FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
17.02.2026 klo 21:51:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 20 [21] 22 ... 30

Kirjoittaja Aihe: IF Gnistan 2014 - Se seisoo sittenkin! Myös kesällä 2015 Kakkosessa!  (Luettu 142506 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Salama McQueen

Poissa Poissa

Vastaus #500 : 02.06.2014 klo 15:52:02

:D

Ettei se vaan olisi tippunut katsomon lautojen väliin?

Taisi kymmenkunta henkilöä etsiä niitä eikä löytänyt katsomon alta. Vastaavasti osa vierasjoukkueen kannattajista lähtivät hyvissä ajoin ottelusta, mikä on erikoista koska sen verran matkaa kuitenkin Somerolle. Ajelivat noin 5km Helsinkiin päinkin ja palasivat Somerolle hakemaan kavereitaan. Mikseivät samaan aikaan lähteneet, saatika minkä ihmeen takia osa janareista kierteli puskien kautta pois? Erikoista käytöstä syyttömiltå...
Trabantin vääntynyt mäntä

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Gnistanin Asiantuntijakatsomo, Las Vegas Raiders

Vastaus #501 : 02.06.2014 klo 16:32:19

Gnistanin pisteryöväyksen lisäksi Gnistanin "kannattajajoukko" onnistui myös ryöväämään yhden SoVolaisen puhelimen lompakkokoteloineen puoliajalla, minuutin ehti olla tavarat valvomatta ja jo kelpasi. Onnistunut reissu sinänsä Gnistanille!!!

Ai se pikkupoika sinivalkoisessa paidassa joka onnistui hävittämään kännyn ja lompsansa? Gnistanin kannattajajoukko, hmmm... 75 vuotias mies, vanhempi naishenkilö ja allekirjoittanut. Tehdään varmaan paljonkin jonkun kymmenvuotiaan pojan kännykällä ja lompakolla.

Mitä jos painuisit valheittesi kanssa vittuun täältä. Kannattaisi ehkä katsella oman nuorison perään, vitun maalaisjuntti.
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #502 : 02.06.2014 klo 16:35:47

Oliko siellä siis oikeasti jotain Gnistanin kannattajia?

Trabantin "jengin" näin/kuulin, mutta en muita huomannut. Tulin toki vasta noin 20min ennen matsin loppua paikalle.

ps. mistä ihmeestä Salama tietää missä jotkut ovat ajelleet yms, jos itse on ollut pelissä?

pps. vai oltiinko mä ja Vorssander epäilyttäviä kun kierrettiin katsomon "väärältä" puolelta pois?

ppps. mä oikeasti olin varmaan tuo epäilyttävä puskissa menijä, koska juoksin pensasaidan vieressä vähän matkaa nopeasti autolla, koska auto oli sakkopaikalla ja poliisit tulivat siihen viereen parkkiin.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2014 klo 16:44:22 kirjoittanut Velmu »
konteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pallokerho Keski-Uusimaa, TuPS

Vastaus #503 : 02.06.2014 klo 16:36:45

Taisi kymmenkunta henkilöä etsiä niitä eikä löytänyt katsomon alta. Vastaavasti osa vierasjoukkueen kannattajista lähtivät hyvissä ajoin ottelusta, mikä on erikoista koska sen verran matkaa kuitenkin Somerolle. Ajelivat noin 5km Helsinkiin päinkin ja palasivat Somerolle hakemaan kavereitaan. Mikseivät samaan aikaan lähteneet, saatika minkä ihmeen takia osa janareista kierteli puskien kautta pois? Erikoista käytöstä syyttömiltå...

No nyt! :D

Sherlock-tason analyysille Ylos.

Paikalla Paikalla

Vastaus #504 : 02.06.2014 klo 16:51:52

Hohhoijaa... Kyllä mä kaikkea olen saanut todistaa mutta tää voittaa kyllä ykköspalkinnon. Se ei riitä että Gnistan vie pisteet vaan tappioon pettyneiden paikallisten pitää vielä syyttää jonkun perkeleen pikkupojan kännykän varastamisesta. :D Todellinen rosvojoukkohan meitä olikin liikkeellä, mikäli allekirjoittanutta ei lueta mukaan niin kaikki muut olivat jo ylittäneet eläkeiän.

Ajelivat 5km jonka jälkeen kääntyivät takaisin hakemaan kavereitaan, siis mitä vittua nyt taas? :D Meeppä Salama kylvämään vaikka perunaa tai mitä vittuakaan te siellä tuppukyllässänne teettekään. Tsemppiä toki nuorelle pojalle jonka kännykkä hävisi.
Jack the Ripper

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: IF Gnistan, sympatiat AFCW, SAFC

Vastaus #505 : 02.06.2014 klo 16:54:13

Kaikkea sitä saakin lukea, kun vanhaksi elää... :D
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #506 : 02.06.2014 klo 17:48:59

ppps. mä oikeasti olin varmaan tuo epäilyttävä puskissa menijä, koska juoksin pensasaidan vieressä vähän matkaa nopeasti autolla, koska auto oli sakkopaikalla ja poliisit tulivat siihen viereen parkkiin.
Et ollut, pääepäilty poistui pelistä jo puoliajan jälkeen. Itsekin olin lompakkoa ja luuria etsimässä, ja tulimme tosiaan siihen lopputulokseen, että joku nuo on napannut. Katsomosta tai sen alta nuo olisi kyllä tuolla etsinnällä löydetty.

...siellä katsomossa tosiaan oli joku nuorempi kaveri, joka käyttäytyi varsin epäilyttävästi. Itse istuin hieman kauempana, mutta juttujen perusteella oli kuulemma helsinkiläinen ja Gnistan-mieliseksi tunnistettu. Trabantin porukkaa kukaan tuskin on epäillyt, kun istuivat ihan eri puolella katsomoa.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2014 klo 17:52:05 kirjoittanut Vorssander »
Jack the Ripper

Paikalla Paikalla

Vastaus #507 : 02.06.2014 klo 17:59:35

Et ollut, pääepäilty poistui pelistä jo puoliajan jälkeen. Itsekin olin lompakkoa ja luuria etsimässä, ja tulimme tosiaan siihen lopputulokseen, että joku nuo on napannut. Katsomosta tai sen alta nuo olisi kyllä tuolla etsinnällä löydetty.

...siellä katsomossa tosiaan oli joku nuorempi kaveri, joka käyttäytyi varsin epäilyttävästi. Itse istuin hieman kauempana, mutta juttujen perusteella oli kuulemma helsinkiläinen ja Gnistan-mieliseksi tunnistettu. Trabantin porukkaa kukaan tuskin on epäillyt, kun istuivat ihan eri puolella katsomoa.

Kiitos selvityksestä. Kuka lie kysymyksessä ollutkaan, niin ei kuulu FPA:n viralliseen asiantuntijapiiriin.
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #508 : 02.06.2014 klo 18:40:40

Ok. Joku riemuidiootti taas vauhdissa.

Mitäs janareita ne siinä portin ulkopuolella olivat joita poliisikin tuli morjenstamaan pelin jälkeen?
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #509 : 02.06.2014 klo 22:38:10

Mitäs janareita ne siinä portin ulkopuolella olivat joita poliisikin tuli morjenstamaan pelin jälkeen?
Varkauden uhri kaverinsa kanssa. Syylliseksi epäiltyä ei tuossa vaiheessa tainnut enää näkyä lähelläkään urheilukenttää.

Sivuhuomautuksena mainittakoon, että en kyllä lakkaa ihmettelemästä tuota Someron katsomoa. Tai katsomohan on ihan passeli ja riittävä, mutta en ymmärrä, miksi se on sijoitettu noin typerästi. Tuollahan koko katsomo jää siis keskiviivan samalle puolelle.
D mies

Poissa Poissa

Vastaus #510 : 05.06.2014 klo 07:52:12

Sivuhuomautuksena mainittakoon, että en kyllä lakkaa ihmettelemästä tuota Someron katsomoa. Tai katsomohan on ihan passeli ja riittävä, mutta en ymmärrä, miksi se on sijoitettu noin typerästi. Tuollahan koko katsomo jää siis keskiviivan samalle puolelle.

Samahan se on Salossa. Ilmeisesti on haluttu laittaa pääkatsomo aikoinansa lähemmäs juoksukilpailuiden maaliviivaa...

E: Huomennahan siis SalPan peesissä Ogeliin! Mimmosellas porukalla ja jalalla Gnisu on liikkeessä? Pre-match pintit O'Geliksessä, MJÖTÖÖH?
Jack the Ripper

Paikalla Paikalla

Vastaus #511 : 06.06.2014 klo 09:51:28

Matsipäivä uuh, matsipäivä aah!

Somerolta tihkuneiden raporttien mukaan Gnistanin bensa loppui loppua kohden, jonka seurauksena peli meni seisoskeluksi ja loppuvihellyksen odotteluksi. Tänään vastus on ennakkoon astetta kovempi, joten nyt pelin pitäisi pysyä edes joten kuten paketissa koko 90min.

Gnistan on esiintynyt FPA:n kiehuvassa hornankattilassa toistaiseksi ryhdikkäästi. Samaa peräänantamatonta asennetta odotellaan näkyväksi kentällä tänäänkin.

Se ainakin on varmaa, että JMM aka Johtavat Makkaran Mutustelijat kokoontuu tänään taas FPA:n yläparvelle analysoimaan. Ylos

ETEENPÄIN GNISTAN!

Paikalla Paikalla

Vastaus #512 : 06.06.2014 klo 19:50:03

Siis... Siis... Jumalauta mitä tunteita alasarjafutis voikaan luoda. Ei tässä voi muuta tähän väliin sanoa kuin että KIITOS GNISTAN! Joku väsätkööt rapsaa, minä en pysty.

Minä juon nyt olutta, juo sinäkin.
Erikeeper20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Atletico Malmi + Akatemia

Vastaus #513 : 06.06.2014 klo 20:14:07

Se ainakin on varmaa, että JMM aka Johtavat Makkaran Mutustelijat kokoontuu tänään taas FPA:n yläparvelle analysoimaan. Ylos

Jumalauta, siinä vasta naseva nimi herrakerholle! Ylos
Jack the Ripper

Paikalla Paikalla

Vastaus #514 : 06.06.2014 klo 20:18:30

Tärkeitä pisteitä, tärkeitä pisteitä. Kiitos!

Snadisti v**uttaa, että kun asiantuntijapiiri tuo Brasilian lipun näyttävälle paikalle katsomoon, niin kunnianosoituksen kohde pelaa vain 10min pelistä. :( Kuulemma Jeanin teipattu kantapää ei vain kestänyt tänään pelaamista. Lippu ei kyllä katsomosta mihinkään tule katoamaan jatkossakaan. Ylos

SalPa oli kyllä aika hampaaton. Gnistan antoi aika paljon tilaa pelinrakenteluun keskialueella, mutta todella mielikuvituksetonta se rakentelu oli. Lopussa yrittivät iskeä painetta Gnisun alueelle kukkupallojen kautta, mutta aika vaarattomiksi nekin jäivät.

Gnisun jengistä isoimmat plussat toppariparille Koskinen-Nduka. Kaksikko hoiti pääpallot tänään 100% tarkkuudella ja esittivät muutenkin erittäin jämäköitä otteita takalinjoilla. Koskinen iski lisäksi loistavan puskumaalin kulmapotkusta. Kiitos IFK! :D Toivottavasti lainapesti kestää koko kauden!
Forsén teki useita loistavia pallonriistoja hyökkäysalueella, mutta hutiloinnin seurauksena niistä ei koskaan mitään ihmeellistä kehittynyt.

Kaiken kaikkiaan erittäin maistuvat pisteet! Laittakaahan muutkin Ogelin hornankattilassa tänään olleet kommenttia kehiin?

EDIT: Unohtui kehua maalivahti Hetemäkeä. Otti yhden gamesaverin 1. puoliajalla ja oli erittäin vakuuttava ilmapalloissa koko ajan. Ansaitut 2 tähteä arvovaltaiselta...
« Viimeksi muokattu: 06.06.2014 klo 20:30:58 kirjoittanut Jack the Ripper »

Paikalla Paikalla

Vastaus #515 : 06.06.2014 klo 21:13:15

Reiska, jos Erkka V. lukee näitä niin luet sinäkin!

Mä haluun nähdä Jeanin (kunhan kantapää on 100% kunnossa) ja Forsénin hyökkäyskaksikkona. Arolinna ja Kivistö tukemassa piilossa offensia sillä nää jätkät osaa skodaa kuudentoista ulkopuoleltakin ja pelata ylempää keskikenttää.  

En ois ihan heti niellyt pureskelematta väitettä että Aaltosta ois voitu korvata mutta aikamoinen kaksikko ollaan saatu duosta Otronen/Hetemäki. Molemmat kovia, minä tykkään.

M. Koskinen oli klubipelissä (tais olla eka matsi) täys turisti mutta on parantanut otteitaan kuin sika juoksuaan. Tänään oli puolustuksen johtohahmo. Oli jo SoVo-matsissa hyvä. Tää jätkä kehittyy jatkuvasti, ifkissä on Kuusijärvi joka on omaa tasoaan joten toivottavasti M. Koskinen pysyy loppukauden meillä.

Nduka: "Voi vittu, onks tää taas joku turisti" oli fiilisket kun kuulin ekaa kertaa aikoinaan talvella. Tänään kun näin aloituskokoonpanon ajattelin mielessäni "jos tää on yhtä huono kuin Okafor niin saan raivarin". Ei ollut. Pelasi kovaa ja hoiti tonttinsa mallikkaasti. Raaka otteissaan. Välillä oli sellaiset fiilikset, jopa ilman värilaseja, että tuosta olisi pitänyt antaa vähintään vapari. Pelasi hämärän rajamailla, jos tuomari olisi ollut tiukkapipo niin lappu olisi satavarmasti tullut. Mutta purki vaaralliset pallot varmasti ja sai purkupuskuihin voimaa taakse. Diamond in the rough, lisää peliaikaa tälle sillä El Magico Uusitalon paikka ei edelleenkään ole puolustuksen viimeisenä lukkona.

Kaikesta siitä paskasta mitä tuli niskaan joulu-tammikuussa niin ollaan saatu näin upeasti taisteleva ryhmä jalkeille. Minä olen YLPEÄ tämäniltaisesta suorituksesta. Vaikka puhe ja kirjoitus takkuaakin niin tunnen tällä hetkellä ylepyden aihetta Gnistania kohtaan. Eiffi on kova, ehkä ne menee ykkösen karsintoihin. Mitä sitten, mä haluan nähdä et mun jengi taistelee loppuun asti. Tänään sitä nähtiin, taistelua.

ETEENPÄIN GNISTAN!
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #516 : 06.06.2014 klo 22:25:24

Olipahan matsi taas.

Todella tasaista vääntöä. SalPa vei ekat 20 minsaa aivan pystyyn ja näytti ettei Gnisulla ole mitään jakoja. Sitten 2 vaihtoa muutti pelin kokonaan. Forsen toi kärkeen Gnisulle voimaa ja samaan aikaan SalPa joutui vaihtamaan Fribergin pois topparin tontilta.

Tuon jälkeen Gnistan vei loppujakson aivan 100-0. Toisaalta SalPalla oli se yksi paikka, mistä Hetemäki otti sen gamesaverin.

Toinen jakso aika tasaista pallottelua, kun molemmat heittivät pitkää eikä niistä mitään vaarallista tullut. Molemmilla 2 maalipaikkaa, ennen SalPan lopun gung ho-taktiikkaa.

Lopussa lähti pelaajilla vähän lapasesta, kun tuomari ei korttia antanut mistään, niin pelaajat alkoivat itse kostaa taklauksia. Siitähän ei ikinä hyvää seuraa. Tiukempi dumari olisi tosiaan voinut 3-4 kaveria heittää pihalle ja jaella keltaisia tuplamäärän.

Onnea Gnistanille pinnoista. Kehitys kauden alusta on ollut valtavaa, eikä ihan vähän HIFK-apujen ansiosta.

Kaiken kaikkiaan todella tasainen ottelu.

Maalipaikat: 3-3(pois lukien viimesten minuuttien Gnisu-läpiajot
Pallonhallinta: aika lähelle 50-50
Kulmat: taisivat olla 4-4

Gnistanin topparipari hyvä, varsinkin Nduka piti koko kauden liekeissä olleen Muzacin taskussaan. SalPalta aika mielikuvituksetonta hyökkäämistä, mikä teki toppareiden pelaamisesta helppoa.
Jack the Ripper

Paikalla Paikalla

Vastaus #517 : 07.06.2014 klo 11:15:20

Todella tasaista vääntöä. SalPa vei ekat 20 minsaa aivan pystyyn ja näytti ettei Gnisulla ole mitään jakoja.

Jaa-a, mun silmään ekan 20min aikana ei tapahtunut juuri mitään, ei kummassakaan päässä. Ehkä katsoin peliä niin vahvasankaisten keltaisten lasien takaa, etten huomannut SalPan selkeää pelinhallintaa. ;)

Pakko vielä hehkuttaa lisää topparikaksikkomme peliä. Ndukaa kohtaan kohdistui ennen peliä vahvoja epäilyksiä, mutta oli kyllä ERITTÄIN jämäkkä. Se, että pimensi aikaisemmin liekeissä olleen kärjen, nostaa pointseja entisestään. Jos Koskinen ja Nduka muuraavat Gnistanin maalinedustan samalla tavalla umpeen jatkossakin, niin meillähän on mahdollisuuksia vaikka mihin!
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #518 : 07.06.2014 klo 11:34:42

Jaa-a, mun silmään ekan 20min aikana ei tapahtunut juuri mitään, ei kummassakaan päässä. Ehkä katsoin peliä niin vahvasankaisten keltaisten lasien takaa, etten huomannut SalPan selkeää pelinhallintaa. ;)
SalPa pyöritti palloa Gnisun alueella ja pallonhallinta oli jotain 80-20 SalPalle. Sen jälkeen kun Forsen pääsi peliin mukaan ~18-20 minuutin kohdilla, niin ottelu tasoittui kun Gnisu pystyi pitämään pallo pidempään.

SalPalla oli tuossa alussa 2-3 vaparia 25 metristä ja monta hyvää syöttökombinaatiota boksin rajoilla, mutta kunnon vetopaikoille eivät pääseet, kun toppari saivat vedot blokattua.
viidakonlaki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gnistan IF

Vastaus #519 : 08.06.2014 klo 13:31:04

Olipahan ottelu! Hyvää ja virkistävää divarifutista! Ja vaihteeksi taas G pisteen sammuttua jonkun näköistä mekkalaa tarjosi tällä kertaa aurinkokatsomo!
Jack the Ripper

Paikalla Paikalla

Vastaus #520 : 09.06.2014 klo 09:31:03

Gnistanin sivujen otteluohjelmasta poimittu:

Ke 18.6. klo 17:00   FPA   Gnistan   EIF   x – x

Mikä v**un alkamisaika tuo on arkipelille?!? Vai onko kyseessä näppäilyvirhe?? EIF voisi vetää ihan hyvinkin yleisöä matsiin, mutta tuollainen alkamisaika söisi sitä aivan varmasti, sillä aika moni työssäkäyvä ei kello viideksi matsiin ehdi.

PS: Mikä mahtaa olla Lauretsalon tilanne? Gnisun sivujen joukkuelistassa miehen nimi on, mutta viime perjantain otteluläpyskässä ei ollut?
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #521 : 09.06.2014 klo 09:43:09

Gnistanin sivujen otteluohjelmasta poimittu:

Ke 18.6. klo 17:00   FPA   Gnistan   EIF   x – x

Mikä v**un alkamisaika tuo on arkipelille?!? Vai onko kyseessä näppäilyvirhe?? EIF voisi vetää ihan hyvinkin yleisöä matsiin, mutta tuollainen alkamisaika söisi sitä aivan varmasti, sillä aika moni työssäkäyvä ei kello viideksi matsiin ehdi.

PS: Mikä mahtaa olla Lauretsalon tilanne? Gnisun sivujen joukkuelistassa miehen nimi on, mutta viime perjantain otteluläpyskässä ei ollut?
Juhannusviikolla ke ja to pelit on tosiaan jostain syystä Palloliiton toimesta laitettu alkamaan klo 17:00 oletusarvoisesti. Olisiko MM-kisoillakin jotain tekemistä asian kanssa.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #522 : 09.06.2014 klo 11:01:05

Juhannusviikolla ke ja to pelit on tosiaan jostain syystä Palloliiton toimesta laitettu alkamaan klo 17:00 oletusarvoisesti. Olisiko MM-kisoillakin jotain tekemistä asian kanssa.
Nimenomaan MM-kisojen takia. Sama koskee myös Ykkösen pelejä. Liigassa taidetaan kuitenkin pelata 18.30. Tai ainakin tu 18.6. Honka-HJK alkaa puoli seitsemältä.
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #523 : 09.06.2014 klo 11:09:37

Nimenomaan MM-kisojen takia. Sama koskee myös Ykkösen pelejä. Liigassa taidetaan kuitenkin pelata 18.30. Tai ainakin tu 18.6. Honka-HJK alkaa puoli seitsemältä.
Kyllä seurat ovat saaneet siirtää matsin alkamaan 18:30 jos ovat halunneet. Lisäksi jotain pelejä on siirretty alkamaan klo 18:30, koska Veikkaus.
RTS

Poissa Poissa

Vastaus #524 : 09.06.2014 klo 12:18:19

Kyllä seurat ovat saaneet siirtää matsin alkamaan 18:30 jos ovat halunneet. Lisäksi jotain pelejä on siirretty alkamaan klo 18:30, koska Veikkaus.
Pääsääntöisesti alkamisajat käsittääkseni koska Veikkaus.

Sivuja: 1 ... 20 [21] 22 ... 30

Siirry: