FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.03.2026 klo 08:20:09 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 44

Kirjoittaja Aihe: PS Kemi 2014 - Mr Taylorin toinen vuosi  (Luettu 193258 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Liebo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: vaihteleva - yleensä sarjakärki

Vastaus #400 : 25.05.2014 klo 12:46:27

PS Kemi - JBK:

http://pohjoistafutista.wordpress.com/2014/05/25/jbk-taipui-ps-kemin-kasittelyssa/
Eisseleez

Poissa Poissa

Vastaus #401 : 28.05.2014 klo 20:02:47

Mites nä Kemiläiset on käyny pupeltaan 0-1 tappion Oulussa? ;) voisko joku valottaa pelin kulkua joka kävi ottelun katsomassa? :)
Safaric

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis & futsal

Vastaus #402 : 28.05.2014 klo 22:13:09

Kipekemin tekstiTV analyysitkin jääneet pois, kun tuli tappio..
Sösse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PS Kemi, Huuhkajat

Vastaus #403 : 28.05.2014 klo 22:47:01

Tänään tuli pahasti pataan! Se tarkoittaa, että pitää katsoa peiliin, laittaa takki kiinni ja seuraavassa ottelussa vetää täysillä!

« Viimeksi muokattu: 31.05.2014 klo 17:47:23 kirjoittanut Sösse »
KipeKemi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja

Vastaus #404 : 28.05.2014 klo 23:54:26

Kipekemin tekstiTV analyysitkin jääneet pois, kun tuli tappio..

En rehellisesti sanottuna edes huomannut, että siellä oli peli...
Tasapuolinen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaikkia tasapuolisesti

Vastaus #405 : 29.05.2014 klo 10:51:14

Tänään tuli pahasti pataan! Se tarkoittaa, että pitää katsoa peiliin, laittaa takki kiinni ja seuraavassa ottelussa vetää täysillä!

Tsemppiä joukkueelle KPV:n kaatoon!

Oli surkeaa katsottavaa. Tuolla pelillä tulee pataan kpv:tä vastaankin. Kaksi henkisesti loppua joukkuetta pelaili kun ei ollut muuta tekemistä tai sen kuvan pelistä ainakin sai. Kemillä on niin kallis joukkue kakkoseen, ettei tuollaista räpeltämistä pidä sallia puulaakiporukkaa vastaan.
One Dollar

Poissa Poissa

Vastaus #406 : 29.05.2014 klo 11:39:24

Oli surkeaa katsottavaa. Tuolla pelillä tulee pataan kpv:tä vastaankin. Kaksi henkisesti loppua joukkuetta pelaili kun ei ollut muuta tekemistä tai sen kuvan pelistä ainakin sai. Kemillä on niin kallis joukkue kakkoseen, ettei tuollaista räpeltämistä pidä sallia puulaakiporukkaa vastaan.

Eipä sitten oltu samaa peliä katsomassa? Tottakai Castrenin kenttä vie pelin hienoudet mukanaan ja Ops saa siitä edun, koska sillä harjoittelee. Sen voin sanoa, että näin Opsin pelaavan samalla kentällä 2 viikkoa sitten ja kyseessä oli samat miehet, mutta kuin eri joukkue! Ops tulee viemään pisteitä paljon vielä muiltakin.
Tasapuolinen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaikkia tasapuolisesti

Vastaus #407 : 30.05.2014 klo 06:39:11

Eipä sitten oltu samaa peliä katsomassa? Tottakai Castrenin kenttä vie pelin hienoudet mukanaan ja Ops saa siitä edun, koska sillä harjoittelee. Sen voin sanoa, että näin Opsin pelaavan samalla kentällä 2 viikkoa sitten ja kyseessä oli samat miehet, mutta kuin eri joukkue! Ops tulee viemään pisteitä paljon vielä muiltakin.

Suomalaisessa jalkapallossa on se vika että kaikkien ihmisten ajatukset pitäisi laittaa samaan muottiin ja omia näkemyksiä ei saisi tuoda esille. Minun tulkintani pelistä oli tuo. Vaikka olen kemiläinen niin tiedän myös castrenin heikkoudet, mutta nyt ei kysymys ollut siitä. Minua ärsyttää kemiläinen kulttuuri ongelmien vähättelystä ja siitä että ei uskalleta puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Kemin peli ei ole tällä hetkellä ykkösen tasolla, niinkuin kuuluisi olla jos sinne meinaa päästä. Seuran talousvaikeudetkin johtuvat laput silmillä kulkemisesta, luotetaan asioihin jotka ovat vain mielikuvia ja kenties mahdollisia.

Ops:n pisteiden haku muilta seuroilta on yhden tekevää minulle, sillä en voi kannattaa seuraa joka toimii humanitääriä arvoja vastaan. Muuten tasapuolisesta kaikkia muita.
Fred The Red

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: eioomuutakopeeäskemi - eiku KCFC, KePS eikäkö...!

Vastaus #408 : 30.05.2014 klo 13:54:29

Ops:n pisteiden haku muilta seuroilta on yhden tekevää minulle, sillä en voi kannattaa seuraa joka toimii humanitääriä arvoja vastaan . Muuten tasapuolisesta kaikkia muita.
Jaha, mistähän nyt puhutaan?

ps. jos käyttää sivistyssanoja kirjoituksessaan, kannattaa kirjoittaa ne oikein ;)
jester

Poissa Poissa

Vastaus #409 : 30.05.2014 klo 14:25:44

Kenties OPS:n orjakaleerista?
KipeKemi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja

Vastaus #410 : 30.05.2014 klo 20:28:35

ps. jos käyttää sivistyssanoja kirjoituksessaan, kannattaa kirjoittaa ne oikein ;)

Minä sanoisin, että keskimäärin parempi kirjoittaa oikein valitsemistaan sanoista huolimatta.
Redondo6

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Real Madrid, FC-88

Vastaus #411 : 30.05.2014 klo 20:47:49

Suomalaisessa jalkapallossa on se vika että kaikkien ihmisten ajatukset pitäisi laittaa samaan muottiin ja omia näkemyksiä ei saisi tuoda esille. Minun tulkintani pelistä oli tuo. Vaikka olen kemiläinen niin tiedän myös castrenin heikkoudet, mutta nyt ei kysymys ollut siitä. Minua ärsyttää kemiläinen kulttuuri ongelmien vähättelystä ja siitä että ei uskalleta puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Kemin peli ei ole tällä hetkellä ykkösen tasolla, niinkuin kuuluisi olla jos sinne meinaa päästä. Seuran talousvaikeudetkin johtuvat laput silmillä kulkemisesta, luotetaan asioihin jotka ovat vain mielikuvia ja kenties mahdollisia.

Ops:n pisteiden haku muilta seuroilta on yhden tekevää minulle, sillä en voi kannattaa seuraa joka toimii humanitääriä arvoja vastaan. Muuten tasapuolisesta kaikkia muita.
Kemin joukkue on pohjoislohkon vahvin materiaaliltaan ja pelikin on kulkenut mallikkaasti ops peliä lukuunottamatta.En näe itse ainakaan mitään syytä miksi ei syksyllä jälleen pelattaisi karsintoja.Keskikenttä on viimekautta parempi.Laitapakit ovat viimekautta paremmat.Hyökkäyksessä Jonte Smith on korvannut vähintään hyvin Eisselen paikan.Ei yhteen tappioon keväällä kannata liikaa takertua.
One Dollar

Poissa Poissa

Vastaus #412 : 30.05.2014 klo 21:17:57

Tottakai saa ja pitääkin esittää omia mielipiteitä, mutta tarkoitin, jos olit katsomassa peliä ensinkään, niin et olisi Opsia puulaakijoukkueeksi sanonut. Aivan sama haluatko heitä tai ketään kannattaa.
lindros

Poissa Poissa

Vastaus #413 : 30.05.2014 klo 21:49:18

Hulinaviesteille aina vahva :) Ylos
hölmölä

Poissa Poissa

Vastaus #414 : 31.05.2014 klo 01:17:30

Missä kingien nuoret Pasasen Arttu ja Vettaisen Jimmy?Ei ole kokoonpanossa olleet lainkaan tällä kaudella? Onko liian kova taso penkillä etteivät mahdu vai keskittyvätkö poijjaat  kenpan peleihin?
Vihtapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PS Kemi, AS Roma, CSCA Buiucani

Vastaus #415 : 31.05.2014 klo 09:17:20

Kemin joukkue on pohjoislohkon vahvin materiaaliltaan ja pelikin on kulkenut mallikkaasti ops peliä lukuunottamatta.En näe itse ainakaan mitään syytä miksi ei syksyllä jälleen pelattaisi karsintoja.Keskikenttä on viimekautta parempi.Laitapakit ovat viimekautta paremmat.Hyökkäyksessä Jonte Smith on korvannut vähintään hyvin Eisselen paikan.Ei yhteen tappioon keväällä kannata liikaa takertua.

Näin teksti-tv ja muutenkin tilasto- ja etäanalyysina mielestäni aika “yleismaailmallinen” tilanne tuo Kemin OPS-tappio: suhteellisen murskaavan alkukauden jälkeen peliin loppupään joukkuetta vastaan on ehkä lähdetty vähän nappiksen nauhat auki ja toisaalta muille joukkeille on tullut selväksi, että PS Kemi on kenties sarjan kovin joukkue, joten ei luulisi olevan vastustajilla asennoitumisvaikeuksia ja halua voittaa sellainen peli. OPS ilmeisesti on taas pikaisesti koottu muukalaislegioona (?), jonka peli saattaa yhteisen sävelen löytyessä kauden aikan  parantua vielä paljon.  En ole kovin huolissani tästä tappiosta vielä. Oikeastaan enemmän aikaisemmasta kotipelistä, jossa, oliko se 5-0 johto lopussa pieneni “vain” 5-3 voitoksi. No, voitoksi tuolla kertaa kuitenkin. Yhtään helppoa peliä ja varsinkaan vieraspeliä ei taida olla luvassa. Sunnuntainahan se nähdään ja kuullaan lähteekö homma natsaamaan taas niin kuin pitää. Pidetään peukkuja.
Sösse

Poissa Poissa

Vastaus #416 : 31.05.2014 klo 09:46:30

Tähän väliin on hyvä heittää 2014 joukkue tänne (kopioitu seuran sivuilta):

Pasanen kuntoutuu hyvää vauhtia pelikuntoon.
Vettainen vaihtoi talvella ilman dramatiikkaa omasta halusta 3-div. seuraan.

Pelaa kaudella 2014 Kakkosessa

PELAAJAT 2014 (tilanne 24.4.)  

1    Juhani Pennanen  maalivahti      
12   Jusa Impiö  maalivahti  
2    David Bitsindou  puolustaja      
4    Felix Gustavsson  puolustaja      
18   Joonas Ikäläinen  puolustaja      
15   Tomi Koski  puol./kk      
17   Teijo Kälkäjä  puolustaja  
8    Tuomo Könönen  puol./kk      
3    Jere Moilanen  puolustaja      
20   Aleksi Räihä  puol./kk      
5    Nikola Erceg  keskikenttä      
14   Ibrahim Mansaray  keskikenttä      
23   Arttu Pasanen  keskikenttä
7    Tuomas Tyystälä  keskikenttä      
24   Jon Dollery  kk/hyökk.    
10   Tommi Haanpää  kk/hyökk.      
9    Billy Ions  kk/hyökk.    
16   Ville Moilanen  kk/hyökk.      
13   Jonte Smith  hyökkääjä      
19   Valtteri Vainionpää  hyökkääjä    

Tommy Taylor   päävalmentaja
    Jari Åhman    II-valmentaja
    Arto Hakala    joukkueenjohtaja
    Jukka Kuusisto    manageri
    Tero Kälkäjä    huoltaja

« Viimeksi muokattu: 31.05.2014 klo 17:46:54 kirjoittanut Sösse »
Elmeri#10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PS Kemi, Kempa

Vastaus #417 : 31.05.2014 klo 14:45:18

Alkukausi pl. OPS peli on mennyt sekä pelillisesti, että tuloksellisesti erinomaisesti. Pitää kuitenkin muistaa, että pelit ovat pääasiassa olleet etukäteisveikkailuissa sarjan heikompaan puoliskoon kuuluneita joukkueita vastaan. Nämä onkin pitänyt kaataa varsinkin kotona. Omissa papereissani ennen kauden alkua, laskin Kemin suurimmiksi haastajiksi AC Kajaanin, Ypan ja KPV:n. Kaikki nämä ovat vielä kohtaamatta. Joten itse ainakin odotan, että ensimmäinen kierros on pelattu, ennen kuin alan tekemään suurempia analyysejä.
Muhammet Yavuz

Poissa Poissa

Vastaus #418 : 31.05.2014 klo 14:53:46

Uutinen
Another dynamic player making the weekend trip will be forward Tyler Pasher. The 20-year-old has spent time within the Toronto F.C. (MLS) organization and most recently with PS Kemi Kings (Finland) and the Canadian Men’s National Team. Pasher has trained with United for almost the entire season, but will play his first match this weekend due to contract complications.

“He’s played at a super high level. Just his individual quality could be difficult for the opposition to deal with,” Rudland said. “I think when the guys look around and see him; it kind of gives everybody else a little boost of confidence as well.”

http://lanunited.com/newspage/united-makes-first-true-road-trip-brings-new-faces/
Fred The Red

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: eioomuutakopeeäskemi - eiku KCFC, KePS eikäkö...!

Vastaus #419 : 31.05.2014 klo 17:28:33

Oman käsitykseni mukaan ei voi pelata missään muualla, ennenkuin sopimus Kingien kanssa on purettu..?
Lapin Luiz

Poissa Poissa

Vastaus #420 : 31.05.2014 klo 18:43:28

Oman käsitykseni mukaan ei voi pelata missään muualla, ennenkuin sopimus Kingien kanssa on purettu..?

Oiskohan se Risto purettu kun ei näytä olevan enään Kemin sivuillakaan nimeä listassa?
Takakentän Beckham

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Monaco Dolphins

Vastaus #421 : 01.06.2014 klo 12:58:11

Edelliset n. 115 minuuttia olleet suoraan sanottuna aivan täyttä paskaa Kemiltä, toivottavasti tänään nähdään parempaa. Vastustajakin juuri sopivasti KPV, eli jos pelin taso ei nouse niin aikamoista pyöritystä Karlebyn poikien taholta luvassa. Toki jos pelataan omalla tasolla niin sitten kaikki on auki. Vaikka tässä pessimistejä ollaankin niin ehkä se etu kuitenkin meille kääntyy, kun päästään taas kotimuoville ja hyökkäämään pelaavaa joukkuetta vastaan. Veikkaisin, että yleisömääräkin kehdataan tänään kertoa, kun kissanristiäiset ja kendokisat on saatu päätökseen. AM ehkä "jopa" yli 400 ja lopputulos 3-0 suuntaan tai toiseen, toivottavasti ei toiseen. Fudishan on parasta paikan päällä, tervetuloa Karihaaraan!
Kellonlyönti

Poissa Poissa

Vastaus #422 : 01.06.2014 klo 14:54:13

Täältä Manselaisen veikkaus illan peliin! Kemi hoitaa ottelun 5-1.

Pitkävetovihje: AC Oulu 1 (1,68)   Ps Kemi 1  (1,40)  Kerho 07 1  (1,30)  SoVo 1  (2,10)  kerr. 6,42x50e=321e
Ja eikun lappua luukulle!

Safaric

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis & futsal

Vastaus #423 : 01.06.2014 klo 15:41:09

Tyystälä värkänny 2 maalia 19 minuuttiin ja sitten vaihto 22 minuutin kohdalla. Hajosko pahastiki?
Kellonlyönti

Poissa Poissa

Vastaus #424 : 01.06.2014 klo 16:20:08

Täältä Manselaisen veikkaus illan peliin! Kemi hoitaa ottelun 5-1.

Pitkävetovihje: AC Oulu 1 (1,68)   Ps Kemi 1  (1,40)  Kerho 07 1  (1,30)  SoVo 1  (2,10)  kerr. 6,42x50e=321e
Ja eikun lappua luukulle!

Kylläpä vihjeeni näkyy menevän pahasti pieleen.
Somero kotonaan konttaa pahasti, Kemikin tasurissa , no kattellaan loppuun.
Kyllä Ps Kemin pitäis hoitaa kotimatsi KPV:tä vastaan, oli ollu Kajaanissa kuulemma "vastaantulija"!

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 44

Siirry: