Hyi vittu. :keskari:

Vitun KTP!
"Nyt löytyy aivan uutta mielenkiintoa potkipallon seuraamiseen."
"Joo suomifutis ei penkkiurheiluna ole ennen kiinnostanut, mutta ehkä tilanne muuttuu nyt."
"On kyllä järjettömän nastaa nähdä futis-IFK Veikkausliigassa, ihan vain siksi, että nyt varmasti sitä sarjaa tulee seurattua ihan tosissaan."
Olen aina tasaisin väliajoin yrittänyt tosissani oppia fanittamaan HJK:ta, mutta ei se tunne vain väkisin tule. Helsinki on kuitenkin kymmenien futisseurojen kaupunki eikä yksi Klubi ole mikään koko kaupungin joukkue - kun itse junnuna potkin palloa, HJK oli aina vastustaja eikä mikään fanitettava jengi. IFK:hon on sentään aidot tunnesiteet vuosikymmenten ajalta lätkän puolelta, niin aivan varmasti voi täydellä sydämellä seurata futisjenginkin
liigataivalta."
"Taitaa aika monella lätkä-IFK/futis-HJK -kannattajalla olla valinnan paikat edessä, kun enää ei riitä divaripotkiksen tasolla hassuttelu, vaan pitää oikeasti päättää kumman joukkueen takana seisoo ensi kaudella.

"
"Kun Jokerit pelasivat Liigassa, niin minulle ei olisi tullut mieleenkään lähteä Bollikselle katsomaan HIFK:n matsia, mutta nyt tilanne on se, että käyn varmaan gloryhuntermaisesti katsomassa HIFK:n jalkapallomatseja.
Onnea futis-HIFK:lle!"
"Itse en kotimaista jalkapalloa yleensä jaksa, mutta aion kyllä käydä aistimassa atmosfääriä HIFK:n futismatseissa."
"Onnittelut futispuolelle. Hienoa juttu, varmasti menen ensi kaudella vähintään yhden pelin paikan päälle katsomaan."