kostadinov
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid C.F, Mypa
|
 |
Vastaus #1600 : 05.05.2014 klo 14:58:45 |
|
Tätä en ymmärrä. Tai siis että miten tällaista voi päätellä eilisen matsin perusteella, kun kumpikin nuorukaisista pelasi nimenomaan Xabin rinnalla (lue: Modricin ja/tai Di Marian korvaajana)?? Myönnetäköön, että seurasin ensimmäistä puoliaikaa vain sivusilmällä, mutta enemmän siellä tuntui olevan Bale hukassa puolustuspaikaltaan (esim. ekan puoliajan pusku ylärimaan sekä toinen maali) ja Varane kovin pehmoinen.
No perustan oman arvioni miehen epävarmuuteen, mikä ainakin minun silmääni paistoi kilometrien päähän. En niinkään mitä paikkaa nuorukainen pelasi. Toivotaan että olen väärässä ja finaalin jälkeen (jos mies pelaa) joudun syömään sanani 
|
|
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1602 : 07.05.2014 klo 07:15:35 |
|
Toivottavasti tänään on henkiset puolet kunnossa :S Mestaruushaaveet sai kyllä tuon tasurin myötä kovan kolauksen, mutta ei se vielä mahdotonta ole!
|
|
|
|
|
tanu
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid Club de Fútbol
|
 |
Vastaus #1603 : 07.05.2014 klo 09:07:58 |
|
Toivottavasti tänään on henkiset puolet kunnossa :S Mestaruushaaveet sai kyllä tuon tasurin myötä kovan kolauksen, mutta ei se vielä mahdotonta ole!
Mestaruushaaveet eivät kyllä muuttuneet käytännössä mihinkään suuntaan; edelleen pitää voittaa kaikki omat pelit ja toivoa että Atletico tiputtaa pisteitä.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1604 : 07.05.2014 klo 09:28:31 |
|
Mestaruushaaveet eivät kyllä muuttuneet käytännössä mihinkään suuntaan; edelleen pitää voittaa kaikki omat pelit ja toivoa että Atletico tiputtaa pisteitä.
No tavallaan. Enemmän pelivaraa tuo mahdollinen 94 pistettä olisi antanut kuin 92. Nyt Atleticolle riittää voitto Malagasta ja tasuri barcasta.
|
|
|
|
|
Mr.Offside
Poissa
|
 |
Vastaus #1605 : 07.05.2014 klo 14:55:33 |
|
Tieta millasella kokkarilla liikenteessä?
|
|
|
|
|
iniestan nyytit
Poissa
Suosikkijoukkue: Lypo
|
 |
Vastaus #1606 : 07.05.2014 klo 19:00:04 |
|
Mitä kautta olette hankkineet lippuja Realin kotipeleihin? Viimeksi ostin Viagogon kautta, mutta siitä jäi kuriirisäädön takia vähän paha maku suuhun. Suunnitelmissa olisi käydä katsomassa kauden viimeinen matsi Espanyolia vastaan.
|
|
|
|
|
el_capitan
Poissa
Suosikkijoukkue: Tunnelmaa huonontava elämysmatkailijamieshuora
|
 |
Vastaus #1607 : 07.05.2014 klo 20:31:50 |
|
Mitä kautta olette hankkineet lippuja Realin kotipeleihin? Viimeksi ostin Viagogon kautta, mutta siitä jäi kuriirisäädön takia vähän paha maku suuhun. Suunnitelmissa olisi käydä katsomassa kauden viimeinen matsi Espanyolia vastaan.
Osta ticketmaster.es -sivuilta. Entinen Servicaixa. Jatkot täällä: http://futisforum2.org/index.php?topic=26417.msg8537890#newShokki, ettei Xabin keltaista korttia valituksesta huolimatta peruttu chämppärin puolella.
|
|
|
|
|
Mágico Madrid
Poissa
Suosikkijoukkue: El Halcón
|
 |
Vastaus #1608 : 07.05.2014 klo 23:10:04 |
|
Tuskanen peli ja huomasi selvästi, että oli pakkovoiton paikka. Kyllä sen arvasi ja näki, että Valladolid iskee yhden. Pelin tappaminen jäi tekemättä. Morata on sellaisessa kipsissä, että pahaa tekee katsoa. Ei muutenkaan hirveän rentoa menoa tänään ollut.
Eihän Atléti ja Barca voi enää antaa uutta mahdollisuutta viikonlopun jälkeen? Voi tulla uskomaton näytelmä Kataloniassa päätöskierroksella.
|
|
|
|
|
Mr.Offside
Poissa
|
 |
Vastaus #1609 : 07.05.2014 klo 23:17:27 |
|
Tällästä se on ilman Cristianoo. Saa muuten ancelotti mennä vähän itteens kun tiesi varmasti Rollon kunnon ennen ottelua. Lisäinfoo vammasta?
|
|
|
|
|
tanu
Poissa
|
 |
Vastaus #1610 : 07.05.2014 klo 23:20:39 |
|
Oli kyllä niin älytöntä kuraa, ettei mitään järkeä. Jotenkin tuntui, ettei poikia oikein edes kiinnostanut pelata - niin aneemisen näköistä oli touhu monilla. Ettei vaan olisi henkiset voimavarat syöty hetkeksi Saksan reissun jälkeen ja ajatukset jo pitkällä CL-finaalissa. Toisaalta eihän siinä, ei näillä esityksillä ansaittaisikaan liigamestaruutta. Täytyy alkaa näköjään sitten toivoa, että Atletico käy hakemassa sen pystin sitten kotiin Camp Nou'lta.
|
|
|
|
|
Joey
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
 |
Vastaus #1611 : 07.05.2014 klo 23:30:06 |
|
Oli kyllä tosiaan paskaa ja ihan ansaitusti Valladolid tasoitti lopussa. Olisin kuitenkin luullut, että saisivat Ramosin vaparimaalilla raavittua hikisen voiton, mutta eipä kyennyt Illarra pitämään kulmassa miestään, joten se siitä liigamestaruudesta. Tosin, aika epätodennäköinen tuo olisi ollut vaikka tästä olisi voitto irronnutkin. Kunhan nyt hoitaisivat sen UCL-finaalin, niin kautta voisi pitää erinomaisena.
|
|
|
|
|
Mágico Madrid
Poissa
Suosikkijoukkue: El Halcón
|
 |
Vastaus #1612 : 07.05.2014 klo 23:35:13 |
|
Jotain positiivista, Juvenil A 4-6 voitolla Racingista finaaliin, jossa vastaan tulee Real Sociedad. Barca kaatui edellisellä kierroksella 2-4.
|
|
|
|
|
tanu
Poissa
|
 |
Vastaus #1613 : 07.05.2014 klo 23:36:54 |
|
Kunhan nyt hoitaisivat sen UCL-finaalin, niin kautta voisi pitää erinomaisena.
Kyllä, juurikin näin. La Deciman saavuttaminen ja sitä kautta "Euroopan kirouksen" murtaminen painaa vaakakupissa niin paljon enemmän kuin yksittäinen liigamestaruus. Varsinkin kun tänä vuonna sen ihan aidon oikeasti soisi ansaitusti Atleticolle. 
|
|
|
|
|
El Hefe
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid, HJK, Guti
|
 |
Vastaus #1614 : 08.05.2014 klo 05:55:06 |
|
Ehkä tänkin siitä saa, kun samat jätkät vääntää lähes koko kauden kentällä 4-0 tilanteissa ja vaihdot laitetaan sinne 80min. paikkeille. Morata on ollut kasa sitä höyryävää suurimman osan kaudesta, mutta minkäs teet, kun peliaikaa ei vaan irtoo kuin 5-10min lopusta ja Benzema vääntää väkisin ysikymppisiä matsista toiseen. Jesen loukkaantuminen näkynyt loppukaudesta ilkeästi. Iscosta ei ole saatu irti ihan sitä mitä ainakin täällä on toivottu.
Vielä voi toivoa, mutta eiköhän se nyt ollu tässä. La Decima näyttää painavan jo mielessä.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1615 : 08.05.2014 klo 07:09:28 |
|
Olisin kuitenkin luullut, että saisivat Ramosin vaparimaalilla raavittua hikisen voiton... Kunhan nyt hoitaisivat sen UCL-finaalin, niin kautta voisi pitää erinomaisena.
Itsekkin luulin niin ja lakkasin katsomasta puoliajalla. Sen verran väsynyttä touhua oli että ajattelin että kyllä sieltä se 0 - 1,2 voitto tulee. No nyt kävi näin. Vkl sitten ratkeaa Realin osalta liiganmestaruus, koska vaikea uskoa että Atletico häviää. Turha tässä on silti surkutella kun itse Real tilanteensa sössi :S Jos ja kun UCL-finaalin hoitavat niin onhan tämä ollut huikea kausi. Se isoin ja halutuin kannu sekä kermana copan voitto Barcasta. Ensi vuonna sitten rohkeammin Ancelotin johdolla triplaa tavoittelemaan. Ehkä tänkin siitä saa, kun samat jätkät vääntää lähes koko kauden kentällä 4-0 tilanteissa ja vaihdot laitetaan sinne 80min. paikkeille. Morata on ollut kasa sitä höyryävää suurimman osan kaudesta, mutta minkäs teet, kun peliaikaa ei vaan irtoo kuin 5-10min lopusta ja Benzema vääntää väkisin ysikymppisiä matsista toiseen. Jesen loukkaantuminen näkynyt loppukaudesta ilkeästi. Iscosta ei ole saatu irti ihan sitä mitä ainakin täällä on toivottu.
Tuo vaihtojuttu on kyllä tosi. Pitäisi olla enemmän kierrätystä ja rohkeasti peliaikaa junnuille.
|
|
|
|
|
Juhana
Poissa
|
 |
Vastaus #1616 : 08.05.2014 klo 07:44:52 |
|
Tällästä se on ilman Cristianoo. Saa muuten ancelotti mennä vähän itteens kun tiesi varmasti Rollon kunnon ennen ottelua. Lisäinfoo vammasta?
No ei Ancelotti varmasti olisi Ronaldoa kentälle laittanut, jos lääkärit ja pelaaja olisivat olleet sitä mieltä ettei hän voi pelata. Luuletko, että Ancelotti vain heittää pelaajat kentälle ilman keskustelua. Loukkaantuminen ei onneksi vaikuta vakavalta, mutta Ronaldo ei halunnut riskeerata finaalia Lissabonissa.
|
|
|
|
|
el_capitan
Poissa
|
 |
Vastaus #1617 : 08.05.2014 klo 07:45:42 |
|
Eilen tietona oli, että kentältä veto oli vain varotoimenpide. Eli ei pitäisi olla mitään erikoista vammaa. Saa nyt nähdä.
|
|
|
|
|
kostadinov
Poissa
|
 |
Vastaus #1618 : 08.05.2014 klo 07:49:13 |
|
Henkisellä puolella tarttis varmaan tehdä jotain. Suurinta osaa tämän kauden tappio/tasapelejä ollaan kuitenkin johdettu jossakin vaiheessa peliä.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1619 : 08.05.2014 klo 07:56:43 |
|
Henkisellä puolella tarttis varmaan tehdä jotain. Suurinta osaa tämän kauden tappio/tasapelejä ollaan kuitenkin johdettu jossakin vaiheessa peliä.
Barcaa ja Atleticoa vastaan 0-1-3, joten ihme että Real on edes näin lähellä mestaruutta.
|
|
|
|
|
el_capitan
Poissa
|
 |
Vastaus #1620 : 08.05.2014 klo 08:49:15 |
|
Barcaa ja Atleticoa vastaan 0-1-3, joten ihme että Real on edes näin lähellä mestaruutta.
Toisaalta yleensä liigamestaruudet ei ratkota kärkijoukkueita, vaan pienempiä vastaan. Isco oli muuten eilen aivan yössä, kuten toki miltei koko joukkue. en tiedä syöttöprosenteista, mutta tuskin päätä huimaa.
|
|
|
|
|
Finale
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid C.F
|
 |
Vastaus #1621 : 08.05.2014 klo 09:10:01 |
|
Kyllä on taas vaikea löytää onnistujia koko seurasta jos tässä vaiheessa kautta lilliputti onnistuu kiskomaan jättiläiseltä housut nilkkoihin.
|
|
|
|
|
kostadinov
Poissa
|
 |
Vastaus #1622 : 08.05.2014 klo 09:15:47 |
|
Barcaa johdettiin kotona kahteen otteeseen ja Atletia vastaan vieraissa 0-1. Mutta muuten ymmärrän pointtisi ja olet oikeassa. Paljon on kiinni CL-finaalista minkälainen maku jää kokonaisuutena tästä kaudesta. La Ligasta mulle jää kuitenkin hieman pettynyt fiilis. Parannusta viime kauteen toki roimasti, kun ei joulun kohdalla tarvinut heittää pyyhettä kehään. Eilisen onnistujia mun mielestä oli Modric, Ramos ja Pepe. Muut olivat enemmän ja vähemmän yössä. Benzemakin on taas oma tuhnuileva itsensä.
|
|
|
|
|
Mr.Offside
Poissa
|
 |
Vastaus #1623 : 08.05.2014 klo 09:18:43 |
|
No ei Ancelotti varmasti olisi Ronaldoa kentälle laittanut, jos lääkärit ja pelaaja olisivat olleet sitä mieltä ettei hän voi pelata. Luuletko, että Ancelotti vain heittää pelaajat kentälle ilman keskustelua.
Loukkaantuminen ei onneksi vaikuta vakavalta, mutta Ronaldo ei halunnut riskeerata finaalia Lissabonissa.
En luule. Eriasia onkin, koska viimeksi Ronaldo on ollut 100% kunnossa. Sitä hain takaa kun noita reisivammoja nyt ollut tässä niin eiköhän siitä olla oltu tietoisia, että peluuttaminen on jonkinsortin riski. Voin toki olla väärässäkin.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1624 : 08.05.2014 klo 10:02:28 |
|
Benzemakin on taas oma tuhnuileva itsensä.
Itse ei kyllä haittaisi vaikka Karim lähtisi kesällä. On taas ollut niin kaksijakoinen kausi. Tilastoja: 50 matsia (3:ssa vaihdosta sisään), 24 maalia, 133 laukausta ja maaliakohti% 48. Tähän tilalle joku vähän tasaisempi maalipyssy, ei kumminkaan Suarezia millään päättömällä hinnalla 
|
|
|
|
|
|
|
|