bambino
Paikalla
|
 |
Vastaus #225 : 02.03.2014 klo 13:47:34 |
|
Höpsis. Pakkohan se on kuittailla, kun näkee ylimielisiä kommentteja ennakkoon. Ihan sama asia, mikä Hongassakin eniten sylettää pohjimmiltaan.
Todella Soinimaista todellakin, kaikissa muissa nähdään omat huonot puolet... Teikäläisen ajan EBK nimittäin lienee yksi kaikkien aikojen iljettävimmistä nipuista, ja kaikessa ylimielisyydessä yksi vähiten vastustajaa kunnioittavista porukoista joita olen nähnyt. Sinullahan tietenkään ei tuohonkaan ollut mitään tekemistä... Miksi siis kuittailet muille joukkueille virheistä, joita olet itse tehnyt?
|
|
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #226 : 02.03.2014 klo 13:51:26 |
|
Teikäläisen ajan EBK nimittäin lienee yksi kaikkien aikojen iljettävimmistä nipuista, ja kaikessa ylimielisyydessä yksi vähiten vastustajaa kunnioittavista porukoista joita olen nähnyt. Sinullahan tietenkään ei tuohonkaan ollut mitään tekemistä...
Ei niin. Vaikka joukkueenjohtajasta sanotaankin, että se on joukkueen äiti, niin valitettavasti en voinut enää aikuisten miesten kotikasvatukseen puuttua. Jokusen kohdalla valitettavasti syytä olisi ollut. Pääosin toki ihan fiksua porukkaa oli. Yhdenkään valmentajan en myöskään muista käyttäytyneen ylimielisesti tai vastustajaa kunnioittamattomasti. Suurin virhe, minkä tein, oli se, etten nostanut käsiäni pystyyn hyvissä ajoin, kun en saanut riittävästi tukea joukkueen toiminnalle mistään suunnasta.
|
|
|
|
|
bambino
Paikalla
|
 |
Vastaus #227 : 02.03.2014 klo 13:52:25 |
|
Todella Soinimaista todellakin, kaikissa muissa nähdään omat huonot puolet... Teikäläisen ajan EBK nimittäin lienee yksi kaikkien aikojen iljettävimmistä nipuista, ja kaikessa ylimielisyydessä yksi vähiten vastustajaa kunnioittavista porukoista joita olen nähnyt. Sinullahan tietenkään ei tuohonkaan ollut mitään tekemistä...
Miksi siis kuittailet muille joukkueille virheistä, joita olet itse tehnyt?
Ps. En muuten syytä tuosta käyttäytymisestä pelaajia, koska suurin osa heistä muualla pelatessaan käyttäytyivät täysin siivosti. Eli todennäköisesti joukkueen johto (mukaan lukien sinä) loivat joukkueeseen täydellisen ylimielisyyden kulttuurin.
|
|
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #228 : 02.03.2014 klo 13:54:13 |
|
Ps. En muuten syytä tuosta käyttäytymisestä pelaajia, koska suurin osa heistä muualla pelatessaan käyttäytyivät täysin siivosti. Eli todennäköisesti joukkueen johto (mukaan lukien sinä) loivat joukkueeseen täydellisen ylimielisyyden kulttuurin.
Se olkoon sinun näkemyksesi. Muiden sarjassa pelanneiden joukkueiden johtoryhmistä voi löytyä muunkinlaisia mielipiteitä.
|
|
|
|
|
bambino
Paikalla
|
 |
Vastaus #229 : 02.03.2014 klo 13:54:35 |
|
Ei niin. Vaikka joukkueenjohtajasta sanotaankin, että se on joukkueen äiti, niin valitettavasti en voinut enää aikuisten miesten kotikasvatukseen puuttua. Jokusen kohdalla valitettavasti syytä olisi ollut. Pääosin toki ihan fiksua porukkaa oli. Yhdenkään valmentajan en myöskään muista käyttäytyneen ylimielisesti tai vastustajaa kunnioittamattomasti.
Suurin virhe, minkä tein, oli se, etten nostanut käsiäni pystyyn hyvissä ajoin, kun en saanut riittävästi tukea joukkueen toiminnalle mistään suunnasta.
Tiesithän, että omien heikkouksien tunnustamisella saattaisi joskus olla jopa positiivinen vaikutus?
|
|
|
|
|
bambino
Paikalla
|
 |
Vastaus #230 : 02.03.2014 klo 13:56:12 |
|
Se olkoon sinun näkemyksesi. Muiden sarjassa pelanneiden joukkueiden johtoryhmistä voi löytyä muunkinlaisia mielipiteitä.
Vuosikausia "muun joukkueen johtoryhmässä" toimineena en heittele näitä juttuja ihan pelkällä mutulla.
|
|
|
|
|
Kaikkitietäväkö?
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter Turku, FC Vertebrata, 90+3' Furuholm
|
 |
Vastaus #231 : 02.03.2014 klo 14:02:09 |
|
Nouseeko FC Espoo karvasta kalkkia cupista syöneenä tappiosta sisuuntuneena uusiin ulottuvuuksiin vai alkaako tästä kalkkilaivan kapteenin ohjaama syöksy pohjaan? Onko parempi, että paijataan päätä ja lohdutellaan "kyllä se siitä" - tyylillä niin kuin lastentarhassa vai antaako armoton orjakaleerimainen ruoskinta paremmat edellytykset menestykselle?
Fifty-sixty sanois eräs.
|
|
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #232 : 02.03.2014 klo 14:07:20 |
|
Tiesithän, että omien heikkouksien tunnustamisella saattaisi joskus olla jopa positiivinen vaikutus?
No kyllä minä heikkouteni tunnustan, kun en jaksanut viiden ihmisen töitä tehdä joukkueen eteen kuin viitisen vuotta. Viimeisellä kaudella omaa rahaa paloi muutama tonni, jotta saatiin joukkue edes pidettyä olemassa ja vaatettettuna. Joka vuosi budjetit paukkui useilla tonneilla ja joka kauteen lähdettiin miinusmerkkisinä. Sellaista tämä alasarjafutis on. Palkinnoksi saa lähinnä vittuilua niin livenä kuin näillä ihanilla foorumeilla.
|
|
|
|
|
bambino
Paikalla
|
 |
Vastaus #233 : 02.03.2014 klo 14:13:04 |
|
No kyllä minä heikkouteni tunnustan, kun en jaksanut viiden ihmisen töitä tehdä joukkueen eteen kuin viitisen vuotta. Viimeisellä kaudella omaa rahaa paloi muutama tonni, jotta saatiin joukkue edes pidettyä olemassa ja vaatettettuna. Joka vuosi budjetit paukkui useilla tonneilla ja joka kauteen lähdettiin miinusmerkkisinä. Sellaista tämä alasarjafutis on. Palkinnoksi saa lähinnä vittuilua niin livenä kuin näillä ihanilla foorumeilla.
Miksi siis vittuilet muille, jos et itse sitä halua?
|
|
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #234 : 02.03.2014 klo 14:16:46 |
|
Miksi siis vittuilet muille, jos et itse sitä halua?
Vittuilen vain aiheesta. Itse olen saanut osakseni lähinnä aiheetonta. On minulta jokunen pelaaja pyytänyt jälkikäteen anteeksi toki, kun eivät ole tienneet joukkueen tilannetta tarkasti.
|
|
|
|
|
Kaikkitietäväkö?
Poissa
|
 |
Vastaus #235 : 02.03.2014 klo 14:18:51 |
|
Nimetty lahjoitus useimmiten on vain oman egon pönkittämisen verho. Nimetön lahjoitus, sitä harvoin on.
|
|
|
|
|
bambino
Paikalla
|
 |
Vastaus #236 : 02.03.2014 klo 14:19:43 |
|
Vittuilen vain aiheesta. Itse olen saanut osakseni lähinnä aiheetonta. On minulta jokunen pelaaja pyytänyt jälkikäteen anteeksi toki, kun eivät ole tienneet joukkueen tilannetta tarkasti.
Luovutan. Timo Soini tuli esiin. "Minä vittuilen oikein, muut väärin, siksi minulla on oikeus". Surullisinta on, että taidat ihan oikeasti uskoa siihen mitä kirjoitat.
|
|
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #237 : 02.03.2014 klo 14:23:30 |
|
Nimetty lahjoitus useimmiten on vain oman egon pönkittämisen verho. Nimetön lahjoitus, sitä harvoin on.
No ei sitä tiennyt kukaan muu siinä vaiheessa. Kauden jälkeen vasta. Toinen vaihtoehto olisi ollut joukkueen toiminnan kuoleminen jo vähän aiemmin kuin se tapahtui. Jälkikäteen arvioituna se olisi toki ollut järkevää, mutta yritimme loppuun asti tekohengittää. Eikä kyse ollut mistään lahjoituksesta. Aina ei vain joukkueen tilillä ollut rahaa, että joukkuetta olisi voinut kaikista menoista laskuttaa. Tuttu tilanne varmasti monelle muullekin näissä ympyröissä pyöriville. Enäähän sitä joukkuetta ei ole enää edes olemassa, jolta noita vanhoja menoja voisi laskuttaa.
|
|
|
|
|
|
Hintelä Kreivitär Borsdal
|
 |
Hintelä Kreivitär Borsdal
Vastaus #238 : 02.03.2014 klo 14:30:08 |
|
|
|
|
|
|
Kaikkitietäväkö?
Poissa
|
 |
Vastaus #239 : 02.03.2014 klo 15:05:57 |
|
Rahojaansahan voi laittaa vaikka esson hedelmäkoneeseen. Sitä tuskin tulee mainostettua, jos kuukauden kelakorvaus uppoaa laitteeseen ja vastineeksi saa vitutuksen. Mutta jos rahaa pistää palamaan omasta mielestään hyvän asian puolesta niin kait se on parempi. Pyyteetön apu vain tuppaa tahriintumaan, jos siitä tekee numeron.
|
|
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #240 : 02.03.2014 klo 15:15:21 |
|
Rahojaansahan voi laittaa vaikka esson hedelmäkoneeseen. Sitä tuskin tulee mainostettua, jos kuukauden kelakorvaus uppoaa laitteeseen ja vastineeksi saa vitutuksen. Mutta jos rahaa pistää palamaan omasta mielestään hyvän asian puolesta niin kait se on parempi. Pyyteetön apu vain tuppaa tahriintumaan, jos siitä tekee numeron.
En ole tehnyt siitä numeroa. Rikos on vanhentunut jo vuosia sitten, joten ajattelin, että asiasta voi mainita, jotta asiat asettuvat oikeisiin mittasuhteisiin.
|
|
|
|
|
komuu
Poissa
|
 |
Vastaus #241 : 02.03.2014 klo 15:27:50 |
|
Harvemmin tänne tulee kirjoiteltua mutta nyt on pakko kommentoida. Keskitytäänkö jatkossa olennaiseen? FC Espoon toimintaa läheltä seuranneena on pakko nostaa hattua koko seuraulle. Pienillä resursseilla ja talkoohengellä on saatu paljon aikaan. Kehitettävää toki on, mutta niin se on kuulkaa niin kaikessa yritys/seura toiminnassa. Viikonlopun tappio kirpaisi ja tuntui pahalta omassa sydämmessäkin. Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa. Jokainen espoolainen ja pelaaja tietää ett töitä pitää jatkossa paiskia entistä enemmän. Usko on joukkueeseen kova ja tänäkin vuonna saan olla ylpeä jokaisesta kerrasta kun saan mahdollisuuden pukea pelipaidan päälle tai katsoa matsia katsomossa huivi kaulassa. Tsemppii kaikille!! T: Petri "pete" Tuomela
|
|
|
|
|
Harmaja
Poissa
|
 |
Vastaus #242 : 02.03.2014 klo 15:33:21 |
|
tänäkin vuonna saan olla ylpeä jokaisesta kerrasta kun saan mahdollisuuden pukea pelipaidan päälle tai katsoa matsia katsomossa huivi kaulassa. Tsemppii kaikille!! T: Petri "pete" Tuomela
Eli olet kuitenkin jatkamassa joukkueessa vaikka sopimusta ei olla julkaistu?
|
|
|
|
|
Kaikkitietäväkö?
Poissa
|
 |
Vastaus #243 : 02.03.2014 klo 15:37:06 |
|
En ole tehnyt siitä numeroa. Rikos on vanhentunut jo vuosia sitten, joten ajattelin, että asiasta voi mainita, jotta asiat asettuvat oikeisiin mittasuhteisiin.
Kait nyt numeron ilmoittaminen on sitten lieventävä seikka, jos aikaa on kulunut. Yleisesti ottaen kuitenkin sanottuna, omasta pussista vippailu helposti ajaa vippaajan alttiiksi myohempään kassasta omiaan takaisin ottamiseen - kun kerran sinne olen niitä laittanutkin. Esson koneesta tuskin onnistuisi. Siksi olisikin parempi laittaa kassaan rahaa virallisesti, hallituksen tms. hyväksymänä, jolloin rahojen omistus siirtyy kokonaisuudessaan seuralle. Joko tukee seuraa nimetyllä almulla, jotta varmasti kaikki olisivat tietoisia, että kuka antoi ja mitä, tai nimettömänä esim. välikäden kautta, veroasiat tietysti halliten. e. Ok. Ot, tsori.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.03.2014 klo 17:26:50 kirjoittanut Kaikkitietäväkö? »
|
|
|
|
|
sinkkiämpäri
Poissa
|
 |
Vastaus #244 : 02.03.2014 klo 15:53:11 |
|
Harvemmin tänne tulee kirjoiteltua mutta nyt on pakko kommentoida. Keskitytäänkö jatkossa olennaiseen? FC Espoon toimintaa läheltä seuranneena on pakko nostaa hattua koko seuraulle. Pienillä resursseilla ja talkoohengellä on saatu paljon aikaan. Kehitettävää toki on, mutta niin se on kuulkaa niin kaikessa yritys/seura toiminnassa. Viikonlopun tappio kirpaisi ja tuntui pahalta omassa sydämmessäkin. Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa. Jokainen espoolainen ja pelaaja tietää ett töitä pitää jatkossa paiskia entistä enemmän. Usko on joukkueeseen kova ja tänäkin vuonna saan olla ylpeä jokaisesta kerrasta kun saan mahdollisuuden pukea pelipaidan päälle tai katsoa matsia katsomossa huivi kaulassa. Tsemppii kaikille!! T: Petri "pete" Tuomela
Sama! Haukutaan toisiamme ja muita foorumisteja jossain muussa topicissa.
|
|
|
|
|
XabiAlonso
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Espoo & Huuhkajat
|
 |
Vastaus #245 : 02.03.2014 klo 16:29:20 |
|
Petri Cechille. 
|
|
|
|
|
Puolustava puolustaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #246 : 03.03.2014 klo 17:19:55 |
|
http://www.fcespoo.fi/?x103997=662127 Edustus ulos cupista
A-juniorit kaatoivat FC Lahden
Cup-juna pysähtyi edustusjoukkueen osalta Kouvolaan, joukkueen kärsittyä tappion FC Peltirumpua vastaan. Pelin alku lupasi espoolaisittain hyvää, kun Ville Saranen vei vierailijat 1-0 johtoon. Johtomaalin jälkeen lepsuilu kostatui ja puoliajalle mentiin isäntien johtaessa 2-1. Espoolaiset toi tasoihin toisella puoliajalla Jere Sorsa hienolla puskumaalilla. Jatkoaikakaan ei tuonut tulosta ja näin ollen jouduttiin rangaistuslaukauskilpailuun, jossa Peltirumpu oli tarkempi. "Pettymys on päällimmäinen tunne. Olimme melko kapealla ringillä liikkeellä, mutta se ei ole selitys. Meidän olisi pitänyt pystyä parempaan. Toisella puoliajalla pelimme parani, mutta emme olleet riittävän vaarallisia. Jatkamme vielä parin pelaajan testijaksoa samalla, kun odotamme muutaman tutun pelaajan vastausta jatkosuunnitelmien suhteen ja sen jälkeen alamme keskittyä tulevaan sarjaan" kiteytti espoolaisten joukkueenjohtaja Vesa Nuorala pelin jälkeen.
Tismalleen samaan aikaan A-juniorit ottivat tärkeän 2-1 kotivoiton FC Lahtea vastaan. Maaleista vastasivat edustuksen Pasi issakainen ja Samuli Heiska.
Ketkähän lukeutuvat näihin "muutamiin tuttuihin pelaajiin"? Tuomela, Roschier, Ngum, joitain muita viime kauden Espoosta... ? Pelaajarinki alkaa tosiaan olemaan jo niin laaja, että osa joutunee hakemaan ainakin alkukaudesta peliminuutteja vyölleen lainasoppareilla tai FC Espoo/2:sta 4.divarista.
|
|
|
|
|
RTS
Poissa
|
 |
Vastaus #247 : 03.03.2014 klo 17:22:51 |
|
Termit kuntoon ennen kauden alkua. Jalkapallossa ei ole koskaan ollut rangaistuslaukauksia!
|
|
|
|
|
XabiAlonso
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Espoo & Huuhkajat
|
 |
Vastaus #248 : 03.03.2014 klo 20:22:13 |
|
Hyökkääjiä kuulemma lähes kymmenkunta.
|
|
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #249 : 03.03.2014 klo 22:18:48 |
|
Hyökkääjiä kuulemma lähes kymmenkunta.
Onko näistä varmoista lähtijöistä jotain nimiä? Tuo Kakkosen pelaajaliikenneketju näyttää FC Espoosta lähteneiden osalta kovin tyhjältä.
|
|
|
|
|
|
|
|