Olen ehkä ymmäretty väärin ja olen kriittinen sekä vaativa.
Sinä olet kriittinen ja sekava. Ihan oikeasti, kaikella kunnioituksella, näitä tekstejä on todella raskasta lukea ja niiden kanssa joutuu oikeasti tekemään töitä sen suhteen, että mitä siellä haetaan takaa.
Asenne Hakassa ( sisäpiirin tietoa) on hyvä. Vain nousu on tavoite, mutta minulle se ei riitä. Se CUP kannu pitää saada, mitä JUUSO aikoinaan muistutti. Muistutti muös lokakuun tilinauhassa ja 2 viikon palkallisella " syyslomalla". ( Ulkomaille, maata en kerro, sen monet tietävät)
Mikäs tässä on ongelma, me ollaan Cupissa mukana edelleen?
Sinä arvostettu, Vastis, filosofi, ymmärrät reeni pelit ja harkkapelit ( JJK -7 a-junnua, eivät kaikki samaan aikaan kentällä) eivät ole mittareita.
Mitäs ne sitten ovat, jos eivät mittareita? Heikompaa vastustajaa vastaan pystytään treenaamaan ehkä eri asioita kuin vaikeampaa vastustajaa vastaan. Ihan samalla tavalla kuin Ykkösessä ensi kaudella. Osassa peleistä ollaan aivan 100-0 -ennakkosuosikkeja kun taas joihinkin Ilves-matseihin lähdetään noin 50-50 tilanteesta liikkeelle, ainakin vieraissa. Ja JJK:lta ei Koskissa tainnut puuttua ihannekokoonpanosta kuin Tommi Kari ja Janne Korhonen. Ei se nippu kovin paljoa vahvempi kauden avauksessakaan tule olemaan. Pari liigajengiäkin on kohdattu, kumpaakaan vastaan ei ole päästetty yhtäkään maalia ja TPS:aa vastaan hallittiin kenttätapahtumia, luotiin maalipaikkoja ja oltiin pelillisesti valmiimpi nippu.
Minä olen huolissaan Hakassa monestakin asiasta. Rahan käyttö ongekma N:o. Y K S I.
Rahankäyttö oli ainakin ongelma. Sitä rahaa kuitenkin jonkin verran pitää käyttää joka tapauksessa. Nyt sitä on käytetty pelaajistoon noin 10-15 % vähemmän kuin menneellä kaudella samaan aikaan.
Sulavasti siirryn pelaajistoon ja heidän hinta/ laatu suhteisiin. Keskusteluun heitän kalliit kaipio, luokkala, nikkilä. Muitakin on kallen lisäksi, siihen sitten ne kauden -13 voittomaalien määrät kallelta vastaukseksi.
Hyvää sunnuntaita.
Luokkalasta on kauden aikana paljon iloa, sen voi päätellä jo talven otteista. Kaipion ja osin Nikkilänkin hankinnat minäkin olen jo ehtinyt kyseenalaistamaan, joten niistä jossain määrin samaa mieltä. Vaikka toisaalta, kumpikin mainituista pelaajista on alkanut vastaamaan siihen rooliin, johon heidät Hakaan hankittiin. Näiden pelaajien kalleuskin on vähintään outo väite. Multanen taas pelaa Koskissa halvemmalla kuin Ipassa, joten kalliista pelaajasta ei ole kyse. Kun kerran treenikauden maalimäärät eivät kelpaa, niin odotellaan sitä Ykkösen alkua ja jätetään Multanen siksi aikaa rauhaan.