LMP
Poissa
|
 |
Vastaus #950 : 28.04.2014 klo 09:23:58 |
|
Tästähän saattaa olla kehkeytymässä suorastaan elokuvauksellinen tarina: hyljeksitty valmentaja vie joukkueen vaikeuksien kautta voittoon! 
|
|
|
|
|
|
|
Puzzle
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #952 : 28.04.2014 klo 11:42:01 |
|
Toren scouteille  Kriballe ehdottomasti lisää peliaikaa. Patolan pohkeet ja Kriban vatsalihakset alusta asti kentälle niin ei tarvitse pistää pelejä näin jänniksi. Naisetkin löytäisivät Äijänsuolle useammin, jos Kribaa näkyisi enemmän kentällä.
|
|
|
|
|
felixfreiman
Poissa
|
 |
Vastaus #953 : 28.04.2014 klo 12:58:10 |
|
Naisetkin löytäisivät Äijänsuolle useammin, jos Kribaa näkyisi enemmän kentällä.
 Are you sure about it?
|
|
|
|
|
Jäyhä Jököttäjä
Poissa
Suosikkijoukkue: Jäps, HIFK 2-4
|
 |
Vastaus #954 : 28.04.2014 klo 16:16:28 |
|
Melkoisen säälittävää, että osa täällä toivoo Iirojen tappiota. Joo, ehkä se Tore on mulkku, mutta väärin tuollainen on joukkueen nuoria pelaajia kohtaan, jotka kuitenkin yrittävät.
Varo vaan, ettei YV- boxisi pala. Mulkku mikä mulkku, mutta ei sentään voittaa saa.
|
|
|
|
|
Jari Kirkko
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa, Allianssi, TamU
|
 |
Vastaus #955 : 28.04.2014 klo 17:06:00 |
|
Varo vaan, ettei YV- boxisi pala. Mulkku mikä mulkku, mutta ei sentään voittaa saa.
Oletko Tex nyt ihan varma, että haluat lähteä taas ovelaan provoiluun. Kato ku siihe aneluun ja mateluun, mitä mulle heitit mainitsemaasi YV-boksiin, ei pysty yksikään mato eikä matelija tässä maailmassa.
|
|
|
|
|
Jäyhä Jököttäjä
Poissa
|
 |
Vastaus #956 : 28.04.2014 klo 17:37:18 |
|
Oletko Tex nyt ihan varma, että haluat lähteä taas ovelaan provoiluun. Kato ku siihe aneluun ja mateluun, mitä mulle heitit mainitsemaasi YV-boksiin, ei pysty yksikään mato eikä matelija tässä maailmassa.
ks. Seuraava.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.04.2014 klo 18:51:14 kirjoittanut Tex Topattu »
|
|
|
|
|
Jäyhä Jököttäjä
Poissa
|
 |
Vastaus #957 : 28.04.2014 klo 18:49:07 |
|
Tiedät nimeni. Jospa sen julkaisemalla saat aikaan universaalisen mateluennätyksen. Odotan nöyränä ja peloissani. Se on todettava, että välillä unohdat vastata oikealla nickillä. Muuten asia on minulle paskan hailee. Tee mitä kehtaat ja naura päälle.
|
|
|
|
|
Jeppis
Poissa
|
 |
Vastaus #958 : 28.04.2014 klo 18:51:31 |
|
Painu nyt jo vihdoinkin vittuun hakemasta huomiota, tai yritä edes keskustella jostain mikä liittyy topiciin kerran tänne haluat itseäsi jatkuvasti tunkea esille.
|
|
|
|
|
Jari Kirkko
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa, Allianssi, TamU
|
 |
Vastaus #959 : 28.04.2014 klo 18:54:45 |
|
Tiedät nimeni. Jospa sen julkaisemalla saat aikaan universaalisen mateluennätyksen. Odotan nöyränä ja peloissani. Se on todettava, että välillä unohdat vastata oikealla nickillä.
Muuten asia on minulle paskan hailee. Tee mitä kehtaat ja naura päälle.
Nimen julkaisemisessa nyt ei ole mitään mielenkiintoista. Jotkut (kuten minä) uskaltaa sentään kirjottaa mielipiteet omalla nimellä. Pistetään nyt vielä kansainvälisesti allekirjoitus -Jack Church
|
|
|
|
|
Jäyhä Jököttäjä
Poissa
|
 |
Vastaus #960 : 28.04.2014 klo 19:55:17 |
|
Painu nyt jo vihdoinkin vittuun hakemasta huomiota, tai yritä edes keskustella jostain mikä liittyy topiciin kerran tänne haluat itseäsi jatkuvasti tunkea esille.
Kaukaisesti topicciin liittyvä trolli: Rauman Pallo- Iirot voitti 1. sarjapelin 3-2 oltuaan kahden maalin takamatkalla. Itse k.o pelistä en tiedä yhtään mitään. Mitään keskusteluahan tämä ei ole, myönnettäköön. Väärin voitettu, asiat päin vittua ja toivottavasti alkavat pian hävitä. Parempi tämä kuitenkn mielestäni kuin saman tyypin henkilökotaisuudet eri nickeiillä YV:nä tai ketjussa. Koitan keretä jonkun Iirojen pelin mahdollisimman pian katsomaan. Rakastaan sentään jalkapalloa ja myöskin Raumaa. Kerron täällä etukäteen. Minuthan tuntee jo kauaksi säteilevästä vähä- älyisyydesta.
|
|
|
|
|
Heppafani
Poissa
|
 |
Vastaus #961 : 28.04.2014 klo 20:22:56 |
|
Väärin voitettu, asiat päin vittua ja toivottavasti alkavat pian hävitä.
Tänne on ihan turha tulla lällättelemään, kun yksi peli on voitettu. Harjoituskauden pelit ja niiden tulokset, omien kasvattien poistuminen plus muu sekoilu kentän ulkopuolella huomioon ottaen kritiikki oli ihan aiheellista. Myönnän, että en kuulu Touru Fan Clubiin.
|
|
|
|
|
Puzzle
Poissa
|
 |
Vastaus #962 : 28.04.2014 klo 20:56:33 |
|
Heppafanin kommenteihin lisään vielä, että pelaajien kohtelu ei ainakaan ole ollut hyvää. Ei tietty mikään paras kaveri kuulukkaan olla, mutta mitä olen kuullut ni onhan se naurettavaa touhua  Treenien tasoa on myös haukuttu paljon. Sekä Toren kommentti: En ole tullut tänne kehittämään pelaajia oli naurettava.
|
|
|
|
|
JJ the great
Poissa
|
 |
Vastaus #963 : 29.04.2014 klo 05:28:46 |
|
kyllä tämä Tex Topatun sekoilu on jotain ihan muuta. Ajattelin että saatat tulla tänne tuulettelemaan Iirojen voitettua avauspeliä, ja näin näpäyttämään esim. minua, joka oli varma Iirojen tappiosta. Tämän sinulle olisin suonut mielihyvin. Mutta mitä vielä. Jaksat suoltaa tuota naurettavan huomiohakuista tekstiä, jossa on hyvin vähän edes taka-ajatuksena Iirot, odotat että mennään henkilökohtaisuuksiin, ja sitten ihmettelet kuinka minä, pieni Tex Topattu, olen tämän kaiken paskan ansainnut. Mene pois, tee jotain.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.04.2014 klo 05:31:45 kirjoittanut JJ the great »
|
|
|
|
|
Jäyhä Jököttäjä
Poissa
|
 |
Vastaus #964 : 29.04.2014 klo 10:29:50 |
|
kyllä tämä Tex Topatun sekoilu on jotain ihan muuta. Ajattelin että saatat tulla tänne tuulettelemaan Iirojen voitettua avauspeliä, ja näin näpäyttämään esim. minua, joka oli varma Iirojen tappiosta. Tämän sinulle olisin suonut mielihyvin. Mutta mitä vielä. Jaksat suoltaa tuota naurettavan huomiohakuista tekstiä, jossa on hyvin vähän edes taka-ajatuksena Iirot, odotat että mennään henkilökohtaisuuksiin, ja sitten ihmettelet kuinka minä, pieni Tex Topattu, olen tämän kaiken paskan ansainnut. Mene pois, tee jotain.
Siis väärin näpäytetty. Kirjoita vastaukseesi sydämesi kyllyydestä. En minä tämmöisessä pärjää ollenkaan. Uhkailua , YV- kiristystä, henkilökohtaisuuksia ja mitä kaikkea. Oikein hävettää ,että sain sen aikaan. Oikeasti luulin, että pikku vittuilulla saan jonkun paikallisen näyttämään paikan päällä miten asiat oikeasti ovat. Tätä tarjosin myös YV:llä . Rauhaa emme tee, mutta koitan mahd. pian käydä katsomassa Iirojen pelin. Sitä ennen yritän vältellä kaikkia uusia typeryyksiä, myös täällä. Ai niin. Menittepä lankaan. Edit: menittepä totta tosiaan. Enpä huomannut kirjoitusvirhettä, kiitos. Vapun vietän Raumalla työhommissa. Tapahtuuko siellä jalkapalloa?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.04.2014 klo 19:30:24 kirjoittanut Tex Topattu »
|
|
|
|
|
JJ the great
Poissa
|
 |
Vastaus #965 : 29.04.2014 klo 11:11:41 |
|
Siis väärin näpäytetty. Kirjoita vastaukseesi sydämesi kyllyydestä. En minä tämmöisessä pärjää ollenkaan. Uhkailua , YV- kiristystä, henkilökohtaisuuksia ja mitä kaikkea. Oikein hävettää ,että sain sen aikaan. Oikeasti luulin, että pikku vittuilulla saan jonkun paikallisen näyttämään paikan päällä miten asiat oikeasti ovat. Tätä tarjosin myös YV:llä .
Rauhaa emme tee, mutta koitan mahd. pian käydä katsomassa Iirojen pelin. Sitä ennen yritän vältellä kaikkia uusia typeryyksiä, myös täällä.
Ai niin. Menettipä lankaan.
Tekstisi ovat edelleen tuskallisen vaikeaselkoisia. En viitsi sanoa minkä epäilen olevan tekstisi höperyyden taustalla, jottei mentäisi taas henkilökohtaisuuksiin. Menettiinpä lankaan. Jos luulet että sinua on täällä kukaan ottanut tosissaan enää moneen kuukauteen, niin olet väärässä. Tekisi mieli sanoa, että jatketaan tästä YV:llä, mutta se on viimeinen asia mitä kaipaan. Olet osoittanut olevasi täydellinen rölli, eli sanomisissasi ei ole mitään perää, eikä antisi täällä ole kertaakaan noussut edes siedettävälle tasolle. Huomaa miten suomensin rölli-sanan sinulle, jotta varmasti ymmärrät, mitä tarkoitan. Tule kirjoittamaan tänne sitten, kun olet nähnyt yhden Iirojen pelin. Tule kirjoittamaan tänne sitten, kun osaat joukkueesta muidenkin kuin Hannu Tourun nimen. Tule kirjoittamaan sitten, kun sinulla on jotakin sanottavaa. Ja viimeisenä: kun seuraavaksi tulet tänne kirjoittamaan, niin lue tekstisi kerran läpi. Kun olet onnistuneesti lukenut tekstisi läpi, niin mieti hetki, mitä yritit tekstilläsi sanoa. Tällä hetkellä sinusta ei saa mitään selkoa.
|
|
|
|
|
Jeppis
Poissa
|
 |
Vastaus #966 : 29.04.2014 klo 19:23:37 |
|
Saku-Pekka Sundelin @SPSundelin 6 min Kakkosen ennakot huomenna @USanomat. Isoa roolia ottaa talven puheenaihe @PalloIirot Jäädään odottamaan huomista.
|
|
|
|
|
Tveni Trii
Poissa
Suosikkijoukkue: Oi Suomi on!
|
 |
Vastaus #967 : 29.04.2014 klo 19:29:51 |
|
Jäädään odottamaan huomista.
Mielenkiinnolla odotan kuinka positiivisia asioita Saku-Pekka on löytänyt Iirojen kaudesta tähän asti. :
|
|
|
|
|
felixfreiman
Poissa
|
 |
Vastaus #968 : 29.04.2014 klo 19:47:50 |
|
 #EatRasicm! @PalloIirot #weareallmonkeys #norasicm pic.twitter.com/O4OGmO72uj
|
|
|
|
|
Paavi Johannes Paavali II
Poissa
|
 |
Vastaus #969 : 29.04.2014 klo 20:38:50 |
|
Miltä tää "rasicm" maistuu?
|
|
|
|
|
Vaihtopenkkien mörkö
Poissa
Suosikkijoukkue: Raum
|
 |
Vastaus #970 : 30.04.2014 klo 01:09:21 |
|
Miltä tää "rasicm" maistuu?
En tiedä onko vahingossa väärin kirjoitettu vai tekikö HJK:n Nikolai Alho tästä rasicmista jonkun some-hitin kun tänään sai kirjoitusvirheestään saman aiheen kuvan yhteydessä kuittailua. Banaanilta ilmeisesti kuitenkin
|
|
|
|
|
pepeto
Poissa
|
 |
Vastaus #971 : 30.04.2014 klo 10:26:26 |
|
Urheilusanomissa oli sivun kokoinen juttu tänään Pallo-Iiroista. Alla Tourun kommentit:
Onko vaatimustasosi kohtuuton kakkosdivisioonaseuraan? - Ei. Pallo-Iirojen B-tytöt harjoittelevat melkein yhtä paljon. Olemme treenanneet tammikuussa kahdeksan tuntia viikossa ja helmikuussa, joka on rankin kuukausi, kymmenen tuntia. Nyt on taas palattu kahdeksaan. Onko se liikaa? Touru kysyy.
- Liigassa harjoitellaan rankimmillaan 18 tuntia viikossa. Kenen ehdoilla asioita mitataan, huonokuntoisten, vai niiden joiden motivatio ei ole kunnossa? Jos haluamme kehittyä, tarvitaan tunteja.
Harjoitusotteluiden heikkoihin tuloksiin Tourulla on selitys: - Talvella harjoitellaan, ja joukkue on uudistunut. Onko silloin järkevää keskittyä otteluiden lopputuloksiin. Ottelut tulevat treenien lomassa. Olemme esimerkiksi harjoitelleet perjantai-iltana ja lauantai-aamuna, minkä jälkeen on ollut vielä peli päälle.
Touru ei ymmärrä väitettä, jonka mukaan hän ei istuisi kasvattajaseuran edustusjoukkueen peräsimeen. - Tuo on pelkkä mielikuva. Se on asiantuntemattomien ja kateellisten juttuja. Olen kaksi kertaa nostanut joukkueen liigaan ja voittanut mitaleita. En ole kertaakaan urallani saanut valmista joukkuetta. Leimani on enemmän kehittäjä. Ihmisten pitäisi tutkia enemmän taustoja.
Omista kasvateista ja kokoonpanosta jne.: - Avauksessa on seitsemän puhtaasti omaa kasvattia. Loput tulevat lähialueilta-paitsi Marchis, Touru lupaa.
Touru väittää tasaantuneensa vuosien mittaan ja osaavansa paremmin arvioida, miten joukkuetta pitää lähestyä. Neljä runkopelaajan riitaisa lähtö antaa ymmärtää muuta. - Kun joukkueessa on 25 persoonaa, kaikki eivät voi olla tyytyväisiä. Jokainen ymmärtää sen.
Touru sanoo laajentaneensa ammattitaitoaan taktisella puolella, minkä lisäksi nkemys on laajentunut kokonaisvaltaisesti.
- Täällä on ollut hyviä valmentajia. Olin 1989 Rauman Pallossa. Minun jälkeeni tuli Juha Malinen, Lunkkakin (Pertti Lundell) oli täällä pitkään. Jokaista morkattiin, mutta kaikki ovat tehneet aikamoista tulosta sen jälkeen. En tunne yhtään huipulla ollutta raumalaista jalkapallovalmentajaa. Tunnetko sinä?
|
|
|
|
|
felixfreiman
Poissa
|
 |
Vastaus #972 : 30.04.2014 klo 10:59:54 |
|
Urheilusanomissa oli sivun kokoinen juttu tänään Pallo-Iiroista. Alla Tourun kommentit:
Aika kovaa paalutusta. Heh. Koko jutun skannaamisesta tälle foorumille saisi skenepisteitä.
|
|
|
|
|
Sforbiciata
Poissa
Suosikkijoukkue: Haistakaa elitistit vittu.
|
 |
Vastaus #973 : 30.04.2014 klo 11:21:04 |
|
Kenen ehdoilla asioita mitataan, huonokuntoisten, vai niiden joiden motivaatio ei ole kunnossa? Jos haluamme kehittyä, tarvitaan tunteja. Vitun hyvin sanottu. Tourulle 
|
|
|
|
|
Velmu
Poissa
|
 |
Vastaus #974 : 30.04.2014 klo 11:52:41 |
|
Onhan tuo aika paljon jos joukkuetreenejä on 10h mihin päälle vielä pelaajien omatoimiset lenkit+puntti, joihin helposti se 5-8h menee viikossa talvella.
Eli treenimäärä onkin amatööreille 15-18h+3h peliin päälle. Onhan tuo työviikon päälle aika reilusti, kun lasket vielä sen vähintänä 30min ennen ja jälkeen treenien. ELi siis amatööreillä menee 20-30h viikossa normityöviikon päälle. Todella hurjalta kuullostaa kyllä.
Suurin osa Kakkosen porukoista vetää kuitenkin 4,5-6h viikossa+omatoimiset päälle. Eli joukkuetreenejä on tuplamäärä tunneissa Kakkosen todennäköiseen keskiarvoon.
Keskimäärin siis 6-7kpl 1,5h kestoista treeniä viikossa tai vaihtoehtoisesti 5kpl 2h kestäviä. Onhan tuo nyt aivan saatanasti.
Yksikään Veikkausliigajoukkue ei varmastikaan harjoittele joukkueena 18h viikossa nykyään. Tuo vaatisi 2 treeniä päivässä 6 päivänä. Toki jos kaikki omatoimiset lasketaan mukaan, niin treeniä tuon verran tulee varmastikin talvikaudella.
|
|
|
|
|
|
|
|