|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #75 : 18.06.2014 klo 07:40:07 |
|
Karhu-Futis - PoPa 1-5
Voitolla juhannukseen!
|
|
|
|
|
Sir. Psycho
Poissa
|
 |
Vastaus #76 : 18.06.2014 klo 08:21:52 |
|
Karhu-Futis - PoPa 1-5
Ensimmäinen puoliaika taisi olla PoPalta kauden huonoin, tai ainakin hyvin lähellä sitä. Muutenkin aika haluton ottelu molempien osalta.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #77 : 18.06.2014 klo 08:53:57 |
|
Ensimmäinen puoliaika taisi olla PoPalta kauden huonoin, tai ainakin hyvin lähellä sitä. Muutenkin aika haluton ottelu molempien osalta.
hmh :S illuusio PoPan dominoinnista ja Miko Dahlmanin messimäisistä suorituksista särkyi :S
|
|
|
|
|
Sir. Psycho
Poissa
|
 |
Vastaus #78 : 18.06.2014 klo 09:12:25 |
|
hmh :S illuusio PoPan dominoinnista ja Miko Dahlmanin messimäisistä suorituksista särkyi :S
Tätä on turha särkeä, Miko oli loistava  Jostain oli rohkeutta löytynyt. Oikestaan molemmat Dahlmanit voisi mainita ottelun positiivisimpina ilmestyksinä. Paljon tuossa PoPan pelissä on kuitenkin vielä tehtävää, vaikka suurimmat ongelmat tuntuvatkin olevan henkisellä puolella. Eilen lähdettiin ihan turhaan mukaan vastustajan verkkaiseen tahtiin ja annettiin sitä kautta Karhu-Futikselle mahdollisuus päästä otteluun mukaan. Jotain se silti kertoo PoPan tekemisestä ja tahdosta, kun yksikään pelaaja ei tuntunut olevan tyytyväinen 5-1 -voittoon ja koppiin lähdettiin päät painuksissa. Jokainen tietää että pystytään paljon parempaan kuin miltä eilen näytti.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #79 : 18.06.2014 klo 10:06:49 |
|
Tätä on turha särkeä, Miko oli loistava  Jostain oli rohkeutta löytynyt. Oikestaan molemmat Dahlmanit voisi mainita ottelun positiivisimpina ilmestyksinä. Loistavaa! Onko Dahlman jr:n fanipaidat myyty jo loppuun?? Itse voisin tilata yhden! Jotain se silti kertoo PoPan tekemisestä ja tahdosta, kun yksikään pelaaja ei tuntunut olevan tyytyväinen 5-1 -voittoon ja koppiin lähdettiin päät painuksissa. Jokainen tietää että pystytään paljon parempaan kuin miltä eilen näytti.
Eikös tämä ole positiivinen ongelma? Kun PoPa saa pidettyä tekemisen ja tahdon yllä koko kauden niin henk.koht uskon että kausi päättyy nousujuhliin. PoPan pitäisi selvästi keskittyä enemmän mentaaliseen harjoitteluun kuin maalitekoon, sillä se taitaa olla jo selvästi hallussa  Mikäs tämä Lehtosen punanen oli?
|
|
|
|
|
Dukes
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa & Liverpool
|
 |
Vastaus #80 : 22.06.2014 klo 15:23:37 |
|
Täytyy kyllä sanoa, että varsinainen taidon näyte tuo Kutosen ohjelma. Pelejä kertyy saman verran kuin Vitosessa, mutta kausi aloitetaan silti pari viikkoa myöhempään. PoPan osalta vielä toukokuussa ja kesäkuun alussa vedetään pelejä joka toinen viikko, mutta sitten kesäkuun loppu ja heinäkuun alku sekä elokuu vedetään kaks peliä viikossa tahtia. Syyskuussa sitten on enään kaksi peliä, viimeinen 14.9.
Ja ei vaan mene mulla jakeluun, että minkä takia heinäkuussa täytyy pitää parin viikon tauko? Paras aika suomessa pelata futista, niin vaan ihmetellään. Vedetään elokuu sitten taas peräsuoli pitkänä...
|
|
|
|
|
Timondinho
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa
|
 |
Vastaus #81 : 22.06.2014 klo 18:46:35 |
|
Onhan tuo otteluohjelma rehellisesti sanottuna melkoista puuhastelua. Heinäkuussa yhteensä pelataan 10 ottelua ja sitten elokuussa mennään monen joukkueen kohdalla niin, että seitsemän päivän sisään on kolme ottelua. Toivottavasti tähän saadaan joskus jotain muutosta, mutta epäilykseni on korkealla.
|
|
|
|
|
linux
Poissa
Suosikkijoukkue: Stadin buliröda, MuSan Salama, Arsenal,Galatasaray
|
 |
Vastaus #82 : 22.06.2014 klo 23:58:56 |
|
Mikäs tämä Lehtosen punanen oli?
Kuulemma alkanut mussuttamaan jostain kulmapotkusta tai maalipotkusta. Siitä en tiedä, olisiko joku tilanne ollut kulma tai maalipotku, mutta 5-1 johtotilanteessa en oikein ymmärrä tuollaista käytöstä. Kuuleman mukaan punainen ei kuitenkaan ollut suora, vaan kahden keltaisen kautta tullut. Tossa kun muutama viesti takaperin puhuttiin henkisestä puolesta, niin sitä ei ainakaan nosta se, että kapteeni puhuu/huutaa itselleen punaisen. Mutta tämä tästä, tällaista vain kuulin eräältä paikalta olleelta.
|
|
|
|
|
Eltsu
Poissa
|
 |
Vastaus #83 : 23.06.2014 klo 00:50:13 |
|
Kuulemma alkanut mussuttamaan jostain kulmapotkusta tai maalipotkusta. Siitä en tiedä, olisiko joku tilanne ollut kulma tai maalipotku, mutta 5-1 johtotilanteessa en oikein ymmärrä tuollaista käytöstä. Kuuleman mukaan punainen ei kuitenkaan ollut suora, vaan kahden keltaisen kautta tullut. Tossa kun muutama viesti takaperin puhuttiin henkisestä puolesta, niin sitä ei ainakaan nosta se, että kapteeni puhuu/huutaa itselleen punaisen. Mutta tämä tästä, tällaista vain kuulin eräältä paikalta olleelta.
Jukka Vehmas on PoPan kapteeni, eikä Lehtonen.
|
|
|
|
|
Dukes
Poissa
|
 |
Vastaus #84 : 23.06.2014 klo 02:03:29 |
|
Lehtosen punainen on jo käsite ainakin PoPan sisällä. Eipä taida juuri hänen toilailut hetkauttaa suuntaan tai toiseen henkisellä puolella, ainoastaan herran itsensä joka saa olla näiden takia jatkuvan läbän kohde.
Ja puheet henkisestä puolen ongelmasta nyt on ihan puppua. Mitään jumia ole missään muussa, kuin että pelaajat lähtee liian helposti mukaan vastustajan kävelyyn. Eli ei pelata omaa peliä ja itse määritetä se tempo. Kun vastustajat on mitä on, niin esityksetkin on mitä on. Samasta "nuhaisuudesta" taitaa kärsiä MuSa Kolmosessa, mitä nyt yhden ainoan pelin heiltä nähneenä voin sanoa.
|
|
|
|
|
linux
Poissa
|
 |
Vastaus #85 : 23.06.2014 klo 22:51:11 |
|
Jukka Vehmas on PoPan kapteeni, eikä Lehtonen.
Selvä, pahoittelut väärästä tiedosta. Sen verran kuitenkin muistelisin, että eikös Lehtonen jossain vaiheessa ole vielä ollut kapteenina? Jos on edellinenkin kapteeni, niin luulisi riittävän fiksuutta. Toki en tiedä itse tilanteesta, mutta jos yhtä kulmapotkua pitää alkaa noin selvässä johdossa protestoimaan vahvasti, niin kyllä hivenen tuntuu oudolta. Toki voi olla, että tilanne oikeasti oli kulmapotku.
|
|
|
|
|
Sir. Psycho
Poissa
|
 |
Vastaus #86 : 24.06.2014 klo 08:40:26 |
|
Selvä, pahoittelut väärästä tiedosta. Sen verran kuitenkin muistelisin, että eikös Lehtonen jossain vaiheessa ole vielä ollut kapteenina? Jos on edellinenkin kapteeni, niin luulisi riittävän fiksuutta. Toki en tiedä itse tilanteesta, mutta jos yhtä kulmapotkua pitää alkaa noin selvässä johdossa protestoimaan vahvasti, niin kyllä hivenen tuntuu oudolta. Toki voi olla, että tilanne oikeasti oli kulmapotku.
Kyseessä oli tilanne josta vihellettiin käsivirheen takia vastustajalle vapaapotku. Näitä nyt sattuu, tuskin oli tämän kauden ensimmäinen tai viimeinen Kutosen pelaaja, joka saa korttia mussuttamisesta.
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #87 : 24.06.2014 klo 09:30:54 |
|
Kyseessä oli tilanne josta vihellettiin käsivirheen takia vastustajalle vapaapotku. Näitä nyt sattuu, tuskin oli tämän kauden ensimmäinen tai viimeinen Kutosen pelaaja, joka saa korttia mussuttamisesta.
Voiko Kutosessa saada kortin muustakin kun mussuttamisesta? 
|
|
|
|
|
Dukes
Poissa
|
 |
Vastaus #88 : 24.06.2014 klo 11:46:36 |
|
Sen verran kuitenkin muistelisin, että eikös Lehtonen jossain vaiheessa ole vielä ollut kapteenina?
PoPan futsalin edarin peleissä taisi Lehtonen kapteenina toimia. Eli jäänyt sieltä muistikuva...
|
|
|
|
|
Dukes
Poissa
|
 |
Vastaus #89 : 24.06.2014 klo 11:56:46 |
|
Taas uusi viikko!
Koitto 5 5 0 0 29 - 4 15 =================================================== PoPa 5 4 0 1 21 - 6 12 MInto 5 3 1 1 20 - 14 10 MäKi 7 2 1 4 20 - 32 7 RuosV 5 2 0 3 9 - 18 6 FC Eurajoki 6 1 1 4 12 - 18 4 Karhu-Futis 5 0 1 4 10 - 29 1
Tämän viikon kamppailut näyttävät tältä: Ti 24.6 19:15 FC Eurajoki - Karhu-Futis Eurajoki 022 Nieminen M. , Ti 24.6 19:15 Koitto - RuosV Noormarkku 021 Metsänen , Ke 25.6 18:30 MäKi - PoPa Levo 020 Järvinen L. , Su 29.6 18:00 PoPa - MInto Urheilukeskus jp-nurmi 023 Savolainen ,
PoPa siis pelaa kaksi peliä tällä viikolla. Kumpikaan ei ole helppo peli, joten Koitolla on hyvät saumat repiä eroa... Myös PoPalla olisi hyvä sauma repiä eroa Merikarvian ihmeeseen, mutta Minto ei ole helppo vastustaja PoPalle ikänä ollut.
|
|
|
|
|
Dukes
Poissa
|
 |
Vastaus #90 : 25.06.2014 klo 21:38:29 |
|
MäKi - PoPa 1-5! PoPan alku oli vähän nuhaista, taisi hieman pelottaa kun maalissa pelasi joukkueen huoltaja, joka suoriutui urheasti poikkeustehtävästään. MäKi pääsi ensin kulmapotkusta 1-0 johtoon, mutta PoPan peli vapautui tasoituksesta ja sen jälkeen olikin selvät sävelet.
|
|
|
|
|
Sir. Psycho
Poissa
|
 |
Vastaus #91 : 25.06.2014 klo 21:58:25 |
|
MäKi - PoPa 1-5! PoPan alku oli vähän nuhaista, taisi hieman pelottaa kun maalissa pelasi joukkueen huoltaja, joka suoriutui urheasti poikkeustehtävästään. MäKi pääsi ensin kulmapotkusta 1-0 johtoon, mutta PoPan peli vapautui tasoituksesta ja sen jälkeen olikin selvät sävelet.
Oli kyllä PoPalta suhteellisen kypsä esitys. MäKi osaa tuon erikoistilannepelaamisen loistavasti, varsinkin tuo maaliin johtanut kulmatilanne oli hienosti pelattu. Mutta muuten ei tainnut PoPan maalivahdille tulla torjuntoja kuin pari kappaletta..? Tästä on hyvä jatkaa taas sunnuntaina!
|
|
|
|
|
Dukes
Poissa
|
 |
Vastaus #92 : 29.06.2014 klo 21:11:09 |
|
PoPa - MInto, yllätys yllätys, 5-1! No mitäs tosta sanois. Eka puolikas oli PoPalta kauden heikointa, toisella oli sitten taas toiset sävelet.
|
|
|
|
|
feverton
Poissa
|
 |
Vastaus #93 : 29.06.2014 klo 21:19:00 |
|
Popa-MInto 5-1 (1-1) Popa maalit: Jan Johansson 3 Carsten Warzecha Markus Hytti MInto: Joni Rokosa
Popan peli lähti rullaamaan vasta toisella jaksolla. Alku oli tällä kertaa kovin flegmaattista. Into käytti sinisten lepsuilun vastaiskuilla hyväksi, onneksi vain kerran.. Hytti sai apinan selästään joka lupaa hyvää jatkoa ajatellen. Mieheltä myös loistava esityö Warzechan byyriin. Jan Johanssonilta komea kaukolaukaus häkki vasurilla taka yläkköön kahdesta Kympistä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.06.2014 klo 22:12:36 kirjoittanut feverton »
|
|
|
|
|
linux
Poissa
|
 |
Vastaus #94 : 29.06.2014 klo 21:53:05 |
|
Feverton bongattu kentänlaidalta neuvomasta  Oli kuulemma kentälläkin hetken käväissyt lopussa
|
|
|
|
|
Vilbouh
Poissa
|
 |
Vastaus #95 : 01.07.2014 klo 20:45:33 |
|
RuoVi - MInto 1-4
|
|
|
|
|
feverton
Poissa
|
 |
Vastaus #96 : 02.07.2014 klo 22:45:14 |
|
FC Eurajoki-PoPa 1-6 (1-2) Popa maalit : Jan Johansson 2 Juho Lehtonen 2 Justus Willman Konsta Merisalo
|
|
|
|
|
|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #97 : 03.07.2014 klo 07:31:54 |
|
FC Eurajoki-PoPa 1-6 (1-2) Popa maalit : Jan Johansson 2 Juho Lehtonen 2 Justus Willman Konsta Merisalo
Nyt on PoPa ja Jan Johansson kovassa iskussa! Sunnuntain kärkikamppailusta tulee todella kiimainen!
|
|
|
|
|
Sir. Psycho
Poissa
|
 |
Vastaus #98 : 06.07.2014 klo 21:19:34 |
|
PoPa-Koitto 1-1. Kotijoukkue pelasi vajaalla ensimmäisen puoliajan loppuhetkiltä lähtien ulosajon seurauksena, mutta eipä peli tuntunut tuosta juuri kärsivän. PoPan maali tuli pilkusta aivan viimeisillä minuuteilla 
|
|
|
|
|
Dukes
Poissa
|
 |
Vastaus #99 : 06.07.2014 klo 22:22:50 |
|
Yleisöä oli ihan kiitettävästi 68 silmäparia!
|
|
|
|
|
|
|
|