Kikkara
Poissa
Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään
|
 |
Vastaus #200 : 21.09.2013 klo 12:26:18 |
|
No hyvinhän se Tokka on Rollossa tälläkin kaudella vetänyt. Monet zäntit sisällöltään täysin idareita, mutta pääasia että yritetään,
Miten teillä Banzain porukalla menee?
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
 |
Vastaus #201 : 21.09.2013 klo 14:16:43 |
|
Ei taida Palloliittoa kiinnosta edes sen hevon vitun vertaa, kun yhtään mistään ei ole tullut bongattua minkäänlaista infoa koko finaalin olemassaolosta. Suomen Cupin FB-sivuillakin edellisestä päivityksestä on jo toista viikkoa aikaa. Eihän tämä tietenkään yllätyksenä tule, mutta aika pirun köyhää se on jos ei tapahtumaa jakseta promota edes Internetissä ilmaiseksi.
|
|
|
|
Metusalem
Poissa
Suosikkijoukkue: TOKKA
|
 |
Vastaus #202 : 21.09.2013 klo 14:24:51 |
|
Onko kellään tarvetta autokyydille matsiin Tsadiin pe 27.9 pientä korvausta vastaan? Lähtö Rollosta Pe aamuna klo 9. Oulusta ja Jyskälästä voi myös tulla kyytiin. Tämä on vasta alustava kysely...lähtö ratkeaa sen mukaan on kyytiläisiä tulossa. Autossa 4 paikkaa vapaana.
Selvyyden vuoksi: kyysessä on siis vain menolippu.
Laittakaa yv , jos kiinostaa.
Tuli este. Reissu meni reisille...pitäkää muut mekkalaa ja hauskaa. 
|
|
|
|
Tokkalainen
Poissa
|
 |
Vastaus #203 : 21.09.2013 klo 14:48:44 |
|
Miten teillä Banzain porukalla menee?
Kukaan tokkalainen ei kommentoi enää 
|
|
|
|
Robert Aldercape
Poissa
Suosikkijoukkue: Miesten Ykkönen
|
 |
Vastaus #204 : 21.09.2013 klo 15:03:11 |
|
Kukaan tokkalainen ei kommentoi enää  Joku sanoi minulle, ettei Tokkaa enää ole, vaan kaverit ovat perustaneet ÄÖ-kerhon? Toivoisin vahvistusta tähän?
|
|
|
|
Tokkalainen
Poissa
|
 |
Vastaus #205 : 21.09.2013 klo 15:05:55 |
|
Joku sanoi minulle, ettei Tokkaa enää ole, vaan kaverit ovat perustaneet ÄÖ-kerhon? Toivoisin vahvistusta tähän?
Tokka ei kuole koskaan, vaikka parilla hämmentyneellä nuorukaisella onkin jokin ohimenevä vaihe päällä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.09.2013 klo 15:09:00 kirjoittanut Tokkalainen »
|
|
|
|
|
alarima
Poissa
Suosikkijoukkue: Juntti rasisti
|
 |
Vastaus #206 : 21.09.2013 klo 15:06:22 |
|
Joku sanoi minulle, ettei Tokkaa enää ole, vaan kaverit ovat perustaneet ÄÖ-kerhon? Toivoisin vahvistusta tähän?
Vahvistan. Tieto pitää kutinsa. Suomi24-palstalla kerho kokoontuu aktiivisesti.
|
|
|
|
Tokkalainen
Poissa
|
 |
Vastaus #207 : 21.09.2013 klo 15:12:44 |
|
Vahvistan. Tieto pitää kutinsa. Suomi24-palstalla kerho kokoontuu aktiivisesti.
Käsittääkseni tämä ÄÖ-kerho kokoontuu kuitenkin vain Hulipumban terassilla. Olette häpeäksi koko Rovaniemelle! Luuletteko olevanne hauskoja? Haistakaa vittu.

|
|
|
|
alarima
Poissa
|
 |
Vastaus #208 : 21.09.2013 klo 15:15:36 |
|
Hulibumban terassilta on 4g-yhteys Suomi24-palstalle. Toimii moitteettomasti ja katkottomasti.
|
|
|
|
Robert Aldercape
Poissa
|
 |
Vastaus #209 : 21.09.2013 klo 15:17:48 |
|
Onko DNA?
|
|
|
|
alarima
Poissa
|
 |
Vastaus #210 : 21.09.2013 klo 15:18:33 |
|
|
|
|
|
Tokkalainen
Poissa
|
 |
Vastaus #211 : 21.09.2013 klo 15:18:53 |
|
Hulibumban terassilta on 4g-yhteys Suomi24-palstalle. Toimii moitteettomasti ja katkottomasti.
Toivon mukaan seuraatte Finaalinkin sieltä käsin. RoPS ei ole kyllin iso kahdelle kannattajajoukkiolle.
|
|
|
|
alarima
Poissa
|
 |
Vastaus #212 : 21.09.2013 klo 15:20:38 |
|
Toivon mukaan seuraatte Finaalinkin sieltä käsin. RoPS ei ole kyllin iso kahdelle kannattajajoukkiolle.
Dna on luvannut katkottoman tuhannen megan yhteyden Pumban terdeltä Sonera stadionin keskiviivan kohdalle.
|
|
|
|
perus petikoon lakana
Poissa
Suosikkijoukkue: comic sans
|
 |
Vastaus #213 : 21.09.2013 klo 15:26:50 |
|
En ole koskaan ymmärtänyt teitä RoPSin peleissä raakkuvia ääliöitä. Vanhat ukot huutelevat ympärikännissä omasta mielestään niin helvetin hauskoja kaskuja. Menkää hyvät "ihmiset" hoitoon ja antakaa muiden katsojien olla rauhassa. Cupin finaaliin teitä paskavammasia ei kaivata.
|
|
|
|
Tokkalainen
Poissa
|
 |
Vastaus #214 : 21.09.2013 klo 15:42:07 |
|
En ole koskaan ymmärtänyt teitä RoPSin peleissä raakkuvia ääliöitä. Vanhat ukot huutelevat ympärikännissä omasta mielestään niin helvetin hauskoja kaskuja. Menkää hyvät "ihmiset" hoitoon ja antakaa muiden katsojien olla rauhassa. Cupin finaaliin teitä paskavammasia ei kaivata.
Et ole tainnut nähdä isonmaailman pelejä? Siellä kielen käyttö on ihan samanlaista. Kaikki huudot eibät tietenkään ole teidän mielensäpahoittajien korville sopivia, mutta voit mennä katsomaan peliä kauemmas meistä niin et joudu kärsimään huudoista.
|
|
|
|
alarima
Poissa
|
 |
Vastaus #215 : 21.09.2013 klo 15:46:16 |
|
Et ole tainnut nähdä isonmaailman pelejä? Siellä kielen käyttö on ihan samanlaista. Kaikki huudot eibät tietenkään ole teidän mielensäpahoittajien korville sopivia, mutta voit mennä katsomaan peliä kauemmas meistä niin et joudu kärsimään huudoista.
Keskiviivan kohdalla yleensä on se fiksuin porukka, missä myös vastustajan hyvälle suoritukselle annetaan rehdisti aplodit.
|
|
|
|
perus petikoon lakana
Poissa
|
 |
Vastaus #216 : 21.09.2013 klo 15:47:26 |
|
Miksi teidän pitää leikkiä jotain mitä ette ole, ettekä tule koskaan olemaankaan? Itse ikävöin suuresti sen vanhan Tokan roligaani-meininkiä poronkelloineen ja sumutorvineen. Nykyporukan ykkösprioriteetti tuntuu olevan se, että näkyykö kompassi. Helvetin idiootit.
|
|
|
|
Tokkalainen
Poissa
|
 |
Vastaus #217 : 21.09.2013 klo 15:58:06 |
|
Miksi teidän pitää leikkiä jotain mitä ette ole, ettekä tule koskaan olemaankaan? Itse ikävöin suuresti sen vanhan Tokan roligaani-meininkiä poronkelloineen ja sumutorvineen. Nykyporukan ykkösprioriteetti tuntuu olevan se, että näkyykö kompassi. Helvetin idiootit.
Mikset itse sitten kilkuttele kellojasi pelissä, vaan keskityt kritisoimaan muita keskustelupalstoilla. Tuu vittu sanoon päin näköä! Faktahan on, että osa katsojista tulee peleihin pelkästään katsomaan meitä. Näköjään sinäkin.
|
|
|
|
Muhammet Yavuz
Poissa
|
 |
Vastaus #218 : 21.09.2013 klo 16:00:40 |
|
Mikset itse sitten kilkuttele kellojasi pelissä, vaan keskityt kritisoimaan muita keskustelupalstoilla. Tuu vittu sanoon päin näköä! Faktahan on, että osa katsojista tulee peleihin pelkästään katsomaan meitä. Näköjään sinäkin.
Minä olen ollut Keskuskentän puukatsomossa jo Ungan aikoina joten pidä sinä turpasi kiinni.
|
|
|
|
perus petikoon lakana
Poissa
|
 |
Vastaus #219 : 21.09.2013 klo 16:04:10 |
|
Helvetti miten ala-arvoista paskaa että täällä hyökätään oikein porukalla yksittäisen kirjoittelijan kimppuun. Toisaalta, mitä muutakaan teiltä voisi odottaa.
|
|
|
|
alarima
Poissa
|
 |
Vastaus #220 : 21.09.2013 klo 16:07:09 |
|
Helvetti miten ala-arvoista paskaa että täällä hyökätään oikein porukalla yksittäisen kirjoittelijan kimppuun. Toisaalta, mitä muutakaan teiltä voisi odottaa.
Marttyyri homo :keskari:
|
|
|
|
Robert Aldercape
Poissa
|
 |
Vastaus #221 : 21.09.2013 klo 16:11:23 |
|
Missä kuopiolaiset? Jonkunhan tässä nyt pitäisi olla erotuomarina ja kertoa, että mikä on asioiden todellinen laita!
|
|
|
|
Tokkalainen
Poissa
|
 |
Vastaus #222 : 21.09.2013 klo 16:11:46 |
|
Aivotoimintasi pelaa ilmeisesti samalla sarjatasolla FC Muurolan kanssa. Itse lähdit leikkiin mukaan ja leikin saat kestää. Kannattaa varmaan jatkossakin katsoa ne pelit suojassa tuulareiden ja järkkäreiden selän takaa. Sitäpaitsi täällä on enemmän minun kimppuun hyökätty kuin sinun. Erona on vain, että itse kestän hyökkäykset kuin mies toisin kuin tuollainen kirjastotädin ja luonnontieteilijän lehtolapsi.
|
|
|
|
perus petikoon lakana
Poissa
|
 |
Vastaus #223 : 21.09.2013 klo 16:12:33 |
|
Marttyyri homo :keskari:
Niinpä niin. Homottelua ja vitun haistattelua kun ette asialliseen keskusteluun kykene.
|
|
|
|
Ikifani
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS
|
 |
Vastaus #224 : 21.09.2013 klo 16:15:59 |
|
Niinpä niin. Homottelua ja vitun haistattelua kun ette asialliseen keskusteluun kykene.
Yhteenveto - perus petikoon lakana Kuva/Teksti Nimi: perus petikoon lakana Viestit: 5 (- viestiä per päivä) Asema: Rekisteröitynyt: tänään kello 15:07:41 Viimeksi paikalla: tänään kello 16:12:33
|
|
|
|
|
|