|
|
Jesé
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #951 : 17.12.2013 klo 22:44:57 |
|
Ancelotti ilmoitti avauksen huomiseen Copa del Reyn peliin Olimpic Xativaa vastaan:
Casillas, Carvajal, Pepe, Nacho, Arbeloa, Illarra, Casemiro, Isco, Di María, Jesé, Morata.
Ramos ja Bale eivät pelaa pienten vammojen takia, CR on edelleen pelikiellossa. Ensimmäinen osaottelu päättyi siis 0-0, joten Valkoisten on pakko voittaa pelkästään jatkopaikkansa vuoksi, mutta luonnollisesti myös kasvojensa säilymisen takia: Xativa pelaa Segunda B:n kolmannessa lohkossa (sijalla yhdeksän tällä hetkellä), Real Madrid Espanjan pääsarjassa. Tosin ensimmäisen osaottelun maaliton tasapeli ei ollut täysin sattumaa, sillä ennen huomista iltaa Xativa on pitänyt maalinsa puhtaana yhdeksän peräkkäistä ottelua. Valkoisten seurajohto tarjoaa luonnollisesti huomisen näytelmän kansalle nähtäväksi varsin huokeaan hintaan 5-25€:lla.
Yhtä pelaajaa vaille sama avauskokoonpano huomenna, kuin ensimmäisessä osassa. (Pepe tullut Ramosin tilalle) Xativa saanut varmasti uskoa ekasta osasta ja tulee supermegayllätys mielissään Bernabeulle. Uskon kuitenkin Madridin selvään voittoon. Joka tapauksessa peukku Xativalle, että pelasivat ekan osan niin hyvin (tai Madrid niin huonosti), että huomenna on peli, jossa on kunnolla panosta 
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #952 : 18.12.2013 klo 08:24:23 |
|
Ancelotti ilmoitti avauksen huomiseen Copa del Reyn peliin Olimpic Xativaa vastaan:
Casillas, Carvajal, Pepe, Nacho, Arbeloa, Illarra, Casemiro, Isco, Di María, Jesé, Morata.
Hyvä näyttöpaikka junnuille, vaikkei vastustaja taso ookkaa mikää hurja. Tästä kunno maalikarkelot ni helpompi lähtee seuraavaa matsii... Ja vielä ohi aiheen: "Arsenal & Man City tracking Casillas. Arsenal and Manchester City are keeping tabs on Real Madrid's out-of-favour goalkeeper Iker Casillas. The 32-year-old is expected to make a decision on his future as the World Cup approaches. Source: Daily Express Wednesday, December 18, 2013 00:00" Tollasen poimein goal.com sivustolta. Kuha ny ei Iker lähtis mihikää! Onneks ei voi edustaa kumpaakaa seuraa chämppärissä jos siirtyis, vai oonko iha vääräs?
|
|
|
|
|
sen-zei
Poissa
Suosikkijoukkue: Blaugrana
|
 |
Vastaus #953 : 18.12.2013 klo 08:56:06 |
|
Kuha ny ei Iker lähtis mihikää!
Niinpä!! Se on niin hyvä vaihdos!!!11
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #954 : 18.12.2013 klo 09:09:09 |
|
Niinpä!! Se on niin hyvä vaihdos!!!11
Olis se hyvä maalis jos vaa tajuisivat päästää sen sinne, muissaki ku cuppi peleis. Kesällä se sitte näkee ku Iker torjuu finaalis ja Valdes hörppii limuu vaihdos.
|
|
|
|
|
Ihmelilja
Poissa
|
 |
Vastaus #955 : 18.12.2013 klo 21:36:40 |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.12.2013 klo 21:39:04 kirjoittanut Ihmelilja »
|
|
|
|
|
nurtsi1
Poissa
|
 |
Vastaus #956 : 18.12.2013 klo 21:56:43 |
|
Jos on vain kunnossa,pieni loukkaantuminen alla. Balella jonkinsortin vamma joka estää pelaamisen myös viikonloppuna.
|
|
|
|
|
El Ingeniero
Poissa
|
 |
Vastaus #957 : 18.12.2013 klo 23:29:30 |
|
Jos on vain kunnossa,pieni loukkaantuminen alla. Balella jonkinsortin vamma joka estää pelaamisen myös viikonloppuna.
Onko jotain uutta infoa tullut vai mutuiletko vain? Omiin silmiini osuneet uutisoinnit alla. Balen Medical: Following the MRI scan carried out on Gareth Bale this morning by the Real Madrid Sanitas Medical Services, it has been confirmed that he only has an inflamed left calf muscle as a result of the knock he got from a team mate in training yesterday. His participation in Sunday’s match against Valencia C. F. has not been ruled out.Ancelottin kommentit Sergion tilaa koskien: "He made a sacrifice to play and still has the same problems, but if he doesn’t play in Valencia it will not be due to physical problems"
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #958 : 19.12.2013 klo 09:14:22 |
|
Sentään 2-0 voitolla Real veivas tiensä jatkoo cupissa. Josko Illarramendin pelit tästä maalin myötä aukeaisivat, vielä ei ainakaan ole näyttänyt mitään erikoisia otteita esittänyt.
Balen loukkaantuminen toivottavasti jää lyhyeksi. Marcelo osallistunut kuulemma eilen peliä edeltäviin treeneihin, joka on hyvä merkki!
Sunnuntaina onkin sitten mielenkiintoinen ottelu lepakkoluolassa. Saas nähdä mikä on Valencian vire nytkun Djukic sai lähteä..
|
|
|
|
|
Tsisou
Poissa
|
 |
Vastaus #959 : 19.12.2013 klo 09:50:56 |
|
Balen loukkaantuminen toivottavasti jää lyhyeksi. Marcelo osallistunut kuulemma eilen peliä edeltäviin treeneihin, joka on hyvä merkki!
Ma arvan, et sa oled purjus, koska Marcelo oli eilen kentällä. Bale sai kolhun pohkeeseen treeneissä, ihan sama pelaako vai ei, koska ei vakuuttanut Osasunaa vastaan muutenkaan, levätköön walesilainen kaikessa rauhassa.
|
|
|
|
|
nurtsi1
Poissa
|
 |
Vastaus #960 : 19.12.2013 klo 10:44:19 |
|
Onko jotain uutta infoa tullut vai mutuiletko vain? Omiin silmiini osuneet uutisoinnit alla.
His participation in Sunday’s match against Valencia C. F. has not been ruled out.
Ancelotti taisi tiistaina lehdistötilaisuudessa kertoa että Bale ei ole käytettävissä sunnuntaina.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #961 : 19.12.2013 klo 13:01:59 |
|
Ma arvan, et sa oled purjus, koska Marcelo oli eilen kentällä. Bale sai kolhun pohkeeseen treeneissä, ihan sama pelaako vai ei, koska ei vakuuttanut Osasunaa vastaan muutenkaan, levätköön walesilainen kaikessa rauhassa.
Kato perskule niihä se on tullu vaihdosta sisää! Ei heti aamusti oo helppo lukee raportteja :S Olis hyvä että Ronaldo ja Bale pelais mahdollisimma paljo yhdes et sitte isoissa peleissä löytäsivät toisensa.. Näin mä tän asian näkisi..
|
|
|
|
|
Gonzalo
Poissa
|
 |
Vastaus #962 : 19.12.2013 klo 14:14:17 |
|
|
|
|
|
|
ñatsikutsi
Poissa
|
 |
Vastaus #963 : 19.12.2013 klo 17:40:20 |
|
Josko Illarramendin pelit tästä maalin myötä aukeaisivat, vielä ei ainakaan ole näyttänyt mitään erikoisia otteita esittänyt.
Itse en kyllä näe hirveästi potentiaalia koko pelaajassa ja on edelleen vaikea ymmärtää miksi hänestä maksettiin 30(+?) miljoonaa euroa. Okei, pistäähän se syötöt aika varmasti omille ja on sitä kautta hyödyllinen pelaaja ainakin pallonhallintaan perustuvaan pelitapaan. Mutta valtaosa syötöistä on todella yksinkertaisia ja ne avaavat syötöt ovat harvassa. Illarramendiähän verrattiin jopa Alonsoon ennen kauden alkua, mutta eipä ole lähellekään samalla söyttövalikoimalla siunattu. Illarrasta ei ole juuri vaaraa hyökkäyspäässä, mutta hän ei ole myöskään riittävän fyysinen hoitamaan yksin keskikentän keskustan puolustamista, vaan tarvitsee vierelleen toisen puolustussuuntaan vahvan pelaajan. Ikääkin on keväällä jo 24 vuotta eli pitäisi pikkuhiljaa breikata ihan kunnolla jos aikoo nousta Madridin avauksen tasoiseksi pelaajaksi.
|
|
|
|
|
el_capitan
Poissa
Suosikkijoukkue: Tunnelmaa huonontava elämysmatkailijamieshuora
|
 |
Vastaus #964 : 19.12.2013 klo 18:52:14 |
|
Itse en kyllä näe hirveästi potentiaalia koko pelaajassa
-syötöt aika varmasti omille -hyödyllinen pelaaja ainakin pallonhallintaan perustuvaan pelitapaan. -valtaosa syötöistä on todella yksinkertaisia ja ne avaavat syötöt ovat harvassa. -ei ole juuri vaaraa hyökkäyspäässä.

|
|
|
|
|
León
Poissa
Suosikkijoukkue: Nettihuligaani
|
 |
Vastaus #965 : 19.12.2013 klo 19:09:41 |
|
Eilinen peli Xàtivaa oli sitten viimeinen jossa Ultras Sur nähtiin virallisesti päädyssä. Tilalle tulee Grada Joven/Grada de Animación samaan tyyliin kuin on käynyt mm. Espanyolin ja Valencian stadioneilla. 33 vuoden historian pyyhkimistä ei luonnollisesti ole katsottu Ultras Surin puolelta hirveän hyvin ja netissä ja kaduillakin pyörivästä propagandasta päätellen jonkinlaista väkivallan uhkaa leijuu uuden katsomon pystyttämisen yllä. Valtaosin Espanjassakin liikutaan nykyään nettihuliganismin kiehtovassa maailmassa, mutta eiköhän tämä ainakin jollain tasolla eskaloidu katutasollekin... Lisätietoja tarjoaa jälleen google translate osoitteessa http://www.elconfidencial.com/deportes/futbol/2013-12-19/los-ultras-sur-no-admiten-que-son-historia-tras-33-anos-y-amenazan-con-la-violencia_68076/Ultras Sur ei itseäni miellytä, kaikkea muuta, mutta onhan tämä rahapallon ajojahti ultras-kulttuuria kohtaan jokseenkin surullista katsottavaa. Toivottavasti muut seurat pysyvät järjissään ja vastaavilta tapahtumilta vältytään, Realin ja Barçan suhteen taitaa olla liian myöhäistä.
|
|
|
|
|
ñatsikutsi
Poissa
|
 |
Vastaus #966 : 19.12.2013 klo 19:42:38 |
|
Busquets on kuitenkin aivan eri tason pelaaja, vaikka pelaajatyypiltään samankaltainen onkin.
|
|
|
|
|
el_capitan
Poissa
Suosikkijoukkue: Tunnelmaa huonontava elämysmatkailijamieshuora
|
 |
Vastaus #967 : 19.12.2013 klo 20:26:46 |
|
Busquets on kuitenkin aivan eri tason pelaaja, vaikka pelaajatyypiltään samankaltainen onkin.
Toki, mutta onhan Asierilla pari vuotta aikaa kehittyä.
|
|
|
|
|
Joey
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
 |
Vastaus #968 : 19.12.2013 klo 21:07:42 |
|
Kyllä Busquets kaikessa vittumaisuudessaan kuitenkin osaa hyvin pelata lyhyitä syöttöjä ylöspäin hyökkäysalueelle, jotka ohittavat prässääjät/peittäjät. Illarralta olen enemmän odottanut juuri tuollaisia ja kyllähän se on sanottava, että mies on ollut toistaiseksi vielä pienoinen pettymys, mutta eihän tuolla tosiaan vielä mikään kiire ole, koska joukkueessa on Alonson tasoinen pelaaja. Olisihan se toki suotavaa, että Illarra alkaisi pelaamissaan peleissä näyttämään enemmän Xabilta, mutta toistaiseksi tuo on ollut kuitenkin varsin vähäistä.
|
|
|
|
|
Epäonnistunut nimimerkki
Poissa
Suosikkijoukkue: Zlatan Ibrahimović
|
 |
Vastaus #969 : 19.12.2013 klo 21:19:04 |
|
Olisihan se toki suotavaa, että Illarra alkaisi pelaamissaan peleissä näyttämään enemmän Xabilta, mutta toistaiseksi tuo on ollut kuitenkin varsin vähäistä.
Onko Illarran siis sinun (ja yleisen?) näkemyksen mukaan tarkoitus täyttää Xabin saappaat ja olla seuraava tai ainakin pelata juuri kuin Xabi? Eikö Illarramendi voisi olla Illarramendi ja tuoda esille ne omat vahvuutensa ja heikkoutensa jotka hänelle tähtipelaajan statuksen myöhemmin langettaisi. Itse en haluaisi kopiota Xabista, vaan jonkun joka pelaa omilla vahvuuksillaan, on vielä yllätyksellisempi kuin Xabi, ja nousee myöhemmin Xabin tason yläpuolelle. Mutta se onko Illarramendista luomaan oma persoonallinen pelitapansa vai saammeko nähdä jälleen seuraavaan imitaattoriin, ei ole vielä lähellekään varmaa.
|
|
|
|
|
Joey
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
 |
Vastaus #970 : 19.12.2013 klo 21:47:39 |
|
Illarran luonnollisin rooli on käsittääkseni olla keskikentän pohjan pelinrakentaja, saman paikan pelaaja siis kuin Xabi Alonso, joka on tuon paikan eliittiä maailmassa. Minusta olisi hienoa, jos Illarra kykenisi tulevaisuudessa nousemaan hänen saappaisiinsa. En minä nyt tässä mitään täydellistä Xabin kloonia hänestä odota, mutta kunhan nyt alkaisi alkajaisiksi a) ottaa kentällä ollessaan suurempaa roolia ja b) syötöillään edistämään enemmän peliä - asioita, joita Xabilla on tapana tehdä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.12.2013 klo 21:50:02 kirjoittanut Joey »
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #971 : 22.12.2013 klo 18:06:35 |
|
Kovaa kiimaa luvassa illalla! Saas nähdä miten Nacho pärjää. Myös olisi mukava nähdä Ronaldolta maaleja.
|
|
|
|
|
aapp
Poissa
|
 |
Vastaus #972 : 23.12.2013 klo 00:00:05 |
|
Modricista on kyllä noussut ehdottomia suosikkipelaajiani, huikea työmoraali, loistava pitämään palloa pienessä tilassa ja edistämään peliä, osaahan se vetääkin jne. Kopissa ilmeisesti myös pidetty kaveri, aina ensimmäisenä halailemassa maalintekijää hymy naamalla. Eihän tuosta sympaattisesta kroaatista voi olla pitämättä 
|
|
|
|
|
Redondo6
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid, FC-88
|
 |
Vastaus #973 : 23.12.2013 klo 00:49:40 |
|
Modricista on kyllä noussut ehdottomia suosikkipelaajiani, huikea työmoraali, loistava pitämään palloa pienessä tilassa ja edistämään peliä, osaahan se vetääkin jne. Kopissa ilmeisesti myös pidetty kaveri, aina ensimmäisenä halailemassa maalintekijää hymy naamalla. Eihän tuosta sympaattisesta kroaatista voi olla pitämättä  Kyllä loistavaa kautta pelaa ja puolustamisessa kehittynyt selvästi.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #974 : 23.12.2013 klo 09:38:18 |
|
Jännäks meni huh huh, tämä ihan vain kiitos Ramoksen. Miten ihmeessä voi molemmissa ilmapalloissa sijottua kaverin selän taakse? Nacho ja Arbeloa puolustivat hyvin. Angelolta taas ristiriitaiset otteet. Ensin upea maalia ja syöttö, jonka jälkeen ihme sähläämistä. Modric pelasi todella loistavan ottelu, kuten yllä jo mainittiin. Jeseltä loistava sisääntulo, sai partaKarimin näyttämään tyhmältä. Isoin pettymys oli mielestäni CR7. Taisi olla vain kultaset pallot mielessä ku joka tilanteessa valittamassa muille jossei onnistu. Ja se lopun läpiajo, partaKarim ja joku muu vierellä vapaana mutta pakko yrittää itse pakin ohi :S noilla rilisillä suorituksilla CR7:sta ei ole kuin haittaa joukkueelle 
|
|
|
|
|
|
|
|