FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.06.2025 klo 03:46:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Äänestys
Kysymys: Puolesta vai vastaan?
Pro Rantala
Con Rantala

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 12

Kirjoittaja Aihe: Juho Rantala, FC Honka  (Luettu 57534 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
voseli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka, Sakari Saarinen, viski

Vastaus #225 : 06.10.2014 klo 19:21:49

Olen samaa mieltä. Rantala epäonnistui Haka casessa. Tötsien kerääjänä ok. Peleissä lähes aina hermot polttanut, mistä lukuisia esimerkkejä, niitä nyt mainitsematta tarkemmin, jos ette halua.
Honkavaara:lla on jalat maassa ja puheet vähissä. Teot puhuu hänen saavutuksistaan.

Sä et todistetusti ymmärrä jalkapallosta mitään, joten kaikkien sun väittämien voi olettaa olevan käänteisesti oikein.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2014 klo 11:54:36 kirjoittanut Vastapallo »
Viltsu

Poissa Poissa

Vastaus #226 : 07.10.2014 klo 09:32:38

Tässä on vielä Okeanokselle Honkavaaraa onanoiva kolumni rautaiselta "asiantuntijalta": http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2014100518721088_jp.shtml
Eniten nauratti HIFK-Haka -ottelun tapahtumien kulun selostaminen. Tai oikeastaan miten heikosti naamioitua perseennuolentaa tuo on.

IL:n Laitiselle Honkavaara taitaa olla samanlainen lempilapsi, kuin mitä Rantala on IS Urheilulle.
Snadi

Poissa Poissa

Vastaus #227 : 09.10.2014 klo 10:37:25

... Rantala epäonnistui Haka casessa...
Sä et todistetusti ymmärrä jalkapallosta mitään, joten kaikkien sun väittämien voi olettaa olevan käänteisesti oikein.
Olen samaa mieltä. Syyt Hakan heikkoon menestykseen voi lukea rivien välistä:

1. Hakan viimeisin osakeanti jäi tavoitteesta
2. Hakalla kauden aikana täälläkin raportoituja maksuhäiriöitä
3. Pelaajat, mm. Kalle Multanen ovat kauden lopun haastatteluissa kehuneet Rantalaa
4. Kaksi ulkomaista pelaajaa lähti kesken kauden "henkilökohtaisista" syistä
5. Joukkueen motivaatio vaihdellut hurjasti kauden aikana

Näistä voi (rivien välistä) arvata, että pelaajien palkanmaksu on ehkä takerrellut kauden aikana. Tämä tosin on arvausta, kenenkään pelaajan kanssa en ole kauden aikana keskustellut. Joten kaikki Rantalan mollaamiset perustuvat asioihin, joihin hän itse ei välttämättä ole pystynyt vaikuttamaan. Mielestäni Rantala on sen verran laadukas valmentaja, että kyllä häntä kannattaa seuran kuin seuran tavoitella. Hakalla ei varmaan ole enää ensi kaudella häneen varaa ja Rantalakin varmaan pitäisi tällaisen kauden jälkeen Hakaa viimeisenä vaihtoehtona.
BiriBiri

Poissa Poissa

Vastaus #228 : 09.10.2014 klo 14:33:50

Jallu on...
Honsu on..
Risu on..
Paljon oli hyviä valmentajia ykkösessä!
Unioni

Poissa Poissa

Vastaus #229 : 09.10.2014 klo 16:16:06

Olen samaa mieltä. Syyt Hakan heikkoon menestykseen voi lukea rivien välistä:

1. Hakan viimeisin osakeanti jäi tavoitteesta
2. Hakalla kauden aikana täälläkin raportoituja maksuhäiriöitä
3. Pelaajat, mm. Kalle Multanen ovat kauden lopun haastatteluissa kehuneet Rantalaa
4. Kaksi ulkomaista pelaajaa lähti kesken kauden "henkilökohtaisista" syistä
5. Joukkueen motivaatio vaihdellut hurjasti kauden aikana

Näistä voi (rivien välistä) arvata, että pelaajien palkanmaksu on ehkä takerrellut kauden aikana. Tämä tosin on arvausta, kenenkään pelaajan kanssa en ole kauden aikana keskustellut. Joten kaikki Rantalan mollaamiset perustuvat asioihin, joihin hän itse ei välttämättä ole pystynyt vaikuttamaan. Mielestäni Rantala on sen verran laadukas valmentaja, että kyllä häntä kannattaa seuran kuin seuran tavoitella. Hakalla ei varmaan ole enää ensi kaudella häneen varaa ja Rantalakin varmaan pitäisi tällaisen kauden jälkeen Hakaa viimeisenä vaihtoehtona.

Tämän täytyy olla huumoria. Haka tuolla budjetilla ykkösessä viidenneksi, ja valmentaja on kaikkien haluama! Ei niiden palkanmaksuongelmien taakse liikaa voi vetäytyä. Alkukaudesta osa peleistä oli täyttä roskaa, ei silloin ollut vielä palkkaongelmia. Olen jutellut muutaman pelaajan kanssa Rantalasta. On kuin insinööri, osaa teorian mutta ei käytäntöä. Kuvaa hyvin Rantalaa! Mutta IS:n lempivalmentaja kuitenkin.
voseli

Poissa Poissa

Vastaus #230 : 09.10.2014 klo 19:26:00

"Ei sen budjetin taakse liikaa voi vetäytyä."

Olishan se kiva, että iso budjetti löytäisi tiensä niille pelaajille. Ja pelaajilta kuultuna on aika positiivista palautettua tullut Rantalan suhteen, Multanen nyt viimeisimpänä lyhyesti ja ytimekkäästi totesi sen olevan uransa paras valmentaja. Eikä sekään helpota valmentajan työtä, että puolet avauskokoonpanon pelaajista vaihtuu kausien välissä, kun seurajohto ei aloittanut jatkosopimusten neuvottelun tarpeeksi aikaisessa vaiheessa.
Zaari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nukkuvat jättiläiset

Vastaus #231 : 10.10.2014 klo 00:29:18

Ja pelaajilta kuultuna on aika positiivista palautettua tullut Rantalan suhteen, Multanen nyt viimeisimpänä lyhyesti ja ytimekkäästi totesi sen olevan uransa paras valmentaja.

Ei kai se suoraan tee Rantalasta hyvää valmentajaa, jos herra on Multasen uran paras valmentaja? Myös mä olen jutellut aika monen pelaajan kanssa tästä asiasta ja kukaan ei todellakaan ole lähtenyt kehumaan Rantalaa, asia on ollut käytännössä täysin päinvastoin. Näistä pelaajista osa on pakollakin samoja, joiden kanssa säkin olet keskustellut. Ehkä mä oon vaan niin negatiivinen kaveri, että mulle on helpompi kertoa kielteisiä asioita? Rantala on näiden tarinoiden mukaan usein erittäinkin ahdistava/ahdistunut tyyppi, jolla on suuria puutteita jalkapallon ja jalkapalloilijoiden psykologisen puolen ymmärtämisessä. Tähän kuvaan sopii hyvin Unioinin aiemmin väläyttämä insinöörivalmentaja.
voseli

Poissa Poissa

Vastaus #232 : 10.10.2014 klo 00:46:19

Ei teekään, mutta tuskin Multanen ihan lämpimikseen vain puhui.
Sen mä tiedän kyllä, että Rantalan sitoutumistason nostamisen vaatimukset joiltakin pelaajilta on aiheuttaneet soraääniä.
Zaari

Poissa Poissa

Vastaus #233 : 10.10.2014 klo 01:07:37

Sen mä tiedän kyllä, että Rantalan sitoutumistason nostamisen vaatimukset joiltakin pelaajilta on aiheuttaneet soraääniä.

Ei tee, mutta ei Multasen uran paras valmentaja ole automaattisesti hyvä valmentaja. Jos seurasit lainkaan pelejä kuluneena suvena, niin eikö joukkue esittänyt useita todellisia rimanalituksia, joista osaltaan sormi osoittaa myös valmentajaa? Useissa matseissa Haka oli hengetön ryhmä, jolla tuntui monesti olevan sormi suussa ja löysät housussa, kun pelejä piti ratkoa. Multanen henkilökohtaisilla maalintekijänlahjoillaan pelasti joukkueelle niin monta pistettä, että Rantalan pitäisi paremminkin kiitellä Kallea. Ilman Kallea tää ryhmä kalpeanaamoja olis tehnyt kaikkien aikojen mahalaskun.

Ja mistä sitoutumistasosta sä nyt puhut? Taktiikkaan sitoutumisesta? Treeneihin sitoutumisesta, eikö jätkät käyneet treeneissä kun on nuha? Yhteisiin tapahtumiin sitoutumisesta, ruokavalioon sitoutumisesta vai jostain muusta? Mä luulen, että joko sulla on joku pro-Rantala agenda ja sä heittelet liikkeelle mystisiä sitoutumistasoja.
voseli

Poissa Poissa

Vastaus #234 : 10.10.2014 klo 01:20:08

Yhtä mystisiä juttuja sitä tulee jokaiselta muultakin tässä ketjussa. En voi avata sen yksityiskohtaisemmin minkälaisesta sitoutumisen puutteesta on joidenkin kohdalla ollut kyse, kun en ole seurannut pukukopin sisäisiä juttuja, mutta sellaista mä olen kuullut. Ja noihin ailahtelevaisiin peliesityksiin on pureuduttu jo useampaan kertaan palkanmaksujen yhteydessä, mutta kyllä siellä kaikki alisuorittivat tämän kauden aikana Multasta lukuunottamatta. Eikä Multasen aikaisemmatkaan valmentajat ole mitään huonoja olleet, vaikka tuossa kommentissaan saattaa vähän värittää totuutta.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2014 klo 01:22:59 kirjoittanut voseli »
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

Vastaus #235 : 10.10.2014 klo 01:23:30

Mä olen aika monen pelaajan kanssa hra. Rantalasta keskustellut. Esim Multanen kehuu maasta taivaisiin, mutta melko moni myös arvostellut kovaan ääneen. Ei sen takia, että Juho ei valmentaa osaisi, vaan sen takia että huonoilla hetkillä pää painuu alas ja valmentajan negatiivinen asenne tarttuu pelaajiin. Paljon on itsessä kehitettävää Rantalalla. Kuten joku mainitsikin, niin mies on taktisesti ja osaamiseltaan maan kärkitasoa, mutta käytännön toteuttaminen on osaltaan vielä lapsentekijöissä.

Multasellehan Rantalan treenit ja neuvot ovat olleet kaikin puolin valtavan loistava asia, joillekkin muille ei.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2014 klo 01:25:32 kirjoittanut elhadjidiouf »
voseli

Poissa Poissa

Vastaus #236 : 10.10.2014 klo 01:25:50

Ei se olekaan vielä valmis valmentaja, mutta mä oon kyllä pro Rantala-agendalla liikkeessä, jos toinen vaihtoehto on sitten olla vastaan ensi kauden valmentajakaavailuissa.
Zaari

Poissa Poissa

Vastaus #237 : 10.10.2014 klo 01:30:31

No sitten sä joudut pettymään, ei jatka Hakassa. Satavarma fakta.
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Vastaus #238 : 10.10.2014 klo 01:31:37

Mä oon sitä mieltä, että mennään vaikka ilman koutsia kunhan palkat maksetaan jatkossa ilman viiveitä.

voseli

Poissa Poissa

Vastaus #239 : 10.10.2014 klo 01:32:01

No sitten sä joudut pettymään, ei jatka Hakassa. Satavarma fakta.

Ei ole satavarmaa, vaikkakin epätodennäköistä.
Zaari

Poissa Poissa

Vastaus #240 : 10.10.2014 klo 01:35:19

Ei ole satavarmaa, vaikkakin epätodennäköistä.

Kaikki jutut mitä tänään oli liikkeellä kerto, että nyt on satavarmaa.
voseli

Poissa Poissa

Vastaus #241 : 10.10.2014 klo 01:43:52

Kaikki jutut mitä tänään oli liikkeellä kerto, että nyt on satavarmaa.

Harmi jos on näin oikeasti, tuleepahan mielenkiintoinen yhtiökokous maanantaina.
Keksuli

Poissa Poissa

Vastaus #242 : 10.10.2014 klo 06:31:18

Päivän koskinsanomissa kerrottiin, että Rantala ei jatka Hakassa.
Viltsu

Poissa Poissa

Vastaus #243 : 10.10.2014 klo 09:28:41

Ja Hakan sivuillakin jo tieto, että Rantala ei jatka.
O K A vlk

Poissa Poissa

Vastaus #244 : 10.10.2014 klo 22:00:27

Totta kai Multanen kehuu Rantalaa, koska kukaan muu ei saanut tehdä maaleja tänä kesänä.
Rantala ohjeistanut pelinkulun niin, että Kallelle annetaan viimeinen syöttö.
Tässäkö oli Hakan suurin munaus?
Rantala osasi tehdä vain Kallelle sopivan pelitaktiikan.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #245 : 10.10.2014 klo 22:01:39

:D
voseli

Poissa Poissa

Vastaus #246 : 10.10.2014 klo 22:13:59

Olisipa hienoa ymmärtää jalkapalloa tiettyjen henkilöiden tavoin.
BiriBiri

Poissa Poissa

Vastaus #247 : 10.10.2014 klo 22:21:35

Lainaus
Totta kai Multanen kehuu Rantalaa, koska kukaan muu ei saanut tehdä maaleja tänä kesänä.
Rantala ohjeistanut pelinkulun niin, että Kallelle annetaan viimeinen syöttö.
Tässäkö oli Hakan suurin munaus?
Rantala osasi tehdä vain Kallelle sopivan pelitaktiikan.

Eli Multasen syytä, ettei Haka noussut..
« Viimeksi muokattu: 10.10.2014 klo 22:23:51 kirjoittanut BiriBiri »
O K A vlk

Poissa Poissa

Vastaus #248 : 10.10.2014 klo 22:32:45

Olisipa hienoa ymmärtää jalkapalloa tiettyjen henkilöiden tavoin.
Niinpä, harva on seurannut jalkapalloa pitkään ja hartaasti kuten minä.
O K A vlk

Poissa Poissa

Vastaus #249 : 10.10.2014 klo 22:36:37

Eli Multasen syytä, ettei Haka noussut..
En minä niin väittänyt nytkään. Rantalan pelitaktiikan syytähän mä tässä vaan oon kyseenalaistanut jo pitkään.
Toivottavasti jatkossa hänellä on laajempi näkemys hyökkäystaktiikoista.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2014 klo 22:39:58 kirjoittanut O K A vlk »

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 12

Siirry: