FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
13.03.2026 klo 18:39:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Veikkausliiga Allstars : Suomi vs. Muu maailma  (Luettu 2130 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
niftan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #25 : 06.03.2007 klo 21:47:17

Ei mitään järkeä pelata liiga allstars vs maajoukkue koska siitä jää helposti sellainen mielikuva että "suomessahan on ihan paskaliiga kun ei sieltä pelaa edes maajoukkueessa ketään"

Paskapuhetta. Viisi Veikkausliiga -pelaajaa pelaa maajoukkueessa tällä hetkellä - mahdollisesti pian pari enemmänkin, kunhan Hodgson saa testattua pelaajia.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #26 : 07.03.2007 klo 07:29:24

Kunujako ei ollut valtava menestys, mutta vähän selkeämmällä valintatavalla (esim. ulko - kotimaiset) saattaisi onnistuakin. Ongelma tietysti on se, että harjoitusottelussa kauden keskellä ei taklata eikä puolusteta.

Eikös Kunujaon suurin ongelma ollut se, että ottelu pelattiin tismalleen samaan aikaan A-Maajoukkueen MM-karsintamatsin kanssa  ???
jjs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy, Andea ja Alpha

Vastaus #27 : 07.03.2007 klo 08:05:27

Yritetään jotain. Kriteerinä minulla on tässäkin, että olen itse nähnyt pelaajan kentällä ja että näkemästä ei ole useampia vuosia aikaa. Tämän takia ulkomaisten puolelta on jäänyt sivuun muutama pelaaja ja kotimaisista ainakin Valakari.

kansainväliset:

---------------Ghazi (HJK)---Carlsson D (IFK)
----------------------Ahnström (IFK)
Fofana (MyPa)------------------------Ady (TPS)
---------------------Stevic(IFK)
Bulgakov(Oulu)---------------------------Medo (HJK)
---------------Sandvärn (IFK)--Miranda (MyPa)
---------------------Bantamoi (Inter)

penkkiä vähän laidasta: Slawuta (Lahti), Cleaver (TPS), Malakeev (Viikingit), Samura (HJK), Rafael (Lahti)

Toivottavasti raataja-Cleaver on samassa iskussa kuin Allianssissa aikanaan. Silloin nappaa nopeasti paikkansa avauksesta.

suomalaiset:

---------------Niemi(TamU)--Paatelainen (TPS)
----------------------Popovits (Haka)
Porokara (Honka)-----------------------Manninen (Haka)
---------------------Wiss (TamU)
Sarajärvi (TPS)------------------------Kangaskorpi (Haka)
---------------Halsti (HJK)--Moilanen (Lahti)
---------------------Kaven (TamU)

penkkiä: Sillanpää (VPS), Okkonen (Haka), Savolainen (HJK), Saarinen (Honka), Pohja (TamU)

E: näin Fowlerin kostautuessa suomalaiseksi. Laitapakeiksi ei pahemmin ole kansainvälisiä tarjokkaita.
« Viimeksi muokattu: 07.03.2007 klo 21:50:09 kirjoittanut jjs »
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #28 : 07.03.2007 klo 18:20:57

Perustuuko Cleaverin valinta vanhoihin näyttöihin? Nimittäin viime kauden näytöillä ei olisi ollut mitään asiaa mihinkään tähdistöön.

Ulkomaalaisten alakerta on muutenkin vähän heikomman puoleinen.
Piti saada sinnekin joku pelaaja ja Cleaver on sentään vaihtopenkillä.

Kukas tilalle?
shots

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #ruotsifutis #GIFSundsvall

Vastaus #29 : 07.03.2007 klo 18:28:26

Ulkomaalaisten alakerta on muutenkin vähän heikomman puoleinen.
Piti saada sinnekin joku pelaaja ja Cleaver on sentään vaihtopenkillä.

Kukas tilalle?

Oulusta löytyy alakertaan yksi ryssä.
romario#1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #30 : 07.03.2007 klo 18:31:19

IFK Mariehamnin pelaajista mulla on vähän huono käsitys, kun ruotsalaisia ei erotakaan nimen perusteella. Montas Ruotsin kansalaista IFK:ssa pelaa?
Ulkopuolinen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter

Vastaus #31 : 07.03.2007 klo 18:34:13

IFK Mariehamnin pelaajista mulla on vähän huono käsitys, kun ruotsalaisia ei erotakaan nimen perusteella. Montas Ruotsin kansalaista IFK:ssa pelaa?

Nämä ruotsalaisia:
Sandvärn
Ahnström
J. Carlsson
D. Carlsson
Tozsér

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Suomi

Vastaus #32 : 07.03.2007 klo 18:34:20

Suunnilleen nämä neljä pelaajaa: Johan Carlsson, Daniel Ahnström, David Carlsson ja Erik Sandvärn.

E. aijai ajjai sentään, olin aivan liian hidas.
shots

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #ruotsifutis #GIFSundsvall

Vastaus #33 : 07.03.2007 klo 18:34:28

Johan Carlsson
David Carlsson
Daniel Ahnström
Erik Sandvärn
quinton

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 07.03.2007 klo 18:37:39

kansainväliset:
Fowler(Haka)

suomalaiset:
Popovits (Haka)

Vähän pilkun viilaamista, mutta Cheyne on suomalainen siinä missä Vallukin. Näkökulmasta riippuen jopa enemmänkin jos sitä jollain pystyisi vertaamaan. Lisäksi Cheyne on tainnut pelata laitapakkia ainoastaan Veikkausliigan debyyttiottelussaan, muuten joko topparia tai keskikentällä.  :-[
romario#1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #35 : 07.03.2007 klo 18:40:10

Kiitos nopeista vastauksista. Aikamoinen kisa näemmä käyty.  :) Ylos
suomifutiksen Janne Tähkä

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 07.03.2007 klo 20:57:16

Eikös Kunujaon suurin ongelma ollut se, että ottelu pelattiin tismalleen samaan aikaan A-Maajoukkueen MM-karsintamatsin kanssa  ???

Puoliksi taisi olla päällekkäin. Ja kyseessähän oli vain Andorra-matsi, ei mikään suurtapaus.
jjs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy, Andea ja Alpha

Vastaus #37 : 07.03.2007 klo 21:29:11

Lisäksi Cheyne on tainnut pelata laitapakkia ainoastaan Veikkausliigan debyyttiottelussaan, muuten joko topparia tai keskikentällä.  :-[

Tämän toki tiedän, mutta laitapakeiksi vaihtoehtoja ei ole mahdottomia. Cheyne hoitaisi homman uskoakseni paremmin kuin laidalla normaalisti pelaavat.

Suomen kansalainen Cheyne näemmä on ollut syksystä 2005, joten muun maailman joukkueeseeni valinta oli väärä. Pitää korjata.
« Viimeksi muokattu: 07.03.2007 klo 21:47:53 kirjoittanut jjs »

Sivuja: 1 [2]

Siirry: