unido
Poissa
Suosikkijoukkue: V6 Ojala-Peipinen-Tahvis-Aapo-Tuure-Dritan. Nousu.
|
 |
Vastaus #2400 : 07.10.2014 klo 13:43:01 |
|
Miten se liittyy AC Ouluun  Ja mitää AC Oulu on tehnyt minkään kirkon alla Uskon, että minulla on uskovaisena oikeus kirota papit jotka ovat siirtyneet lavealle tielle. Jos kirous on jotenkin epäoikeutettu niin tulkoon se minun päälleni.
|
|
|
|
voseli
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka, Sakari Saarinen, viski
|
 |
Vastaus #2401 : 07.10.2014 klo 13:56:03 |
|
Uskon, että minulla on foorumistina oikeus vaatia bänniä foorumisteille, jotka ovat siirtyneet lavealle tielle. Jos vaatimus on jotenkin epäoikeutettu, niin tulkoon se minun päälleni.
|
|
|
|
unido
Poissa
|
 |
Vastaus #2402 : 07.10.2014 klo 14:02:15 |
|
Uskon, että minulla on foorumistina oikeus vaatia bänniä foorumisteille, jotka ovat siirtyneet lavealle tielle. Jos vaatimus on jotenkin epäoikeutettu, niin tulkoon se minun päälleni.
Et kovin tarkkaan määrittele foorumistia jolle kerjää bänniä. Määrittele se tarkkaan ja katsotaan sitten onko sulla oikeus vai ei. Esimerkiksi alkoholin suurkulutus tai näpistely ja varkaus on lavealle siirtymistä  Todennäköisesti täällä on semmoisia yksilöitä jotka juovat esimerkiksi yli 7 ravintola -annosta yhdellä kertaa ja ovat siten alkoholin suurkuluttajia. Ei se lavea tie ole loppujen lopksi paha asia. Mutta Jumalan luottamuksen pettäminen joka papin luopuessa ammatistaan (olen kyllä lukenut raamatun itse) tapahtuu on. Se on sielun myymistä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.10.2014 klo 14:11:54 kirjoittanut unido »
|
|
|
|
|
Mököttää ilman syytä
Poissa
|
 |
Vastaus #2403 : 07.10.2014 klo 14:06:04 |
|
Unidolle vithuiltu urakalla päätösbileissä vai mistä ajojahti? Mee hyvä henkilö hoitoon.
|
|
|
|
unido
Poissa
|
 |
Vastaus #2404 : 07.10.2014 klo 14:20:08 |
|
Unidolle vithuiltu urakalla päätösbileissä vai mistä ajojahti? Mee hyvä henkilö hoitoon.
Mulle ei ole AC Oulun pelaajista vittuillut muut kuin Stafsula ja Nure  . En kanna silti heille kaunaa siitä. Hoitoa en tarvitse koska sellaista ei edes oikeasti ole olemassa. Jokaisen täytyy tulle toimeen yksinään. Tuo Vaan vithuttaa että koko ajan sääntöjen vastaisesti jotkut kerjäävät mulle bänniä. Hidän mielestään ainut oikea kirjoitus tänne on "AC ... Ouluuu... Woohoo hhoo wwooo hooo jne." 
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.10.2014 klo 14:22:36 kirjoittanut unido »
|
|
|
|
|
Bonecrasher
Poissa
|
 |
Vastaus #2405 : 07.10.2014 klo 14:29:46 |
|
Mulle ei ole AC Oulun pelaajista vittuillut muut kuin Stafsula ja Nure  . En kanna silti heille kaunaa siitä. Hoitoa en tarvitse koska sellaista ei edes oikeasti ole olemassa. Jokaisen täytyy tulle toimeen yksinään. Tuo Vaan vithuttaa että koko ajan sääntöjen vastaisesti jotkut kerjäävät mulle bänniä. Hidän mielestään ainut oikea kirjoitus tänne on "AC ... Ouluuu... Woohoo hhoo wwooo hooo jne." Eikö sulle ole löytynyt vielä oikeaa hoitoa  otan osaa mutta ei kannata vielä luopua toivosta Kinky 
|
|
|
|
Fenley Stastus
Poissa
Suosikkijoukkue: -
|
 |
Vastaus #2406 : 07.10.2014 klo 14:33:56 |
|
Sinne meni Osteri-Ossi. Joku rohkea voisi avata uuden kausiotsakkeen.
|
|
|
|
Bertel Jung
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu
|
 |
Vastaus #2407 : 07.10.2014 klo 14:39:43 |
|
Joku rohkea voisi avata uuden kausiotsakkeen.
Antoine Roquentin, mjatti? Arpokaa keskenänne.
|
|
|
|
Kossi Agassa
Poissa
|
 |
Vastaus #2408 : 07.10.2014 klo 14:56:30 |
|
Mitä seksi-peipinen meinaa nyt talven ajan tehdä  Meneekö takaisin Tanskaan Eikös MGP muuttanut Ouluun opiskelemaan suomen kieltä? Jatkuuko opinnot vielä vai oliko kyseessä joku vaihto-oppilastyylinen juttu?
|
|
|
|
Erkki Rapala
Poissa
|
 |
Vastaus #2409 : 07.10.2014 klo 15:01:35 |
|
Eikös MGP muuttanut Ouluun opiskelemaan suomen kieltä? Jatkuuko opinnot vielä vai oliko kyseessä joku vaihto-oppilastyylinen juttu?
Jotain sellasta ja oliko isukin suku Oulusta kotoisin.. Tanskassa jäi vissiin ura pysähdyksiin ja oishan tuossa tulevana kesänä mahkuja divarissa tehdä itseään tunnetuksi isien mailla..
|
|
|
|
Sergei Analtov
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO
|
 |
Vastaus #2410 : 07.10.2014 klo 15:05:48 |
|
Jos Peipiä ei kiinnitetä ens kaudeksi niin muutan Ruotsiin ja hankin Kööpenhaminan kansalaisuuden...
|
|
|
|
HuviTutti
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen Palloliitto, ACO
|
 |
Vastaus #2411 : 07.10.2014 klo 19:22:56 |
|
Muutin Ouluun juuri sopivasti päästäkseni mukaan tähän tappiottomien otteluiden putkeen. Pitkä ja pimeä talvi on tulossa. Kokemuksenne perusteella, mihin aikaan (alku)vuodesta olisi edes harjoitushöntsiä odotettavissa? Valistuneita arvauksia? Lukemani perusteella joukkueen kokoaminenkin menee aika pitkälle kevääseen...
|
|
|
|
voseli
Poissa
|
 |
Vastaus #2412 : 07.10.2014 klo 19:25:14 |
|
Lukemani perusteella joukkueen kokoaminenkin menee aika pitkälle kevääseen...
Jos olisit valinnut sen toisen oululaisen, olisi joukkueen kokoaminen kesken vielä elokuussa.
|
|
|
|
Mamadou
Poissa
|
 |
Vastaus #2413 : 07.10.2014 klo 19:29:04 |
|
Kokemuksenne perusteella, mihin aikaan (alku)vuodesta olisi edes harjoitushöntsiä odotettavissa? Valistuneita arvauksia? Lukemani perusteella joukkueen kokoaminenkin menee aika pitkälle kevääseen...
Tapaninpäivänä harjoitushöntsä futsal-kentällä Tervareita vastaan, täyskentän harjoitusmatseja Heinäpään hallissa alkaen tammi-helmikuussa.
|
|
|
|
Bertel Jung
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu
|
 |
Vastaus #2414 : 07.10.2014 klo 19:38:43 |
|
Muutin Ouluun juuri sopivasti päästäkseni mukaan tähän tappiottomien otteluiden putkeen. Pitkä ja pimeä talvi on tulossa.
Tervetuloa kaupunkiin Loorents  Ei muuta kuin Repomanin juttusille. Tapaninpäivänä harjoitushöntsä futsal-kentällä Tervareita vastaan, täyskentän harjoitusmatseja Heinäpään hallissa alkaen tammi-helmikuussa.
Parina viime vuonna pelattu toki Heinäpään hallissa, tiedä sitten miten tänä vuonna.
|
|
|
|
Anonyymi Perkele
Poissa
Suosikkijoukkue: Paikan päällä
|
 |
Vastaus #2415 : 07.10.2014 klo 21:54:47 |
|
Peipinenhän on jo löytäny elämänsä rakkauden tästä kaupungista, ei siis ole lähdössä minnekkään.
|
|
|
|
Leopoldo Luque
Poissa
Suosikkijoukkue: nuori Hector
|
 |
Vastaus #2416 : 07.10.2014 klo 22:00:49 |
|
Peipinenhän on jo löytäny elämänsä rakkauden tästä kaupungista, ei siis ole lähdössä minnekkään.
Ooh  Milloin teillä on häät?
|
|
|
|
voseli
Poissa
|
 |
Vastaus #2417 : 07.10.2014 klo 22:02:15 |
|
Ei taida Anonyymi Perkele olla Rauno Ojasen fooruminikki.
|
|
|
|
TK
Poissa
Suosikkijoukkue: koko oulun calcio
|
 |
Vastaus #2418 : 07.10.2014 klo 22:31:05 |
|
Peipisen tilanne on sinänsä hauska, kun kaikki olivat hänet lähettämässä takaisin Tanskaan koko kauden ajan (paitsi Rane). Nyt toivotaan hiljaa kaverin jatkavan 
|
|
|
|
Fenley Stastus
Poissa
Suosikkijoukkue: -
|
 |
Vastaus #2419 : 07.10.2014 klo 22:31:05 |
|
Helppo uskoa että pommittaa vapaa-ajalla tarkemmin mitä viheriöillä :pers_reps:
|
|
|
|
Erkki Rapala
Poissa
|
 |
Vastaus #2420 : 08.10.2014 klo 08:11:31 |
|
Peipisen tilanne on sinänsä hauska, kun kaikki olivat hänet lähettämässä takaisin Tanskaan koko kauden ajan (paitsi Rane). Nyt toivotaan hiljaa kaverin jatkavan  Eikai sitä niin hiljaa toivota.  Olihan se taso nähtävissä jo aiemmin, mutta apina oli selässä ja kun korkki aukesi, niin siinähän sitä jollotusta sitten olikin.
|
|
|
|
Antoine Roquentin
Poissa
Suosikkijoukkue: Jatkuvuuden Periaate & J-P Sartren rohtopaukku
|
 |
Vastaus #2421 : 08.10.2014 klo 10:23:06 |
|
Eikai sitä niin hiljaa toivota.  Olihan se taso nähtävissä jo aiemmin, mutta apina oli selässä ja kun korkki aukesi, niin siinähän sitä jollotusta sitten olikin. Multa ei tullut puukkoa, tsekatkaa vaikka viestihistoria! Aina uskonut <3
|
|
|
|
Kossi Agassa
Poissa
|
 |
Vastaus #2422 : 08.10.2014 klo 10:42:53 |
|
Peipisen tilanne on sinänsä hauska, kun kaikki olivat hänet lähettämässä takaisin Tanskaan koko kauden ajan (paitsi Rane). Nyt toivotaan hiljaa kaverin jatkavan  Fenleyhan täällä on huutanut koko kauden MGP:n penkittämistä, vaikka loppukaudella maaleja syntyi hyvällä tahdilla. Kesällä ja etenkin surullisen HIFK-pelin jälkeen oltiin toki aika monta muutakin pistämässä pihalle. Oppongille oltiin ihan yhtälailla pistämässä postimerkkiä perseeseen täydellisenä hutiostoksena. Itse toki en Peipistä ollut lähettämässä missään vaiheessa kotiin. Korkeintaan keskikesällä vähän arvostelin miehen kausaria avaukseen.
|
|
|
|
Antoine Roquentin
Poissa
Suosikkijoukkue: Jatkuvuuden Periaate & J-P Sartren rohtopaukku
|
 |
Vastaus #2423 : 08.10.2014 klo 12:57:07 |
|
Lisää porukkaa listalle. Jep. Ketäs niitä sitten onkaan ehtinyt Oulusa panemaan, ainaskin Rafinha, Tani, Titi, Ollo, mutta olikos ketään "eteläsuomalaisia" 
|
|
|
|
voseli
Poissa
|
 |
Vastaus #2424 : 08.10.2014 klo 13:14:34 |
|
Onnistaisikohan koskilaistakin Oulussa?