Leopoldo Luque
Paikalla
Suosikkijoukkue: nuori Hector
|
 |
Vastaus #400 : 17.08.2013 klo 13:50:13 |
|
Kendojanareilla nämä hamekankaan päällelaiton peräänkuuluttamiset. Jotain kertoo mediatiimin pikkumaisuudesta, että pitää laittaa mauttomia ja junttimaisia mainoksia jakoon, kun joku teki oikein vastalauseen.
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #401 : 17.08.2013 klo 13:52:01 |
|
Itse taas olen jutellut toistakymmentävuotta piirissä/seuroissa työtä tehneiden kanssa niin ovat todenneet tekeleestä pitkälti seuraavaa. Kyseessä ei ole ottelumainos vaikka sillä sitä myydään vaan kyseessä on katkerien pikkulasten tekele joita kiukuttaa, koska joku sattui astumaan oman hiekkakakun päälle.
Tämä.
|
|
|
|
Aghahowa
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK
|
 |
Vastaus #402 : 17.08.2013 klo 13:56:50 |
|
Kendojanareilla nämä hamekankaan päällelaiton peräänkuuluttamiset. Jotain kertoo mediatiimin pikkumaisuudesta, että pitää laittaa mauttomia ja junttimaisia mainoksia jakoon, kun joku teki oikein vastalauseen.
Mediatiimi ei näitä mainoksia edelleenkään tee, vaikka kuinka sitä haluaisit.
|
|
|
|
huttix
Poissa
|
 |
Vastaus #403 : 17.08.2013 klo 13:58:01 |
|
Paljonko arvioit tuon mainoksen tuovan lisää katsojia kyseiseen otteluun? Sehän sen mainoksen pääfunktio kai on?
En minä tiedä. En osaa sanoa onko noista mainoksista ylipäätään tehty vaikkapa kyselyitä että onko ne vaikuttanut katsojien paikalle saapumiseen. Tänään on AM:n kantilta hankala peli kun on sateinen sää, kepinheittoa, kivikovan avauskierros ja vastustaja sellainen joka ei etukäteen ainakaan suuria joukkoja saa liikkeelle. Huomiota saanut pelimainos voi hyvinkin tuoda paikalle tuulareita katsomaan, kun sopivasti muistavat että mitäs "ekstraa" tässä pelissä onkaan taustalla. Tai sitten ei, mutta ei me sitä voida varmasti tietää.
|
|
|
|
Jokkerson
Poissa
|
 |
Vastaus #404 : 17.08.2013 klo 14:03:15 |
|
Itse taas olen jutellut toistakymmentävuotta piirissä/seuroissa työtä tehneiden kanssa niin ovat todenneet tekeleestä pitkälti seuraavaa. Kyseessä ei ole ottelumainos vaikka sillä sitä myydään vaan kyseessä on katkerien pikkulasten tekele joita kiukuttaa, koska joku sattui astumaan oman hiekkakakun päälle.
Itsehän olen jutellut Valioliigan perustajien kanssa ja siellä oli hyvin selkeä mielipide asiasta. Kyseessä on kuin onkin ottelumainos ja kuulemma ihan hyvä sellainen.
|
|
|
|
Safado
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Sjk ja Liverpool
|
 |
Vastaus #405 : 17.08.2013 klo 14:05:48 |
|
Paljonko arvioit tuon mainoksen tuovan lisää katsojia kyseiseen otteluun? Sehän sen mainoksen pääfunktio kai on?
Kuten itse aiemmin mainitsin, niin mainonta on jatkumoa koko tänä vuonna olemassa olleelle mainonnalle. Mainonta on ollut räväkkääkin, joskin tämä on selkeästi räväkin. Ymmärrän kyllä jos joku ei pidä Sjk:sta, niin tämä mainos varmasti vihastuttaa entisestään. Yksittäisen mainoksen vaikutusta ottelutapahtumaan on vaikea arvioida, ja tuskin edes kannattaakaan. En ole asiantuntija, mutta ennemmin katsoisin koko kauden yleisömääriä, vaikka mainonnan osuutta siitäkin on vaikea arvioida. Mainonta on ollut kuitenkin näkyvää koko kesän ajan. Sjk:ssa pn tehty ja tehdään töitä laajalla rintamalla ja se kaikki näkyy yleisömäärissä, kun vertaa vaikka tilanteeseen ennen Sjk:n olemassa oloa. Mielipideasioista on vaikea kinastella. Toivotan Ac Kajaanin tervetuleeksi Seinäjoelle. Toivon myös että Kajjaanissa keskitytään futiksen eteenpäin viemisessä. By the way siitä en ole nähnytkään keskustelua Forumilla, ehkä olen missannut. Ottelumainoksen kommentoinnista ei taida syntyä järkevää keskustelua, joten lopetan omalta osin tähän. Sitä vastoin olisi kiva kuulla Kajaanin suunnalta näkemyksiä jalkapallon tulevaisuudesta Kainuussa ja mitä toimenpiteitä siellä tehdään. KAJJAANISTA JALKAPALLOKAUPUNKI!!!
|
|
|
|
Jokkerson
Poissa
|
 |
Vastaus #406 : 17.08.2013 klo 14:08:18 |
|
Amen. Topikki lukkoon ja Brdeadille bannia.
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #407 : 17.08.2013 klo 14:11:53 |
|
Brdeadille bannia.
Mistäköhän syystä tällä kertaa?
|
|
|
|
Jokkerson
Poissa
|
 |
Vastaus #408 : 17.08.2013 klo 14:16:31 |
|
Mistäköhän syystä tällä kertaa?
Siitä että aiheutit mulle järkyttävän päänsäryn tuolla "faktallasi". Vähemmästäkin saisi bannivasara heilahtaa.
|
|
|
|
Mystinen metsätyömies
Poissa
Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.
|
 |
Vastaus #409 : 17.08.2013 klo 14:19:00 |
|
a) Mikä tahansa joukkue ei vastaavassa tilanteessa olisi tehnyt protestia. Ei olisi kehdannut. Eikä tehnyt OPS:kaan. b) Hyvä mainos kerää huomiota ja herättää keskustelua, vaikka ristiriitaistakin. Huono mainos on sellainen, jota kukaan ei noteeraa, vaikka se on siinä. Tälläisia on 95% mainoksista. Eikä mainoksen tehtävä ole aina kasvattaa myyntiä. Mainoksen tehtävä voi olla esim. ylläpitää nykyisen asiakaskunnan asiakastyytyväisyyttä. Tässä tavoitteessa kyseinen mainos on onnistunut - se on kasvattanut mielikuvaa yhteenkuuluvaisuuden tunteesta luomalla "me vastaan muut"-asetelman. c) Yksi syy suomalaisen jalkapallon paikallaan junnaamiseen on se, että jos joku yrittää jotain, muut loukkaantuvat siitä, että joku menee yrittämään jotain. Joka ikinen kerta sama homma.
t: ex-copywriter
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #410 : 17.08.2013 klo 14:21:18 |
|
Siitä että aiheutit mulle järkyttävän päänsäryn tuolla "faktallasi". Vähemmästäkin saisi bannivasara heilahtaa.
Eli joka kerta kun saat päänsäryn, niin haet syyn sille täältä forkalta vaatimalla bänniä jollekin siitä? Selevä. Onneksi et ole moderaattori. Vaikka heidänkin toimintansa välillä noudattelee yhtä kirkasta logiikkaa.
|
|
|
|
ex-adriano
Poissa
Suosikkijoukkue: JIPPO, Karnevalistinen kannattajatyyli
|
 |
Vastaus #411 : 17.08.2013 klo 14:23:26 |
|
Onneksi et ole moderaattori. Vaikka heidänkin toimintansa välillä noudattelee yhtä kirkasta logiikkaa.
Varos nyt, kohta voi heilahtaa 
|
|
|
|
Jokkerson
Poissa
|
 |
Vastaus #412 : 17.08.2013 klo 14:25:42 |
|
Eli joka kerta kun saat päänsäryn, niin haet syyn sille täältä forkalta vaatimalla bänniä jollekin siitä? Selevä. Onneksi et ole moderaattori. Vaikka heidänkin toimintansa välillä noudattelee yhtä kirkasta logiikkaa.
 Noh ainakin todistit sen, että olet tosiaan tosikko. En tietenkään toivo sinulle bänniä, kunhan vitsailin. Anteeksi, yritän pitää juttuni jatkossa puhtaasti asiapitoisena. Jokkersonille bänniä huonosta huumorista! 
|
|
|
|
Safado
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Sjk ja Liverpool
|
 |
Vastaus #413 : 17.08.2013 klo 14:28:26 |
|
Jokkersonille bänniä huonosta huumorista! Jokkerssonille känniä huonosta huumorista!
|
|
|
|
WluK
Poissa
|
 |
Vastaus #414 : 17.08.2013 klo 15:11:57 |
|
Itse olen kajaanilainen ja en loukkaantunut mainoksesta, kuten tuskin kukaan ACK:n organisaatiossakaan... Eikä enää kannata alkaa leikkimään yhdelläkään uudella asialla julkisesti SJK:n kanssa, kun tietää mitä kaikkea siitä voi seurata. Mainoksesta sanon, että se edustaa surkeaa makua ja myötähäpeääkin tuli hieman. Toivottavasti tämänkaltainen vastustajalle vittuilu ei kulkeudu muihin kaupunkeihin. Seinäjoelle toki saa kuittailla, se tosin pitää tehdä aika helposti ymmärrettäväksi ja isoilla kirjaimilla, että sielläkin tajutaan.  Minä kuvittelin, että ottelumainonnassa pyydetään katsojia kannustamaan omia, eikä piilovittuilla/vittuilla vastustajalle. No tänään paikallaolijat voivat kertoa onko katsomossa pelkkiä urpoja vittuilemassa vastustajalle, vai onko yleisö viisaampi kuin organisaationsa. (Juteltuani kolmelle tuntemattomalle Seinäjokelaiselle SJK-fanille sosiaalisessa mediassa, huomasin että kaksi heistä on todennäköisesti näitä vittuilu-urpoja, heidän kanssaan ei järkevää keskustelua saanut aikaan, vaikka yritin jopa olla heidän puolellaan... yksi herrasmies oli poikkeus ja propsit hänelle asiallisesta käyttäytymisestä objektiivisella asenteella. (Tähän älköön kukaan takertuko, se oli takuulla huonoa tuuria ja minulla on myös erittäin hyviä ystäviä Seinäjoella, joita ei tosin harmillisesti potkupallo kiinnosta))
|
|
|
|
gramdel
Poissa
Suosikkijoukkue: JIPPO, Jorma Kosunen
|
 |
Vastaus #415 : 17.08.2013 klo 17:17:28 |
|
a) Mikä tahansa joukkue ei vastaavassa tilanteessa olisi tehnyt protestia. Ei olisi kehdannut. Eikä tehnyt OPS:kaan.
Jaa-a kyllä minä veikkaisin, että olisi tehnyt. Ja opsikin varmasti olisi jos seurajohto olisi ollut kartalla.
|
|
|
|
verkot tötterölle
Poissa
|
 |
Vastaus #416 : 17.08.2013 klo 18:09:07 |
|
Mediatiimi ei näitä mainoksia edelleenkään tee, vaikka kuinka sitä haluaisit.
Kuka mainoksen on tehnyt. Voisko laittaa koko kuvan ettei jää epäselvyyttä ketä se esittää.
|
|
|
|
A.I.Virtanen
Poissa
|
 |
Vastaus #417 : 17.08.2013 klo 18:14:51 |
|
Tässähän tämä keissi oli hyvin tiivistettynä.
|
|
|
|
Besiktas J.K.
Poissa
Suosikkijoukkue: Kajaanin Palloilijat
|
 |
Vastaus #418 : 17.08.2013 klo 18:46:22 |
|
Kajaanissa eivät ole mainoksen takia vetäneet hernettä nenään muut, kuin kaiken tietävät Kainarin toimittajat.
Ps. Ja Mystinenhän ei tunnetusti protestoi mistään.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.08.2013 klo 18:51:18 kirjoittanut Besiktas J.K. »
|
|
|
|
|
Riverplate
Poissa
|
 |
Vastaus #419 : 17.08.2013 klo 19:19:50 |
|
Suomifituksen eteenpäin viemisestä muutama fakta näin Seinäjoen suunnasta:
- talviharjoitteluolosuhteet on laitettu uuteen uskoon. - laji on saanut paljon uusia harrastajia - Sjk:n yleisökeskiarvo tällä kaudella tietääkseni reilut 1900hlöä - ko. mainos noteerattiin valtakunnan suurimmissa medioissa - futiksen kiinnostavuus etelä-pohjanmaan alueella noussut huomattavasti
Nämä nyt äkkiä mainitakseni.
Näistä SJK:lle ehdoton  täältä etelästä
|
|
|
|
Riverplate
Poissa
|
 |
Vastaus #420 : 17.08.2013 klo 19:22:07 |
|
Hieman oon pettyny ku tänne tullu niin hiljaasta.
juurikin näin, eiköhän asia ole jo historiaa
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura
|
 |
Vastaus #421 : 17.08.2013 klo 19:37:12 |
|
juurikin näin, eiköhän asia ole jo historiaa
Eikö asiaa siis viedäkään Urheilun oikeusturvalautakuntaan? Kyllä tuolta nyt kuitenkin kannattaisi hakea se lopullinen ja oikeudenmukainen totuus, kun Palloliitto kerran itse oli säännöistään kahta mieltä. Tänään Kajaani piti pitkään seinäjokiset nollilla ja lopputuloksessakin SJK voitti Kajaanin vain niukasti yhdellä maalilla. Jos siis kajaanilaiset eivät olisi edellisessä kohtaamisessa tienneet SJK:n olevan sääntöjenvastaisella miehistöllä liikenteessä, kuka tietää miten pelissä olisi käynyt  SJK:n toki toivotan tervetulleeksi liigaan. Seinäjoki on lähempänä kuin Tampere tai Valkeakoski 
|
|
|
|
mageesimo
Poissa
|
 |
Vastaus #422 : 17.08.2013 klo 19:44:58 |
|
Eikö asiaa siis viedäkään Urheilun oikeusturvalautakuntaan? Kyllä tuolta nyt kuitenkin kannattaisi hakea se lopullinen ja oikeudenmukainen totuus, kun Palloliitto kerran itse oli säännöistään kahta mieltä. Tänään Kajaani piti pitkään seinäjokiset nollilla ja lopputuloksessakin SJK voitti Kajaanin vain niukasti yhdellä maalilla. Jos siis kajaanilaiset eivät olisi edellisessä kohtaamisessa tienneet SJK:n olevan sääntöjenvastaisella miehistöllä liikenteessä, kuka tietää miten pelissä olisi käynyt  SJK:n toki toivotan tervetulleeksi liigaan. Seinäjoki on lähempänä kuin Tampere tai Valkeakoski  Hankalia pelejä kun toinen vaan puollustaa ja keli aika kauhea.Eipä se Hakakaan esittäny kummosia Opsia vastaan kotona kun lopussa saivat pari maalia vasta joilla voittivat.
|
|
|
|
Eki83
Poissa
|
 |
Vastaus #423 : 17.08.2013 klo 20:14:19 |
|
a) Mikä tahansa joukkue ei vastaavassa tilanteessa olisi tehnyt protestia. Ei olisi kehdannut. Eikä tehnyt OPS:kaan.
Kyllä protesti asian selvittämiseksi on ihan perusteltu, koska säännön kirjainta on tässä tapauksessa selvästi rikottu. Okei rike on minimaalinen enkä itsekään oikeastaan toivo, että SJK tästä pisteensä menettäisi. Toisaalta kuitenkin, jos nottajoki saa pitää pisteensä eikä saa mitään muutakaan rangaistusta niin missä kohtaa se raja tämän säännön suhteen sitten menee vai voiko koko HG-säännöllä saman tien heittää vesilintua?
|
|
|
|
Animal
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #424 : 19.08.2013 klo 12:15:07 |
|
Jaa-a kyllä minä veikkaisin, että olisi tehnyt. Ja opsikin varmasti olisi jos seurajohto olisi ollut kartalla.
Edelleen ihmettelen, miksi kokoonpanosääntöjen rikkominen on asianomistajarikos. Palloliiton pitäisi sanktioida tämä, kuten myös pelikieltoisten pelaamiset ilman erillisprotesteja.
|
|
|
|
|
|