HuonoKunto
Poissa
|
 |
Vastaus #150 : 05.05.2014 klo 21:25:56 |
|
Alkaa olla setämiehen merkkejä ilmassa 
|
|
|
|
ropsukka
Poissa
Suosikkijoukkue: FF2 estää sananvapautta - boikottiin koko paska!
|
 |
Vastaus #151 : 05.05.2014 klo 21:32:44 |
|
Jaksatko itse vääntää rautalangasta jokaiselle nyypiölle joka tulee tänne pätemään asioista joista ei tunnu olevan muuta kokemusta tai tietoa kuin joku etäinen mutu? Sisäinen opettajaluonteeni pyrkii pintaan näissä tilanteissa vaikkei oikeastaan pitäisi edes vaivautua.
Ropsukan kanssa voin lähteä yks vs. yks hippasille ihan koska vaan. Jatkot privalla.
Ensinnäkin mihinkähän asiaan oon tullut pätemään, johon mulla on tietoa vain etäisen mutun verran? Itselläni ei moista muistu mieleen. Vanhaa ukkoa lähteä juoksuttaa. Älä naurata! 
|
|
|
|
Perusveijo
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #152 : 05.05.2014 klo 23:21:17 |
|
Yks vs. yks hippaset mainittu 
|
|
|
|
Varaamaton nimimerkki
Poissa
Suosikkijoukkue: Jokerit FC, Samipool, VfL Bochum
|
 |
Vastaus #153 : 06.05.2014 klo 00:11:26 |
|
Ropsukan kanssa voin lähteä yks vs. yks hippasille ihan koska vaan. Jatkot privalla.
Ensinnäkin talteen. Toiseksi, etkö sä just aikasemmin kovasti vastustanu väkivaltaa? Taas kerran ne patoutuneet väkivaltafantasiat tulee sieltä tukareiden näppikseltä, kun on pari olutta nautittu. 
|
|
|
|
rude but cool
Poissa
Suosikkijoukkue: 100% anti-arilahti
|
 |
Vastaus #154 : 06.05.2014 klo 08:55:21 |
|
Ensinnäkin talteen.
Toiseksi, etkö sä just aikasemmin kovasti vastustanu väkivaltaa?
Taas kerran ne patoutuneet väkivaltafantasiat tulee sieltä tukareiden näppikseltä, kun on pari olutta nautittu.
Mikäs vitun tukari mä nyt yhtäkkiä olen. Elämäni aikana nauttinut todennäköisesti enemmän hyvinvointivaltion eduista kuin tuottanut yhtään mitään BKT:n eteen. Aivan kuten Interin kannattajan kuuluukin  Totta helvetissä turpaan veto kiinnostaa, en vain halua yhdistää sitä valkoisiin tennareihin, näennäiseen työväenluokkaisuuteen enkä etenkään jalkapalloon, joka on ihan kiva peli ja tarpeeksi kiihottava ilman suu vaahdossa raajojaan heiluttavia esiteinejäkin. Ensinnäkin mihinkähän asiaan oon tullut pätemään, johon mulla on tietoa vain etäisen mutun verran? Itselläni ei moista muistu mieleen.
Millos tuollaset hulinat Suomessa on ollut, kun itselläni ainakin jäänyt moiset välistä. Ja kyllä minä ainakin pystyn hyväksymään sovitut tappelut, mutta en missään nimessä sitä, että näiden tappeluiden johdosta joku ulkopuolinen saisi kolhuja saatika jopa kuolisi. Tähän väliin mainittakoon, että vieläkin se kuolema, joka Ruotsissa tapahtui ei johtunut sovitusta myllystä, vaan oli spontaanin kannattajien välisen kahakan seurausta. Muutenkin suosittelisin sun ottamaan vähän iisimmin välillä ja haukkaamaan henkeä ennen kuin tulet aukaisemaan taas tänne foorumille salaista sana-arkkuasi.
Öö minkä vitun takia täällä keskustellaan, jos toinen on joku lähimuistinsa menettänyt monivammainen, eikä muista mitä on pari sivua sitten itsekään kirjoittanut? Ei mun varmaan tarvi enää nostaa sitä kissaa pöydälle, minkä mukaan teidän slobonyrkkeilyporukan mielestä sovitut myllyt vähentää väkivaltaa jossain kokonaismittakaavassa. Tämä kuulostaa lähinnä yhtä typerältä kuin että sammuttais tulipaloa kerosiinilla. Tosiaanki mitä vittua mä tässä enää sössötän. Viestiketju, missä Höntsä ja keisari loistaa ylivoimaisella älykkyydellään ei ehkä ansaitse enää jatkossa avaamista. Mesön peukkuhekottelut on kans aika hyvä indikaattori siitä, että jonkisortin multihuipentuma on saavutettu 
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.05.2014 klo 09:07:39 kirjoittanut rude but cool »
|
|
|
|
|
ropsukka
Poissa
|
 |
Vastaus #155 : 06.05.2014 klo 14:31:03 |
|
Öö minkä vitun takia täällä keskustellaan, jos toinen on joku lähimuistinsa menettänyt monivammainen, eikä muista mitä on pari sivua sitten itsekään kirjoittanut? Ei mun varmaan tarvi enää nostaa sitä kissaa pöydälle, minkä mukaan teidän slobonyrkkeilyporukan mielestä sovitut myllyt vähentää väkivaltaa jossain kokonaismittakaavassa. Tämä kuulostaa lähinnä yhtä typerältä kuin että sammuttais tulipaloa kerosiinilla. Tosiaanki mitä vittua mä tässä enää sössötän. Viestiketju, missä Höntsä ja keisari loistaa ylivoimaisella älykkyydellään ei ehkä ansaitse enää jatkossa avaamista. Mesön peukkuhekottelut on kans aika hyvä indikaattori siitä, että jonkisortin multihuipentuma on saavutettu  Mitähän mutuilua ja pätemistä tuossa tekstinpätkässä nyt sitten on minkä poimit tuolta pari sivua taaksepäin? En ymmärrä, selitä paremmin! Ainoaa mutuilua tuossa on se, että oletan sinulla olevan salainen sana-arkku, josta toivon tulevan välillä jotain järkevääkin sanottavaa.
|
|
|
|
rude but cool
Poissa
|
 |
Vastaus #156 : 06.05.2014 klo 16:27:33 |
|
Mitähän mutuilua ja pätemistä tuossa tekstinpätkässä nyt sitten on minkä poimit tuolta pari sivua taaksepäin? En ymmärrä, selitä paremmin! Ainoaa mutuilua tuossa on se, että oletan sinulla olevan salainen sana-arkku, josta toivon tulevan välillä jotain järkevääkin sanottavaa.
Tuuppa vaikka seuraavan Inter-HJK matsin ohessa nykäsee hihasta niin voin vääntää sulle rautalangasta. Aika ei riitä nyt koostamaan yhdeksi tekstiksi kaikkea minkä olen tänne jo kirjoittanut. Se, että kirjotan kärkkääseen tyyliin ei tarkoita ettei niissä teksteissä olisi järkeä. Kuhan ilmeisesti haluat tahallaan olla ymmärtämättä. Mutuilua oli se, että kuvittelet ettei Suomessa ole koskaan kukaan viaton saanut hulilarppaajien vuoksi turpaan. Lue vaikka se ihan ensimmäinen viesti tuosta vanhasta hulilarppitopicista ja sen jälkeen koko topic läpi niin ehkä alkaa valkenemaan mistä on kyse. Mun rautalanka on nyt loppu ja lopetan tästä tähän. Pistä vaikka privaa niin vastaan jos jaksan.
|
|
|
|
ropsukka
Poissa
|
 |
Vastaus #157 : 06.05.2014 klo 18:46:31 |
|
Tuuppa vaikka seuraavan Inter-HJK matsin ohessa nykäsee hihasta niin voin vääntää sulle rautalangasta. Aika ei riitä nyt koostamaan yhdeksi tekstiksi kaikkea minkä olen tänne jo kirjoittanut.
Se, että kirjotan kärkkääseen tyyliin ei tarkoita ettei niissä teksteissä olisi järkeä. Kuhan ilmeisesti haluat tahallaan olla ymmärtämättä.
Mutuilua oli se, että kuvittelet ettei Suomessa ole koskaan kukaan viaton saanut hulilarppaajien vuoksi turpaan. Lue vaikka se ihan ensimmäinen viesti tuosta vanhasta hulilarppitopicista ja sen jälkeen koko topic läpi niin ehkä alkaa valkenemaan mistä on kyse.
Mun rautalanka on nyt loppu ja lopetan tästä tähän. Pistä vaikka privaa niin vastaan jos jaksan.
En jaksanut moista ruveta etsimään, mutta kerran tällaista on tapahtunut epäilen suuresti sitä, että viaton oli saanut hulilarppaajien vuoksi turpaan. Hulilarppaajat, kun nyt yleensä järjestävät niitä myllyjä, joissa harvemmin ulkopuolinen ilman väliin menoa saa turpaansa (toki jos menee väliin niin riski on aina saada vähän nokkiinsa mut sama periaatehan on loppujen lopuks missä tahansa nakkikioski nahinassakin). Kyseessä on siis loppujen lopuksi ollut tällainen spontaani kahakka, joita välillä aina vain sattuu ja joita ei ole etukäteen mitenkään suunniteltu. Yleensä vielä nämä kahakat ovat pahempia kuin myllyt, koska myllyt ovat etukäteen suunniteltu ja kaikki tietää säännöt ja koodiston, että mitään kättä pitempää ei oteta mukaan, kun taas kahakoissa nyt sattuu vaan niitä lasipulloja lentelemään ja soihtujakin pahimmassa tapauksessa. Ei sun rautalankaa tarvii vääntää, kun vain selittäisit asiat vähän yksinkertaisemmin ja toisit faktat mukanasi pöytään niin homma olisi selkeää. Tässä tapauksessa faktana kävisi esim. uutisointi tällaisesta tapahtumasta/tilanteesta.
|
|
|
|
rude but cool
Poissa
|
 |
Vastaus #158 : 06.05.2014 klo 19:54:01 |
|
Hulilarppaajat, kun nyt yleensä järjestävät niitä myllyjä, joissa harvemmin ulkopuolinen ilman väliin menoa saa turpaansa (toki jos menee väliin niin riski on aina saada vähän nokkiinsa mut sama periaatehan on loppujen lopuks missä tahansa nakkikioski nahinassakin). Kyseessä on siis loppujen lopuksi ollut tällainen spontaani kahakka, joita välillä aina vain sattuu ja joita ei ole etukäteen mitenkään suunniteltu. Yleensä vielä nämä kahakat ovat pahempia kuin myllyt, koska myllyt ovat etukäteen suunniteltu ja kaikki tietää säännöt ja koodiston, että mitään kättä pitempää ei oteta mukaan, kun taas kahakoissa nyt sattuu vaan niitä lasipulloja lentelemään ja soihtujakin pahimmassa tapauksessa.
Vittu mikä jostain forumilta/hollywood elokuvista opittu dosenttitason anal yysi hulilarppaamisen ritarillisesta luonteesta.  Tervetuloa reaalimaailmaan katselemaan kun pullot lentää ja perhekannattajien kimppuun käydään miesylivoimalla. Nyt ihan oikeasti reality check tai sitten tuut tosiaan nykimään hihasta kesäkuussa kun hupilupi pelaa Turussa. Jotenki tuntuu vähän pahalta, että nuoriso on näin pahasti kujalla.
|
|
|
|
Koppipelaaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Kups
|
 |
Vastaus #159 : 06.05.2014 klo 21:18:13 |
|
Tervetuloa reaalimaailmaan katselemaan kun pullot lentää ja perhekannattajien kimppuun käydään miesylivoimalla.
Jaa niin missä? Serbiassa?
|
|
|
|
pepsi-antti
Poissa
|
 |
Vastaus #160 : 06.05.2014 klo 21:32:51 |
|
Quod erat demonstrandum, vai miten näissä tilanteissa kuuluukaan sanoa, kun loppujen lopuksi sitä väkivaltaa taas kerran ensimmäisenä ehdottaa se sama aitoja kannattajia halveeraava rude but cool tai andylove - eikä suinkaan jatkuvan halveksunnan ja demonisoinnin kohteena oleva, aitoja tunteita näyttävä kannattaja.
|
|
|
|
rude but cool
Poissa
|
 |
Vastaus #161 : 06.05.2014 klo 22:12:56 |
|
En mä nyt tietenkään väitä, että Suomessa olisi mitään huligaaniongelmaa, mutta onhan näitä ylilyöntejä ollut männävuosina. Olen itsekin niitä monta kertaa ollut todistamassa ihan kuulkaa paikanpäällä. Nyt viimevuosina meininki on ollut hieman rauhottumaan päin ainakin Turussa. Nää sovitut myllyt nyt on sitten taas ihan väärä kehityssuunta. Älkää nyt vittu sössöttäkö asiasta jos kuopiossa ei ole ikinä lyöty, ei se tarkoita että pitäis mennä Serbiaan asti hakemaan jalkapalloväkivaltaa. pepsi-antti tiekkö mitä on ironia? se on sitä minkä tajua sulla on vähemmän kun AndyLovella. Painu silittämään vaatteitasi vitun hienohelma. Tosikannattajaa ei luulisi kiinnostavan joku maanalaisessa tunnelissa kaukana stadionilta myllyttäminen vaan kaikkensa antaminen stadionilla. En todellakaan ole mikään maailman intohimoisin kannattaja ja myönnän sen, mutta kyllä mä näissä väännöissä noin lähtökohtasesti olen kannattajien puolella. Lyömisen ei pitäis vaan mitenkään liittyä siihen, enkä mä jaksa myöskään sokeana puolustaa aina kaikkien urpojen toilailuja. Joskus voi ihan oikeasti olla myös niin, että joku on sekoillut liian kännissä ja poliisi onkin toiminut ihan oikein  (viittaan lähinnä kaikkiin poliisinylilyöntihuligaaniongelmawau -juttuihin) pepsi-antti voi laittaa kanssa valoja päälle ja jatkot privana.
|
|
|
|
R08
Poissa
|
 |
Vastaus #162 : 06.05.2014 klo 22:35:19 |
|
En mä nyt tietenkään väitä, että Suomessa olisi mitään huligaaniongelmaa, mutta onhan näitä ylilyöntejä ollut männävuosina.
Kun Suomessa ei ole meidän molempien mielestä hulikaaniongelmaa niin en oikein pääse kärryille mikä se sun syvin ongelma tässä on? Tuskin sä märehdit jostain ihan eri planeetalta olevan suuruusluokan perheväkivaltaongelmaa yksin kotonasi vai?
|
|
|
|
Juoksentelija
Poissa
|
 |
Vastaus #163 : 06.05.2014 klo 23:03:03 |
|
Tuskin sä märehdit jostain ihan eri planeetalta olevan suuruusluokan perheväkivaltaongelmaa yksin kotonasi vai?
Jos joku internetissä kirjoittaisi, että perheväkivallalle on ihan turha yrittää tehdä mitään, koska parisuhteet ihan luonnostaan herättävät ihmisissä valtavia intohimoja ja miehet ovat kautta aikain piesseet muijiaan ja tulevat aina pieksemään, aika moni saattaisi innostua väittämään vastaan.
|
|
|
|
R08
Poissa
|
 |
Vastaus #164 : 06.05.2014 klo 23:04:58 |
|
Jos joku internetissä kirjoittaisi, että perheväkivallalle on ihan turha yrittää tehdä mitään, koska parisuhteet ihan luonnostaan herättävät ihmisissä valtavia intohimoja ja miehet ovat kautta aikain piesseet muijiaan ja tulevat aina pieksemään, aika moni saattaisi innostua väittämään vastaan.
Samaa mieltä. Siksi kysyinkin että kun ei ole hulikaaniongelmaakaan ja väkivaltaongelmatkin on suhteessa täysin olemattomia niin mikä tässä nyt on se hiekka pimpissä?
|
|
|
|
Juoksentelija
Poissa
|
 |
Vastaus #165 : 06.05.2014 klo 23:13:06 |
|
Samaa mieltä. Siksi kysyinkin että kun ei ole hulikaaniongelmaakaan ja väkivaltaongelmatkin on suhteessa täysin olemattomia niin mikä tässä nyt on se hiekka pimpissä?
Varmaan se, kun esim. ropsukka kirjoittelee, että näitä futismyllyjä nähdään Suomessa siksi, että futis on maailman isoin laji ja herättää siksi luonnostaan ihmisissä intohimoja. Eivät täällä futisfanit siksi tappele, että futis on maailman isoin laji. Suomessa kotimainen kilpaljalkapallo kiinnostaa ihmisiä aika vähän. Sen seuraajat eivät tappele lajin koon takia, vaan siksi, että ovat englantilaisista elokuvista nähneet, että futismyllyttäminen on coolia ja sen harrastajilla on vitun kalliit ja trendikkäät vaatteet.
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
 |
Vastaus #166 : 06.05.2014 klo 23:18:06 |
|
Henki näissä porukoissa on kuitenkin se, että ongelmat ovat ok ja esiintyy myös sellaista puolihannumaista ihailua ulkomaiden huligaaniongelmia kohtaan.
|
|
|
|
Vlad Kepes
Poissa
Suosikkijoukkue: kulttuurikeynesianismi
|
 |
Vastaus #167 : 07.05.2014 klo 00:08:21 |
|
Jaa niin missä? Serbiassa?
Kupittaan puisto vuonna 2010 nevöfoget. Siihen loppui Turun myllyt.
|
|
|
|
jannuh
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
 |
Vastaus #168 : 07.05.2014 klo 00:35:57 |
|
Varmaan se, kun esim. ropsukka kirjoittelee, että näitä futismyllyjä nähdään Suomessa siksi, että futis on maailman isoin laji ja herättää siksi luonnostaan ihmisissä intohimoja. Eivät täällä futisfanit siksi tappele, että futis on maailman isoin laji. Suomessa kotimainen kilpaljalkapallo kiinnostaa ihmisiä aika vähän. Sen seuraajat eivät tappele lajin koon takia, vaan siksi, että ovat englantilaisista elokuvista nähneet, että futismyllyttäminen on coolia ja sen harrastajilla on vitun kalliit ja trendikkäät vaatteet.
Kuinka monta kallista takkia pitää jättää ostamatta että pääsee Bostoniin?
|
|
|
|
Jasseri
Poissa
|
 |
Vastaus #169 : 07.05.2014 klo 11:36:21 |
|
Kupittaan puisto vuonna 2010 nevöfoget.
Siihen loppui Turun myllyt.
Onneksi näin, se oli nimittäin aikamoinen pohjanoteeraus. Loppui pikkulasten pomppulinnaleikit aika pikaiseen kun pullot lähtivät lentelemään.
|
|
|
|
Knossos
|
 |
Knossos
Vastaus #170 : 07.05.2014 klo 11:51:42 |
|
Rupsukat ja kupsukat voisivat käydä kyselemässä suoraan seuratoimijoilta ja pelaajilta, puoltavatko nämä hulilarppeja. Jos eivät, niin ydinkysymys edelleen on, miksi larppaajat ulkopuolisina toimivat seuran tahtoa vastaan?
|
|
|
|
Utiny
Poissa
|
 |
Vastaus #171 : 07.05.2014 klo 11:56:02 |
|
Rupsukat ja kupsukat voisivat käydä kyselemässä suoraan seuratoimijoilta ja pelaajilta, puoltavatko nämä hulilarppeja. Jos eivät, niin ydinkysymys edelleen on, miksi larppaajat ulkopuolisina toimivat seuran tahtoa vastaan?
Sama. Itseäni eniten näissä hulilarppaajissa naurattaa juuri se kun he luulevat "taistelevansa seuran puolesta" 
|
|
|
|
JDredd
Poissa
Suosikkijoukkue: TF 141
|
 |
Vastaus #172 : 07.05.2014 klo 12:49:38 |
|
Kannattajien tahtohan nimenomaan on seuran tahto. Seuratoimijat ja pelaajat sen sijaan ovat usein nimenomaan ulkopuolisia; palkattua henkilökuntaa. Esmerkiksi jotkut dembasavaget tai michaeltörnesit puhuvat Klubin puolesta ihan yhtä paljon eli vähän kuin yksittäinen Mäkkärin kassalla puurtava finninaama McDonald's Corporationin puolesta.
|
|
|
|
Knossos
|
 |
Knossos
Vastaus #173 : 07.05.2014 klo 12:54:59 |
|
Kannattajien tahtohan nimenomaan on seuran tahto. Seuratoimijat ja pelaajat sen sijaan ovat usein nimenomaan ulkopuolisia; palkattua henkilökuntaa. Esmerkiksi jotkut dembasavaget tai michaeltörnesit puhuvat Klubin puolesta ihan yhtä paljon eli vähän kuin yksittäinen Mäkkärin kassalla puurtava finninaama McDonald's Corporationin puolesta.
Puhut edustusjoukkueesta, minä puhun koko seurasta, joka toimii saman nimen alla.
|
|
|
|
Thalian
Poissa
|
 |
Vastaus #174 : 07.05.2014 klo 12:55:07 |
|
Kannattajien tahtohan nimenomaan on seuran tahto. Paskaa. Usein kannattajat eivät ole edes kannattamansa seuran jäseniä. Miten heidän tahtonsa voisi olla seuran tahto? Seuratoimijat ja pelaajat sen sijaan ovat usein nimenomaan ulkopuolisia; palkattua henkilökuntaa. Suomessa seuratoiminta on sen verran puuhastelutoimintaa, että suurin osa toimijoista on mukana ihan rakkaudesta seuraan. Heillä olisi todennäköisesti parempia töitä ihan urheilun ulkopuolelta tarjolla, mutta he haluavat olla mukana nimenomaan siinä seuratyössä. On melkoinen loukkaus sanoa heille, että he ovat ulkopuolisia ja että heidän mielipiteillään ei ole väliä.
|
|
|
|
|
|