FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
03.08.2025 klo 01:58:16 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Pohjoislohkon ratkaisun paikka - 18.8. FC YPA - PS Kemi  (Luettu 3977 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
KipeKemi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja

Vastaus #25 : 19.08.2013 klo 17:55:21

On tätä Kipen käänteislogiikkaa joskus hivenen vaikea hahmottaa, eli nyt kaikki kemiläiset toivomaan PS Kemin tappioita..!? 8)

Paljon mieluummin niitä tappioita tulee nyt kuin vasta karsintavaiheessa.
Pohjan Stadion

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TP-47, Suomi

Vastaus #26 : 19.08.2013 klo 19:44:39

Tieteellistä faktaa tappioiden tuomasta itseluottamuksesta vai vieläkin hiekkaa pimperossa eilisestä HJK-Honka pelin numeroimattomista pääsylipuista?
JussiR

Poissa Poissa

Vastaus #27 : 19.08.2013 klo 21:36:46

?? Siis ihan aikuistenoikeasti, onko tyyppi tosissaan vai onko tämä jotain vedätyspaskaa ??
KipeKemi

Poissa Poissa

Vastaus #28 : 19.08.2013 klo 22:04:59

?? Siis ihan aikuistenoikeasti, onko tyyppi tosissaan vai onko tämä jotain vedätyspaskaa ??

Oletko oikeasti sitä mieltä, että kannattaa hävitä vasta karsinnoissa?
JussiR

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 19.08.2013 klo 22:13:17

Oletko oikeasti sitä mieltä, että kannattaa hävitä vasta karsinnoissa?

Oletko sinä sitten oikeasti sitä mieltä, että karsinnoissa on pakko hävitä jos runkosarjan pelit voittaa? Kamalaa paskaa, tulee väistämättä mieleen maailmanlopun ennusmerkkejä etsivät fundamentalistiuskovaiset. Luulen kyllä, että (toivottavasti) pelleilet näissä kirjoituksissasi.

Edit: Ei tämä keskustelu kyllä enää tänne kuulu, joten jatka Kemin topicissa jos sielunhoitosi sitä kaipaa.
KipeKemi

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 19.08.2013 klo 22:19:24

Oletko sinä sitten oikeasti sitä mieltä, että karsinnoissa on pakko hävitä jos runkosarjan pelit voittaa? Kamalaa paskaa, tulee väistämättä mieleen maailmanlopun ennusmerkkejä etsivät fundamentalistiuskovaiset. Luulen kyllä, että (toivottavasti) pelleilet näissä kirjoituksissasi.

En minä niin ole missään sanonut. Sen sijaan olen sanonut, että jos tulee tilanne, että valmistavat pelit voi vetää ihan vihkoon, niin tason nosto takaisin vaadittavalle tasolle on vaikeaa, jollei jopa mahdotonta. Tämä jollainlailla nollaantuu tietysti sillä, että vastus on joku vastaava joka on ratkaissut paikkansa jo aikoja sitten (karsinnoista nähtynä). Tässä tapauksessa siis FC Jazz. Joka on itseasiassa se viimeinen joukkue jonka minä haluan PS Kemille vastaan.

Sivuja: 1 [2]

Siirry: