 11:51:48 |
|
En tiedä mitä olet vetänyt, mutta haluan samaa.  Kaikkia valkoisia nappeja x)
|
|
|
|
|
el_capitan
Poissa
|
 |
Vastaus #1298 : 06.03.2014 klo 19:04:34 |
|
Real Madrid saamassa Unkarin tulevan uuden timantin, Matyas Tajtin 15v, jota barka myös havitellut. Real Madridilla etuna se, että tämä tulevaisuuden suurlupaus on Puskas Academyssä jolla on sopimus Kuninkaallisten kanssa. RMA testit ihmelapsi jo läpäissyt. Soppari on tarkoitus kirjoittaa kesäkuun toinen päivä kun Matyas täyttää 16v. Saa nähdä mihin asti rahkeet riittävät.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1299 : 07.03.2014 klo 07:53:16 |
|
Real Madrid saamassa Unkarin tulevan uuden timantin, Matyas Tajtin 15v, jota barka myös havitellut. Real Madridilla etuna se, että tämä tulevaisuuden suurlupaus on Puskas Academyssä jolla on sopimus Kuninkaallisten kanssa. RMA testit ihmelapsi jo läpäissyt. Soppari on tarkoitus kirjoittaa kesäkuun toinen päivä kun Matyas täyttää 16v. Saa nähdä mihin asti rahkeet riittävät.
Onko pelipaikasta jo jotain tietoo? Mukava että joskus näinkin päin ettei aina vaan barsaan kaikki 
|
|
|
|
|
|
|
|