10 puukkoa
Poissa
Suosikkijoukkue: Jani Honkavaara
|
 |
Vastaus #175 : 28.09.2014 klo 19:30:41 |
|
Onnea Kotka!
|
|
|
|
Kalevi Kurantti
Poissa
|
 |
Vastaus #176 : 28.09.2014 klo 19:36:49 |
|
Aikaiset onnittelut Stadiin, noususta!
|
|
|
|
Testaburger
Poissa
|
 |
Vastaus #177 : 28.09.2014 klo 19:49:55 |
|
|
|
|
|
liimanäppi
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK, Honsu
|
 |
Vastaus #178 : 28.09.2014 klo 22:16:27 |
|
Onnittelut Kotkaan täältäkin! 
|
|
|
|
TheSirPena
Poissa
Suosikkijoukkue: Mika Häkkinen
|
 |
Vastaus #179 : 28.09.2014 klo 22:30:26 |
|
Onnittelut HIFK:lle noususta!
|
|
|
|
Ia
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor
|
 |
Vastaus #180 : 28.09.2014 klo 23:27:27 |
|
Ei kai kukaan HIFKin ulkopuolella voi toivoa KTP:n täydellistä sulamista. Nyt ei ole kyse vain liigapaikasta, vaan minun ja useamman muun kotkalaisen mielenterveydestä. Minä tunnen itseni, ja tiedän, etten pystyisi käsittelemään katastrofia. Alkoholismin kurissa pitäminen on muutenkin vaikeaa, enkä haluaisi taas vajota kuukausien kierteeseen ja joutua laitokseen. KTP:n on voitettava, tai muussa tapauksessa nousujuhlia varten varattu lava muutetaan kullinleikkauslavaksi. Ei KTP yksinkertaisesti voi hävitä Jipolle! Eihän? Perkele, eihän?!
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään
|
 |
Vastaus #181 : 28.09.2014 klo 23:31:37 |
|
Ei kai kukaan HIFKin ulkopuolella voi toivoa KTP:n täydellistä sulamista. Nyt ei ole kyse vain liigapaikasta, vaan minun ja useamman muun kotkalaisen mielenterveydestä. Minä tunnen itseni, ja tiedän, etten pystyisi käsittelemään katastrofia. Alkoholismin kurissa pitäminen on muutenkin vaikeaa, enkä haluaisi taas vajota kuukausien kierteeseen ja joutua laitokseen. KTP:n on voitettava, tai muussa tapauksessa nousujuhlia varten varattu lava muutetaan kullinleikkauslavaksi. Ei KTP yksinkertaisesti voi hävitä Jipolle! Eihän? Perkele, eihän?!
Ei KTP häviä Jipolle. 0-0 tai 1-1 ja samalla HIFK voittaa omansa. Se riittää stadilaisille.
|
|
|
|
ÉlGordo
Poissa
|
 |
Vastaus #182 : 28.09.2014 klo 23:32:04 |
|
Ei tarvitse hävitä, tasapelillä ja HIFK:n voitolla KTP on myös toinen. Voi vain kuvitella millainen jännäkakka Kotkassa on housunpuntissa lauantaina, kun on mahdollisuus kaikkien aikojen puppelointiin. E. Hidas
|
|
|
|
Leopoldo Luque
Poissa
Suosikkijoukkue: nuori Hector
|
 |
Vastaus #183 : 28.09.2014 klo 23:36:17 |
|
Aistin Langinkoskellisen verran kusta nousevan pitkin housunlahkeita kohti päättäviä elimiä 
|
|
|
|
Mülläri
Poissa
Suosikkijoukkue: FF²
|
 |
Vastaus #184 : 28.09.2014 klo 23:36:52 |
|
I love your attitude. Kotka on futiskaupunki isolla alkukirjaimella ja toivon ahtaajien hoitavan homman Jippoa vastaan ensi lauantaina. Putoamista (lue: kuolemaa) vastaan pelaamiinen on jalkapallossa kautta maailman saanut pelaajat parempaan iskuun kuin nousun/mestaruuden voittaminen. Siitä on jalkapallossa kyse, elämästä ja kuolemasta, suurista tunteista niin kentällä kuin katsomossa. Jipolla nyt ei enää ole mahdollisuuksia säilyä mutta KTP pelaa edelleen noususta ja 3 pelin tappioputkessa (lue: on kipsissä vaikka vastassa olisi FC Hutivaara). Ps. olen myös itse alkoholisti, joten kokemuksen syvällä rintakarvoituksella toivon sinulle voimia
|
|
|
|
linux
Poissa
Suosikkijoukkue: Stadin buliröda, MuSan Salama, Arsenal,Galatasaray
|
 |
Vastaus #185 : 29.09.2014 klo 09:36:46 |
|
Ilmeisesti siis PK-35 on jo ulkona?
|
|
|
|
Parasta Kotkaa
Poissa
|
 |
Vastaus #186 : 29.09.2014 klo 09:41:39 |
|
Ilmeisesti siis PK-35 on jo ulkona?
No ei täysin mut PK-35:n mahdollisuudet on kiinni siitä että KTP häviää useammalla maalilla ja PK samalla tietysti voittaa oman pelinsä reilusti (KTP:n maaliero 6 parempi kuin PK:n) ja tietysti myös HIFKin on hävittävä oma ottelunsa
|
|
|
|
UueMOu
Poissa
Suosikkijoukkue: Allianced Clubs
|
 |
Vastaus #187 : 29.09.2014 klo 11:02:22 |
|
Onnittelut Kotkaan!
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
 |
Vastaus #188 : 29.09.2014 klo 12:50:47 |
|
Tauolla molemmat pelit 0-0. Viisi minuuttia ennen loppua toisessa matsissa kuuluttaja avaa mikrofoninsa ja kertoo maalin syntyneen. Mutta kummassa matsissa ja kummalle joukkueelle?  Voi valua puntista useammallakin pelaajalla ja katsojalla. Eiköhän tämä silti niin mene että molemmat pelaavat liigaa ensi vuonna. PK-35 pudottautui juuri sopivasti kolmanneksi, eihän se tosiaan ollut mikään vahinko. Toisaalta vaikka kakkossija olisi tullutkin niin ei se tietenkään olisi tarkoittanut sitä että liigapaikka tulisi ottaa vastaan jos sitä tarjotaan.
|
|
|
|
Lihis
Poissa
Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue
|
 |
Vastaus #189 : 29.09.2014 klo 13:01:41 |
|
Tauolla molemmat pelit 0-0. Viisi minuuttia ennen loppua toisessa matsissa kuuluttaja avaa mikrofoninsa ja kertoo maalin syntyneen. Mutta kummassa matsissa ja kummalle joukkueelle?  Voi valua puntista useammallakin pelaajalla ja katsojalla. Luultavasti pelaajat ja katsojat tajuavat ilman kuuluttajaakin, että onko maalia tullut siinä ottelussa jossa ovat itse läsnä.
|
|
|
|
|
Ia
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor
|
 |
Vastaus #191 : 29.09.2014 klo 13:48:57 |
|
Luultavasti pelaajat ja katsojat tajuavat ilman kuuluttajaakin, että onko maalia tullut siinä ottelussa jossa ovat itse läsnä.
Ei, jos ajatellaan että noususta taistelee yhä kolme joukkuetta.
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
 |
Vastaus #192 : 29.09.2014 klo 14:09:01 |
|
Luultavasti pelaajat ja katsojat tajuavat ilman kuuluttajaakin, että onko maalia tullut siinä ottelussa jossa ovat itse läsnä.
Kummassa matsissa ne sen tajuavat 
|
|
|
|
Miguelo
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool
|
 |
Vastaus #193 : 29.09.2014 klo 21:14:43 |
|
Ei voi mitään, kyllä KTP nousee veikkausliigaan. Lauantaina runsasmaalinen kotivoitto Arto Tolsa-areenalla.
|
|
|
|
Huupponen
2017
Poissa
Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91
|
 |
Vastaus #194 : 29.09.2014 klo 22:02:22 |
|
Forumperinteitä pääsee harvinaisen aikaisin kunnioittamaan. Onnea Kotkaan  Saatanan puppelit. Olin kuitenkin tosissani jo noinkin aikaisin.
|
|
|
|
ginikettu
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK (BJK)
|
 |
Vastaus #195 : 30.09.2014 klo 16:03:29 |
|
Onnea Kotkaan!  Viikonloppuna varmistuu liigapaikka... vai onko kaikkien aikojen pup pup pupellus... 
|
|
|
|
red_one
Poissa
Suosikkijoukkue: Mitä iistimpää, sitä siistimpää
|
 |
Vastaus #196 : 30.09.2014 klo 22:28:28 |
|
Koko Suomi työväenpalloilijoiden takana. Tsemppiä lauantaihin!
|
|
|
|
Pipo
Poissa
Suosikkijoukkue: Piłka nożna dla kibiców
|
 |
Vastaus #197 : 30.09.2014 klo 22:45:59 |
|
Kuinka monella pisteellä Kotka johti sarjaa parhaimmillaan? RoPS:n vuoden 2007 puppelointiin tuskin kotkalaisetkaan yltävät: 6 kierrosta ennen loppua RoPS johti 8 pisteellä sarjaa, mutta KuPS meni silti ohi.
|
|
|
|
Hodari
Poissa
Suosikkijoukkue: Rahattomat perinneseurat
|
 |
Vastaus #198 : 30.09.2014 klo 23:17:18 |
|
Kuinka monella pisteellä Kotka johti sarjaa parhaimmillaan? RoPS:n vuoden 2007 puppelointiin tuskin kotkalaisetkaan yltävät: 6 kierrosta ennen loppua RoPS johti 8 pisteellä sarjaa, mutta KuPS meni silti ohi.
Neljä kierrosta ennen loppua, eli kolme kierrosta sitten, ero PK:on oli 7, Ilvekseen 8, Hakaan 10 ja IFK:an 11(!) pistettä. Eli kyllähän tämä menee pahemmaksi jos tuon onnistuu puppeloimaan. Onnittelut toki Kotkaan jo etukäteen 
|
|
|
|
Vaffanculo
Poissa
|
 |
Vastaus #199 : 01.10.2014 klo 03:16:52 |
|
Koko Suomi työväenpalloilijoiden takana. Tsemppiä lauantaihin!
Vuosaaresta kantautuu huhua, että paikalliset kyselee lippuja HIFK:n vaunuihin. Toki kaltaisiasi poikkeustapauksiakin löytynee sen faniporukkanne verran.
|
|
|
|
|
|