Mágico Madrid
Poissa
Suosikkijoukkue: El Halcón
|
 |
Vastaus #1975 : 10.07.2014 klo 14:46:43 |
|
Huhuja on ollut, että Di Maria olisi itse työntämässä itseään ulos Madridista. Palkka varmaan nousisi, jos päätyisi esimerkiksi Pariisiin tai Monacoon. RMA ei kovin suopeasti varmaan ole nostamassa argentiinalaisen palkkaa, eikä miehen status pukuhuoneessa oikein riitä kiristykseen. Muistetaan, että viime palkankorotuksen jälkeen Di Marian pelit menivät ihan päin helvettiä. Päätös ei toki ole helppo seuralle, mutta 50-60 miljoonaa euroa tekee päätöksestä edes vähän helpomman.
Itse pitäisin Di Marian joukkueessa. En kuitenkaan lähtisi polttamaan Perezin Audia, vaikka argo myytäisiin.
edit. muotoilua
|
|
|
|
|
tanu
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid Club de Fútbol
|
 |
Vastaus #1976 : 10.07.2014 klo 15:13:49 |
|
Henkilökohtaisesti uskon, että sekä Di Maria ja Khedira löytävät itselleen uuden osoitteen tässä siirtoikkunassa. En siis sano, että haluaisin tätä, mutta veikkaan näin käy. Di Maria on mitä ilmeisemmin haluamassa siirtoa itse, edellä esitetyistä syistä. Kheridan kohdalla taas viime kausi osoitti, ettei mies ole "välttämätön" ja uskoisin Ancelotin haluavan keskikentälle jonkun vastaavantyyppisen pelaajan, mutta hieman silkkisemmällä tatsilla. Lisäksi Khediralla on sopimus katkolla, joten eiköhän siirry sumusaarille Özilin kaveriksi.
EDIT: Ja nyt kun erehdyin lukemaan roskalehtien "huhu-uutisia", niin siellä esitetään teoriaa, jossa Moratan ja Di Marian myymisellä tehtäisiin tilaa James Rodríguezille. Eri asia sitten, että olisiko tuossa hankinnassa mitään järkeä..
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.07.2014 klo 15:17:20 kirjoittanut tanu* »
|
|
|
|
|
nurtsi1
Paikalla
|
 |
Vastaus #1977 : 10.07.2014 klo 20:34:06 |
|
Fernando Hierro Zidanen tilalle Ancelottin uudeksi apukoutsiksii.
|
|
|
|
|
G.Lavanche
Paikalla
|
 |
Vastaus #1978 : 10.07.2014 klo 20:54:27 |
|
Niin ainoa keino mahduttaa James joukkueeseen olisi formaatin vaihtaminen malliin, jossa mies istuisi kympiksi jolloin Modric joutuisi taas pois mukavuusalueeltaan ja Xabille jäisi liian suuri vastuu puolustamisesta. Sitten täytyy muistaa, ettei Iscocaan mitenkään huonoa kautta pelannut, vaikka ei sitten istunutkaan niin hyvin 4-3-3/4-4-2.
Le Parisien on muuten viemässä Pepeä ensi kaudeksi pois juurikin Monacoon osana mahdollista Falcao kauppaa. Tälle siirrolle antaisin isoa peukkua, jos toteutuisi. Varane pelasi hyvät MM-kisat ja mielestäni tuosta pahasta karmasta olisi pikkuhiljaa mukava päästä eroon vaikka parhaimmillaan loistava puolustaja onkin. Toki tämä tarkottaisi melkein väkisinkin sitä, että ruuhkaisille topparimarkkinoille pitäisi änkeä mukaan.
Mukavaa myös, että Suarez näyttää nyt päätyvän purukalustoineen pahimpaan kilpailijaan, eikä tarvitse tuota katsella Madridissa.
Eli summa summarum, jos mediaa vilkuilee niin lähtijät Morata, Khedira, Di Maria, Casemiro ja Pepe ja tulijat Kroos, Falcao, Pogba/Vidal/Verratti ja James. Saapi nähdä toteutuuko näistä mikään. Kolumbialaisen sensaation siirtyminen nyt omissa kirjoissani on lähes mahdotonta valtavan siirtosumman ja kysynnän puutteen takia, mutta jos Perez nyt oikeasti pojun haluaa, niin eiköhän se väkisin taas hankita paitoja myymään. Pepen lähtö lienee niin kauan mahdotonta, kun uutta topparia ei ole hankittu. Keskikentälle tuskin tulee samassa ikkunassa myöskään kahta todella nimekästä keskikenttää, koska Xabi ja Modric siellä lähtökohtaisesti varmasti ensi kaudellakin aloittavat.
Khedira on pelaaja omaan makuuni, mutta häntä on jotenkin vaikea nähdä tuossa Ancelottin palapelissä muuta kuin rotaatiomiehenä. Mies on paras kuitenkin kun pääsee kohlottamaan rauhassa päästä päähän ja nopeus ei riitä oikein Di Marian tavoin kerkeämään pallon alle, kun tilanne kääntyy. No minä mikään ammattivalmentaja ole ja tiedä mitä Ancelotti hakee. Todella hankala arvioida mitä siirtoikkunassa tulee sisään, kun oikeastaan muuta puutetta ole kuin kakkoshyökkääjän tontti.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1979 : 10.07.2014 klo 21:15:37 |
|
Mukavaa myös, että Suarez näyttää nyt päätyvän purukalustoineen pahimpaan kilpailijaan, eikä tarvitse tuota katsella Madridissa.
No eihän tämä ole mitenkään hyvä. Olisi vahvistanut Realia ihan älyttömästi. Kumminkin se 31 maalia viime kaudella valjussa vai miten se oli. Nyt herra siirtyy barcaan ja Realin alakerrassa pitää hänen kanssaan kiirettä.
|
|
|
|
|
Mágico Madrid
Poissa
|
 |
Vastaus #1980 : 10.07.2014 klo 21:59:52 |
|
Fernando Hierro Zidanen tilalle Ancelottin uudeksi apukoutsiksii. No nyt jysähti! Onkohan siellä unohdettu menneet? Ilmeisesti Paul Clement jatkaa tiimissä mukana, kun mitään uutisia häneen liittyen en ole huomannut. Maanantainahan kausi starttaa  Castilla palaa samaan aikaan lomilta.
|
|
|
|
|
G.Lavanche
Paikalla
|
 |
Vastaus #1981 : 11.07.2014 klo 03:34:32 |
|
No eihän tämä ole mitenkään hyvä. Olisi vahvistanut Realia ihan älyttömästi. Kumminkin se 31 maalia viime kaudella valjussa vai miten se oli. Nyt herra siirtyy barcaan ja Realin alakerrassa pitää hänen kanssaan kiirettä.
Minulle henkilökohtaisesti menestyminen keinolla millä hyvänsä ei ole pääasia, vaan pelaajilla ja pelityylillä on suuri merkitys. Ei kai sitä muuten valkoisten leirissä muutenkaan oltaisi?  Suarez on juuri niitä hahmoja, joita en joukkueeseen kaipaa. Ikävää toki, että tulee vahvistamaan Barcan jo ennestään vahvaa hyökkäystä, mutta toisaalta NMS kolmikko voi hiukan syödä toistensa tehoja siinä missä Sanchez tai Pedro antoivat Messille tilaa, joten tuskinpa Madridin puolustus joutuu sen enempää venymään kuin ennenkään.
|
|
|
|
|
Speedo Gonzales
Poissa
Suosikkijoukkue: Чухна!
|
 |
Vastaus #1982 : 11.07.2014 klo 12:33:31 |
|
Minulle henkilökohtaisesti menestyminen keinolla millä hyvänsä ei ole pääasia, vaan pelaajilla ja pelityylillä on suuri merkitys. Ei kai sitä muuten valkoisten leirissä muutenkaan oltaisi?  Suarez on juuri niitä hahmoja, joita en joukkueeseen kaipaa. Ikävää toki, että tulee vahvistamaan Barcan jo ennestään vahvaa hyökkäystä, mutta toisaalta NMS kolmikko voi hiukan syödä toistensa tehoja siinä missä Sanchez tai Pedro antoivat Messille tilaa, joten tuskinpa Madridin puolustus joutuu sen enempää venymään kuin ennenkään.  Falcao vai Kannibaali? Falcao tietysti.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1983 : 11.07.2014 klo 12:47:29 |
|
 Falcao vai Kannibaali? Falcao tietysti. Onko Falcaon pelikunnosta mitään käsitystä? Koska pystyy edes treenaamaan kunnolla?
|
|
|
|
|
Mágico Madrid
Poissa
|
 |
Vastaus #1984 : 11.07.2014 klo 22:20:54 |
|
Huhuja on ollut, että Di Maria olisi itse työntämässä itseään ulos Madridista.
Tämä on kai käymässä toteen viimeisten huhujen perusteella. Iso palkankorotus tulossa, jos siirto toteutuu. Di Maria taitaa tienata tällä hetkellä noin 3 miljoonaa vuodessa ja Manchesterissä tuo vähintäänkin tuplaantuisi.
|
|
|
|
|
Grand Inquisitor
Poissa
|
 |
Vastaus #1985 : 11.07.2014 klo 22:53:22 |
|
Onko Falcaon pelikunnosta mitään käsitystä? Koska pystyy edes treenaamaan kunnolla?
Treenaa tällä hetkellä ihan normaalisti, kroppa siis kunnossa.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1986 : 12.07.2014 klo 06:33:18 |
|
Treenaa tällä hetkellä ihan normaalisti, kroppa siis kunnossa.
hieno juttu! Falcao - HEero kärjelle 
|
|
|
|
|
Keijot
Poissa
Suosikkijoukkue: Intohimosta ylikriittinen, Keijoille kettuilu
|
 |
Vastaus #1987 : 12.07.2014 klo 08:42:33 |
|
Pidän falcaota vielä huonompana sijoituksena kuin Suarezia, koska korkea ikä. Falcao kannattaisi ostaa vaan jos halvalla saa, mutta miksi Monaco näin toimisi yhden kauden jälkeen.
-maaleista iso osa on aina ollut pilkkuja -jäätävän isopalkkainen pelaaja -mielettömän suuri siirtokorvaus ikään nähden
|
|
|
|
|
|
|
Ronaldo #7
Poissa
Suosikkijoukkue: Manchester United
|
 |
Vastaus #1989 : 12.07.2014 klo 10:38:58 |
|
Pidän falcaota vielä huonompana sijoituksena kuin Suarezia, koska korkea ikä.
Onhan Falcaolla ja Suarezilla huimat yksi vuosi eroa iän suhteen. Joten ikä tuntuu olevan aivan älyttömän suuri ongelma verrattuna Suareziin (Falcao syntynyt -86, Suarez -87). Kaikilla mittareilla mitattuna Falcao olisi todellinen vahvistus nyky-Realiin ja toisi sen tarvittavan vaihtoehdon Benzemalle jota viime kaudella ei oikeastaan ollut. Pidän Falcaota jopa kliinisempänä viimeistelijänä kuin Suarezia, toki työnteon ja puolustusvelvotteiden hoitaminen on Falcaolla vähän niin ja näin.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #1990 : 12.07.2014 klo 11:11:49 |
|
Itse en usko että James tulee, vielä, Madridiin. Tuo hänen sanomansa on haastattelusta jossa häneltä kysyttiin Real vai Barca. Hinta hänellä kumminkin väh 80milj€ ja ei vielä ole varsinaisesti onnistunut kuin MM-kisoissa. Potenttiaalia on toki maailman parhaaksi..
|
|
|
|
|
Grand Inquisitor
Poissa
|
 |
Vastaus #1991 : 12.07.2014 klo 11:48:59 |
|
Itse en usko että James tulee, vielä, Madridiin. Tuo hänen sanomansa on haastattelusta jossa häneltä kysyttiin Real vai Barca. Hinta hänellä kumminkin väh 80milj€ ja ei vielä ole varsinaisesti onnistunut kuin MM-kisoissa. Potenttiaalia on toki maailman parhaaksi..
Marcan mukaan Jamesin hinta on 75 miljoonaa. Itse uskon Jamesin siirtyvän Madridiin vasta kuin sen näen. Eikö Jamesin debyyttikautta voida pitää varsinaisena onnistumisena? Kevätkaudella kun Monacon peli alkoi jossain määrin kulkea, niin James oli liigan paras pelaaja.
|
|
|
|
|
Pumba
Paikalla
Suosikkijoukkue: Therese Johaug
|
 |
Vastaus #1992 : 12.07.2014 klo 12:19:46 |
|
Minä en ainakaan löydä Jamesille minkäänlaista roolia Realista, mikäli pelaavat 4-3-3:lla, kuten viime kaudellakin. Vaikka sieltä sitten di Maria ja Khedira pois lähtisivätkin.
|
|
|
|
|
pusero
Poissa
Suosikkijoukkue: Kari Arkivuo
|
 |
Vastaus #1993 : 12.07.2014 klo 13:37:44 |
|
75M€ penkkiveikosta  . Kymppiä ei käytetä ja laidoilla kirmaa maailman parhaat.
|
|
|
|
|
kostadinov
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid C.F, Mypa
|
 |
Vastaus #1994 : 12.07.2014 klo 20:45:40 |
|
Minä en ainakaan löydä Jamesille minkäänlaista roolia Realista, mikäli pelaavat 4-3-3:lla, kuten viime kaudellakin. Vaikka sieltä sitten di Maria ja Khedira pois lähtisivätkin.
Juuri näin. Tosin samaa sanoin viime kaudella Balesta, mutta mies todisti aivan toista. On muuten hassua ollut huomata, miten Barcajanarit on mehuissaan Suarezin tulosta, puolustellen puremisjupakkaa ym. Mitäs jos mies olisikin suunnannut Realiin?
|
|
|
|
|
Wasshoi
Poissa
Suosikkijoukkue: Moc Moc Trio
|
 |
Vastaus #1995 : 13.07.2014 klo 00:55:07 |
|
Mitäs jos mies olisikin suunnannut Realiin?
Rotta on aina rotta, mutta mielellään toki oma rotta.
|
|
|
|
|
Keijot
Poissa
|
 |
Vastaus #1996 : 13.07.2014 klo 09:52:02 |
|
Lupaan nauraa ääneen kun Suarez puree Pepeä el clasicossa.
|
|
|
|
|
mikki-hiiri
Poissa
|
 |
Vastaus #1997 : 13.07.2014 klo 09:56:14 |
|
Lupaan nauraa ääneen kun Suarez puree Pepeä el clasicossa.
Jonka jälkeen pepe yrittää repiä suarezin pään irti ja molemmille vuoden pelikielto!
|
|
|
|
|
Waine Ruuna
Poissa
Suosikkijoukkue: ManU, Fc Melody
|
 |
Vastaus #1998 : 13.07.2014 klo 18:46:25 |
|
Jonka jälkeen pepe yrittää repiä suarezin pään irti ja molemmille vuoden pelikielto!
Tää olis parasta, mitä jalkapallo voisi tällä hetkellä tarjota!
|
|
|
|
|
Keijot
Poissa
|
 |
Vastaus #1999 : 13.07.2014 klo 22:48:59 |
|
Real kuittaa pari miljoonaa Garayn myynnistä Zenittiin. Olisi mielestäni ollut hyvä kolmostoppari Realiin jos Pepeä oltaisiin oltu myymässä.
|
|
|
|
|
|
|
|